Jay was echt geniaal deze aflevering.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:20 schreef BasvB het volgende:
"And the universe rewarded me"
Mooie laatste zin
Doe niet zo gek. Dat ik het woord 'neger' gebruik insinueert in deze tijd toch absoluut niet meer dat ik neer kijk op mensen met een ander kleurtje ofzo. Sterker nog, negers gebruiken het woord zelf onderling. Dat geeft toch al aan dat het een totaal andere lading heeft gekregen.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
@ jou dus. Of snap je niet dat je gewoon triest gedrag vertoont met een dergelijke opmerking?
Precies voor dat soort zaken open je maar een topic in KLBquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:41 schreef Marie30 het volgende:
Dat gezeur over de al dan niet racistische opmerking mag nu wel ophouden van mij, dit is een happy topic.![]()
Eens. Maar ik moest me verantwoordenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Precies voor dat soort zaken open je maar een topic in KLB
Wel wanneer je het nodig vind erop te duiden, terwijl nergens in de serie daar het accent op gelegd wordt of ook maar iets mee gedaan wordt. Kortom, je vind het opvallend, plus je hebt de neiging om het te benoemen, en ook op die manier.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Doe niet zo gek. Dat ik het woord 'neger' gebruik insinueert in deze tijd toch absoluut niet meer dat ik neer kijk op mensen met een ander kleurtje ofzo.
Nee, dat doen ze niet. Het gaat niet over het woord neger (waar weinig mis mee is m.i., al moet het wel een meerwaarde hebben wanneer je het gebruikt), maar over het woord 'negervriend'.quote:Sterker nog, negers gebruiken het woord zelf onderling. Dat geeft toch al aan dat het een totaal andere lading heeft gekregen.
Te makkelijk, een dergelijke oogkleppen mentaliteit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:41 schreef Marie30 het volgende:
Dat gezeur over de al dan niet racistische opmerking mag nu wel ophouden van mij, dit is een happy topic.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:12 schreef Seam het volgende:
Jay was tof de rest matig. Haley blijft fucking lekker en Alex gaat lekker opdrogen later. Goed dat er nog altijd een toekomst is voor deze serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:30 schreef Waaghals het volgende:
[..]That's insane! De kleuter is net 14 geworden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
啊呀!
vroeg rijp zullen we maar zeggenquote:Op maandag 14 mei 2012 19:25 schreef Nihao het volgende:
[..]
That's insane! De kleuter is net 14 geworden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Nee, volgende week.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:03 schreef Marie30 het volgende:
Ik moet hem nog kijken.Was dit de seizoensfinale al..?
Dit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vond dit een slordige aflevering en ook niet echt grappig. Jammer
Nee hoor. De serie is altijd al zo geweest.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:11 schreef Jivis het volgende:
Het was een beetje flauw allemaal. Zoals vrijwel elke aflevering dit seizoen, eigenlijk.
quote:
Thanksquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dit.
Volgens mij is de seizoensfinale volgende week.
Wil ze die niet zelf houden dan? Ze leek nogal blij met het nieuws.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:21 schreef Tim86 het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Mitch en Cam nu de baby van Gloria gaan adopteren
mja, maar het zal wel een voorspelbaar verhaallijntje worden met Jay die zichzelf te oud vindt en dat er uiteindelijk dan de conclusie wordt genomen dat adoptie de beste optie is waardoor ze alsnog een groot deel kunnen uitmaken van het leven van de kleine. En het is alsnog een Latino/Latinaquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:32 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Wil ze die niet zelf houden dan? Ze leek nogal blij met het nieuws.
Dylan![]()
ik lig altijd zo in een scheur om hem. doet ie de klerenkast dicht
![]()
Die verwarring is er dan mogelijk ook bij Lily.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:02 schreef Marie30 het volgende:
Denk dat het voor hilarische verhaallijnen gaat zorgen waarin Luke verward geraakt. Want die baby is dan zijn nonkel of tante.
Het meeste werd toch vertaald door Gloria en verder ging het natuurlijk meer om het algemene idee, dat ze in zo'n typische Mexicaanse soap terecht waren gekomen dan om wat er precies gezegd werd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:01 schreef Marie30 het volgende:
Konden jullie die soap dan allemaal zo goed volgen?
Ging toch wat verloren bij mij... mijn spanjools is niet meer zo goed...
wehehe. thnks!quote:
Jaja dat begrijp ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het meeste werd toch vertaald door Gloria en verder ging het natuurlijk meer om het algemene idee, dat ze in zo'n typische Mexicaanse soap terecht waren gekomen dan om wat er precies gezegd werd.
Ook toen die gast de deur uitliep was geweldigquote:
Ze kwam weer lekker aanschaffen in haar eerste scènequote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:36 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Hahaha, wat een heerlijke finale.Sofia
Ik vind het ook wat minder wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:40 schreef Taurus het volgende:
Toch vind ik het eerste seizoen het beste. Ik ben niet zo'n zeikerd en ik vind het echt nog steeds een leuke serie om te zien, maar ik keek gisteren de eerste paar afleveringen en terwijl ik bij andere series de eerste afleveringen juist slecht vind, vind ik bij Modern Family de eerste afleveringen briljant.
Het is nu minder subtiel, bij de eerste afleveringen werd constant in de camera gekeken op goeie momenten, met subtiele grapjes en niet zo schreeuwerig. En er gebeurde meer. Ik heb nu af en toe het idee dat er een aflevering tussenzit waar bijna niets in gebeurt.
Mee eensquote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:13 schreef LeNick het volgende:
Oh ik bedoelde juist dat je het ZONDER ondertiteling moet kijkenMaar als jij het juist wel prettiger vindt is dat geen probleem natuurlijk! Maar ik kijk deze serie echt veel liever zonder.. Die ondertiteling vind ik juist veel grappen 'killen'
goddamn....14? ik voel me bijna een pedo als ik alleen maar langs die foto's scroll...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:52 schreef loezzzje het volgende:
En zij is 14? Jeetje zeg. Mijn vader zou het niet eens toelaten dat ik zulke jurkjes droeg op die leeftijdMaarja showbizz he.
Ja volgens mij wel, die is ineens flink geboobdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit nou Alex of niet?
D...d...d...d...d...Dora
yup, op de aftiteling staat haar naam.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit nou Alex of niet?
D...d...d...d...d...Dora
Ieder zijn ding toch, niks mis mee?quote:
Daar ga ik maar niet verder op in, ik vind het ziek. Ervan uitgaande dat de personen die hier posten grotendeels 18 jaar en ouder zijn dan.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:57 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Daar ga ik maar niet verder op in, ik vind het ziek. Ervan uitgaande dat de personen die hier posten grotendeels 18 jaar en ouder zijn dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, psyched voor het nieuwe seizoen, heb een ernstig tekort aan vitamin P.
Ik vind dat zo overdreven ethisch doen, terwijl je ziet dat ze 'de attributen' al heeftquote:Op donderdag 13 september 2012 14:58 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Iemand voelt zich hier persoonlijk aangesproken zo te zien.
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:38 schreef psychedelicate het volgende:
fapfapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, psyched voor het nieuwe seizoen, heb een ernstig tekort aan vitamin P.![]()
Haha, dit zouden ook zo teksten van de lijsttrekker van pedopartij Martijn kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind dat zo overdreven ethisch doen, terwijl je ziet dat ze 'de attributen' al heeft.
Ik vind haar er ook nog vrij jong uitzien. gezicht van een 14-jarige, vandaar mijn reactie dus.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:26 schreef Jivis het volgende:
Waarmee ik niet pretendeer dat ik 14-jarigen pak, of dat goedkeur. Ariel Winter vind ik er overigens nog vrij jong uitzien.
Nee, want bij Martijn geilen ze juist op kindjes. En dat is inderdaad wel ziek.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:26 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Haha, dit zouden ook zo teksten van de lijsttrekker van pedopartij Martijn kunnen zijn.![]()
Ja idd, die balen als ze tieten krijgen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, want bij Martijn geilen ze juist op kindjes. En dat is inderdaad wel ziek.
Dikke lul!! Dat zou echt een epische catch zijn voor hemquote:Op zondag 23 september 2012 14:36 schreef 3rdRock het volgende:
volgens geruchten de nieuwe vlam van Eric Stonestreet (Uncle Cam)
[ afbeelding ]
OMGquote:Op woensdag 26 september 2012 17:39 schreef Marie30 het volgende:
Sofiahaar rits van haar jurk brak twintig minuten voor ze op het podium moest bij de Emmy's. Sportief als ze is, stuurde ze zelf een foto van haar billen de wereld in via Twitter
https://twitter.com/SofiaVergara/status/250092563959250944
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Love Sofia
Ik ookquote:Op donderdag 27 september 2012 15:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lach vooral dubbel bij die twee knuffelbeesten op het dak.
Goede beslissingquote:Sofia Vergara weigert borsten te verkleinen
LOS ANGELES - Sofia Vergara is niet van plan om ooit iets aan haar uiterlijk te laten veranderen. De actrice vertelde aan de Amerikaanse talkshowhost Katie Couric dat ze dolblij is met haar sexy looks.
''Ik ben heel erg trots op mijn lichaam en mijn uiterlijk. Het zou ondankbaar zijn om te zeggen: Oh, ik ben zo boos dat mensen alleen een knap koppie zien wanneer ze naar me kijken. Ik ben God dankbaar voor wat hij mij gegeven heeft en ik maak er gebruik van'', aldus Sofia.
Toen de woordvoerder van de Modern Family-ster een tijd geleden dan ook voorstelde dat ze haar borsten zou laten verkleinen, weigerde de actrice natuurlijk.
''Mijn moeder zei: God zal je straffen als je het doet. Je mag je borsten niet afhakken. Het is waanzin. Vrouwen riskeren hun levens voor zulke borsten. Dus deed ik het maar niet.''
Inderdaadquote:
Zonder make-up is het niet zo bijzondere vrouw hoor. Maar smaken verschillen.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
InderdaadWat een belachelijk verzoek ook. Zo'n prachtige vrouw willen veranderen...
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:00 schreef Angelof9 het volgende:
Toen Mitch zei "we have to talk about the giant elephant in the room"![]()
![]()
Dat noemen ze nou een baard.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat was er eigenlijk met het gezicht van Phil, of was ik de enige die dacht dat er iets mee was? Botox of zo? Zag er vaag uit in ieder geval...
Ha ha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |