quote:Innerlijke rust, chaos, confrontatie of geld?
Vanaf donderdag 15 maart verruilen tien babes hun luxe leven voor een avontuurlijke reis door Nepal vol ontberingen. De tien 'Echte Meisjes' die de tocht aandurven zijn Britt Dekker, Jenna, Britt, Roos, Bibi, Renée, Tessa, Daniëlla, Priscilla en Maria.
In ‘Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf’ maken zij, onder leiding van Ad Visser, kennis met de wereld van mystiek en spiritualiteit. Een confronterende road movie waarin de emoties hoog oplopen maar hilariteit de boventoon voert. Ad Visser probeert de dames in het gareel te houden en hen de weg naar innerlijke rust te wijzen. Maar daar staat lang niet iedereen voor open.
Iedere aflevering moeten de twee teams knokken voor luxe en comfort. Het team dat deze luxe opdracht verliest moet, overnachten in niet al te frisse omstandigheden, terwijl de winnaars er een stuk beter bij liggen. Niet onbelangrijk, want daarmee wordt ook bepaald welk team uitgerust aan de wekelijkse geldproef begint, waarin telkens 5000 euro te verdienen valt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef Pheno het volgende:
Roos ziet haar imago dood gaan. Einde 'carriere'
Vanavond is de laatste.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Het is begonnen, maar ik kan hem niet helemaal kijken
Hoeveel afleveringen zijn er nog te gaan? Oftewel, hoeveel afleveringen nog totdat hopelijk Bibiwint?
Niet gewonnen dusquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben Roos nog tegengekomen afgelopen zaterdag in de Skihut. Ze moest werken daar.
Ze was wel super aardig trouwens
met 27,500 euro moet je nog steeds werkenquote:
idd, liever priscquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Pff, als Roos nou ook nog gaat winnen ook is het echt een verkankerd einde.
hondjes die nog anaal maagdelijk zijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
hondjes die pijn gelijd hebben?
of bibi is gewoon een sterke vrouwquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is eigenlijk wel waar. Roos en Priscilla hebben het moeilijker gehad.
van die hondjes op de witte dop, imbromane hondjes.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hondjes die nog anaal maagdelijk zijn
Dat weet ik niet, maar ik heb wel het idee dat Bibi idd niet veel meer van zichzelf heeft laten zien dan een mooie tv glimlach.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is eigenlijk wel waar. Roos en Priscilla hebben het moeilijker gehad.
ow, op zo'n manier. Ja, dan moet je inderdaad aan de binnenkant draaienquote:
Komt door de onhandige TT denk ikquote:
ja helaas.quote:
ik vind het vooral oprekkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen is aan de buis gekluisterd van de spanning.
Ze is gewoon lekker fanatiekquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Roos wil volgens mij iedereen in elkaar slaan en Priscilla blijft gewoon rustig.
Hmm, misschien wel... t kan ook echt om het offer gaan. Maar het zou natuurlijk kunnen dat ze alleen willen zien dat je er toe bereid bent, en ze je 'm uiteindelijk wel teruggeven?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die zal de programmaleiding dan toch wel meenemen?
lijkt me wel... kan best dure spullen in zitten, waarvoor die meiden hard voor hebben gewerktquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hmm, misschien wel... t kan ook echt om het offer gaan. Maar het zou natuurlijk kunnen dat ze alleen willen zien dat je er toe bereid bent, en ze je 'm uiteindelijk wel teruggeven?
Tja, als je wint niet zo'n ramp, maar anders wel lullig. En als er dingen met sentimentele waarde in zitten al helemaal.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lijkt me wel... kan best dure spullen in zitten, waarvoor die meiden hard voor hebben gewerkt
kleren zijn vervangbaar,waardevolle spullen niet, maar die moet je gewoon ook niet meenemen op vakantie en al helemaal niet op een rondreisvakantie....quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Maartel het volgende:
Ik zou denken dat je voor zo'n programma sowieso niet je mooiste spullen in zou pakken.. maarja, 't is wel voor tv natuurlijk..
egoist! het is ook mijn godquote:
die neem ik wel mee als ik loten voor de staatsloterij koopquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil ook wel een toekomst voorspelling van die guru
Ik vond deze finale ook wat minder eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik vond het einde van echte meisjes in de jungle leuker
Dit was suf en saai
Ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig voor Roos.
Oh ja, met Britt. "You did it!" He wat? Ik spreek geen Engelsquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik vond het einde van echte meisjes in de jungle leuker
Dit was suf en saai
maar brit was leuk, niet het programma....quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, met Britt. "You did it!" He wat? Ik spreek geen Engels
En: Ik kan 30.000 euro winnen, da's bijna een miljoen.
Deelnemers waren sowieso vorig jaar veel toffer imoquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar brit was leuk, niet het programma....
Zeker. Nu was alleen Daniella vermakelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deelnemers waren sowieso vorig jaar veel toffer imo
Sorry, maar verder dan brit en dat grote aanhangsel kom ik niet als je mij vraagt wie er verleden jaar meedeed aan echte meisjes in de junglequote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deelnemers waren sowieso vorig jaar veel toffer imo
Je vergeet Michella. Wat een ellende!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Sorry, maar verder dan brit en dat grote aanhangsel kom ik niet als je mij vraagt wie er verleden jaar meedeed aan echte meisjes in de jungle
owja, nu je het zegt, maar dan missen we er nog zeker 5quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je vergeet Michella. Wat een ellende!
Dit ja. Britt, Michaella en Pauline maakten het programma wel een beetje. Er zat ook nog een lekkere blonde bijquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:40 schreef Madame_Paon het volgende:
En Lesley en Pauline, de Gooische meisjes.
En Nadia en Amanda uit De Gouden Kooi.
En Adinda en die andere uit Benelux' Next Topmodel.
Anna.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit ja. Britt, Michaella en Pauline maakten het programma wel een beetje. Er zat ook nog een lekkere blonde bij
En Ymke niet te vergeten.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit ja. Britt, Michaella en Pauline maakten het programma wel een beetje. Er zat ook nog een lekkere blonde bij
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
1 van de beste programma's van 2012, nu al!!
Dit ja. Gewoon omdat ze me echt heel lief lijkt, en dat kan ik niet zo zeggen van de rest. Behalve Brit.quote:
Niemand mocht Renee, tja dan ben je nou eenmaal de lul.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Eigenlijk wel, het rare is dat 2x de besten zijn weggestemd, eerst Renee omdat ze niet zo'n meelevend type was, en dan Bibi omdat die anderen zeker wisten dat ze anders zou winnen.... Wat heb je er dan aan om echt goed je best te doen?
Vond ik juist hilarisch, de hele tijd bitchy als een aso toerist met die riksja fietsen, die tas met kleren niet weg willen geven terwijl het wel duidelijk is dat dat heel erg zou helpen, en dan na al die moeite ziet ze dat ze te laat is...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik had toch wel enorm medelijden met Roos. Dat moment dat ze Priscilla zag boven aan die trap.
Komt omdat de meeste vrouwen gewoon heel laf zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Eigenlijk wel, het rare is dat 2x de besten zijn weggestemd, eerst Renee omdat ze niet zo'n meelevend type was, en dan Bibi omdat die anderen zeker wisten dat ze anders zou winnen.... Wat heb je er dan aan om echt goed je best te doen?
Wat heeft dat ermee te maken? Niemand kon goed opschieten met Renee, en de afvallers stemden Bibi dus weg. Die hadden niks om nog bang voor te zijn, dus van lafheid geen sprake.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt omdat de meeste vrouwen gewoon heel laf zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |