straks ff testje halen, dan weet je waar je aan toe bentquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:08 schreef Tally het volgende:
Ik had zaterdag een mailtje gestuurd naar het ziekenhuis met wat te doen nu met die lange menstruatie belt de assistente net terug. Doosch als ik ben heb hem naar de verkeerde afdeling gestuurd
Maar ik heb nu 31 mei een afspraak voor een echo. De afspraak voor 11 juni blijft staan.
Of ik morgen wel even een zwangerschapstestje wil doenWant misschien ben je wel zwanger geraakt en is dat nu de reden waarom je bloed. Hmmm zelf niet bij nagedacht maar zo ging het de eerste weken van mijn zwangerschap wel
Daarom een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen
Dat testje morgen is negatief natuurlijk. Maar toch weer gekOf misschien straks al even een testje halen om te testen?
Ja maar stel.. Stel he.. Hij is positief.. Dan zit ik hier op mijn werkquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
straks ff testje halen, dan weet je waar je aan toe bent
En dan ga je eerst even yoga ademhalen, je weet wel, in door de neus, uit door de mond... En dan kom je even gillen hier of via whatsapp of msnquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar stel.. Stel he.. Hij is positief.. Dan zit ik hier op mijn werk
Dan kan je me echt naar de eerste hulp brengen hoor zoals je eerder hebt moeten doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En dan ga je eerst even yoga ademhalen, je weet wel, in door de neus, uit door de mond... En dan kom je even gillen hier of via whatsapp of msn
Ben ik best goed in hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kan je me echt naar de eerste hulp brengen hoor zoals je eerder hebt moeten doen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:23 schreef Sjeen het volgende:
Hier moet ik even komen jompelen![]()
![]()
kleine, kale beebs in de maak
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |