Bij jou ook al?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:37 schreef MineraalWater het volgende:
De verhalen van Plexcon:
11 Mei, 2012.
Plex had wat besteld bij de site azerty.
Plex dacht: Hey! binnen 1 dag verzonden mooi!
Plex besteld het product vrijdag en verwachtte dat hij vandaag of morge binnen zou komen.
Plex kijkt op zijn account en ziet dat er nog niets is verzonden, He? denkt Plex hoe kan dat nou.
Plex gaat kijken naar de levertijd van het product en het is opeens 2 - 3 dagen geworden.
Plex wordt boos en slaat met zijn vuisten op de tafel, Hij roept "Stelletje NSB'ers, Hoe durven jullie Plex te bedriegen.
Plex wacht momenteel nog steeds op de spullen.
Wordt vervolgt.
Ja echt kut zooi man, altijd dat gekanker daaro. Heb toen ook 2 maanden moeten wachten voordat ze een hele pc hadden opgestuurd bij Salland.quote:
Nah, nu werkt alles eindelijkquote:Op maandag 14 mei 2012 12:44 schreef MineraalWater het volgende:
Wat heb jij dan? nogsteeds videokaart?
Emma Stonequote:Op maandag 14 mei 2012 13:22 schreef Ame_thyst het volgende:
oeh zei iemand daar rood haar (game of thrones ftw)
[ afbeelding ]
haha, herkenbaarquote:Op maandag 14 mei 2012 12:37 schreef MineraalWater het volgende:
De verhalen van Plexcon:
11 Mei, 2012.
Plex besteld het product vrijdag en verwachtte dat hij vandaag of morge binnen zou komen.
Plex kijkt op zijn account en ziet dat er nog niets is verzonden, He? denkt Plex hoe kan dat nou.
Plex gaat kijken naar de levertijd van het product en het is opeens 2 - 3 dagen geworden.
Plex wordt boos en slaat met zijn vuisten op de tafel, Hij roept "Stelletje NSB'ers, Hoe durven jullie Plex te bedriegen.
Wordt vervolgt.
lang niet zo vervelend als dat je kabel besteld, dit netjes binnenkomt (maar verkeerd blijkt te zijn)quote:Op maandag 14 mei 2012 12:37 schreef MineraalWater het volgende:
De verhalen van Plexcon:
11 Mei, 2012.
Wordt vervolgt.
Ik wist niet eens dat je op basis zat.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:58 schreef MineraalWater het volgende:
Heb ik al gehad, maar niemand wenst mij succes omdat ik op Basis zit.
Morge en overmorge 6 uur praktijk examen en dan maandag nog 4 uurtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
loserquote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:01 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je op basis zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjunnn, Dan weet je het nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ben al aangenomen op MBO opleiding niveau 2 die ik binnen een half jaar kan afmaken en dan ga ik door naar niveau 3 en 4. En misschien HBO.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
succes omdat je op basis zit [ afbeelding ]
Ga je hierna verder met TL of wat?
En danku![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 15:58 schreef MineraalWater het volgende:
Heb ik al gehad, maar niemand wenst mij succes omdat ik op Basis zit.
Morge en overmorge 6 uur praktijk examen en dan maandag nog 4 uurtjes.
quote:
Succes manquote:Op maandag 14 mei 2012 16:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dankjunnn, Dan weet je het nu
[..]
Nee ben al aangenomen op MBO opleiding niveau 2 die ik binnen een half jaar kan afmaken en dan ga ik door naar niveau 3 en 4. En misschien HBO.
En danku
Nee hoor, jij?quote:
Tom zit opper opper hoog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Thanks mender![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tom zit opper opper hoog.Oke, maar ik ben rijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Thanks mender![]()
quote:
Dat hierboven is zijn jaarloon.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Tom ook, Hij heeft negerslaven netzoals op zijn UI.
Ik heb voor de rest van mijn leven geen loon meer nodigquote:Op maandag 14 mei 2012 16:10 schreef TJV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat hierboven is zijn jaarloon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Nee, Maar succes ermeequote:Op maandag 14 mei 2012 16:15 schreef Ame_thyst het volgende:
ik ben bezig voor mij a diploma.
U jelly?!
quote:Op maandag 14 mei 2012 16:15 schreef TJV het volgende:
[ afbeelding ]Goed gedaan bas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
HAHAHAHAHAHAAquote:
Is goed mijn zoon.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:20 schreef MineraalWater het volgende:
Vader, Ik hoor een kind lachen in de buik van mijn zus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |