Ze is gewoon lekker fanatiekquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:06 schreef Madame_Paon het volgende:
Roos wil volgens mij iedereen in elkaar slaan en Priscilla blijft gewoon rustig.

Hmm, misschien wel... t kan ook echt om het offer gaan. Maar het zou natuurlijk kunnen dat ze alleen willen zien dat je er toe bereid bent, en ze je 'm uiteindelijk wel teruggeven?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die zal de programmaleiding dan toch wel meenemen?

lijkt me wel... kan best dure spullen in zitten, waarvoor die meiden hard voor hebben gewerktquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hmm, misschien wel... t kan ook echt om het offer gaan. Maar het zou natuurlijk kunnen dat ze alleen willen zien dat je er toe bereid bent, en ze je 'm uiteindelijk wel teruggeven?

Tja, als je wint niet zo'n ramp, maar anders wel lullig. En als er dingen met sentimentele waarde in zitten al helemaal.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lijkt me wel... kan best dure spullen in zitten, waarvoor die meiden hard voor hebben gewerkt

kleren zijn vervangbaar,waardevolle spullen niet, maar die moet je gewoon ook niet meenemen op vakantie en al helemaal niet op een rondreisvakantie....quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Maartel het volgende:
Ik zou denken dat je voor zo'n programma sowieso niet je mooiste spullen in zou pakken.. maarja, 't is wel voor tv natuurlijk..

egoist! het is ook mijn godquote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |