quote:Op maandag 14 mei 2012 16:15 schreef TJV het volgende:
[ afbeelding ]AlmeloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is best triest. En wat nog triester is, is dat wij die site ook gebruiken op school voor rekenvaardigheid.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef TJV het volgende:
Dit zag ik op facebook langskomen:
[ afbeelding ]
administratie op het mbo, dus...quote:Op maandag 14 mei 2012 17:38 schreef TJV het volgende:
''rekenen''.
je zit toch niet meer op de basisschool man.
Ja sorry moest dat spul ergens kwijt.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef MineraalWater het volgende:
Vader, Ik hoor een kind lachen in de buik van mijn zus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Het is toch "appels en peren" !quote:
frietquote:Op maandag 14 mei 2012 18:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Het is toch "appels en peren" !
Tevens is het patat en niet friet
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:49 schreef shaderon het volgende:
[..]
friet
Moet je proberen in belgie patat te bestellen haha. Kostte me eventjes om het uit te leggen.
Ik pleit ervoor om het achtergestelde gebied dat patat friet noemt af te stoten.quote:
ik steun deze motiequote:Op maandag 14 mei 2012 19:07 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor om het achtergestelde gebied dat patat friet noemt af te stoten.
fail gifje want dood..quote:Op maandag 14 mei 2012 19:44 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_bizar_trucje.html
ff gifje maken
zo
[ afbeelding ]
Ik heb hem gekocht, nog maar even gespeeld tho. Is wel heftig.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:12 schreef maurisioo het volgende:
kent iemand die DayZ mod van het spel Arma 2? Lijkt me opzich wel vet maar kost 25 euro.
Hahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Mender op 15-05-2012 08:02:38 ]
oh....jammer dan maar opzoek naar iemand die het wil kopen voor mijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alleen online volgens mij. Betaling kan wel gewoon met iDeal.
waar is de glazenwasser dan?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:28 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Geen creeper voor me raam, wel en glazenwasser op drie hoog
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben geen nerd meer zoals jou
zal je nog verbazen hoeveel tijd je over hebt als je niet meer gamed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |