abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111405292

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Vandaar dat we hier lekker slowchatten.

Maar je wil toch versieren?

Dan ga je maar naar het echte topic.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Zie bovenstaande.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond, maar staar iedereen recht aan en geef ze een knipoog, vooral als je bananen eet.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, wat bestwel veel pijn kan doen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel.

9. Kom naar alle meets :D

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende Meeting
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.

~19.00 t/m laat

Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7 (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_111405302
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 00:59 schreef kipknots het volgende:

[..]

Als ik muziek lekker vind kan ik niet stilstaan. Das echt een tik van me. Gelukkig heb ik dan wel weer ritmegevoel.
Meestal vind ik de muziek op de dansvloer niet lekker om te dansen. Dan blijft het bij 1 nummertje en dan een uur stilte.
En ondertussen word ik doof van dat lawaai. Nah, dansvloer is niks voor mij.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 01:02:29 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_111405342
Ik ben de hele avond op de dansvloer te vinden! Of ergens op een podium *O*

samz wat maakt jou stout dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 11 mei 2012 @ 01:02:31 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111405344
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 00:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat ik wil is dat mensen niet zo gaan overdrijven terwijl het toch echt geen ramp is.
Daar heb ik een beetje een hekel aan, het is onbeschoft voor diegenen die het echt moeilijk hebben. Dit raakt meerdere vlakken, lastig uit te leggen.
Zelfde als wat ik net heloef vertelde
Stel je niet aan man. Ik weet toch zeker zelf wel hoe goed ik ben in iets?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_111405347
Ik kan niet meer slapen. Lig te piekeren over hoe ditnou allemaal moet en kan en wat de zin van het leven is.

Als meisjes zo makkelijk zijn dan snap ik alles niet meer?
pi_111405351
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 01:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Meestal vind ik de muziek op de dansvloer niet lekker om te dansen. Dan blijft het bij 1 nummertje en dan een uur stilte
Daarom ook specifieke feestjes. Funk O+

Techno is ook lekker, maar dan sra ik drie uur achter elkaar met een lach op m'n gezicht vooraan en heb ik niet eens zin om te flirten.
pi_111405367
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef benzin het volgende:
Ik kan niet meer slapen. Lig te piekeren over hoe ditnou allemaal moet en kan en wat de zin van het leven is
wat :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 11 mei 2012 @ 01:03:21 #8
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_111405369
Ik heb een Jan des Bouvrie lampje waar je tegenaan moet tikken om 'm zachter/harder/uit te doen. En een grote lamp met eenzelfde soort voet die ik al vijftien jaar heb, met een gewone druk-knop.

Sta ik een halve minuut met m'n voet tegen de voet van die grote lamp aan te tikken om 'm uit te krijgen, mezelf afvragend waarom er niets gebeurt. Jan des Bouvrie FML :')
  vrijdag 11 mei 2012 @ 01:03:47 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_111405374
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef benzin het volgende:
Ik kan niet meer slapen. Lig te piekeren over hoe ditnou allemaal moet en kan en wat de zin van het leven is
Ga eens leven ipv na denken over het leven.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 11 mei 2012 @ 01:04:19 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_111405386
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende: [..] (helaas) is de rokershoek de gezelligste plek :P
Daar kan je nog een leuk gesprek houden. Ik ben niet echt knap, ik ben geen dancing king. Kortom ik moet het echt van dat lullen en grappig zijn hebben. En dat kan ik niet zijn op een dansvloer.

Niet dat ik dansen niet leuk vind dat dan weer wel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 11 mei 2012 @ 01:04:32 #11
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111405389
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 01:03 schreef twi het volgende:
Ik heb een Jan des Bouvrie lampje waar je tegenaan moet tikken om 'm zachter/harder/uit te doen. En een grote lamp met eenzelfde soort voet die ik al vijftien jaar heb, met een gewone druk-knop.

Sta ik een halve minuut met m'n voet tegen de voet van die grote lamp aan te tikken om 'm uit te krijgen, mezelf afvragend waarom er niets gebeurd. Jean des Bouvrie FML :')
Ik moest lachen.
pi_111405414
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 01:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ga eens leven ipv na denken over het leven.
Wist ik maar hoe. Ik ben altijd druk, altijd aardig, doe altijd mijn best en meisjes zoenen 50 keer andere jongens
pi_111405421
Ga toch proberen slaap te vatten, moet over een paar uur alweer op
  vrijdag 11 mei 2012 @ 01:06:52 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_111405424
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 01:06 schreef benzin het volgende:

[..]

Wist ik maar hoe. Ik ben altijd druk, altijd aardig, doe altijd mijn best en meisjes zoenen 50 keer andere jongens
Maar je bent wel gepijpt.
pi_111405426
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Stel je niet aan man. Ik weet toch zeker zelf wel hoe goed ik ben in iets?
Ow? Jij bent diegene die zich aanstelt door te beweren een ramp met versieren te zijn. Als je dat echt geweest was, hadden we je al een jaar terug in deze topicreeks gezien ;)
Maar dan als hulpzoekende.

Dan ben je een ramp in versieren, zoals meerdere mensen hier pas echt een ramp zijn in versieren.

Jouw situatie...zou ik absoluut niet als ramp bestempelen. Ja, dat weet ik van dat kleine beetje dat ik van jou weet.
Moet je maar niet overdrijven (=gelijk aan je aanstellen) terwijl dat helemaal nergens voor nodig is.
pi_111405444
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 01:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Daar kan je nog een leuk gesprek houden. Ik ben niet echt knap, ik ben geen dancing king. Kortom ik moet het echt van dat lullen en grappig zijn hebben. En dat kan ik niet zijn op een dansvloer.

Niet dat ik dansen niet leuk vind dat dan weer wel.
Of je doet wat ik deed: Gewoon bij de rokers gaan staan terwijl je zelf niet rookt! ^O^
  vrijdag 11 mei 2012 @ 01:07:45 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_111405447
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef benzin het volgende:
Ik kan niet meer slapen. Lig te piekeren over hoe ditnou allemaal moet en kan en wat de zin van het leven is.

Theo Maassen zei ooit "filosofen denken na over de zin van het leven maar de zin van het leven is in ieder geval niet om te denken over de zin van het leven".
C'est la vie
  vrijdag 11 mei 2012 @ 01:08:23 #18
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_111405458
Ik ga slapen. Trusten, sletjes :*.
pi_111405464
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 01:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
Sammz hier?!

Hoest, meisje?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_111405470
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 01:02 schreef benzin het volgende:

Anders slaap je er even een nachtje over ;D
pi_111405471
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 01:08 schreef Samzz het volgende:
Ow. -O-
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_111405478
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 01:08 schreef Samzz het volgende:
Trusten :W
pi_111405484
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 01:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Of je doet wat ik deed: Gewoon bij de rokers gaan staan terwijl je zelf niet rookt! ^O^
Rokers zijn tov. En de beste, leukste gesprekken. En inderdaad de beste plek om in gesprek te komen, zeker in het kille Nederland.

vrijdag 11 mei 2012 @ 01:10:33 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_111405504
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 01:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat hield ik niet lang vol.
C'est la vie
pi_111405515
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 01:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat hield ik niet lang vol.
Laatste meet hield je het anders best wel lang vol ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')