Vieze afvalvis wat ze kibbeling noemen jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:58 schreef Jesse_ het volgende:
De zingende visboer verkoopt toch wel kibbeling?
Ik zou mijn vader ophalen na een etentje met zijn werk. Hij zou bellen. Sowieso een godswonder met mobiel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:34 schreef ShiningStar het volgende:
Wie heeft er nog een leuk verhaal? Ik verveel me.
Echt heel leukquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:39 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik kan wat leuke en cheesy ideeën gebruiken voor spelletjes op mijn verjaardagsfuif.![]()
Wat ik al had:
- zelf feesthoedje knutselen
- cake versieren (mooiste/leukste cake krijgt een lekker biertje en mensen die hun cake niet opeten krijgen een pak slaag -iemand die hier nog iets vriendelijkers bij kan verzinnen?-)
- zaklopen
- spijkerpoepen
- koekhappen
- zaklopen
Dit wordt wat.
Met leuke mensen en teveel bier wordt het toch sowieso wel leuk? Daar heb je geen spelletjes voor nodig.quote:
Ja waterschade bij z'n huisgenoot boven en geforceerde voordeur en kamerdeuren (ik was met m'n broer in de stad, z'n huisgenoten dachten dat ie thuis was)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:48 schreef Peterselieman het volgende:
lekker ...
Is er nog schade bij je broer thuis ontstaan?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:45 schreef Ziba het volgende:
Jaaa ik geef zaterdag een feest aangezien ik bijna jarig ben, Luco je mag best drankjes komen halen bij mij
Deze heeft goede kibbeling idd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Binnenstad niet echt.. of bij de Ikea.
Wat ik erger vind is dat dat beest geen WAverzekering heeftquote:
ah ja. Ontbrekende kentekenplaat he.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat ik erger vind is dat dat beest geen WAverzekering heeft
Nou inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2012 16:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ah ja. Ontbrekende kentekenplaat he.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 20 mei 2012 20:54 schreef Luco het volgende:
En natuurlijk hou ik rekening met anderen, alleen betrap ik mezelf er soms op dat m'n muziek toch iets aan de harde kant staat. Als ze er geen last van zegt te hebben komt dat mooi uit maar nu voel ik me bezwaard
Join the clubquote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Renesite het volgende:
Vannacht een reetje aangereden. Uit schrik doorgereden, later weer teruggereden. Niet meer gevonden door erlangs te rijden (daar stoppen had een gevaarlijke situatie opgeleverd) . Heb hem in mijn optiek slechts een tik gegeven en er niet overheen gereden.
Vandaag gezien dat de auto een kapje mistte, dus nog even langsgereden. Een paar meter verder dan waar het gebeurd is, is-ie toch nog dood!!
Bijnaquote:Op zondag 20 mei 2012 21:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Test
A B C D E F G H
1 ♜ ♞ ♝ ♛ ♚ ♝ ♞ ♜
2 ♟ ♟ ♟ ♟ ♟ ♟ ♟ ♟
3 ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢
4 ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢
5 ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢
6 ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢
7 ♙ ♙ ♙ ♙ ♙ ♙ ♙ ♙
8 ♖ ♘ ♗ ♕ ♔ ♗ ♘ ♖
schaakmatquote:Op zondag 20 mei 2012 21:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Test
A B C D E F G H
1 ♜ ♞ ♝ ♛ ♚ ♝ ♞ ♜
2 ♟ ♟ ♟ ♟ ♟ ♟ ♟ ♟
3 ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢
4 ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢
5 ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢
6 ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢ ▢
7 ♙ ♙ ♙ ♙ ♙ ♙ ♙ ♙
8 ♖ ♘ ♗ ♕ ♔ ♗ ♘ ♖
Heeerlijk binnen zittenquote:Op maandag 21 mei 2012 11:14 schreef Peterselieman het volgende:
mja, het is nu al aan de warme kant ...
Had je een sneller transportmiddel moeten nemenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:47 schreef Catch22- het volgende:
De reis van Zweden terug. Kwart voor 6 's ochteds weg, half elf 's avonds was ik thuis. Heerly
Cool story bro.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:52 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb een tijd gerookt, tijdje gestopt en nu een tijd rook ik Moods (vanillesigaartjes, jwz).
Maar daar stop ik nu mee. Parteh dus. Tegelijk stopt met mijn rokende collega ook met roken, dat scheelt wel weer.
Als ik nuchter ben, heb ik die wilskracht wel ja. Dat neemt echter exponentieel af elk weekend als ik weer een gerstenatje tot mijn smaakpapillen laat glijdenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah, minus de lichamelijke nicotine verslaving is het gewoon even de gewoonte doorbreken. Beetje wilskracht.
Hoor deze man wederom wartaal uitslaan als een ontsnapte TBS-er die 8bit muziek maaktquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je het doordeweeks ook kunt volhouden is in het weekend niet roken ook helemaal niet moeilijk.
Pussy, gimme 20 op de vuisten jongen, met je wilskracht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoor deze man wederom wartaal uitslaan als een ontsnapte TBS-er die 8bit muziek maakt
Pussy.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:14 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Waarom is het in Groningen zo verschrikkelijk warm?Hopen dat het in Hoogkerk iets koeler is.
Wat moet jij in HGK?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:14 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Waarom is het in Groningen zo verschrikkelijk warm?Hopen dat het in Hoogkerk iets koeler is.
quote:
Jongeuuuhh ik geef je 20 op de vuisten, zo'n groot gat dat je binnen no time 3 hypotheken kan afsluitenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Pussy, gimme 20 op de vuisten jongen, met je wilskracht.
Ga ik morgen ook eem kiekenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Vandaag bij de Papiermolen geweest. En daarna de barbecue aangestoken bij onze boot.![]()
Zal ik vrijdag bij je komen? Gaan we barbecue-en en daarna Apple afmaken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:49 schreef cerror het volgende:
Ik wil ook bbq-en.
Maar dat is een beetje lullig zo in m'n èèntje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |