abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111837067
Otrivelle wordt al heel veel gebruikt :Y heb het zelf niet gebruikt, maar veel dames die ik van het ivf forum ken wel... werkt net zo goed :)
pi_111837198
Jee, wat een score Dananana!
Ik hoop dat het allemaal embryos worden!

Geen idee Klumsy, mijn ziekenhuis had Italiaanse pregnyl weten te scoren.
Hoe heet die vervanger?
pi_111837227
Wij kregen in het ziekenhuis ook te horen dat het moeilijk was om aan pregnyl te komen. Bij de apotheek bij ons op het dorp hadden ze het gewoon in de centrale voorraad op de een of andere manier. Welicht zou je bij meerdere apothekers kunnen informeren? Weet niet of het zo werkt, maar misschien heb je geluk. Als de vervanger het net zo goed doet is dat natuurlijk helemaal een oplossing.
  maandag 21 mei 2012 @ 17:18:51 #204
313574 klumsy
Lola O+
pi_111837346
Otrivelle, schijnt de eigen bijdrage een stuk hoger van te zijn, ze kon me alleen niet vertellen hoeveel...
Ach als het werkt dan ben ik allang blij :)
maar voorlopig nog geen eisprong, dus we zullen zien of de Pregnyll dan al weer leverbaar is
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_111837578
Misschien een vervelende vraag, maar het is echt goed bedoeld:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111839540
Ik had helemaal niet stil gestaan bij een eigen bijdrage..vorige week overzicht van de verzekering ontvangen en we moeten iets van 220 euro zelf betalen dus terug betalen. Ik wilde daar nog voor bellen hoe dat nou precies werkt. Hebben jullie dat ook gehad? Ik had decapeptyl, gonal f, pregnyl en die tabletten. Ik ben dit traject ook misschien wat onvoorbereid ingegaan :-)
T geld is geen probleem hoor, maar had het niet echt verwacht :-)
  maandag 21 mei 2012 @ 18:14:13 #207
313574 klumsy
Lola O+
pi_111839806
ow ik heb dit jaar ook al alles van m'n eigen bijdrage moeten betalen...
ga er vanuit dat dat volgend jaar ook weer zo zal zijn.
pi_111840258
Eigen risico betaal je wel volledig met ivf, dubbel want manlief ook.

Eigen bijdrage betaal ik alleen voor de spuiten, naalden, lorazepam en diclofenac (en bij lang protocol de pil).
Niets voor Fostimon (Gonal f), Lucrin en Pregnyl.

Edit: eigen risico ben ik sowieso al kwijt voor mijn ogen, dus daar merk ik niets van.
pi_111840532
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:24 schreef bodpa09 het volgende:
Misschien een vervelende vraag, maar het is echt goed bedoeld:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief. :*
bij ovutestjes krijg je vaak gratis zwangerschapstestjes dus ik heb voorlopig even genoeg, zelfs als ik een Gerberaatje doe. :')
pi_111841689
Koloon en dananana mooie scores *O* ^O^ *O*

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:18 schreef klumsy het volgende:
Otrivelle, schijnt de eigen bijdrage een stuk hoger van te zijn, ze kon me alleen niet vertellen hoeveel...
Er zijn best wel wat verzekeraard die uit coulance die eigen bijdrage vergoeden zolang pregnyl slecht leverbaar is, altijd even navragen dus :Y

quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:08 schreef dananana het volgende:
Ik had helemaal niet stil gestaan bij een eigen bijdrage..vorige week overzicht van de verzekering ontvangen en we moeten iets van 220 euro zelf betalen dus terug betalen. Ik wilde daar nog voor bellen hoe dat nou precies werkt. Hebben jullie dat ook gehad? Ik had decapeptyl, gonal f, pregnyl en die tabletten. Ik ben dit traject ook misschien wat onvoorbereid ingegaan :-)
T geld is geen probleem hoor, maar had het niet echt verwacht :-)
Dat is je verplicht eigen risico, had je ook bij een gebroken been moeten betalen ;)
pi_111841815
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:29 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Lief. :*
bij ovutestjes krijg je vaak gratis zwangerschapstestjes dus ik heb voorlopig even genoeg, zelfs als ik een Gerberaatje doe. :')
:6 >:)
pi_111842030
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:57 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

:6 >:)
Ik heb er alles bijelkaar een stuk of tien gedaan geloof ik oO<
pi_111842167
Das niksssssssss O-)
pi_111842761
Die eigen bijdrage waren wij ook kwijt. En inderdaad dubbel. Want manlief moest het betalen voor de zaadonderzoeken.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_111850353
Wat een goede berichten hier dames.

Nu hopen dat er weer een paar streepjes tevoorschijn komen op de tests en we dus weer een paar namen in de op weg kunnen strepen.

Hier begint de spanning ook weer een beetje op te lopen. Zondag moet ik m'n laatste pil nemen en vanaf dan is het weer een paar weekjes fingers crossed. Ik maak me wel een beetje zorgen over hoe het tijdens de behandeling met mijn kleine dame zal gaan. Ik vraag me dingen af als: mag ik haar wel optillen tijdens de stimulatieperiode. Zou het slecht zijn om haar te tillen na een evt. terugplaatsing.
Nouja, het komt vast allemaal vanzelf goed.

Hier heb ik trouwens de Pregnyl ook gewoon gekregen. Ik heb zelfs 15.000 eenheden i.p.v. 10.000. Dat heeft het ziekenhuis in België voorgeschreven, maar ik snap het niet zo goed eigenlijk. Ik kan me er best druk om maken dat ze zo laks zijn soms, het kost allemaal kapitalen en ik moet het straks misschien gewoon weggooien.
pi_111852069
Nikki, je mag 'gewoon' alles doen wat je normaal ook zou doen! En zolang dat goed voelt..

Er zijn wel wat ziekenhuizen die sex/klaarkomen afraden net na de terugplaatsing, maar daar heb je vaak toch al weinig zin in zo net na de punctie en al dat gepruts ;) (al zijn er andere ziekenhuizen/klinieken die juist weer beweren dat je dat gewoon mag doen, dus ik zou gewoon je gevoel hierin aanhouden!)

Spannend joh, hopelijk gaat het nu weer zo voorspoedig als bij je dametje... :*
pi_111853679
Das goed nieuws Gerberaatje.
Onveilige sex is sowieso uit den boze omdat we PGD doen. We willen niet het risico lopen dat er gewoon per ongeluk een eitje bevrucht wordt en die kans zit er bij ons mmisschien best in. Ik weet niet of er na een punctie nog eitjes vrij kunnen komen eigenlijk, lijkt me eigenlijk niet geheel onwaarschijnlijk.
pi_111853953
Niet zo zeer 'onveilige' sex, maar meer de tumult die het daar teweeg kan brengen gaat het dan om :P ;)

Maar ik had sowieso na geen enkele punctie sex behoefte :D
pi_111854329
Nee dat had ik erna ook niet. Ik voelde me net een soort van opgeblazen kogelvis.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 18:40:03 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_111886783
Ik zit weer in niemandsland en ik ben het zo zat..... 7dpo, dus ik kan vanalles voelen, maar ook de wetenschap dat het overmorgen duidelijk mis kan zijn.

En het zal het laatste wel weer worden, maar ik wil het zo graag.... ;(
pi_111888665
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 18:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit weer in niemandsland en ik ben het zo zat..... 7dpo, dus ik kan vanalles voelen, maar ook de wetenschap dat het overmorgen duidelijk mis kan zijn.

*knuf* :*

je kan niks meer doen dan afwachten en afleiding proberen te vinden :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 22 mei 2012 @ 19:27:16 #222
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_111888779
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 18:40 schreef LadyBlack het volgende:

Dikke knuf :*
Be happy with the little things in life
  dinsdag 22 mei 2012 @ 19:27:29 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_111888793
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 19:25 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

*knuf* :*

je kan niks meer doen dan afwachten en afleiding proberen te vinden :)
I know... :*

Die afleiding gaat opzich wel lukken hoor, wij gaan donderdag naar Berlijn *O* (had jij nog tips?)
Maar nu ben ik alleen thuis, en had ik vanmiddag onbehoorlijk pijnlijke steken down under, dus dan is alle focus weer daar... :')

Jullie zijn ook van start bij het ziekenhuis las ik elders? Spannend!
pi_111891929
bleh! LB wat een ontzettend rot gevoel! Fijn dat je iets leuks gepland hebt!
Wij zijn ook naar Berlijn geweest zijn bij die betonblokken geweest, de dierentuin en het concentratiekamp enige afstand verderop (ik vond dat wel heel indrukwekkend).
Zet m op meid! Hou vol :*

Kolonia, hoe voel jij je? Valt er al wat te voelen eigenlijk? *duimerdeduim* voor een plakkertje

Voor alle anderen: :*
pi_111903914
LB :*
pi_111906215
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 19:27 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

I know... :*

Die afleiding gaat opzich wel lukken hoor, wij gaan donderdag naar Berlijn *O* (had jij nog tips?)
Maar nu ben ik alleen thuis, en had ik vanmiddag onbehoorlijk pijnlijke steken down under, dus dan is alle focus weer daar... :')

Jullie zijn ook van start bij het ziekenhuis las ik elders? Spannend!
Ik heb ook na een week ontzettende steken en krampen gehad. En dat krampje ligt nu naast me te snurken ;)
Het kan echt nog :*
  dinsdag 22 mei 2012 @ 23:23:15 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_111907888
Ha, ja dat zijn leuke O+ krampjes die voorbij kruipen enzo...

Dit zijn helaas steken die ik al jaren af en toe (volledig random lijkt het) voel. Erg pijnlijk, maar ik kan er geen verklaring voor krijgen. Maarja, elke keer dat ik ze in de wachtweken heb betrap ik mezelf toch op het "zou het?? :o "

Ik ga nu lekker slapen, morgen nog 1 dagje werken und dann am Donnerstag nach Berlin :)
pi_111913230
LB :*

Veel plezier in Berlijn! Daar willen wij misschien ook heen als ik in de wachtweken zit O+
pi_111918822
Dames, ben weer terug van vakantie :) Bedankt voor de lieve vakantie wensen!

Leuk, LB, dat jij ook naar Berlijn gaat. Ik ben net terug. Het is daar heerlijk weer! 28 graden gehad. Lekker veel chocolade gekocht bij het Rittersport Museum :@

Zus gaat vandaag laatste keer naar Belgie voor de laatste echo. Indien goed, dan wordt ze doorverwezen naar Nederland voor de 12 weken echo. Wel weer spannend, maar we gaan er vanuit dat alles goed zit. (Al zou ze wel weer niet geslapen hebben... lolz). Ik vroeg of ze geen extra echo foto kon ontfutselen voor de trotse tante, maar dat vond ze te gortig. oO<

@LB Ik hoop dat je in Berlijn niet ongesteld wordt. Jammer dat je test overnieuw moet.
@Kolonia PUPO en lekker broeden!
@Dananana mooie score van die eitjes en morgen PUPO *O*
@DV hopelijk krijg je straks te horen dat je mag beginnen voor IVF :)

@Klumsy, ik weet wel dat m'n zus een vervanger heeft gehad, maar niet welke. In ieder geval is ze nu zwanger, dus ik denk dat hij het prima gedaan heeft. :+
  woensdag 23 mei 2012 @ 11:43:17 #230
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_111919480
LB lekker een paar dagen Berlijn, geniet ervan..

Zo ik ben weer terug van het ziekenhuis.. Ik mag gewoon beginnen met ivf *O* de gyn vond het niet verstandig om te wachten omdat de kans dat endometriose teruggroeit aanwezig is.. Normaal had ik niet mogen starten. Er was ook duidelijk een dalende lijn te zien en dat vond hij ook goed. Hij vroeg hoe ik aan het afvallen was en de manier waarop ik bezig ben door een verandering naar een gezonde levenstijl was hem heel wat waard. Ik moest vooral zo doorgaan..
Dus volgende stappen zijn, pilstrip afmaken, bloedprikken in de stopweek, starten pil.. zaad inleveren/bloedprikken van manlief en dan moeten we 11 juli weer terug, dan krijgen we alle uitslagen en krijg ik te horen welke hormonen en de hoeveelheden die ik mag gaan spuiten.. Dus die week zal ik dan ook wel beginnen met spuiten van de hormonen *O*
Pff opluchting zeg, maar ik kan het nog niet helemaal bevatten dat we naar 2 jaar ziekenhuis geklooi eindelijk zo ver zijn
pi_111920412
*O* *O* O+ O+ *O* *O* wat super fijn nieuws!
pi_111920467
DV *O* *O* *O* Eindelijk beginnen meid!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_111920780
Ja, DV lekker beginnen *O* *O* Super tof :D
Dat wordt van de zomer lekker broeden :D
pi_111921495
Yes yes yes! Eindelijk een stap verder. Een stap richting een mini! *O*
pi_111922006
Droomvrouwtje wat lijkt het me heerlijk om een gyn te hebben die het allemaal zo goed doorheeft. Afvallen kan (ok, bijna dan uitzonderingen daar gelaten) iedereen, echt je levensstijl wijzigen en op een goede manier je kilo's kwijt raken lijkt me zoveel belangrijker en dan ook meteen zoveel moeilijker. Respect, en gefeliciteerd met het onwijs goede nieuws! *O* *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 23 mei 2012 @ 13:10:59 #236
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111923233
Oh wat fijn Droomvrouwtje! *O*
  woensdag 23 mei 2012 @ 14:44:30 #237
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_111927269
DV, wat fijn!! Eindelijk ècht actie!! *O*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:49:05 #238
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_111932594
Dankjewel voor de lieve reacties.. Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten. Voelt een beetje onwerkelijk. Je leeft hier zo naar toe en dan mag ik eindelijk beginnen.. Die wens is ineens in handbereik. Voor mijn gevoel krijgen we nu ook pas een eerlijke kans, vooral omdat mijn buik er eigenlijk heel slecht aan toe was. En lekkende eileiders die een innesteling bemoeilijken/tegenhouden, maar ook niet toegankelijk waren. Eitjes konden er niet eens langs.
Vandaag ben ik best een emotioneel wrak. De spanningen komen er uit, maar ik laat het gebeuren.
  woensdag 23 mei 2012 @ 16:58:27 #239
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111933093
Lekker laten gebeuren DV. Het moet er inderdaad toch uit. En ik vind het niet zo gek dat je alles opgespaard hebt en nu het zo dichtbij komt eruit komt. Neem de tijd en dan kun je vol energie het ivf proces beginnen. En hoop echt dat het dan ook snel raak is en dat jullie wens in vervulling gaat :*
pi_111934954
DV gefeliciteerd!! Vandaag even lekker emotioneel uitbarsten en daarna met frisse moed en energie het traject in! Wat ontzettend fijn voor jullie!!
pi_111935039
DV wat een heerlijk nieuws, actie! *O*
pi_111935077
DV, ben op twitter vergeten te juichen, dus doe ik het hier voor je O+

:*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 23 mei 2012 @ 17:43:46 #243
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_111935146
vlindur :* lief van je

De rest van de meiden ook :*
  woensdag 23 mei 2012 @ 18:48:49 #244
171422 LadyBlack
paint it black
pi_111937752
DV ik heb een brok in mn keel van je posts O+ Wat kan ik me die ontlading goed voorstellen! Laat het inderdaad er maar even lekker uit, je gaat gewoon beginnen nu! *O*
pi_111939829
Het Universum vindt mij lief :@ Zus had 2 extra echo's gevraagd voor de aanstaande opa's en oma's, maar er kwam nog een vierde uitrollen, dus die mag ik. *O* *O* Alles is goed met het kleine wurmpie.
Vrijdag samen shoppen!
pi_111959585
Net ziekenhuis gebeld en de terugplaatsing gaat door! Ik weet nog helemaal niets over kwaliteit en aantallen, maar iig wel pupo vandaag!!! :-) hmm en nu nog de concentratie op te zien wekken om te gaan werken tot de afspraak :-) vanavond verdere update!
  donderdag 24 mei 2012 @ 09:20:36 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111959693
Spannend dananana!

DV, wat een supernieuws! *O* En wat een mooie 'beloning' ook voor je harde werk met afvallen en anders eten! :Y
pi_111959742
Dananana O+ *O* geweldig!!! Succes dan maar, gij aankomende PUPO!

DV, wat geweldig dat het nu toch echt gaat gebeuren. Ondanks dat het doel voor afvallen misschien niet is gehaald, toch beloning en actie! *O*
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 mei 2012 @ 09:23:30 #249
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_111959766
Hier moet ik even komen jompelen *O* *O* *O* kleine, kale beebs in de maak *O* *O* *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_111960288
Yeah, goed nieuws DV en Dananana! *O* *O* *O*

LB. :*
Ik hoop heel hard dat je met goed nieuws uit Berlijn terugkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')