Hier stopte ik met lezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:34 schreef Katsumi het volgende:
Ik doe al een jaartje de opleiding beveiliging mbo niveau 2
bij dit soort reacties stop ik met lezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen.
Meaui, want er valt niets meer te lezenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:39 schreef evarulesz het volgende:
[..]
bij dit soort reacties stop ik met lezen.
Voor de spiegel oefenen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef NightH4wk het volgende:
Waarschijnlijk is gewoon veel intuitie kweken? Elke situatie is anders.
Van koefnoenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:42 schreef RaZ het volgende:
Hmmm.. Is dit Job Cohen incognito die graag een kopje thee drinkt met een boefje?
Als beveiliger moet je wel ballen en overwicht hebben, niet een slap thee-zakje zijn.
erg blij dat je dus niet verder bent gegaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Meaui, want er valt niets meer te lezen![]()
Inderdaad. Bats, ts dood en het volgende shot is weer betaald.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:42 schreef Rave_NL het volgende:
Why fight when we can talk?
Ik mag in mn handen knijpen als jij het pand beveiligd waar ik in zou breken. Wat denk je? Dat ik op de koffie kom?
Dat een vriendelijk woord mij tot inzicht laat komen dat ik verkeerd bezig ben en m'n leven ga beteren?
Een klauwhamer tegen je slaap kun je krijgen, kuthippie..
Ravequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:42 schreef Rave_NL het volgende:
Een klauwhamer tegen je slaap kun je krijgen, kuthippie..
lekkerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:44 schreef evarulesz het volgende:
[..]
erg blij dat je dus niet verder bent gegaanalles goed verder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |