quote:
Cquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:30 schreef CherryLips het volgende:
En wie post er weer door het slotje heen
Schaam je tuk, schaam je diep!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb die film nooit gezien, ook al is ie cult.
Yeah. Bittergarnituurtje.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:32 schreef ArTiC het volgende:
Wauw, ziet er goed uit Noukje
hoe laat staat het eten klaar?
ey...stil eensquote:
Het frituurvet laten stollen met de hapjes er nog in, in blokjes snijden en serveren met een cocktailprikkertje.quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het frituurvet laten stollen met de hapjes er nog in, in blokjes snijden en serveren met een cocktailprikkertje.
alleen als het cocktailprikkertjes met vlaggetjes zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het frituurvet laten stollen met de hapjes er nog in, in blokjes snijden en serveren met een cocktailprikkertje.
En met Nutellaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik begin maar met een broodje met vlokken.
Nuhuhquote:
Yuhuhquote:
Nice he...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:32 schreef ArTiC het volgende:
Wauw, ziet er goed uit Noukje
hoe laat staat het eten klaar?
Brood pannenkoek vingers. Don't care.quote:
Heb jij er weleens aan gedacht om een restaurant te beginnen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik frituur mijn Nutella. Veel lekkerder!
ja, mooi zo die jaren 30 elementenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nice he...![]()
Ik verwacht dat mijn gasten voor mij koken
Mijn zusje lepelde de pot Nutella altijd uit. Das nu te zien ookquote:
Ze is er zelf pot van geworden?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn zusje lepelde de pot Nutella altijd uit. Das nu te zien ook
is ze zo bruin?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ouderwets gedoe!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van vlees op m'n pannenkoek.
Dikwijls. Samen metquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij er weleens aan gedacht om een restaurant te beginnen?
Nee dat potje heeft ze al weer aan de kant gezet. Duurde niet meer dan een jaar die fasequote:
Een negerrrrrrrrrrrquote:
Smaakt zo'n Balkanner nou anders dan een West-Europeaan, een Afrikaantje of een Chinees?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dikwijls. Samen metMissb
zo'n knus balkanrestaurantje beginnen. Lijkt me wel wat.
Pray the gay away!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat potje heeft ze al weer aan de kant gezet. Duurde niet meer dan een jaar die fase
NEEquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:45 schreef ArTiC het volgende:
ja, mooi zo die jaren 30 elementen![]()
Ik wil best voor je koken hoor, een authentiek traditioneel Helmonds recept...houd je van gebraden kat?
Ik eet tegenwoordig regelmatig een boterham met nutella, vroeger was dat echt ondenkbaar..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:45 schreef Tally het volgende:
ok, dan maak ik wel een boterham met nutella voor jequote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
NEE.
[..]
Ik eet tegenwoordig regelmatig een boterham met nutella, vroeger was dat echt ondenkbaar..
Echte liefde!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ok, dan maak ik wel een boterham met nutella voor je
dat zou ik voor jou ook doen Q....echtquote:
Dan gaat het nooit werken tussen ons.quote:
Bavaria, Kaiser en Duvel staat er nu in mijn koelkastquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan gaat het nooit werken tussen ons..
Oh heb je Bavaria? Daar kom ik nog niet aan al hou je een pistool tegen m'n kop..
Kaiser ken ik niet maar Duvel wil ik nog wel opdrinken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bavaria, Kaiser en Duvel staat er nu in mijn koelkast
[missB]quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Kaiser ken ik niet maar Duvel wil ik nog wel opdrinken.
Er smaakt niks beter danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Smaakt zo'n Balkanner nou anders dan een West-Europeaan, een Afrikaantje of een Chinees?
Balkan, is dat de tegenwoordige tijd van balkon?quote:
Kaiserquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:04 schreef ArTiC het volgende:
Bavaria, Kaiser en Duvel staat er nu in mijn koelkast
Nouk is wel eens in Oostenrijk geweest dusquote:
ja, en dan het Oostenrijkse equivalentquote:
Precies 2 maanden geleden was ik erquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:59 schreef ArTiC het volgende:
Nouk is wel eens in Oostenrijk geweest dus![]()
Iedere keer als mijn ouders naar Oostenrijk geweest zijn nemen ze een treetje Kaiser mee24 halve liter blikken
Ja...18 jarige VMBO sletjes zijn ook dichterbij en handiger...maarjaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
De nederlandse versie is dichterbij en dus handiger.
und schnaps?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies 2 maanden geleden was ik erWat een feest, 5 dagen Kaiser gedronken
Wat zal papa trots zijn. En de bar goed gevuld.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dikwijls. Samen metMissb
zo'n knus balkanrestaurantje beginnen. Lijkt me wel wat.
quote:
Yes we Balkan!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Balkan, is dat de tegenwoordige tijd van balkon?
ja, dat zie je niet aankomen natuurlijkquote:
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat zie je niet aankomen natuurlijk.
Vanavond helemaal niets!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:19 schreef stbabylon het volgende:
Waar blijft mijn weekend! Vanavond naar Daniel Loheus
niet als dat ook maar enigzins voorkomen kan wordenquote:
Borrelen!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
Vanavond de vrijdagmiddagborrel testen in Rotterdam, daarna maar eens het eea aan dozen inpakken/opruimen...
ja, zo ook maar weer even doenquote:
Vast wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, zo ook maar weer even doen. Borreldate, bestaat dat?
.
Je hebt het! Dus het bestaat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, zo ook maar weer even doen. Borreldate, bestaat dat?
.
Nichtjes kijken en op film passen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Film kijken en op nichtjes passen.
Of is dat de verkeerde volgorde?
Of film kijken met de nichtjes?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga je vanavond oppassen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja duh...quote:
Leuk he! Ik heb het 2 maanden gratis en vooral dat hbo go is nice, allemaal films kijken op de ipad in bedquote:
Ik heb dezelfde aanbiedingquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leuk he! Ik heb het 2 maanden gratis en vooral dat hbo go is nice, allemaal films kijken op de ipad in bedIk ga het nog missen straks. Maar ik wil apple tv, kan ik ziggo tv extra er af flikkeren..
Qtiequote:
Ja!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
QtieJa, na een lange reis met file ben ik akelig in de buurt
Utrecht is leuk
Ik weet niet hoe oud jouw nichtjes zijn natuurlijkquote:
2,5 en 4,5quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jouw nichtjes zijn natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |