ik kreeg de volgende dag al bericht van kruidvatquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb niks meer gehoord van de kruidvat, dikzakken.
moet toch wel lukkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:54 schreef taxibabe het volgende:
Ik werd vandaag gebeld over een vacature aan een universiteit, klinkt wel heel leuk! Alleen moet ik mijn motivatie in het Engels doen.Die afdeling communiceert vooral in het Engels.
Dit word voor mij de eerste keer. Ik zou zelf denk meer moeite hebben met Duits. Als ik Duits moet praten ga ik automatisch over naar het Engels.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:11 schreef das_phantom het volgende:
Ik zie vaak vacatures waarbij je het Engels machtig moet zijn. Reageer dan nooit omdat ik bang ben op het sollicitatiegesprek af te gaan omdat het ineens in het Engels moet![]()
Iemand dat wel eens meegemaakt?
Het is vooral kut wanneer je het totaal niet verwacht in een sollicitatie. Een keer gehad die kerel wou opeens dat het sollicitatiegesprek in het engels werd voorgezet, zonder enige voorbereiding en totaal onverwacht is het wel lastig jahquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:11 schreef das_phantom het volgende:
Ik zie vaak vacatures waarbij je het Engels machtig moet zijn. Reageer dan nooit omdat ik bang ben op het sollicitatiegesprek af te gaan omdat het ineens in het Engels moet![]()
Omg. Waar?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef FerryNL het volgende:
Damn kan al bij 3 zorginstellingen op gesprek komen.
Had in eerste instantie gewoon geprobeerd om te kijken of er plek was vanaf september. Maar volgens mij kan je in de zorg nog best makkelijk een opleiding volgen.
Niet dat ik het gaat doen, want ben toch tot de conclusie gekomen dat het toch niet echt iets is voor mij.
Ik heb alleen nog maar in Dordrecht en omstreken (25KM) gezocht.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg. Waar?Ik wil ook in de zorg werken deze zomer (hulp in de huishouding etc.)
Ze bieden ook super veel MBO3 BBL opleiding aan in de zorg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:45 schreef das_phantom het volgende:
Dat lijkt me idd een nare situatie coolbro.
Als ik zoek op vakantiewerk in de zorg kan ik echt veel vinden hoor (n-holland), zelfs zonder diploma maar met enige werkervaring kun je aan de slag. Voor studenten hbo-v en geneeskunde nog gemakkelijker. Welke regio woon jij dan? Wel vaak maar een paar uur en dan onregelmatig.
Ook N-H, maar krijg dan bericht dat ze niemand meer nodig hebben oid. Of ik woon weer verkeerd en bla. Echt frustrerend is het, zoveel vacatures zien en dan steeds afgewezen worden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:45 schreef das_phantom het volgende:
Dat lijkt me idd een nare situatie coolbro.
Als ik zoek op vakantiewerk in de zorg kan ik echt veel vinden hoor (n-holland), zelfs zonder diploma maar met enige werkervaring kun je aan de slag. Voor studenten hbo-v en geneeskunde nog gemakkelijker. Welke regio woon jij dan? Wel vaak maar een paar uur en dan onregelmatig.
Heb ik wel eens gedaan bij een bedrijf die ook veel in Duitsland opereert. Gaat me bijna net zo makkelijk af als in het Nederlands.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:11 schreef das_phantom het volgende:
Is Rotterdam ver voor je? Daar kom ik al wel wat vakantiewerk tegen voor in de zorg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg. Waar?Ik wil ook in de zorg werken deze zomer (hulp in de huishouding etc.)
Nee, dat is weer té ver. Amsterdam is een halfuur met de bus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:36 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Is Rotterdam ver voor je? Daar kom ik al wel wat vakantiewerk tegen voor in de zorg.
Als ADL assistent bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |