Ik weet niet of je het weet, maar in Groningen leven ca. 32 000 studenten en in deze economische crisis, nemen ze bijna niemand meer aan.quote:
Voor studenten is er altijd wel werk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar in Groningen leven ca. 32 000 studenten en in deze economische crisis, nemen ze bijna niemand meer aan.
Kom je bij mij werken?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
hmmm, had bijna iets, maar toch net niet, ga vanaf volgende week even actief zoeken.
jammer, en die kankerplus ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
hmmm, had bijna iets, maar toch net niet, ga vanaf volgende week even actief zoeken.
O, nee, dat kan ook in Amsterdam.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wut? Nee, saai vakkenvullerachtig werk.
lijkt me echt een geweldige ervaring, allemaal van die uitgerangeerde en verlepte huismoeders die allemaal lidl tabak roken en zeuren over politiek en buitenlanders, en geld en hun volkswijksjequote:
gvd nietttt ze eillen me betgens tfkequote:Op donderdag 10 mei 2012 23:23 schreef Dastan het volgende:
Daarbij, werken in een supermarkt kan overal.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gvd nietttt ze eillen me betgens tfke
Is wel waar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:27 schreef leeell het volgende:
[..]
lijkt me echt een geweldige ervaring, allemaal van die uitgerangeerde en verlepte huismoeders die allemaal lidl tabak roken en zeuren over politiek en buitenlanders, en geld en hun volkswijksje
Maar jij bent stokoud.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gvd nietttt ze eillen me betgens tfke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |