Vooraf bruschetta's, met tomaat/basilicum, doperwt/munt en artisjokhart. Plakje parmaham erbij.quote:
Wel lekker rustigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn computer is vergrendeld. Nu hang ik al 10 minuten aan de telefoon met de helpdesk.
So far voor mijn goede voornemens.
Klinkt erg lekker! Als er mensen afzeggen wil ik ook wel komen eten!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 08:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vooraf bruschetta's, met tomaat/basilicum, doperwt/munt en artisjokhart. Plakje parmaham erbij.
Dan ravioli, met ricotta/spinazie en met paddestoelen/truffelolie, sausje van boter met salie
Vervolgens paddestoelenrisotto, venkel-sinaasappelsalade en ribeye (heb een enorm stuk, gaat straks uren op 70 graden de oven in) en een portobello met een kruiden/broodkruim mengseltje voor de vegetariër.
Als toetje een klein glaasje koffiepannacotta en een stukje citroentaart met wat aardbei en een meringueschuimpje.
Bij de koffie nog wat kaneelkoekjes.
Hoe lang duurt dat dan wel nietquote:
Avondvullend is ons beloofd!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat dan wel nietLijkt me dat je van zoiets juist gigantisch honger krijgt...
Het doel is dan ook niet volstouwen, maar genieten van lekker eten. En ik denk niet dat ik met honger weg zal gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat dan wel nietLijkt me dat je van zoiets juist gigantisch honger krijgt...
kom op, naar buiten gaan en rennen *schop onder kont geeft*.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:16 schreef anna82 het volgende:
Heerlijk 10-gangen! Wij zijn laatst met vrienden bij Le Restaurant geweest, was ook zo'n feestje. Geniet ervan vanavond!
Ik ben het hardlopen aan het uitstellen en nu krijg ik hongerrrrrr.
ik wil naar la stagequote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:16 schreef anna82 het volgende:
Heerlijk 10-gangen! Wij zijn laatst met vrienden bij Le Restaurant geweest, was ook zo'n feestje. Geniet ervan vanavond!
Ik ben het hardlopen aan het uitstellen en nu krijg ik hongerrrrrr.
Hoopt het voor je!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het doel is dan ook niet volstouwen, maar genieten van lekker eten. En ik denk niet dat ik met honger weg zal gaan
* schopt mee *quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kom op, naar buiten gaan en rennen *schop onder kont geeft*.
10quote:
27 meiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hup Anna, naar buiten!
Rennen jij.
Ga je mee urbanathlon trainen op 26 mei?
Dat bedoelde ik, maar ze kan toch niet.quote:
Het is even wennen, maar na een paar keer proberen vind ik het nu echt lekker!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:43 schreef Viking84 het volgende:
Nu zie ik al twee keer ovenight oats staan.
* Viking84 googlen gaat.
Een nacht laten staan. In melk of water of yoghurt of kwark of ...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Oats is gewoon haver? Wat doe je daar precies mee?
Ik kende het helemaal niet en vond het op een Amerikaanse website, en daar heet het zo. Maar geweekte havermout vind ik ook prima hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Een nacht laten staan. In melk of water of yoghurt of kwark of ...
Overnight oats is gewoon hip geformuleerde geweekte havermout. Dan is het lekkerder.
Joh!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Oh, zo simpel.
Je klinkt een beetje spottend, sigme.
Heb voor Novem eens een post gemaakt met linkjes. Eigenlijk wat je dfoet je neemt havermout (of 4 korenvlokken die heb ik), je doet het in melk/ amandelmelk/ yoghurt en laat het een nacht staan. Ik doe in soja of amandelmelk en breng het eerst even aan de kook, anders is het niet zacht genoeg.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Oh, zo simpel.
Je klinkt een beetje spottend, sigme.
Jammer he! Maar dat geeft mij tijd om mijn trainingsachterstand in te halenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, maar ze kan toch niet.
Aww, dat is echt balen! Wel tof dat je zo ver was gekomen idd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:03 schreef MaJo het volgende:
Baan helaas niet gekregen![]()
Wel jammer want ik had er wel een goed gevoel over. Maar goed, vind het al heel wat dat ik tot de tweede ronde was gekomen, blijkbaar ben ik toch interessant genoeg om uit te nodigen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:14 schreef V1z0R het volgende:
De NVU?
Dat partijprogramma!![]()
Wel balen natuurlijk![]()
quote:•Reclame op de Nederlandse televisie, kranten uitsluitend in onze Nederlandse taal
heb je een vriendin dan? Anders is dat toch geen probleem?quote:
Dat is zijn persoonlijke visie hèquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Moet je maar naar Amerika verhuizen! Van Obama mag 't wel!
Joh.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is zijn persoonlijke visie hè. Ben benieuwd of die hem stemmen gaat kosten...
Ik denk van wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is zijn persoonlijke visie hè. Ben benieuwd of die hem stemmen gaat kosten...
weet wel zekerquote:
Oh, het denken was ook een understatement ^^quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
weet wel zekerDaar zijn ze zo preuts als de pest
Heb ik je ooit dat filmpje van die schildpadden gelinkt? Awesomequote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:46 schreef V1z0R het volgende:
Je mag dan ook geen kinderen adopteren, Vik
Stond ik zonet buiten, zijn er twee hazen aan het kezen!
Ging er nog best ruig aan toe trouwens
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:46 schreef V1z0R het volgende:
Je mag dan ook geen kinderen adopteren, Vik
Stond ik zonet buiten, zijn er twee hazen aan het kezen!
Ging er nog best ruig aan toe trouwens
M.a.w.: daar heb ik niet per se wat aanquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Als ze 'nee' zegt, bedoelt ze ook nee! Maar schildpadden trekken zich daar niks van aan
Ook: die geluiden!
Maar die mensen stemmen sowieso niet op hem, denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
weet wel zekerDaar zijn ze zo preuts als de pest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |