Discipline is ook het moeilijkste gedeelte in zowel training als voeding.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Meeste mensen pakken dat schema toch niet serieus een jaar lang en vergeten, ik doe ze zelf welOHP is eindbaasoefening
Vooral voedingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Discipline is ook het moeilijkste gedeelte in zowel training als voeding.
En OHP is inderdaad baas.
meeeeeh. Ik wil gewoon de Australian weer terug met hun heerlijke schepijs >:(quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:24 schreef Saisai het volgende:
pff daar waar Australian zat hè, aan de vismarkt.. Daar hingen Febo vlaggetjes aan het raam.. Er komt dus een Febo.
Ranzig schepijs man. De Toscana is een stuk beter. Die banaanijs bij de Australian smaakt gewoon naar ingevroren gestampte banaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:36 schreef janaotj het volgende:
[..]
meeeeeh. Ik wil gewoon de Australian weer terug met hun heerlijke schepijs >:(
Mmmmm cheesecake ijs bij de Toscana.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ranzig schepijs man. De Toscana is een stuk beter. Die banaanijs bij de Australian smaakt gewoon naar ingevroren gestampte banaan.
Toscana vind ik zulk vies ijs hebben,quote:
Hmm, weet ik eigenlijk niet. Maar als je toch nog vaak daar komt dan kan je denk ik prima in geschreven blijven staan. Of is het erg ver weg?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:21 schreef janaotj het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben best wel vaak nog in mijn oude dorp. Hoe zit het dan eigenlijk als ik daar opeens iets krijg en naar de huisarts of tandarts moet? Ik bedoel, ik kan niet bij twee ingeschreven staan neem ik aan?
Serieus?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:24 schreef Saisai het volgende:
pff daar waar Australian zat hè, aan de vismarkt.. Daar hingen Febo vlaggetjes aan het raam.. Er komt dus een Febo.
In welke stad/dorp sta je officieel bij de gemeente ingeschreven als burger? Daar moet je ook een huisarts nemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:21 schreef janaotj het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben best wel vaak nog in mijn oude dorp. Hoe zit het dan eigenlijk als ik daar opeens iets krijg en naar de huisarts of tandarts moet? Ik bedoel, ik kan niet bij twee ingeschreven staan neem ik aan?
Ik zit nu bij huisartsen praktijk UMCG. Daar was nog plek!quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Hmm, weet ik eigenlijk niet. Maar als je toch nog vaak daar komt dan kan je denk ik prima in geschreven blijven staan. Of is het erg ver weg?
Ik kom hoogstens eens in de drie weken een nachtje bij m'n ouders dus ik moet maar eens kijken waar ze nog mensen aannemen in de praktijk.
Hmmmmm jepquote:Op donderdag 17 mei 2012 08:48 schreef Luco het volgende:
Leuk, om 0730 werken terwijl je de dag ervoor een bruiloft had bezocht
ik heb het voorbij zien komen dat je aangenomen was, maar wel mooi dat je veel uren kunt draaienquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:19 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat ik wel weer ben aangenomen bij de Gamma?M'n oude werkgever was wel verbaasd dat ik weer was komen solliciteren omdat ik weg was gegaan omdat ik het niet meer zo leuk vond toen..
Nu kan ik daar mooi 22 uur werken per week en 16 bij SNT!
Opzich had ik bij SNT ook wel meer uren kunnen maken, maar meer dan 16/20 in een callcenter houd ik niet vol. Dus dit is een prima combi!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik heb het voorbij zien komen dat je aangenomen was, maar wel mooi dat je veel uren kunt draaien
Rond 11/12 uur wel met het zonnetje, nu met de zon weg is het koud. En in huis dan ook gelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Lekker weer is het trouwens, mits je uit de wind zit.
Vieze afvalvis wat ze kibbeling noemen jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:58 schreef Jesse_ het volgende:
De zingende visboer verkoopt toch wel kibbeling?
Ik zou mijn vader ophalen na een etentje met zijn werk. Hij zou bellen. Sowieso een godswonder met mobiel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:34 schreef ShiningStar het volgende:
Wie heeft er nog een leuk verhaal? Ik verveel me.
Echt heel leukquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:39 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik kan wat leuke en cheesy ideeën gebruiken voor spelletjes op mijn verjaardagsfuif.![]()
Wat ik al had:
- zelf feesthoedje knutselen
- cake versieren (mooiste/leukste cake krijgt een lekker biertje en mensen die hun cake niet opeten krijgen een pak slaag -iemand die hier nog iets vriendelijkers bij kan verzinnen?-)
- zaklopen
- spijkerpoepen
- koekhappen
- zaklopen
Dit wordt wat.
Met leuke mensen en teveel bier wordt het toch sowieso wel leuk? Daar heb je geen spelletjes voor nodig.quote:
Ja waterschade bij z'n huisgenoot boven en geforceerde voordeur en kamerdeuren (ik was met m'n broer in de stad, z'n huisgenoten dachten dat ie thuis was)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:48 schreef Peterselieman het volgende:
lekker ...
Is er nog schade bij je broer thuis ontstaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |