lullig van je beelschermquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan breekt je beeldscherm gr gr
Dat heb ik er wel voor overquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan breekt je beeldscherm gr gr
watquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[ [url=http://clicks.m4n.nl/_c?zid=883011&adid=689018&turl=http%3A%2F%2Fwww.steunamnesty.nl%2Famnesty]afbeelding[/url] ]
Unicorn shitquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga koekjes bakken
Wat voor koekjes zal ik maken?
m&m koekjesquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga koekjes bakken
quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:29 schreef Monopoly het volgende:
Spees gaat harde moneyz maken dankzij mij
Waarom nu nog?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga koekjes bakken
Eigen webcamsite opzetten meteen. Nooit meer werken toch.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:29 schreef Monopoly het volgende:
Spees gaat harde moneyz maken dankzij mij
Hoeren neuken nooit meer werken alles.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eigen webcamsite opzetten meteen. Nooit meer werken toch.
Receptjequote:Op donderdag 10 mei 2012 23:29 schreef Darloek het volgende:
[..]
Waarom nu nog?
en doe dan deze :
[ afbeelding ]
En daarvan ook een webcamsite maken. Dubbel win.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken alles.
Ik zit gewoon altijd nakend achter de pc met de cam aan.quote:
Goed om te wetenquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zit gewoon altijd nakend achter de pc met de cam aan.
succes dan, laat je eindresultaat zien?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga ook die koekjes die jij voorstelde maken
Hopen dat het lukt
Als ik me er niet voor hoef te schamen welquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:43 schreef Darloek het volgende:
[..]
succes dan, laat je eindresultaat zien?
Wat?quote:
Jaquote:
Sex hebben gehad met Speesquote:
Nee, dat was extra qua kostenquote:
quote:
Ik moest lachen toen ik deze foto zag.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Steven, smerige vieze Ajacied, pauper, HIV patiënt.... Maar ook een verdomd goede gozer met een voorliefde voor rolstoelen
Waar heb jij die gezien dan?quote:
fobowaardigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:04 schreef Monopoly het volgende:
Steven, smerige vieze Ajacied, pauper, HIV patiënt.... Maar ook een verdomd goede gozer met een voorliefde voor rolstoelen
Hoe, hoe kan jij mijn foto's bekijken op fbquote:
Javascriptquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe, hoe kan jij mijn foto's bekijken op fb
Javawat?quote:
Javascript.quote:
DUs dan kan jij van afgeschermde profielen foto's bekijken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Javascript.
Ziet er ongeveer zo uit; javascript:(function(){var sp = location.href.split('/'); var f = sp[sp.length-1].split('_'); window.open("http://www.facebook.com/profile.php?id="+f[2],Math.random());();
Ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DUs dan kan jij van afgeschermde profielen foto's bekijken?
Lul niet man domme kankerjood.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DUs dan kan jij van afgeschermde profielen foto's bekijken?
En dit dus. Gewoon klikken en kijken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lul niet man domme kankerjood.
Hij is vriend van vriend dus hij ziet gewoon alles.
Bullshit, ik heb het alleen voor vrienden openstaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lul niet man domme kankerjood.
Hij is vriend van vriend dus hij ziet gewoon alles.
Dit!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:10 schreef Dimens het volgende:
Sowieso. Denken dat dingen niet mogelijk zijn.
Je kunt er gewoon niks van.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bullshit, ik heb het alleen voor vrienden openstaan
blijkbaarquote:
Watquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:13 schreef Dimens het volgende:
Ik heb zelfs nog wat geliked op je profiel.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Javascript.
Ziet er ongeveer zo uit; javascript:(function(){var sp = location.href.split('/'); var f = sp[sp.length-1].split('_'); window.open("http://www.facebook.com/profile.php?id="+f[2],Math.random());();
Wanneer en wat danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:14 schreef Dimens het volgende:
Minder drugs Steven. Misschien dat je dan iets onthoudt.
Beetje hacken, kinderachtig.quote:
Oh, dat had ik moeten weten.quote:
Weet niet meer manquote:
Wat?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:20 schreef Monopoly het volgende:
Steven die kwijlend flyers uitdeelde aan 2 goedgelovige knappe deernes in de bushalte, die bijna moesten huilen toen ik zei dat dit zijn laatste weekend met ons stappen was
Bij mono zijn reactie iddquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:20 schreef Monopoly het volgende:
Steven die kwijlend flyers uitdeelde aan 2 goedgelovige knappe deernes in de bushalte, die bijna moesten huilen toen ik zei dat dit zijn laatste weekend met ons stappen was
badassquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:17 schreef Dimens het volgende:
Ik had goeie dat als iemand Facebook pic had gepost dat ik met de net geposte code achter zijn/haar Facebook kon komen.
Ook een waarmee ik een pagina die niet zichtbaar was voor anderen, wel zichtbaar kon maken.
Ja ik wil weten wie jij bentquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Voegt mij meteen toe ook.
Mono vertelt ze welquote:
Nee, niet eens eigelijkquote:
Vertel eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:24 schreef Monopoly het volgende:
Die rolstoel was wel het begin van het einde
Nou daarvoor waren we nog vrij rustigquote:
We liepen over het damrakquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:26 schreef Monopoly het volgende:
WE kwamen uit de Old Sailors kroeg, richting Damrak, vonden rolstoel
Gejat, en rondcrossen, steven op de straat al kwijlend achter gelaten waar auto's reden.
Oerbeer ging naar de kanker
Dronken in een auto gestapt waarvan we dachten dat het een taxi was, roken in zijn auto als een malle, en hem 10 euro gegeven voor een ritje van 5 minuten, terwjil het gewoon een kerel was met nachtdienst die zin had in een goed gesprek en geouwehoer
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We liepen over het damrak
En ik zag die rolstoel staan, dus ik sneak die gang in en steel die rolstoel
Daarna zijn we zowat heel Amsterdam door gerend
Mono ging nog proberen te pinnen als gehandicapte, is nog knap lastig
Ik deed mij voor als terminale zieke en deelde folders uit
En dat foto moment is net voor de rolstoel stuk ging omdat Mono mij weer de weg op duwde
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:26 schreef Monopoly het volgende:
WE kwamen uit de Old Sailors kroeg, richting Damrak, vonden rolstoel
Gejat, en rondcrossen, steven op de straat al kwijlend achter gelaten waar auto's reden.
Oerbeer ging naar de kanker
Dronken in een auto gestapt waarvan we dachten dat het een taxi was, roken in zijn auto als een malle, en hem 10 euro gegeven voor een ritje van 5 minuten, terwjil het gewoon een kerel was met nachtdienst die zin had in een goed gesprek en geouwehoer
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We liepen over het damrak
En ik zag die rolstoel staan, dus ik sneak die gang in en steel die rolstoel
Daarna zijn we zowat heel Amsterdam door gerend
Mono ging nog proberen te pinnen als gehandicapte, is nog knap lastig
Ik deed mij voor als terminale zieke en deelde folders uit
En dat foto moment is net voor de rolstoel stuk ging omdat Mono mij weer de weg op duwde
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:28 schreef Monopoly het volgende:
Toffe nacht
Ik ben ook nog op de Wallen bekogeld door een hoer met ijsklontjes omdat ik mijn penis showde aan d'r
Oerbeer die veranderde in een falende Hosselbeerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:28 schreef Monopoly het volgende:
Was gewoon toffe nacht.
Als je uit gaat met Patje en Steven is het nooit een normale nacht
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:28 schreef Monopoly het volgende:
Toffe nacht
Ik ben ook nog op de Wallen bekogeld door een hoer met ijsklontjes omdat ik mijn penis showde aan d'r
En wij gingen nog bij die neef en nicht aan tafel zitten. Kapot lekker wijf en wij hoopten dat ze incest gingen plegenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oerbeer die veranderde in een falende Hosselbeer
Heeequote:
Volgende keer oké?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jongens die de hele avond bij je plakken, je naam vragen maar niet je nummer_!
Oja ik lag met mijn benen op hun tafel, en helemaal op hun stoelleuningquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En wij gingen nog bij die neef en nicht aan tafel zitten. Kapot lekker wijf en wij hoopten dat ze incest gingen plegen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oja ik lag met mijn benen op hun tafel, en helemaal op hun stoelleuning
Jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Dat was die tent op de hoek waar Oerbeer bad ging toch ? Vlakbij die kerstmarkt waar we nog op de fotot gingen tussen alle plastic kanker beren enzo
Misschien ben je wel verkracht door d'rquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Godverdomme, huppel bracht me thuis met de auto maar ik kan mij nog bar weinig herinneren van die hele auto rit
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien ben je wel verkracht door d'r
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar dat blowen in de metro dan
Dat wijf helemaal parra en bij een halte naar buiten te komen om te vragen of die peuk heel snel uitmag, die kerel tegenover mij maar lachen, en die a zemmel heeft mijn gestolen bestek nog
nee maar de rest van de metro had dat maar al te goed doorquote:
Avonturen beleven en op schatzoekerij gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Shit man, we moeten het echt weer over doen en gewoon naar 1 of andere stad waar we niks kennen
Wat voor wiet rook je dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee maar de rest van de metro had dat maar al te goed door
Eindhoven ik ga mee grgrquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Shit man, we moeten het echt weer over doen en gewoon naar 1 of andere stad waar we niks kennen
Gaan we aan de paddo'squote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Avonturen beleven en op schatzoekerij gaan
Doen we datquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee manIk moet niet aan die zooi beginnen. Geef mij maar een pil of wat Mdma
We gaan gewoon niet naar Eindhovenquote:
Okay.jpgquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We gaan gewoon niet naar Eindhoven
Natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doen we dat
Gaan we ook verkleed ofzo
Maar je bent van harte welkom om te gaan op de speurtocht hoorquote:
Jij mag naaktquote:
Dit dusquote:
ghb wel, kunnen we je gewoon aanraden, merk je niks van okequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Drank Mkay, ik weet niet of drugs zo goed voor mij is![]()
Wij zijn er bij, wij leiden je trip in goede banenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Drank Mkay, ik weet niet of drugs zo goed voor mij is![]()
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ghb wel, kunnen we je gewoon aanraden, merk je niks van oke
Ik wacht nog steeds op een goede quote, want je weet wat ik met je fb kan doenquote:
Jij gaat mee met Spees en Steven op schattenjachtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Aangeschoten saw kijkenIk ben veul stoerder met drank op
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij gaat mee met Spees en Steven op schattenjacht
- Onbekende stad
- Alcohol
- Onderweg diverse atributen verzamelen
- Kroegen af en aan
- Vrienden maken met zwervers
- Fiets kopen van junk en hem niet betalen
- Plassen over dronken paupers
Sowieso, en patje,wander,flipsels en intronic gaan ook meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
- Onbekende stad
- Alcohol
- Kroegen af en aan
Ja I know, weinig fok vandaag. Quote komt vast goedquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een goede quote, want je weet wat ik met je fb kan doen
Loooolquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
- Onbekende stad
- Alcohol
- Kroegen af en aan
Wel tofquote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:51 schreef Monopoly het volgende:
Two steps from Hell
Deze bazen maken echt EPISCHE muziek
Deze shit is echt aan. Luister over het algemeen enkel hardcore/hardstyle, maar dit is gewoon zoooooo gaafquote:
Ken het niet eens, morgen eens verder kijken naar meer muziek van hun. kut wekker om 06.30quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze shit is echt aan. Luister over het algemeen enkel hardcore/hardstyle, maar dit is gewoon zoooooo gaaf
mensen met geen levenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mensen die slapen, uitslapen of inslapen
quote:
ook goeiemorgenquote:
wie doet je watquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Groetjes van de baileys.
Nee dat zal ik nog maar niet doen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dv smst mij niet terug, wat een haat
Nee, ik dacht aan een vriendin die ook altijd boos werd als ik even niet op haar berichten reageerde.quote:
Lol ik doe niet boos, ik ben verdrietigquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik dacht aan een vriendin die ook altijd boos werd als ik even niet op haar berichten reageerde.
Dat deed zij soms ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lol ik doe niet boos, ik ben verdrietig
waarom sms jij dv dan?quote:
jij whatsappt wel altijd moeilijk snelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dv smst mij niet terug, wat een haat
Oh ik heb nog over, maar geen zin om er foto's van te maken, misschien vanavondquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:38 schreef Darloek het volgende:
Pim nog steeds geen foto van je koekjes heen kan er nu wel een paar gebruiken hier
waarom zit jij in de versieren sc?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij whatsappt wel altijd moeilijk snel
Omdat vermakelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom zit jij in de versieren sc?
Ik ben al aan het daten met iemand van FOK!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zeker stiekem FOK!sters hosselen he, ik heb je wel door, jij vuigaard
Met wie?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben al aan het daten met iemand van FOK!
oei, spannendquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben al aan het daten met iemand van FOK!
Met Samzzquote:
Valt nog best mee, gewoon buiten komen enzoquote:
ja daarom spannend. schijnt niet leuk te zijn buiten. Regen, kekke dieren,noem het maar op.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met Samzz
[..]
Valt nog best mee, gewoon buiten komen enzo
Buienrader goed in de gaten houdenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja daarom spannend. schijnt niet leuk te zijn buiten. Regen, kekke dieren,noem het maar op.
Pics in DM aubquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met Samzz
[..]
Valt nog best mee, gewoon buiten komen enzo
Ze heeft gewoon een fobo hoorquote:
Oh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haal foto eens weg want je mag foto's posten uit een fobo
Uhm eigenlijk nergensquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kan gebeuren toch
Of lees jij wel altijd alle terms of agreement door?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mijn oor doet pijnWat voor whiskey?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Kan wel ja, maar moet ook iets te lachen zijn hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:59 schreef napoleonfour het volgende:
gewoon geen plaatjes posten en je zit altijd goed.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Oh mijn god
RIP + pappa !!RustZacht !!!!
24 - 12 -1949 - 11 - 05 - 2012 .
Vind ik leuk · · 8 minuten geleden ·
Justin Gecontroleerd
ongeveer een minuut geleden via mobiel · Vind ik leuk
ipv gecondoleerd
Is dat een lekkere?quote:
misschien is justin wel een lijkschouwer?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Oh mijn god
Justin Gecontroleerd
ipv gecondoleerd
damn, dan ga je ff afquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Oh mijn god
Justin Gecontroleerd
ipv gecondoleerd
perfect tochquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:14 schreef Dientje12 het volgende:
Had trek, eet ik een broodje, had ik nog steeds trek dus toen ging ik er nog eentje eten en nu is de trek weg
Nee, wat is dat danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
Heb je dit al eens op Steven?
[ afbeelding ]
ah, poets drank (Y)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
Heb je dit al eens op Steven?
[ afbeelding ]
ja maar nu heb ik nog maar 1 broodje over voor de middag trek , en geen zin om te stoppen bij tankstationquote:
Dat kan ik niet drinken manquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
De sterkste alcoholische drank die er is, 95%
Maar je hebt nu geen trekquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja maar nu heb ik nog maar 1 broodje over voor de middag trek , en geen zin om te stoppen bij tankstation
Nou ik weet het nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |