Ik weet niet of je het weet, maar in Groningen leven ca. 32 000 studenten en in deze economische crisis, nemen ze bijna niemand meer aan.quote:
Voor studenten is er altijd wel werk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar in Groningen leven ca. 32 000 studenten en in deze economische crisis, nemen ze bijna niemand meer aan.
Kom je bij mij werken?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
hmmm, had bijna iets, maar toch net niet, ga vanaf volgende week even actief zoeken.
jammer, en die kankerplus ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
hmmm, had bijna iets, maar toch net niet, ga vanaf volgende week even actief zoeken.
O, nee, dat kan ook in Amsterdam.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wut? Nee, saai vakkenvullerachtig werk.
lijkt me echt een geweldige ervaring, allemaal van die uitgerangeerde en verlepte huismoeders die allemaal lidl tabak roken en zeuren over politiek en buitenlanders, en geld en hun volkswijksjequote:
gvd nietttt ze eillen me betgens tfkequote:Op donderdag 10 mei 2012 23:23 schreef Dastan het volgende:
Daarbij, werken in een supermarkt kan overal.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gvd nietttt ze eillen me betgens tfke
Is wel waar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:27 schreef leeell het volgende:
[..]
lijkt me echt een geweldige ervaring, allemaal van die uitgerangeerde en verlepte huismoeders die allemaal lidl tabak roken en zeuren over politiek en buitenlanders, en geld en hun volkswijksje
Maar jij bent stokoud.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ontslag bij de S, want daar kan ik moeilijk vrij nemen. Die andere is echt makkelijk te combineren met school (te laat komen en werkdagen verplaatsen gaat zonder problemen), dus die wil ik nog wel een tijdje houden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:27 schreef Etsu het volgende:
Ezelllinnetje, ga je ontslag nemen bij de S?
moet je je afkomst er ook niet bij zettenquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op die fiets. Maar S verdiende toch beter?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ontslag bij de S, want daar kan ik moeilijk vrij nemen. Die andere is echt makkelijk te combineren met school (te laat komen en werkdagen verplaatsen gaat zonder problemen), dus die wil ik nog wel een tijdje houden.
Nah, is ongeveer hetzelfde. S is zwaarder werk hè.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op die fiets. Maar S verdiende toch beter?
Oh. Nou, veel succes met ontslag nemen. Lijkt me wel cool trouwens, ontslag indienen. Nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, is ongeveer hetzelfde. S is zwaarder werk hè.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:29 schreef leeell het volgende:
[..]
moet je je afkomst er ook niet bij zetten
quote:
Ja, is voor mij ook de eerste keer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh. Nou, veel succes met ontslag nemen. Lijkt me wel cool trouwens, ontslag indienen. Nog nooit gedaan.
Haha jij zocht op Peterquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:32 schreef Etsu het volgende:
WRM HEB JIJ JE VRIENDEN OP VERBORGEN GEZET OP FB ENZO JEETJE
hahaah scherpquote:
omdat daaromquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:32 schreef Etsu het volgende:
KB WRM HEB JIJ JE VRIENDEN OP VERBORGEN GEZET OP FB ENZO JEETJE
doe normaalquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
hou je bek eens en verander het eerste woord, dank
Wat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
hou je bek eens en verander het eerste woord, dank
'hou je bek' uitschelden vindenquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
o dus jij doet wat fout en je scheldt mij daarvoor uit?
logisch
jaquote:
Jajajaja jezus christus,quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMGGGG DASTAMMM MN NAAM SKOERIE DAT JE DR BENT HAAL WEG
wat is er ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
sterf met je roermond ohja nu weet ik waarom ik hier niet meer kwam, kleuters will be kleuters
Sterkte met je.broeder.;( groeten aan beaquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:37 schreef leeell het volgende:
wees eens niet zo paranoïde allemaal zeg, jeetje
IK HEET ALEXANDER, OH MIJN GOD, DE OPENBARINGEN, RENNEN MENSEN, ZE KOMEN ME HALEN, AIVD ALLES, DE FOKS KOMT ACHTER ME AAN PANIEK PANIEK PANIEK PANIEK
beide redden het geen 5 jaar meer, eerder condoleance, maar al goedquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sterkte met je.broeder.;( groeten aan bea
hoi jannetjequote:Op donderdag 10 mei 2012 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sterkte met je.broeder.;( groeten aan bea
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:37 schreef leeell het volgende:
wees eens niet zo paranoïde allemaal zeg, jeetje
IK HEET ALEXANDER, OH MIJN GOD, DE OPENBARINGEN, RENNEN MENSEN, ZE KOMEN ME HALEN, AIVD ALLES, DE FOKS KOMT ACHTER ME AAN PANIEK PANIEK PANIEK PANIEK
jij wel ?quote:
quote:
alsjeblieft, vertel, ik nietquote:
viese informatie stalkerquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:42 schreef leeell het volgende:
mijn computer downloadde die automatisch destijds, ik zal je besparen waarom
kennis is machtquote:
wat te doenquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:43 schreef Ezell het volgende:
Half 5 op Amsterdam Centraal, dat gaat ze doen.
ik zie t al voor me.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Grassprieten zoeken zodat ik haar kan uitlachen.
Waarom ook.nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:44 schreef leeell het volgende:
en misschien wil ik ooit wel bij jan op de koffie komen, je weet nooit
meh, ben meer een latte/cappuchino manquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waarom ook.nietis.koffiepads.geen probleem ?
godver hele dag niks hier, beetje regenquote:
IK WEET NIET OF DIE IN EEN KRARTJE PASTquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:52 schreef leeell het volgende:
ik neem anders wel een kratje HJ mee. is beter
en als het warm is corona
Jammer voor je, het gaat hier wel tekeer, best welquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:52 schreef leeell het volgende:
[..]
godver hele dag niks hier, beetje regen
anti climax
Ik dacht precies aan dezelfde HJ.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
IK WEET NIET OF DIE IN EEN KRARTJE PAST
hahaha, wat slechtquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
IK WEET NIET OF DIE IN EEN KRARTJE PAST
ik mis trollfacequote:
inderdaad, uit het niets werd etsu chago, eerst dastan, nu ik , jeetjequote:
geen idee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:01 schreef Dastan het volgende:
ging denk ik over die opmerking over HJ, nou zeg, viel toch wel mee? Ik bedoel, ze post hier niet eens meer.
aardige knul dat, zelf weggegaan of ban?quote:
zelf weg, was ook EXA-sc'ertquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
aardige knul dat, zelf weggegaan of ban?
rip pb ook
Had je ook wel kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:00 schreef leeell het volgende:
[..]
inderdaad, uit het niets werd etsu chago, eerst dastan, nu ik , jeetje
Wobido terug voor mijn Kabeetjuhquote:
hoezo.quote:
stop volgen geklikt tochquote:
Nee ik ben de queen van ARG7, met je vieze pootjes van afblijven.quote:
Echt wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat ik op stop volgen heb gedrukt, wil niet zeggen dat dit niet meer in mijn AT staat. kusje.
ach zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat ik op stop volgen heb gedrukt, wil niet zeggen dat dit niet meer in mijn AT staat. kusje.
AT, myAT,PH semantiekquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee ik ben de queen van ARG7, met je vieze pootjes van afblijven..
mag ik niet je dienaar zijn? kansen en alles?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:06 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee ik ben de queen van ARG7, met je vieze pootjes van afblijven..
ik doe dat eerlijk gezegd altijdquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Alsof mensen serieus hun PH elk moment checken.
Sorry ik hoorde dat je een naaiend persoon bent dus nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
mag ik niet je dienaar zijn? kansen en alles?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Sorry ik hoorde dat je een naaiend persoon bent dus nee.
[..]
[..]
quote:
quote:
snap kquote:
nee maar ik lieg nietquote:
quote:
mensen willen niet altijd van die dingen horen en jij weet dondersgoed dat ze dat niet willen en toch doe je dat, whyquote:
ik dacht hier over na, ik kan je geen antwoord geven :Squote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mensen willen niet altijd van die dingen horen en jij weet dondersgoed dat ze dat niet willen en toch doe je dat, why
ik weet het!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:13 schreef leeell het volgende:
[..]
ik dacht hier over na, ik kan je geen antwoord geven :S
wat ??????quote:
verlicht mequote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
jaja deze begon die begon jij begon hij begon ik begon zij begon, gewoon even kappen
Dus omdat leeell godverdomme kankertriest zit te doen door nogal gevoelige dingen te plaatsen en tegen mensen te gebruiken, wetend dat ie mensen uit kan lokken, moeten wij dat maar doorslikken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
jaja deze begon die begon jij begon hij begon ik begon zij begon, gewoon even kappen
oh boehoe, iedereen mag alles tegen mij zeggen, omdat ze weten dat ik niet /care, maar ik moet me inhouden omdat andere mensen "gevoelig" zijn voor dingenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus omdat leeell godverdomme kankertriest zit te doen door nogal gevoelige dingen te plaatsen en tegen mensen te gebruiken, wetend dat ie mensen uit kan lokken, moeten wij dat maar doorslikken?
Rot op zeg.
kanker op.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:16 schreef leeell het volgende:
[..]
oh boehoe, iedereen mag alles tegen mij zeggen, omdat ze weten dat ik niet /care, maar ik moet me inhouden omdat andere mensen "gevoelig" zijn voor dingen
begin dan geen gevecht wat je niet kan winnen
Is onderhand ook wel het standaardliedje geworden, waar was dat dan in dit topic? De enige die echt wat persoonlijks heeft geplaatst was jij, BIJ ONGELUK, DAT WEET IK, maar alles welbeschouwd, valt het echt wel mee vandaag. Iedereen gaat meteen katten en oude koeien uit de sloot halen, doet de sfeer echt geen goed hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus omdat leeell godverdomme kankertriest zit te doen door nogal gevoelige dingen te plaatsen en tegen mensen te gebruiken, wetend dat ie mensen uit kan lokken, moeten wij dat maar doorslikken?
Rot op zeg.
Ik heb haar naam perongeluk geplaatst inderdaad. En ik heb direct gewijzigd en hoopte dat je mijn hint (het was inderdaad niet zo heel vriendelijk, maar ik nam aan dat je wist dat ik het helemaal niet zo bedoelde) snapte dat je haar naam even weg moest halen. En het feit dat er meteen wordt gesproken over 'liefdesverdriet', en een naam wordt genoemd terwijl het totaal irrelevant is, vind ik niet nodig. En je weet heel goed wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Is onderhand ook wel het standaardliedje geworden, waar was dat dan in dit topic? De enige die echt wat persoonlijks heeft geplaatst was jij, BIJ ONGELUK, DAT WEET IK, maar alles welbeschouwd, valt het echt wel mee vandaag. Iedereen gaat meteen katten en oude koeien uit de sloot halen, doet de sfeer echt geen goed hoor.
je noemt net zn naam en je vraagt naar hemquote:
EXA op zn best imo.quote:
Zegt me niks.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:18 schreef leeell het volgende:
[..]
je noemt net zn naam en je vraagt naar hem
weenie, je vond het wel nodig om m'n naam in dit topic te zetten, dus, vertelquote:
jij begon met sarcase, en zuigen, en "schelden"quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb haar naam perongeluk geplaatst inderdaad. En ik heb direct gewijzigd en hoopte dat je mijn hint (het was inderdaad niet zo heel vriendelijk, maar ik nam aan dat je wist dat ik het helemaal niet zo bedoelde) snapte dat je haar naam even weg moest halen. En het feit dat er meteen wordt gesproken over 'liefdesverdriet', en een naam wordt genoemd terwijl het totaal irrelevant is, vind ik niet nodig. En je weet heel goed wat ik bedoel.
Ik snapte 'm niet, maar oké, niemand snapt echter wat jij nu noemt hoor, en echt concreet was het ook niet, je legt nu zelf de nadruk erop. Ik zeg niet dat het goed is dat hij dat deed, maar waarom moet het altijd weer eindigen is zo'n grote ruzie hier?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb haar naam perongeluk geplaatst inderdaad. En ik heb direct gewijzigd en hoopte dat je mijn hint (het was inderdaad niet zo heel vriendelijk, maar ik nam aan dat je wist dat ik het helemaal niet zo bedoelde) snapte dat je haar naam even weg moest halen. En het feit dat er meteen wordt gesproken over 'liefdesverdriet', en een naam wordt genoemd terwijl het totaal irrelevant is, vind ik niet nodig. En je weet heel goed wat ik bedoel.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
weenie, je vond het wel nodig om m'n naam in dit topic te zetten, dus, vertel
quote:
Doe niet zo schijnheilig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:19 schreef leeell het volgende:
[..]
jij begon met sarcase, en zuigen, en "schelden"
zet ik 2 woorden neer, zonder quotes, zonder context en dan flip je
gooi het daar maar weer op, aanstellerquote:
Waarom moet er altijd worden gereld en uitgelokt worden? Vraag dat maar eens af.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik snapte 'm niet, maar oké, niemand snapt echter wat jij nu noemt hoor, en echt concreet was het ook niet, je legt nu zelf de nadruk erop. Ik zeg niet dat het goed is dat hij dat deed, maar waarom moet het altijd weer eindigen is zo'n grote ruzie hier?
wie begon met schelden, en agressie, ook al "bedoelde je het niet zo"quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom moet er altijd worden gereld en uitgelokt worden? Vraag dat maar eens af.
Dat gebeurt niet altijd, het begon nu met dat gekat op voertuigen, dat was al niet nodig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom moet er altijd worden gereld en uitgelokt worden? Vraag dat maar eens af.
dit ja, ik onderbouw het nog, en dan gaat etsu huillach lijstjes maken, dat draait nergens op uitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet altijd, het begon nu met dat gekat op voertuigen, dat was al niet nodig.
treinspottersquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet altijd, het begon nu met dat gekat op voertuigen, dat was al niet nodig.
Als je dat serieus uitlokken vindt...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat of wie is X?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je dat serieus uitlokken vindt...
Over X (ik zeg maar even zo, ookal weet iedereen wie/wat ik bedoel) is heel iets anders.
dag poesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:22 schreef Etsu het volgende:
Maargoed, ik snap alweer waarom EXA SC niet mag, en SES SC gesloten werd.
Alex, je wordt bedankt.
Aju.
Ik zei toch ook dat ik niets goedpraat, ik leg alleen uit waarom het zo uit de hand liep. Alles altijd emogiffen (dit is GEEN beschuldiging of verwijt) zorgt bij sommigen voor irritatie denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je dat serieus uitlokken vindt...
Over X (ik zeg maar even zo, ookal weet iedereen wie/wat ik bedoel) is heel iets anders.
ik heb velen poezenquote:
geen probleem mijn genotsmodquote:
Op msn wil ik best verder gaan, niet hier.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat ik niets goedpraat, ik leg alleen uit waarom het zo uit de hand liep. Alles altijd emogiffen (dit is GEEN beschuldiging of verwijt) zorgt bij sommigen voor irritatie denk ik.
ik flirt graagquote:
lijkt me leuk Etsuquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op msn wil ik best verder gaan, niet hier.
je klinkt als een leraar met je politiek correcte antwoorden, maar je doet het aardig netjes ga door.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat ik niets goedpraat, ik leg alleen uit waarom het zo uit de hand liep. Alles altijd emogiffen (dit is GEEN beschuldiging of verwijt) zorgt bij sommigen voor irritatie denk ik.
Als je niet op een 11 jarige meisje leek dan zou ik je doen.quote:
neuhquote:
trustquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja
Nu slapenTrusten allen fijne avond
oh snappppquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als je niet op een 11 jarige meisje leek dan zou ik je doen.
dit topicquote:
wat een doerakquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij heeft al mijn vriendinnen gezoend gewoon, de zemmel
Vriendinnen delen alles.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag mij wel zoenen nu.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zegt degene die alleen maar zit te kussen op msnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geloof ik niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:27 schreef leeell het volgende:
zeg ik ook altijd tegen judith haar vriendinnen, genoeg penis voor jullie allen
behalve de lelijkerds, die mogen naar huis
echt waar, wel als grapje hoorquote:
Dit keer geen tong hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
volgende date gaan we weer kusje doen goed
- meisjequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hey Ezell jou ken ik niet. Stel jezelf eens voor?
konijnen zijn wel tof, mijn buurmeisjes hebben ze ook erg leuk gr grquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:29 schreef leeell het volgende:
[..]
- meisje
- netjes
- onschuldig
- verantwoordelijk
- te druk voor haar eigen goed
- woont te ver van school
- wil op kamers
- reageert op niets wat haar niet aanstaat
- houdt van konijntjes
Na meisje boeide het al niet meer sorry.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:29 schreef leeell het volgende:
[..]
- meisje
- netjes
- onschuldig
- verantwoordelijk
- wil op kamers
- houdt van konijntjes
- heeft een prachtig kussen van pip studio'squote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:29 schreef leeell het volgende:
[..]
- meisje
- netjes
- onschuldig
- verantwoordelijk
- wil op kamers
- houdt van konijntjes
Deze omschrijving klopt wel aardig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:29 schreef leeell het volgende:
[..]
- meisje
- netjes
- onschuldig
- verantwoordelijk
- wil op kamers
- houdt van konijntjes
Nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
- heeft een prachtig kussen van pip studio's
- ADHD/melig 24/7
Nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:31 schreef leeell het volgende:
nu ik dat allemaal lees, ze is echt een kleuter
prima op haar plaats in deze sc dusquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:31 schreef leeell het volgende:
nu ik dat allemaal lees, ze is echt een kleuter
inderdaad, niks mis meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
prima op haar plaats in deze sc dus
Top!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
prima op haar plaats in deze sc dus
Jij met je sociale experimenten ook altijd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:32 schreef leeell het volgende:
een-na-laatste punt mag weg dus
was sociaal experiment alles
hoezo?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:33 schreef leeell het volgende:
en dastan, enkel mag hij wel wat assertiever worden
je houdt teveel rekening met andere mensen (op FOK!) en laat je je eigen mening achterwege om zo een conflict uit de weg te gaanquote:
somsquote:
sneer ditquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd tegen die die het verdienen
absoluut, issie ookquote:
het gaat om het ideequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een t-shirt. Geen echte konijn.
hossel ons eens bij elkaar danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |