Jay was echt geniaal deze aflevering.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:20 schreef BasvB het volgende:
"And the universe rewarded me"
Mooie laatste zin
Doe niet zo gek. Dat ik het woord 'neger' gebruik insinueert in deze tijd toch absoluut niet meer dat ik neer kijk op mensen met een ander kleurtje ofzo. Sterker nog, negers gebruiken het woord zelf onderling. Dat geeft toch al aan dat het een totaal andere lading heeft gekregen.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
@ jou dus. Of snap je niet dat je gewoon triest gedrag vertoont met een dergelijke opmerking?
Precies voor dat soort zaken open je maar een topic in KLBquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:41 schreef Marie30 het volgende:
Dat gezeur over de al dan niet racistische opmerking mag nu wel ophouden van mij, dit is een happy topic.![]()
Eens. Maar ik moest me verantwoordenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Precies voor dat soort zaken open je maar een topic in KLB
Wel wanneer je het nodig vind erop te duiden, terwijl nergens in de serie daar het accent op gelegd wordt of ook maar iets mee gedaan wordt. Kortom, je vind het opvallend, plus je hebt de neiging om het te benoemen, en ook op die manier.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Doe niet zo gek. Dat ik het woord 'neger' gebruik insinueert in deze tijd toch absoluut niet meer dat ik neer kijk op mensen met een ander kleurtje ofzo.
Nee, dat doen ze niet. Het gaat niet over het woord neger (waar weinig mis mee is m.i., al moet het wel een meerwaarde hebben wanneer je het gebruikt), maar over het woord 'negervriend'.quote:Sterker nog, negers gebruiken het woord zelf onderling. Dat geeft toch al aan dat het een totaal andere lading heeft gekregen.
Te makkelijk, een dergelijke oogkleppen mentaliteit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:41 schreef Marie30 het volgende:
Dat gezeur over de al dan niet racistische opmerking mag nu wel ophouden van mij, dit is een happy topic.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:12 schreef Seam het volgende:
Jay was tof de rest matig. Haley blijft fucking lekker en Alex gaat lekker opdrogen later. Goed dat er nog altijd een toekomst is voor deze serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:30 schreef Waaghals het volgende:
[..]That's insane! De kleuter is net 14 geworden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
啊呀!
vroeg rijp zullen we maar zeggenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef Nihao het volgende:
[..]
That's insane! De kleuter is net 14 geworden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Nee, volgende week.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:03 schreef Marie30 het volgende:
Ik moet hem nog kijken.Was dit de seizoensfinale al..?
Dit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vond dit een slordige aflevering en ook niet echt grappig. Jammer
Nee hoor. De serie is altijd al zo geweest.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:11 schreef Jivis het volgende:
Het was een beetje flauw allemaal. Zoals vrijwel elke aflevering dit seizoen, eigenlijk.
quote:
Thanksquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dit.
Volgens mij is de seizoensfinale volgende week.
Wil ze die niet zelf houden dan? Ze leek nogal blij met het nieuws.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:21 schreef Tim86 het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Mitch en Cam nu de baby van Gloria gaan adopteren
mja, maar het zal wel een voorspelbaar verhaallijntje worden met Jay die zichzelf te oud vindt en dat er uiteindelijk dan de conclusie wordt genomen dat adoptie de beste optie is waardoor ze alsnog een groot deel kunnen uitmaken van het leven van de kleine. En het is alsnog een Latino/Latinaquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Wil ze die niet zelf houden dan? Ze leek nogal blij met het nieuws.
Dylan![]()
ik lig altijd zo in een scheur om hem. doet ie de klerenkast dicht
![]()
Die verwarring is er dan mogelijk ook bij Lily.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:02 schreef Marie30 het volgende:
Denk dat het voor hilarische verhaallijnen gaat zorgen waarin Luke verward geraakt. Want die baby is dan zijn nonkel of tante.
Het meeste werd toch vertaald door Gloria en verder ging het natuurlijk meer om het algemene idee, dat ze in zo'n typische Mexicaanse soap terecht waren gekomen dan om wat er precies gezegd werd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:01 schreef Marie30 het volgende:
Konden jullie die soap dan allemaal zo goed volgen?
Ging toch wat verloren bij mij... mijn spanjools is niet meer zo goed...
wehehe. thnks!quote:
Jaja dat begrijp ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het meeste werd toch vertaald door Gloria en verder ging het natuurlijk meer om het algemene idee, dat ze in zo'n typische Mexicaanse soap terecht waren gekomen dan om wat er precies gezegd werd.
Ook toen die gast de deur uitliep was geweldigquote:
Ze kwam weer lekker aanschaffen in haar eerste scènequote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:36 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Hahaha, wat een heerlijke finale.Sofia
Ik vind het ook wat minder wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:40 schreef Taurus het volgende:
Toch vind ik het eerste seizoen het beste. Ik ben niet zo'n zeikerd en ik vind het echt nog steeds een leuke serie om te zien, maar ik keek gisteren de eerste paar afleveringen en terwijl ik bij andere series de eerste afleveringen juist slecht vind, vind ik bij Modern Family de eerste afleveringen briljant.
Het is nu minder subtiel, bij de eerste afleveringen werd constant in de camera gekeken op goeie momenten, met subtiele grapjes en niet zo schreeuwerig. En er gebeurde meer. Ik heb nu af en toe het idee dat er een aflevering tussenzit waar bijna niets in gebeurt.
Mee eensquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef LeNick het volgende:
Oh ik bedoelde juist dat je het ZONDER ondertiteling moet kijkenMaar als jij het juist wel prettiger vindt is dat geen probleem natuurlijk! Maar ik kijk deze serie echt veel liever zonder.. Die ondertiteling vind ik juist veel grappen 'killen'
goddamn....14? ik voel me bijna een pedo als ik alleen maar langs die foto's scroll...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:52 schreef loezzzje het volgende:
En zij is 14? Jeetje zeg. Mijn vader zou het niet eens toelaten dat ik zulke jurkjes droeg op die leeftijdMaarja showbizz he.
Ja volgens mij wel, die is ineens flink geboobdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit nou Alex of niet?
D...d...d...d...d...Dora
yup, op de aftiteling staat haar naam.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit nou Alex of niet?
D...d...d...d...d...Dora
Ieder zijn ding toch, niks mis mee?quote:
Daar ga ik maar niet verder op in, ik vind het ziek. Ervan uitgaande dat de personen die hier posten grotendeels 18 jaar en ouder zijn dan.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:57 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Daar ga ik maar niet verder op in, ik vind het ziek. Ervan uitgaande dat de personen die hier posten grotendeels 18 jaar en ouder zijn dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, psyched voor het nieuwe seizoen, heb een ernstig tekort aan vitamin P.
Ik vind dat zo overdreven ethisch doen, terwijl je ziet dat ze 'de attributen' al heeftquote:Op donderdag 13 september 2012 14:58 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Iemand voelt zich hier persoonlijk aangesproken zo te zien.
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:38 schreef psychedelicate het volgende:
fapfapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, psyched voor het nieuwe seizoen, heb een ernstig tekort aan vitamin P.![]()
Haha, dit zouden ook zo teksten van de lijsttrekker van pedopartij Martijn kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind dat zo overdreven ethisch doen, terwijl je ziet dat ze 'de attributen' al heeft.
Ik vind haar er ook nog vrij jong uitzien. gezicht van een 14-jarige, vandaar mijn reactie dus.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:26 schreef Jivis het volgende:
Waarmee ik niet pretendeer dat ik 14-jarigen pak, of dat goedkeur. Ariel Winter vind ik er overigens nog vrij jong uitzien.
Nee, want bij Martijn geilen ze juist op kindjes. En dat is inderdaad wel ziek.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:26 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Haha, dit zouden ook zo teksten van de lijsttrekker van pedopartij Martijn kunnen zijn.![]()
Ja idd, die balen als ze tieten krijgen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, want bij Martijn geilen ze juist op kindjes. En dat is inderdaad wel ziek.
Dikke lul!! Dat zou echt een epische catch zijn voor hemquote:Op zondag 23 september 2012 14:36 schreef 3rdRock het volgende:
volgens geruchten de nieuwe vlam van Eric Stonestreet (Uncle Cam)
[ afbeelding ]
OMGquote:Op woensdag 26 september 2012 17:39 schreef Marie30 het volgende:
Sofiahaar rits van haar jurk brak twintig minuten voor ze op het podium moest bij de Emmy's. Sportief als ze is, stuurde ze zelf een foto van haar billen de wereld in via Twitter
https://twitter.com/SofiaVergara/status/250092563959250944
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Love Sofia
Ik ookquote:Op donderdag 27 september 2012 15:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lach vooral dubbel bij die twee knuffelbeesten op het dak.
Goede beslissingquote:Sofia Vergara weigert borsten te verkleinen
LOS ANGELES - Sofia Vergara is niet van plan om ooit iets aan haar uiterlijk te laten veranderen. De actrice vertelde aan de Amerikaanse talkshowhost Katie Couric dat ze dolblij is met haar sexy looks.
''Ik ben heel erg trots op mijn lichaam en mijn uiterlijk. Het zou ondankbaar zijn om te zeggen: Oh, ik ben zo boos dat mensen alleen een knap koppie zien wanneer ze naar me kijken. Ik ben God dankbaar voor wat hij mij gegeven heeft en ik maak er gebruik van'', aldus Sofia.
Toen de woordvoerder van de Modern Family-ster een tijd geleden dan ook voorstelde dat ze haar borsten zou laten verkleinen, weigerde de actrice natuurlijk.
''Mijn moeder zei: God zal je straffen als je het doet. Je mag je borsten niet afhakken. Het is waanzin. Vrouwen riskeren hun levens voor zulke borsten. Dus deed ik het maar niet.''
Inderdaadquote:
Zonder make-up is het niet zo bijzondere vrouw hoor. Maar smaken verschillen.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
InderdaadWat een belachelijk verzoek ook. Zo'n prachtige vrouw willen veranderen...
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:00 schreef Angelof9 het volgende:
Toen Mitch zei "we have to talk about the giant elephant in the room"![]()
![]()
Dat noemen ze nou een baard.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat was er eigenlijk met het gezicht van Phil, of was ik de enige die dacht dat er iets mee was? Botox of zo? Zag er vaag uit in ieder geval...
Ha ha.quote:
Die was geniaal, ja!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:00 schreef Angelof9 het volgende:
Toen Mitch zei "we have to talk about the giant elephant in the room"![]()
![]()
Dudequote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Zonder make-up is het niet zo bijzondere vrouw hoor. Maar smaken verschillen.
Doe mij dan maar Alex of Sarah Hyland.
Inderadad.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lach vooral dubbel bij die twee knuffelbeesten op het dak.
Valt te begrijpen als je meer van kleine meisjes houdt.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef Seam het volgende:
[..]
zwaar eensquote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Yep, maar daar mag je hier niets van zeggen, want dat is overdreven ethisch doen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:38 schreef timmmmm het volgende:
Gebeurd dat in dit topic meer, dat mensen op 14-jarige meisjes geilen?
Ik durf het aan. Ik heb liever dat iedereen zoals hier openlijk toegeeft dat ze op 14 jarigen vallen, weten we meteen wie we in de gaten moeten houden omdat ze niet helemaal juust zijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:10 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Yep, maar daar mag je hier niets van zeggen, want dat is overdreven ethisch doen.
Al is Sarah Hyland wel 21 natuurlijk...quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:19 schreef E.H. het volgende:
Valt te begrijpen als je meer van kleine meisjes houdt.
Zou je ook niet zeggen eigenlijk. 16 zou ik ook geloven.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Al is Sarah Hyland wel 21 natuurlijk...
Couldn't agree more!quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf het aan. Ik heb liever dat iedereen zoals hier openlijk toegeeft dat ze op 14 jarigen vallen, weten we meteen wie we in de gaten moeten houden omdat ze niet helemaal juust zijn
Modern Family is met zijn 4e seizoen natuurlijk ook relatief kort bezig als je het vergelijkt met die series.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:18 schreef Kenju het volgende:
Dit is de enige lang-lopende sitcom die op niveau lijkt te blijven. The Office is nog wel leuk, maar niet meer hetzelfde als wat het eerst was. TBBT is niets meer aan, net als TaaHM.
Over het aantal seizoenen heb je helemaal gelijk. We zullen wel zien wat er met Modern Family gebeurt. Het zal ook een uitdaging zijn om de opgroeiende kinderen leuk te houden. Immers moeten ze daar ook iets aan veranderen. Het kan wel, dat zagen we in Malcolm in the Middle. Trouwens was Lily ook wel een toevoeging.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:03 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Modern Family is met zijn 4e seizoen natuurlijk ook relatief kort bezig als je het vergelijkt met die series.
Two and a Half Men: 10e seizoen
The Office: 9e seizoen
BBT: 6e seizoen
Desalniettemin knap natuurlijk dat Modern Family 3 seizoenen op vrijwel gelijk niveau is gebleven.
Nu met de baby op komst is het natuurlijk te hopen dat het zo blijft.
(serie + baby = bijna altijd bergafwaarts)
Maar ze kunnen nog veel kanten op en zien in elk geval in dat er wel een change in het plot nodig is om nieuwe situaties te creëren en origineel te blijven.
Kijkers blijven in grote mate trouw kijken voor de karakter-ontwikkeling, iets dat in veel (komedie)series ontbreekt.
Vind het niveau anders behoorlijk gedaald de afgelopen seizoenen van meesterlijk naar goed naar vermakelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:03 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Modern Family is met zijn 4e seizoen natuurlijk ook relatief kort bezig als je het vergelijkt met die series.
Two and a Half Men: 10e seizoen
The Office: 9e seizoen
BBT: 6e seizoen
Desalniettemin knap natuurlijk dat Modern Family 3 seizoenen op vrijwel gelijk niveau is gebleven.
Nu met de baby op komst is het natuurlijk te hopen dat het zo blijft.
(serie + baby = bijna altijd bergafwaarts)
Maar ze kunnen nog veel kanten op en zien in elk geval in dat er wel een change in het plot nodig is om nieuwe situaties te creëren en origineel te blijven.
Kijkers blijven in grote mate trouw kijken voor de karakter-ontwikkeling, iets dat in veel (komedie)series ontbreekt.
Zou me niks verbazen als ze dat boek uit gaan brengen als tie-in boek.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:26 schreef -Willempie- het volgende:
2 sterke afleveringen weer![]()
En waar kan ik het boek "Phil's osophy" van Phil vinden?![]()
Er komt zo te zien al iets aan, al weet ik nog of philosophy erin staat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze dat boek uit gaan brengen als tie-in boek.
Vorig seizoen leek ze wel beangstigend mager, alsof ze anorexia had.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:33 schreef Taurus het volgende:
In de laatste aflevering ziet Claire er weer goed uit.Ze lijkt wat aangekomen, in ieder geval in haar gezicht.
Die was echt goed ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:00 schreef psychedelicate het volgende:
Voor het eerst dat ik heb moeten lachen om Lily, wanneer ze de stekker uit het stopcontact rukt en met zo'n boze blik dat ding naar de grond gooit.
Voor mij ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:00 schreef psychedelicate het volgende:
Voor het eerst dat ik heb moeten lachen om Lily, wanneer ze de stekker uit het stopcontact rukt en met zo'n boze blik dat ding naar de grond gooit.
Klachten dat series ongeloofwaardig zijn vind ik altijd moeilijk serieus te nemen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:32 schreef DeMessias het volgende:
Ik vond deze aflevering nietsErg ongeloofwaardig en clichématig gebracht hoe Phil Luke wilde overtuigen om zijn (Phil's) droom na te jagen.
Ik vind Lilly echt niets toevoegen.... Ze speelt het ook slecht vind ik, veel te gerepeteerd. Ik weet het ja, het is nog een kind. Maar dat is net de genialiteit van deze serie: goede kindacteurs minus Lilly dan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:22 schreef DUK het volgende:
Lily wordt inderdaad steeds leuker lijkt het.
Vond Phil en Luke niet zo heel grappig deze keer en normaal lig ik helemaal dubbel om die twee.
Inderdaad, ik vind Lilly echt niets toevoegen. Enige minpuntje van deze serie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind Lilly echt niets toevoegen.... Ze speelt het ook slecht vind ik, veel te gerepeteerd. Ik weet het ja, het is nog een kind. Maar dat is net de genialiteit van deze serie: goede kindacteurs minus Lilly dan.
Lily, Luke en Claire (ik vind het onbegrijpelijk dat zij met haar overacting een Emmy gewonnen heeft) vind ik de minsten van het gezelschap.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:20 schreef opreis het volgende:
Nee, ik ben echt fan van Lilly. Zou bijna zelf een Vietnamees adopteren. Vind Luke veel minder acteren.
Ik vind Claire ook prima acteren, maar Cam, Phil en Jay zijn inderdaad de beste. Trouwens Mitch doet t ook prima. Gloria vind ik dan weer wat minder. Niet storend maar gewoon iets minder.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:34 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Lily, Luke en Claire (ik vind het onbegrijpelijk dat zij met haar overacting een Emmy gewonnen heeft) vind ik de minsten van het gezelschap.
Cam, Phil en Jay steken er voor mij bovenuit.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:34 schreef DeMessias het volgende:
Als je dat vindt, denk ik dat je naar de verkeerde series kijkt
Dus omdat het fictie is, vind je het OK als iets ongeloofwaardig overkomt?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:59 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Je weet toch dat het fictie is wat je kijkt?
Natuurlijk is er een bepaalde grens, maar als je je aan de ongeloofwaardigheid in deze serie gaat ergeren raad ik je aan iets anders te gaan kijken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:00 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dus omdat het fictie is, vind je het OK als iets ongeloofwaardig overkomt?
Wat een onzinquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Natuurlijk is er een bepaalde grens, maar als je je aan de ongeloofwaardigheid in deze serie gaat ergeren raad ik je aan iets anders te gaan kijken.
Leg uit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:32 schreef DeMessias het volgende:
Ik vond deze aflevering nietsErg ongeloofwaardig en clichématig gebracht hoe Phil Luke wilde overtuigen om zijn (Phil's) droom na te jagen.
Meestal probeert Modern Family probleemsituaties te brengen die in elk gezin kan voorkomen. In deze situatie (waarbij de ouder wil dat zijn kind de mislukte droom van hem najaagt) had het voor mij logischer geweest moest Luke bijvoorbeeld erg goed geweest zijn in een bepaalde sport of iets betekenisvol.quote:
Waarom is sport betekenisvoller dan goochelen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:23 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Meestal probeert Modern Family probleemsituaties te brengen die in elk gezin kan voorkomen. In deze situatie (waarbij de ouder wil dat zijn kind de mislukte droom van hem najaagt) had het voor mij logischer geweest moest Luke bijvoorbeeld erg goed geweest zijn in een bepaalde sport of iets betekenisvol.
Daar kan je natuurlijk over discussiëren maar sporten is gezond, zowel fysiek als mentaal. Je kan je erin onderscheiden, je kan er carrière in maken en het heeft meer uitstraling. Sport is ook uitdagend, niet opgeven (wat dan beter bij het thema zou aansluiten).quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom is sport betekenisvoller dan goochelen?
Ok, dat mag jij vinden. Maar verder is het ook irrelevant, het is voor een karakter als Phil juist erg geloofwaardig én betekenisvol om goed te zijn in goochelen. Het gaat erom wat Phil vindt, niet wat jij vindt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:29 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Daar kan je natuurlijk over discussiëren maar sporten is gezond, zowel fysiek als mentaal. Je kan je erin onderscheiden, je kan er carrière in maken en het heeft meer uitstraling. Sport is ook uitdagend, niet opgeven (wat dan beter bij het thema zou aansluiten).
Klopt. Maakt dit niet ongeloofwaardig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:41 schreef DeMessias het volgende:
Het thema van losmaken van je ouders was veel beter gebracht in de vorige episode, met Haley.
O man, ik verwachte het totaal nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:16 schreef timmmmm het volgende:
Schitterend, die flashbackscene van claire
Sowieso is Lily steeds leuker aan het worden.quote:Geweldig moment van Lily idd
Glori is boderline irritant imho.. het is dat ze SUPERlekker is maar anders..
Ik las die Glori niet, ik dacht al "what the fuck zegt deze gast nou weer".quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:29 schreef Son-Goku het volgende:
Geweldig moment van Lily idd
Glori is boderline irritant imho.. het is dat ze SUPERlekker is maar anders..
Sowieso staan ze te veel stil. We zijn al bij de vierde serie en de personages zijn allemaal geen spat veranderd in hun situatie. Natuurlijk moeten ze in essentie constant blijven, met kleine herkenbare trekjes, maar de situatie om hen heen verandert amper. Alleen Gloria krijgt een kind, maar ik denk niet dat dat veel uit maakt. Luke, Manny, Phil, Claire, Cam, allemaal zijn ze nog exact in dezelfde rol als in serie 1. Het werkt volgens mij succesvoller als situaties om de personages heen wat meer veranderen. Het zijn te kleine, huiselijke situaties.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:59 schreef opreis het volgende:
Gloria idd een beetje 1 trick pony aan het worden, maar wel eentje die er goed uit ziet.
Verder weer vermakelijke aflevering imo
Helemaal mee eens. Je kan een aflevering uit season 3 zo na de pilot kijken en niks is veranderd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Sowieso staan ze te veel stil. We zijn al bij de vierde serie en de personages zijn allemaal geen spat veranderd in hun situatie. Natuurlijk moeten ze in essentie constant blijven, met kleine herkenbare trekjes, maar de situatie om hen heen verandert amper. Alleen Gloria krijgt een kind, maar ik denk niet dat dat veel uit maakt. Luke, Manny, Phil, Claire, Cam, allemaal zijn ze nog exact in dezelfde rol als in serie 1. Het werkt volgens mij succesvoller als situaties om de personages heen wat meer veranderen. Het zijn te kleine, huiselijke situaties.
Dus Luke die achter de meisjes aan gaat om maar iets te noemen. Alex die juist heel erg in die gothic scene blijft (en niet 1 aflevering). Manny die een vriendin heeft of stoere vrienden krijgt, Claire die plotseling gaat werken en Phil die ontslagen wordt, ik noem maar wat. Voor mijn gevoel staan de personages en hun situaties stil.
Wauw dat is echt ergquote:Op donderdag 8 november 2012 19:13 schreef Seam het volgende:
In ander nieuws trouwens:
Alex heeft in het echte leven een stuk minder fijne moeder
Ja ik had het gelezen, hoe leuk voor hem moet het dan zijn om zo'n dom en naief personage te spelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wauw dat is echt erg![]()
Geweldige aflevering ja... Ik vind die ex van Jay altijd wel hilarisch en zeker in combinatie met Gloria.![]()
Nog een leuk filmpje:
HeldEcht een geweldig kind! Al afgestudeerd van high-school en nu online ingeschreven in college-modules... en dat op zijn dertiende!
![]()
Hoe blij hij ook is met die citar
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:11 schreef Angelof9 het volgende:
You poor thing! Now it finally makes sense why you are crazy!
Pijnlijk dit.quote:Modern Family-ster (14) betrapt in bed
Terwijl Modern Family-actrice Ariel Winter (14) de liefde bedreef met haar 18-jarige vriend, kwam haar moeder plotseling de kamer binnenstormen.
In Amerika is seks met een minderjarige verboden, dus moederlief Chris Workman is meteen naar de rechter gestapt. Dit meldt Celebuzz. "Mijn dochter is nog veel te jong voor dit soort dingen. Haar vriend wist dondersgoed dat ze nog minderjarig is. Ik vind dat hij hier voor moet boeten."
Ariel kent haar vriend vijf maanden. In oktober bracht ze zelf een bezoek aan de rechtbank om een aanklacht in te dienen tegen haar moeder. De jonge actrice beweert dat ze jarenlang is mishandeld. Chris ontkent, maar onlangs is de voogdij over Ariel overgedragen aan haar oudere zus.
Dat ook. Maar ik moet ook zeggen dat ik op mijn 18e niet echt de middelbare scholen aan het afslenteren was op zoek naar raakbare 14 jarige.quote:Op zondag 11 november 2012 00:44 schreef Catkiller het volgende:
Nee, jij doet het als 18-jarige niet met een meid van 14, waarschijnlijk ook omdat je nooit de kans hebt gekregen.
Kut moeder heeft ze zeg.
Nee hoor, maar genoeg mensen van 18 (of nog ouder) die een schoollocatie delen met mensen van 14 (of jonger) dus misschien heeft hij niks af hoeven slenteren en is het toevallig zo gelopen. Door iemand geneukt worden waar ze al 5 maanden wat mee heeft is in ieder geval al meer dan dat velen die het op die leeftijd doen er voor krijgen in ieder geval, volgens mij.quote:Op zondag 11 november 2012 00:49 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik moet ook zeggen dat ik op mijn 18e niet echt de middelbare scholen aan het afslenteren was op zoek naar raakbare 14 jarige.
Jij wel zeker?
Klopt. Ik veroordeel het verder ook niet maar ik had op mijn 18e mijn interesses in ieder geval wel bij meisjes van 16 jaar of ouder liggen. Maar goed ieder zijn ding natuurlijk, laten we het daar maar bij houden.quote:Op zondag 11 november 2012 00:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee hoor, maar genoeg mensen van 18 (of nog ouder) die een schoollocatie delen met mensen van 14 (of jonger) dus misschien heeft hij niks af hoeven slenteren en is het toevallig zo gelopen. Door iemand geneukt worden waar ze al 5 maanden wat mee heeft is in ieder geval al meer dan dat velen die het op die leeftijd doen er voor krijgen in ieder geval, volgens mij.
Ik denk dat er weinig verschil te merken is tussen haar en die van 16, misschien wel verschil maar dan nog in de positieve zin van het woord. Denk dat je snel opgroeit op een set van zo'n serie.quote:Op zondag 11 november 2012 01:00 schreef larry91 het volgende:
[..]
Klopt. Ik veroordeel het verder ook niet maar ik had op mijn 18e mijn interesses in ieder geval wel bij meisjes van 16 jaar of ouder liggen. Maar goed ieder zijn ding natuurlijk, laten we het daar maar bij houden.
Ook tof dat 18 en een half er toe doet wanneer ze zelf bijna 15 is, wat er blijkbaar niet toe doet.quote:The ugly custody battle over “Modern Family” child star Ariel Winter is just getting uglier. The 14-year-old actress’s mother, Crystal Workman, released a statement to Celebuzz on Thursday saying, “I love my daughter very much. I would never abuse her in anyway and I have always tried my best to always protect her and do what is right for her.”
She continued, “My fourteen-year-old daughter has been dating an eighteen-and-a-half-year-old man, and when I caught them engaging in behavior that I feel my daughter is too young mentally and physically to understand and fully grasp I put a stop to it immediately.”Though law enforcement confirmed to TMZ that the Sheiff’s special Victims’ Bureau is investigating the allegations, the mention of a boyfriend came five days after she lost custody of her daughter.
Kan zijn dat dit nog een aflevering was van voor die verhaalwending. Je ziet wel vaker bij comedyseries dat ze niet per se de juiste volgorde aanhouden als het niet teveel opvalt.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:06 schreef Angelof9 het volgende:
Luke asked me if he was part owl![]()
edit: waar was Haley eigenlijk? Die is toch van school gestuurd en woon t weer thuis of wat?
Die was van 2 weken terug of nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hehe, die scene in het pasfotohok met Manny.
Je mist de laatste 'foto'; die was goed!quote:
Katquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bij Mitchel met die kat lag ik echt dubbel.![]()
Juist niet, alles komt geforceerd over.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:29 schreef Nickske1912 het volgende:
Dat kind is 5...
Ze komt tenminste echt als een vijf-jarige over. Totaal geen problemen mee.
Eens met psychedelicate; alles wat ze zegt en doet komt geforceerd en gerepeteerd over.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:29 schreef Nickske1912 het volgende:
Dat kind is 5...
Ze komt tenminste echt als een vijf-jarige over. Totaal geen problemen mee.
Nee, dat is niet haar persoonlijkheid. Welke 5-jarige heeft als persoonlijkheid het praten als een robot? Het is gewoon onkunde. Je kan het gewoon zien aan de gezichten die ze maakt (of eerder, niet maakt; ze is expressieloos) wanneer ze praat. Er wordt haar wat ingefluisterd en ze herhaalt het 1 op 1, zonder een greintje acteerwerk. Het wordt haar vergeven omdat ze 5 is, maar kom op, probeer niet te beweren dat het realistisch is.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:22 schreef Fir3fly het volgende:
Dat is ook een beetje het doel, dat is haar 'persoonlijkheid'. Bovendien heeft ze ongeveer drie zinnen gehad, veel te weinig om invloed te hebben op de aflevering als geheel.
Kan je van een vijfjarige anders verwachten? Dat kind kan waarschijnlijk nog niet eens haar eigen kont afvegen na het schijten, laat staan dat ze nu al goed leert acteren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Eens met psychedelicate; alles wat ze zegt en doet komt geforceerd en gerepeteerd over.
Dat beweer ik niet. Deze post is dus nogal overbodig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:28 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nee, dat is niet haar persoonlijkheid. Welke 5-jarige heeft als persoonlijkheid het praten als een robot? Het is gewoon onkunde. Je kan het gewoon zien aan de gezichten die ze maakt (of eerder, niet maakt; ze is expressieloos) wanneer ze praat. Er wordt haar wat ingefluisterd en ze herhaalt het 1 op 1, zonder een greintje acteerwerk. Het wordt haar vergeven omdat ze 5 is, maar kom op, probeer niet te beweren dat het realistisch is.
Nee, maar Nickske1912 beweerde dat wel. Ik ben gewoon van mijn reactie op jouw post doorgegaan naar mijn reactie op de post van Nickske1912. Duizendmaal excuses voor deze enorme onduidelijkheid, voortaan zal ik de quotes-functie goed gebruiken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet. Deze post is dus nogal overbodig.
Ik ken toch vijfjarigen die toch al iets of wat kunnen acteren en dat lijkt me dan toch de minimumvereiste om mee te mogen doen in een topserie als deze.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:34 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Kan je van een vijfjarige anders verwachten? Dat kind kan waarschijnlijk nog niet eens haar eigen kont afvegen na het schijten, laat staan dat ze nu al goed leert acteren.
quote:
Haley Joel Osment? (en nog wel meer; maar nu even geen tijd om er meer te noemen)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:34 schreef Nickske1912 het volgende:
Kan je van een vijfjarige anders verwachten? Dat kind kan waarschijnlijk nog niet eens haar eigen kont afvegen na het schijten, laat staan dat ze nu al goed leert acteren.
Ik weet dat je sarcastisch probeert te zijn, maar vind je Lily nou wel of niet goed?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:53 schreef Seam het volgende:
Oh man wat een verschrikking was Lily inderdaad. Kunnen ze daar niet Natalie Portman voor casten ofzo, die kan tenminste wel acteren. Misschien iets te oud, maar het draait tenslotte allemaal om het voortreffelijke acteerwerk in deze realistische serie!
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:45 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik weet dat je sarcastisch probeert te zijn, maar vind je Lily nou wel of niet goed?
Die tweeling was de vorige Lily dacht ik... Ik hoop alleszins dat van deze Lily maar eentje bestaat.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik stoor me ook niet zo aan Lily. Van een vijfjarige verwacht ik geen briljant acteerwerk (hoewel deze wel erg slecht zijn (ze wordt gespeeld door een tweeling). Maargoed, ze heeft twee zinnetjes per aflevering ofzo.
Ik vond ze deze ep nog steeds slecht, maar wel minder slecht dan vorige keer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:29 schreef opreis het volgende:
ik snap die lily haat echt niet, zou zo zelf bijna een vietnameesje adopteren. Vind luke veel minder goed acteren voor zijn leeftijd.
De grappen met lily/cam dat hij haar steeds pijn deed waren best wel cliche maar die bruiloft vond ik wel grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |