quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:19 schreef sigme het volgende:
Ik heb voor het eerst in m'n hardloopcarriere een echte blessure te pakken. Ik kan niet landen op m'n linkervoet. Ben zeker nog wel twee weken uit de running.
Oh nee, hoe komt het?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:19 schreef sigme het volgende:
Ik heb voor het eerst in m'n hardloopcarriere een echte blessure te pakken. Ik kan niet landen op m'n linkervoet. Ben zeker nog wel twee weken uit de running.
Boe! Watskeburt?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:19 schreef sigme het volgende:
well done!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:54 schreef Saninl het volgende:
Vandaag mijn laatste les van Evy 0-5km gelopen, en ik wilde voor mezelf echt een stukje sneller dan de vorige deze week omdat ik binnen het half uur de 5km wilde lopen, en dat is GELUKT
Ik ben stiekem daar erg blij over, maar al helemaal over het feit dat ik gewoon 10 weken lang (is "uitgelopen" naar 11 weken) heb hardgelopen elke week, en dat mijn leven opeens heel veel sport was!
Op ma-wo-vr proberen te hardlopen en op vr een hockeytraining en zondag een wedstrijd.
Iedereen die wil beginnen met Evy, ik zeg: doen!
Mijn run:
[ afbeelding ]
Nu de vraag, wat nu?
Blijf ik mijn 5km optimaliseren?
Of ga ik verder richting de 10km? (met Evy? Of Renate?)
inderdaad, een trail marathon lijkt mij de volgende stapquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:04 schreef Wiehoe het volgende:
Gefeliciteerd Saninl
DJMO, Een ultramarathon wellicht? Of een marathon op ander terrein. Een triatlon? Genoeg na het voltooien van een Marathon.
dit dusquote:
Oke.... weer wat informatie over de vrouw wat ik niet wist en eigenlijk ook niet wou wetenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:14 schreef GotC het volgende:
Morgen lekker 5 km wedstrijdje lopenMijn doel? Gewoon, die 5 km volhouden. Tempo/tijd boeit niet, gewoon volhouden en uitlopen, hopelijk in 1x.
Ook nog ongesteld geworden, maar dat is prima. Bewegen helpt tegen pijn
Ach, dat went snel hier hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
Oke.... weer wat informatie over de vrouw wat ik niet wist en eigenlijk ook niet wou weten
tja, ik ben inmiddels al 12 jaar samen met dezelfde vrouw waarvan we nu bijna 5 jaar samen wonen. Misschien ligt het aan mijn opvoeding maar over dat ene onderwerp. Nee, als het aan mij ligt mag dat jullie geheim blijvenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ach, dat went snel hier hoorRegelmatig komen ook de sportbh's voorbij enzo.
Bovendien, als je dat al erg vindt..!
Dan moet je eroverheen lezenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:22 schreef streamnl het volgende:
[..]
tja, ik ben inmiddels al 12 jaar samen met dezelfde vrouw waarvan we nu bijna 5 jaar samen wonen. Misschien ligt het aan mijn opvoeding maar over dat ene onderwerp. Nee, als het aan mij ligt mag dat jullie geheim blijven
Je kan ook overdrijvenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:29 schreef streamnl het volgende:
OMG ik dacht dat ik hier kennis over hardlopen ging leren....![]()
Eerlijk is eerlijk, jij bent de eerste die mij zich niet op zijn gemak laat voelen ACHTER DE VEILIGE LAPTOP![]()
![]()
Is knap.
Oke maar dan ??wens?? ik je veel succes ermee??!?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |