Eerst één met 19, dat is de reguliere controle (voordeel van zkh is iedere controle een echo) en de donderdag erop de 20. Twee weken spannend achter elkaar dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:53 schreef LadyBlack het volgende:
Volgende echo is de 20 weken echo? Is ook spannend toch, maar je gaat gewoon lekker genieten
En Tally, brrrrrr....
En twee keer mooie plaatjesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Eerst één met 19, dat is de reguliere controle (voordeel van zkh is iedere controle een echo) en de donderdag erop de 20. Twee weken spannend achter elkaar dus
Yes, ik doe met je mee!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef klumsy het volgende:
Spannend Ophelia
Hier vanavond weer de eerste spuit puregon en dan maandag echo.
Hopelijk deze maand een mooi eindresultaat!
Wanneer kom je terug?quote:Op woensdag 16 mei 2012 11:51 schreef kahlie het volgende:
Dames, ik ga lekker op vakantie! Vorige keer toen ik terug kwam was er iemand zwanger - kunnen we dat aub herhalen? Zou leuk zijn
Veel sterkte iedereen met spuiten (@klumsy), eitjes (@Kolonia & @Dananana), echo's (@Ophelia) en wachten (de rest!)
Dat is al stukken beter te overzienquote:Op woensdag 16 mei 2012 09:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, dat scheelt, ik word vrijdag gebeld met de uitslagartsassistent had zich vast vergist de vorige keer.
We hebben LB voor over twee weken in de planning volgens mij, en als je iets langer wacht doen we Klums, Koloon en Dana erbij (hoop dat ik niemand overslaquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:51 schreef kahlie het volgende:
Dames, ik ga lekker op vakantie! Vorige keer toen ik terug kwam was er iemand zwanger - kunnen we dat aub herhalen? Zou leuk zijn
Veel sterkte iedereen met spuiten (@klumsy), eitjes (@Kolonia & @Dananana), echo's (@Ophelia) en wachten (de rest!)
Dat zou jammer zijnquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit net even te rekenen... heb vanochtend kunnen zien dat mijn eisprong waarschijnlijk gisteren is geweest, want het grote follikel van maandag was weg. Vroeg dit keer, op dag 12 al. Dus dan zal deze cyclus ook wel in een vloek en een zucht weer klaar zijn.
Nah, het maakt niet zo heel veel uit... maar het is gewoon vervelend als ik dan weer in Berlijn ongesteld loop te zijn, gezien de kop-, buik- en rugpijn die ik er vaak van heb.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn![]()
*duimt stiekem dat het op het einde van de nacht was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:52 schreef LadyBlack het volgende:
Bij de laatste IUI presteerden ze het om er een velletje tussen te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bwaaaaaahhhh, het ideequote:Op woensdag 16 mei 2012 18:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij de laatste IUI presteerden ze het om er een velletje tussen te krijgen![]()
Ja alleen bij de laatste keer?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij de laatste IUI presteerden ze het om er een velletje tussen te krijgen![]()
Dat is minderquote:Op woensdag 16 mei 2012 19:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja alleen bij de laatste keer?
Ik heb er altijd zo'n last van
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:50 schreef Tally het volgende:
Ik wilde gister tikken dat ik geen eerdere afspraak heb gemaakt want ik was al een paar dagen ongesteldloos. Was ja
Tja, in wezen is er maar een heel korte piek waarin alles optimaal is, alleen hebben sommige mensen ook buiten die piek genoeg kans en anderen blijkbaar niet... ik zal bij het laatste groepje horen (of er moet toch iets mis zijn)quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:42 schreef Soempie het volgende:
Had nooit gedacht dat dat zo precies zou komen. Wel balen LB, weer een maand wachten, maargoed, in elk geval wordt het onderzocht.
* duimt weer verder voor iedereen hier
Volgende keer moet ik op dag 9 komen voor een echoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:13 schreef dananana het volgende:
Jammer LB dat het over moet! Hoe gaan ze zorgen dat ze het moment niet volgende keer ook missen? Of is dat bijna niet mogelijk?
Door de pregnyl kunnen de kleintjes nog een groeispurt krijgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:35 schreef dananana het volgende:
We zijn gisteren weer voor een echo geweest. Er waren nu 12 follikels zichtbaar maar wel in verschillende grotes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |