haha omg hoe raat je het so dat hat ik wel moeten doen ja!!!quote:Op maandag 14 mei 2012 12:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
SooWwww Slaimm!1
ZieT iji oP Et AtHeNiumAnium ofseuww?
Ahh Soww leUkk11!1 ;4quote:Op maandag 14 mei 2012 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
haha omg hoe raat je het so dat hat ik wel moeten doen ja!!!
ik heb gimnasium nivo maar ben te lui doe er nix voor dus nu doe ik LWOO :$:$
wel leuke vogelhuisje getimmert vandaag
incl verzendkosten 20 euroquote:Op maandag 14 mei 2012 12:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat kost die dan? Grappige dingetjes om voor een paar euro te halen.
Hmm..quote:Op maandag 14 mei 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sorry wilde je niet kwetsen :$:$
weer vriendjes?
[ afbeelding ]
Okeejj dannquote:Op maandag 14 mei 2012 12:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sorry wilde je niet kwetsen :$:$
weer vriendjes?
[ afbeelding ]
Bij jou ook al?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:37 schreef MineraalWater het volgende:
De verhalen van Plexcon:
11 Mei, 2012.
Plex had wat besteld bij de site azerty.
Plex dacht: Hey! binnen 1 dag verzonden mooi!
Plex besteld het product vrijdag en verwachtte dat hij vandaag of morge binnen zou komen.
Plex kijkt op zijn account en ziet dat er nog niets is verzonden, He? denkt Plex hoe kan dat nou.
Plex gaat kijken naar de levertijd van het product en het is opeens 2 - 3 dagen geworden.
Plex wordt boos en slaat met zijn vuisten op de tafel, Hij roept "Stelletje NSB'ers, Hoe durven jullie Plex te bedriegen.
Plex wacht momenteel nog steeds op de spullen.
Wordt vervolgt.
Ja echt kut zooi man, altijd dat gekanker daaro. Heb toen ook 2 maanden moeten wachten voordat ze een hele pc hadden opgestuurd bij Salland.quote:
Nah, nu werkt alles eindelijkquote:Op maandag 14 mei 2012 12:44 schreef MineraalWater het volgende:
Wat heb jij dan? nogsteeds videokaart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |