SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:24 schreef bodpa09 het volgende:
Misschien een vervelende vraag, maar het is echt goed bedoeld:Lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij ovutestjes krijg je vaak gratis zwangerschapstestjes dus ik heb voorlopig even genoeg, zelfs als ik een Gerberaatje doe.![]()
Er zijn best wel wat verzekeraard die uit coulance die eigen bijdrage vergoeden zolang pregnyl slecht leverbaar is, altijd even navragen dusquote:Op maandag 21 mei 2012 17:18 schreef klumsy het volgende:
Otrivelle, schijnt de eigen bijdrage een stuk hoger van te zijn, ze kon me alleen niet vertellen hoeveel...
Dat is je verplicht eigen risico, had je ook bij een gebroken been moeten betalenquote:Op maandag 21 mei 2012 18:08 schreef dananana het volgende:
Ik had helemaal niet stil gestaan bij een eigen bijdrage..vorige week overzicht van de verzekering ontvangen en we moeten iets van 220 euro zelf betalen dus terug betalen. Ik wilde daar nog voor bellen hoe dat nou precies werkt. Hebben jullie dat ook gehad? Ik had decapeptyl, gonal f, pregnyl en die tabletten. Ik ben dit traject ook misschien wat onvoorbereid ingegaan :-)
T geld is geen probleem hoor, maar had het niet echt verwacht :-)
quote:Op maandag 21 mei 2012 18:29 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Lief.
bij ovutestjes krijg je vaak gratis zwangerschapstestjes dus ik heb voorlopig even genoeg, zelfs als ik een Gerberaatje doe.
*knuf*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit weer in niemandsland en ik ben het zo zat..... 7dpo, dus ik kan vanalles voelen, maar ook de wetenschap dat het overmorgen duidelijk mis kan zijn.
En het zal het laatste wel weer worden, maar ik wil het zo graag....![]()
Dikke knufquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit weer in niemandsland en ik ben het zo zat..... 7dpo, dus ik kan vanalles voelen, maar ook de wetenschap dat het overmorgen duidelijk mis kan zijn.
En het zal het laatste wel weer worden, maar ik wil het zo graag....![]()
I know...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
*knuf*
je kan niks meer doen dan afwachten en afleiding proberen te vinden
Ik heb ook na een week ontzettende steken en krampen gehad. En dat krampje ligt nu naast me te snurkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I know...
Die afleiding gaat opzich wel lukken hoor, wij gaan donderdag naar Berlijn(had jij nog tips?)
Maar nu ben ik alleen thuis, en had ik vanmiddag onbehoorlijk pijnlijke steken down under, dus dan is alle focus weer daar...
Jullie zijn ook van start bij het ziekenhuis las ik elders? Spannend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |