quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:21 schreef Jumparound het volgende:
[..]
omdat de meeste vrouwen eigenlijk alleen maar willen kletsen en mannen daar niet goed tegen kunnen.
Dankjewel! Ik weet uit ervaring dat het soms een behoorlijke tijd kan duren voordat je een fix hebt als je in zo'n grote groep op het startsein sta te wachten, dus zet ik mijn GPS-ontvanger altijd al ruim van te voren aan. Het signaal was alleen wel erg slecht woensdagquote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Netjes! Ik was inderdaad gewoon blijven staan toen ze het omriepen en volgend jaar ga ik voor de startstreep warmlopen, dan sta je sowieso vooraan. Ik had alleen op de molenvliet last van de drukte, op de munnikensteeg had ik al alle ruimte en op het develpad helemaal. Maar mooi resultaat hoor!
[..]
Dat is wel netjes, bij mij had Endomondo geen contact met de satelliet weten te leggen, waardoor ik geen idee heb van mijn km tijden...
Maar dan weet je pas als je thuis bent hoe hard je nu gelopen hebt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
Afstandmeten.nl + horloge, zó constant!
Morgen weer
Ik zou bij les 19 inspringen. Dan heb je 8 min hardlopen, 2 min wandelen, 10 min hardlopen, 3 min wandelen, 8 min hardlopen, 2 min wandelen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef Fuszy het volgende:
Ik wil me toch gaan verdiepen in Evy. Ik kan 5 kilometer lopen, maar ik wil liever iets rustiger aan beginnen. Mede doordat ik nu een blessure heb opgelopen.
Kan ik ook ergens middenin Evy beginnen? Ik neem aan dat ik les al wel ontgroeid ben. Of is er een andere manier om het op te bouwen?
Maakt het niet minder waar toch?quote:
Respect!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:53 schreef sararaats het volgende:
Ik heb het schema van Start to Run (0-5km) geprint en na de echografie (schildklier) start ik.
Ons ma gaat met me meelopen. Zij wordt dit jaar 63.
Ik moet eerst beginnen met 5 minuten lopen van de huisarts. Op zijn max nadat ik wat rust heb genomen, maar nadat ik hersteld ben kan ik dit wel doen. Dank jequote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:36 schreef egelhond het volgende:
[..]
Ik zou bij les 19 inspringen. Dan heb je 8 min hardlopen, 2 min wandelen, 10 min hardlopen, 3 min wandelen, 8 min hardlopen, 2 min wandelen.
Bij les 22 ga je weer naar 11 min hardlopen etc.
Ikzelf vandaag weer 6 km gelopen met Evy nr 23. Weer een stukje sneller als de vorige keer. Gaat ook eigenlijk zonder problemen. Totaal geen last van mn voeten. Nog even en ik loop de 5 km zonder te wandelen
Is samenlopen wel zo verstandig?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:53 schreef sararaats het volgende:
Ik heb het schema van Start to Run (0-5km) geprint en na de echografie (schildklier) start ik.
Ons ma gaat met me meelopen. Zij wordt dit jaar 63.
Waarom niet gewoon bij les 1 beginnen dan? Dan weet je zeker dat je het goed opbouwt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet eerst beginnen met 5 minuten lopen van de huisarts. Op zijn max nadat ik wat rust heb genomen, maar nadat ik hersteld ben kan ik dit wel doen. Dank je
Is dat niet 2 minuten lopen en dan een minuut wandelen ofzo? Lijkt me vrij 'saai', maar ik kan het best proberen. Alleen om bij les 1 te beginnen van 0-5 km terwijl je 5 km 'kan' lopen. Is dat niet onzinnig?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon bij les 1 beginnen dan? Dan weet je zeker dat je het goed opbouwt.
Ben vandaag begonnen met les 1 toevallig, ben ook wel een 'geoefend' loper vanwege m'n voetbal ervaring de afgelopen 17 jaar, maar die intervalletjes van 1 minuut wandelen etc zijn toch wel prettig, je merkt dan vrij snel aan jezelf hoezeer je na die 1, 2 of 3 minuten rennen 'leeg' bent of juist helemaal niet. Ik zat vandaag al bijna aan de 3km na 19 minuten, dus ik verwacht wel dat ik op den duur boven de 5km zal lopen binnen het lesprogramma, maar je bouwt het wel geleidelijk op. Niets mis mee lijkt me.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat niet 2 minuten lopen en dan een minuut wandelen ofzo? Lijkt me vrij 'saai', maar ik kan het best proberen. Alleen om bij les 1 te beginnen van 0-5 km terwijl je 5 km 'kan' lopen. Is dat niet onzinnig?
Het is meer onzinnig om bij de eerste les geblesseerd te raken. Maar je zou ook gewoon bij les vier kunnen beginnen, dan loop je 1' 1' 1' 1' 3' 3' 3' 3' 2' 2' 2' 2'quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat niet 2 minuten lopen en dan een minuut wandelen ofzo? Lijkt me vrij 'saai', maar ik kan het best proberen. Alleen om bij les 1 te beginnen van 0-5 km terwijl je 5 km 'kan' lopen. Is dat niet onzinnig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |