quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Meestal vind ik de muziek op de dansvloer niet lekker om te dansen. Dan blijft het bij 1 nummertje en dan een uur stilte.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:59 schreef kipknots het volgende:
[..]
Als ik muziek lekker vind kan ik niet stilstaan. Das echt een tik van me. Gelukkig heb ik dan wel weer ritmegevoel.
Stel je niet aan man. Ik weet toch zeker zelf wel hoe goed ik ben in iets?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ik wil is dat mensen niet zo gaan overdrijven terwijl het toch echt geen ramp is.
Daar heb ik een beetje een hekel aan, het is onbeschoft voor diegenen die het echt moeilijk hebben. Dit raakt meerdere vlakken, lastig uit te leggen.
Zelfde als wat ik net heloef vertelde
Daarom ook specifieke feestjes. Funkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meestal vind ik de muziek op de dansvloer niet lekker om te dansen. Dan blijft het bij 1 nummertje en dan een uur stilte
watquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef benzin het volgende:
Ik kan niet meer slapen. Lig te piekeren over hoe ditnou allemaal moet en kan en wat de zin van het leven is
Ga eens leven ipv na denken over het leven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef benzin het volgende:
Ik kan niet meer slapen. Lig te piekeren over hoe ditnou allemaal moet en kan en wat de zin van het leven is
Daar kan je nog een leuk gesprek houden. Ik ben niet echt knap, ik ben geen dancing king. Kortom ik moet het echt van dat lullen en grappig zijn hebben. En dat kan ik niet zijn op een dansvloer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende: [..] (helaas) is de rokershoek de gezelligste plek
![]()
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:03 schreef twi het volgende:
Ik heb een Jan des Bouvrie lampje waar je tegenaan moet tikken om 'm zachter/harder/uit te doen. En een grote lamp met eenzelfde soort voet die ik al vijftien jaar heb, met een gewone druk-knop.
Sta ik een halve minuut met m'n voet tegen de voet van die grote lamp aan te tikken om 'm uit te krijgen, mezelf afvragend waarom er niets gebeurd. Jean des Bouvrie FML
Wist ik maar hoe. Ik ben altijd druk, altijd aardig, doe altijd mijn best en meisjes zoenen 50 keer andere jongensquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga eens leven ipv na denken over het leven.
Maar je bent wel gepijpt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Wist ik maar hoe. Ik ben altijd druk, altijd aardig, doe altijd mijn best en meisjes zoenen 50 keer andere jongens
Ow? Jij bent diegene die zich aanstelt door te beweren een ramp met versieren te zijn. Als je dat echt geweest was, hadden we je al een jaar terug in deze topicreeks gezienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je niet aan man. Ik weet toch zeker zelf wel hoe goed ik ben in iets?
Of je doet wat ik deed: Gewoon bij de rokers gaan staan terwijl je zelf niet rookt!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar kan je nog een leuk gesprek houden. Ik ben niet echt knap, ik ben geen dancing king. Kortom ik moet het echt van dat lullen en grappig zijn hebben. En dat kan ik niet zijn op een dansvloer.
Niet dat ik dansen niet leuk vind dat dan weer wel.
Theo Maassen zei ooit "filosofen denken na over de zin van het leven maar de zin van het leven is in ieder geval niet om te denken over de zin van het leven".quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef benzin het volgende:
Ik kan niet meer slapen. Lig te piekeren over hoe ditnou allemaal moet en kan en wat de zin van het leven is.
Als meisjes zo makkelijk zijn dan snap ik alles niet meer?
Sammz hier?!quote:
Anders slaap je er even een nachtje over ;Dquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef benzin het volgende:
Ik kan niet meer slapen. Lig te piekeren over hoe ditnou allemaal moet en kan en wat de zin van het leven is.
Als meisjes zo makkelijk zijn dan snap ik alles niet meer?
Ow.quote:
Rokers zijn tov. En de beste, leukste gesprekken. En inderdaad de beste plek om in gesprek te komen, zeker in het kille Nederland.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of je doet wat ik deed: Gewoon bij de rokers gaan staan terwijl je zelf niet rookt!
Dat hield ik niet lang vol.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of je doet wat ik deed: Gewoon bij de rokers gaan staan terwijl je zelf niet rookt!
Godverquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders slaap je er even een nachtje over ;D
Een neger die niet kan dansen. Sja, dat is toch een beetje een domper voor vrouwen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar kan je nog een leuk gesprek houden. Ik ben niet echt knap, ik ben geen dancing king. Kortom ik moet het echt van dat lullen en grappig zijn hebben. En dat kan ik niet zijn op een dansvloer.
Niet dat ik dansen niet leuk vind dat dan weer wel.
Ik ben ook een ramp met versieren. In heb nog nooit in mijn leven iemand versierdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow? Jij bent diegene die zich aanstelt door te beweren een ramp met versieren te zijn. Als je dat echt geweest was, hadden we je al een jaar terug in deze topicreeks gezien
Maar dan als hulpzoekende.
Dan ben je een ramp in versieren, zoals meerdere mensen hier pas echt een ramp zijn in versieren.
Jouw situatie...zou ik absoluut niet als ramp bestempelen. Ja, dat weet ik van dat kleine beetje dat ik van jou weet.
Moet je maar niet overdrijven (=gelijk aan je aanstellen) terwijl dat helemaal nergens voor nodig is.
Doei opperslet.quote:
Ik zoek juist iemand die niet zo van dansen houdtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een neger die niet kan dansen. Sja, dat is toch een beetje een domper voor vrouwen.
Dansen kan je leren trouwens.
Geen ritmegevoel kan ik me echt NIET voorstellen. Ik zie soms mensen dansen, dat ik denk; HOE IS HET MOGELIJK.
Vrouwen die niet kunnen dansen...
Ieder zijn smaak.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zoek juist iemand die niet zo van dansen houdt
Dropje?quote:
Ik val niet op David Beckham. Ik heb gewoon het lef niet op iemand af te stappen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:13 schreef El_Matador het volgende:
Sammz, je kunt best versieren. Je hebt het misschien zelf niet door.
Of die ene David Beckham kan je niet krijgen, sja. Dat soort dingen overkomen ook de beste versierders.
Inderdaad dom, want zoiets heb ik nooit beweerd. Lees maar even terug.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:11 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, jij kent mij en mijn leven natuurlijk beter dan ik en bent van alles dat speelde veel beter op de hoogte. Hoe dom.
Stuur je ze dan wel effe door naar NL dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak.
Je mag mijn afdankertjes wel hebben.
Hoho ik ben er geen ster in maar ik ben er niet slecht in. Wat niet moeilijk is in dit land. Ik zei alleen dat het voor mij geen gebied om iemand aan de haak te slaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een neger die niet kan dansen. Sja, dat is toch een beetje een domper voor vrouwen.
Dansen kan je leren trouwens.
Geen ritmegevoel kan ik me echt NIET voorstellen. Ik zie soms mensen dansen, dat ik denk; HOE IS HET MOGELIJK.
Vrouwen die niet kunnen dansen...
Als ze niet op jou afkomen als je je tieten naar voren schuift en hem lang aankijkt, dan zijn ze toch niet geschikt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik val niet op David Beckham. Ik heb gewoon het lef niet op iemand af te stappen.
En als er iemand op jou afstapt, dan ben je 1 en al stotterbui + wegloopmeid?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik val niet op David Beckham. Ik heb gewoon het lef niet op iemand af te stappen.
Goed om te horen. Nog vrijgezel?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dropje?
Laatste nachtje Lima. En nog steeds een lege jacuzzi op de kamer. En ik vrees dat dat vannacht zo blijft.
Maar verder goed. Zowel zakelijk als persoonlijk.
Samzz is in het begin wel heeeeel verlegen, dat is echt zo schattigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als er iemand op jou afstapt, dan ben je 1 en al stotterbui + wegloopmeid?
Ok.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho ik ben er geen ster in maar ik ben er niet slecht in. Wat niet moeilijk is in dit land. Ik zei alleen dat het voor mij geen gebied om iemand aan de haak te slaan
Ik ben daar echt niet goed in. Het is meer dan eens gebeurd dat m'n vriendin me influisterde dat ik versierd werd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Inderdaad dom, want zoiets heb ik nooit beweerd. Lees maar even terug.
Je zei dat je ook een ramp was in versierd worden, en -dat- is waar ik mijn twijfels over heb.
Het gebruik van het "nog" snap ik in sommige gevallen niet.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Samzz is in het begin wel heeeeel verlegen, dat is echt zo schattig
Mwah, niet echt verlegen. Een beetje tukkers.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Samzz is in het begin wel heeeeel verlegen, dat is echt zo schattig
Stotteren niet, maar ik ben wel stront verlegen en kruip het liefst onder de tafel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, niet echt verlegen. Een beetje tukkers.
Ik zal eens kijken hoe dat gaat als ik in Argentinie zit. In Nederland lijkt bijna niemand het lef te hebben om echt te dansen, zo jammer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok.
Voor mij juist wel. DE manier. Dus jij zit goed in NL en ik in Colombia.
Het Gutenmorgenmeisje van zaterdag:
"Je lijkt niet bepaald Duits"
"Jij danst niet als een Nederlander"
Voor de 2e keer, dat heb ik nooit beweerdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stotteren niet, maar ik ben wel stront verlegen en kruip het liefst onder de tafel.
Maar he, jij kent mij toch zo goed?
Nee ze steekt snel d'r tong in z'n bek, dan blijft ie wel stilquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoel sinds knuffelmeisje jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gebruik van het "nog" snap ik in sommige gevallen niet.
Maar sinds knuffelmeisje, ja. Maar een tevreden single
Jij?
Ik zou die dansvloer in Colombia niet overleven nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok.
Voor mij juist wel. DE manier. Dus jij zit goed in NL en ik in Colombia.
Het Gutenmorgenmeisje van zaterdag:
"Je lijkt niet bepaald Duits"
"Jij danst niet als een Nederlander"
Leuke film ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nu deze. Ik ben sinds vorige week groot bewonderaar van de film.
[ afbeelding ]
Och, daar is de triesteling ook wel. Blijf je zo doorgaan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ze steekt snel d'r tong in z'n bek, dan blijft ie wel stil
Ze deed mij ook al woorden in de mond leggen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor de 2e keer, dat heb ik nooit beweerd
Cool, wanneer, hoelang en waarheen ga je?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:18 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hoe dat gaat als ik in Argentinie zit. In Nederland lijkt bijna niemand het lef te hebben om echt te dansen, zo jammer.
Mwa ik houd wel op hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, daar is de tegenstelling ook wel. Blijf je zo doorgaan?
Waarom doe je dan alsof je het zo goed weet allemaal?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor de 2e keer, dat heb ik nooit beweerd
Dat werkt bij mij niet, daar ben ik veel te recht-door-zee voorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze deed mij ook al woorden in de mond leggen.
Beter legt ze die tong d'r in
Dat betekent dat je goed bent in versierd worden!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel sinds knuffelmeisje ja.
Ik deet.
Altijd vrouwen die het je willen leren...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou die dansvloer in Colombia niet overleven nee.
Graag ja. Volgens mij heb ik jou nooit wat gedaan.quote:
Ik heb ook nooit beweerd dat ik het zo goed weet. Als jij het nog goed weet (en dat betwijfel ik) dan weet je nog dat ik zei dat ik dat -betwijfelde-quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom doe je dan alsof je het zo goed weet allemaal?
Is het eigenlijk heel boeiend dat je niet kan versieren als je wel volop scoort?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom doe je dan alsof je het zo goed weet allemaal?
Er was voor de verandering eens iemand die zei; wij gaan daten. Dan heb ik het wel doorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat betekent dat je goed bent in versierd worden!
Nee, ook niet echt op zoek naar een relatie. Af en toe. Heb een leuk projectje, maar het loopt nog niet zo lekker vind ik.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Altijd vrouwen die het je willen leren...
Lampenverhaal?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:24 schreef twi het volgende:
Wat een vermoeiende discussie. Ik dacht dat ik nog een lichtje in de duisternis kon brengen met m'n lampenverhaal, maar ik gooi de handdoek en ga lekker slapen
Ja en ik snap niet waarom, omdat je mij totaal niet kent en ook niet van de situaties op de hoogte bent.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik het zo goed weet. Als jij het nog goed weet (en dat betwijfel ik) dan weet je nog dat ik zei dat ik dat -betwijfelde-
Hehe, ok.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er was voor de verandering eens iemand die zei; wij gaan daten. Dan heb ik het wel door.
Spreek je knuffelmeisje nog wel eens?
Dat met die lamp? En die discussie valt toch nog wel mee?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:24 schreef twi het volgende:
Wat een vermoeiende discussie. Ik dacht dat ik nog een lichtje in de duisternis kon brengen met m'n lampenverhaal, maar ik gooi de handdoek en ga lekker slapen
Wat, jij hebt FOK!sters gedate?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, ok.
Ja, toevallig in het serieuze topic reageerde ze. Op mijn rotdag aangaande projectje.
We hebben lang gebeld. En dat gaan we vaker doen. Het blijft een topwijf.
Zelfde. Plus ik ben erg introvert en in groepen snel stil. Ik moet het echt van een op een contacten hebben, maar dat is bij uitgaan vaak lastig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar als ik niet op mijn gemak ben klap ik echt dicht. Misschien een klein probleempje.
Geloof me; een Colombiaanse geeft je niet de kans je niet op je gemak te voelen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar als ik niet op mijn gemak ben klap ik echt dicht. Misschien een klein probleempje.
Nee, daarom zei ik ook eerder al dat ik bezig ben versierpogingen te leren herkennen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is het eigenlijk heel boeiend dat je niet kan versieren als je wel volop scoort?
En deze keer bedoel ik het wel serieus btw
Ik stuurde het per whatsapp, dat scheelt dat je het dan kan lezenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er was voor de verandering eens iemand die zei; wij gaan daten. Dan heb ik het wel door.
Spreek je knuffelmeisje nog wel eens?
quote:
Gij vuige versierder, dat heb ik met mediterraanse meisjesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geloof me; een Colombiaanse geeft je niet de kans je niet op je gemak te voelen.
"Knuffelmeisje reageerde in het serieuze topic". Ik ken jouw historie niet zo, behalve dat je aan de hosseltour bent (geweest) in Duitsland en heel Zuid-Amerikaquote:
Jij brengt het zo alsof je een ramp bent in versieren, en ondertussen zit je vrolijk met iemand te daten en heb je 50 mannen gezoend. Dat zou ik niet als een ramp bestempelen. Ik ken mensen die pas -echt- een ramp zijn in versieren en daar zit een 40 jarige -maagd- bij. DAT noem ik pas een ramp!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en ik snap niet waarom, omdat je mij totaal niet kent en ook niet van de situaties op de hoogte bent.
Oh, mooi zo. Ik snap nog steeds niet dat jullie uit elkaar zijn, maar goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, ok.
Ja, toevallig in het serieuze topic reageerde ze. Op mijn rotdag aangaande projectje.
We hebben lang gebeld. En dat gaan we vaker doen. Het blijft een topwijf.
Daar heb ik dan weer niet zo'n last van. Zeker niet in groepen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:25 schreef kipknots het volgende:
[..]
Zelfde. Plus ik ben erg introvert en in groepen snel stil. Ik moet het echt van een op een contacten hebben, maar dat is bij uitgaan vaak lastig.
Oké, Samzz is geen ramp, ze is een stumpert. Iedereen tevreden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij brengt het zo alsof je een ramp bent in versieren, en ondertussen zit je vrolijk met iemand te daten en heb je 50 mannen gezoend. Dat zou ik niet als een ramp bestempelen. Ik ken mensen die pas -echt- een ramp zijn in versieren en daar zit een 40 jarige -maagd- bij. DAT noem ik pas een ramp!
*zucht. Goed.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij brengt het zo alsof je een ramp bent in versieren, en ondertussen zit je vrolijk met iemand te daten en heb je 50 mannen gezoend. Dat zou ik niet als een ramp bestempelen. Ik ken mensen die pas -echt- een ramp zijn in versieren en daar zit een 40 jarige -maagd- bij. DAT noem ik pas een ramp!
In Duitsland?? Haha nee man. Heb met 1 Duitse gezoend. De rest boeide me niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:27 schreef twi het volgende:
[..]
"Knuffelmeisje reageerde in het serieuze topic". Ik ken jouw historie niet zo, behalve dat je aan de hosseltour bent (geweest) in Duitsland en heel Zuid-Amerika
Hahaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:28 schreef twi het volgende:
[..]
Oké, Samzz is geen ramp, ze is een stumpert. Iedereen tevreden.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, mooi zo. Ik snap nog steeds niet dat jullie uit elkaar zijn, maar goed.
Autistische vrouw lijkt me wel wat...lekker rustigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Duitsland?? Haha nee man. Heb met 1 Duitse gezoend. De rest boeide me niet.
En ik kende knuffelmeisje al ervoor. Via mij kwam ze op FOK!. En nee, ze is geen autiste, verre van.
Alsof alle FOK!kers autisten zijn. Alleen ik ben dat, hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Duitsland?? Haha nee man. Heb met 1 Duitse gezoend. De rest boeide me niet.
En ik kende knuffelmeisje al ervoor. Via mij kwam ze op FOK!. En nee, ze is geen autiste, verre van.
Met veel vrouwen op FOK! is wel duidelijk iets mis.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:29 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof alle FOK!kers autisten zijn. Alleen ik ben dat, hoor
Dit voelt nu bijna als een item voor op mijn Try Before You Die lijst.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geloof me; een Colombiaanse geeft je niet de kans je niet op je gemak te voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |