SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Nee, Maar succes ermeequote:Op maandag 14 mei 2012 16:15 schreef Ame_thyst het volgende:
ik ben bezig voor mij a diploma.
U jelly?!
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:15 schreef TJV het volgende:
[ afbeelding ]Goed gedaan bas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
HAHAHAHAHAHAAquote:
Is goed mijn zoon.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef MineraalWater het volgende:
Vader, Ik hoor een kind lachen in de buik van mijn zus.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:15 schreef TJV het volgende:
[ afbeelding ]AlmeloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is best triest. En wat nog triester is, is dat wij die site ook gebruiken op school voor rekenvaardigheid.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef TJV het volgende:
Dit zag ik op facebook langskomen:
[ afbeelding ]
administratie op het mbo, dus...quote:Op maandag 14 mei 2012 17:38 schreef TJV het volgende:
''rekenen''.
je zit toch niet meer op de basisschool man.
Ja sorry moest dat spul ergens kwijt.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef MineraalWater het volgende:
Vader, Ik hoor een kind lachen in de buik van mijn zus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Het is toch "appels en peren" !quote:
frietquote:Op maandag 14 mei 2012 18:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Het is toch "appels en peren" !
Tevens is het patat en niet friet
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:49 schreef shaderon het volgende:
[..]
friet
Moet je proberen in belgie patat te bestellen haha. Kostte me eventjes om het uit te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |