quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
jijquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Stuur bij aanvragen van de vrijkaartjes cupmaat en de mate waarin je een slet bent mee. Dit zodat Heloef een professioneel oordeel kan vellen over wie hij het liefste met zich meeneemt.
Stuur bij aanvragen van de vrijkaartjes cupmaat en de mate waarin je een slet bent mee. Dit zodat Heloef een professioneel oordeel kan vellen over wie hij het liefste met zich meeneemt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Die meetwaarom de 26e? Ik ga al stappen in Amsterdam de 25e
En 2 dagen achter elkaar is geen goed plan, en sowieso Utrecht
WheheheheVoor de rest kusjes en zo
Dat is?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:16 schreef screwloose het volgende:
[..]ik ben ook in amsterdam de 25e! dit is voorbestemd
Oke, oke, ik stuur m'n foto wel. Nu niet meer zeuren, he.quote:
Wasmandmeisje, jeweet.quote:
Sowieso elke andere stad dan Groningenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Die meetwaarom de 26e? Ik ga al stappen in Amsterdam de 25e
En 2 dagen achter elkaar is geen goed plan, en sowieso Utrecht
WheheheheVoor de rest kusjes en zo
Noh daar heb ik mn laatste uurtjes van k-dag besteed, goedkope pils, fijne vrouwenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik slaap in de flying pig hostelVlakbij Leidse...
Maar je gaat vast niet stappen, waar ik ga stappen?
Inderdaad. Wasmandmeisje moet een vast onderdeel worden.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, oke, ik stuur m'n foto wel. Nu niet meer zeuren, he.
Ja heb er zin in! Overdag wel winkelen en eten bij de Tara denk ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:18 schreef screwloose het volgende:
[..]
Noh daar heb ik mn laatste uurtjes van k-dag besteed, goedkope pils, fijne vrouwen![]()
Tuurlijk gaat screw wel stappen
Ik weet het. Ik had laatst een fotoshootquote:
Dat is echt een schijthol, dat weet je hequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik slaap in de flying pig hostelVlakbij Leidse...
Maar je gaat vast niet stappen, waar ik ga stappen?
Je hebt er 2 hèquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:18 schreef screwloose het volgende:
[..]
Noh daar heb ik mn laatste uurtjes van k-dag besteed, goedkope pils, fijne vrouwen![]()
Tuurlijk gaat screw wel stappen
Edit: flying pig is niet vlakbij leidse trouwen.....
Nou dan ga ik je iig niet tegen komenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja heb er zin in! Overdag wel winkelen en eten bij de Tara denk ik.
En los in woody's, pirates, feest van Joop of cooldown
Feestcafes dus
screw is weer eens onwetendquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt er 2 hèdowntown en uptown
Ligt eraan welkequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is echt een schijthol, dat weet je he
Die op nieuwezijds is echt heel erg met die toeristen maar die van het leidse is niet zo heel veel beter hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ligt eraan welkeje hebt er 2
waar wij gaan is 1 van de betere....
En ach ik moet er alleen slapen toch
Lijkt me niks om eerlijk te zijn. Ben niet zo'n iemand die zo graag alles over Giel Beelen wil wetenquote:
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:21 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou dan ga ik je iig niet tegen komen
Vriendin van mij heeft in meerdere hostels geslapen en dit was 1 van de betere zei zequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die op nieuwezijds is echt heel erg met die toeristen maar die van het leidse is niet zo heel veel beter hoor
* Barbusse rent naar Samzz foboquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik had laatst een fotoshoot.
Een heel klein deel van het resultaat staat in m'n fobo.
Ja want zowat elke hostel is in Amsterdam is gewoon smerigquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft in meerdere hostels geslapen en dit was 1 van de betere zei ze
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me niks om eerlijk te zijn. Ben niet zo'n iemand die zo graag alles over Giel Beelen wil weten
Ik ben eerlijk gezegd niet zo blij met die kaartjes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me niks om eerlijk te zijn. Ben niet zo'n iemand die zo graag alles over Giel Beelen wil weten
Dat is ook niet zo moeilijk in Damskoquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft in meerdere hostels geslapen en dit was 1 van de betere zei ze
ach ja ik zie het welquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want zowat elke hostel is in Amsterdam is gewoon smerig
Sowieso is die pub saai, en ik hou niet zo van stappen in Utrecht.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:25 schreef twi het volgende:
c_a, je kunt vast wel gewoon gezellig een biertje drinken in een pub, ook al ben je de avond er voor al los gegaan. Mietje!
Niet haten mopquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk in Damsko.
Achja je hoeft er zoals je toch al zei alleen maar te slapenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ach ja ik zie het wel
We zijn er toch bijna niet
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso is die pub saai, en ik hou niet zo van stappen in Utrecht.
Dus ik kom ook niet naar de meet helaas
Stappen in Utrecht is zo leuk als het gezelschapquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso is die pub saai, en ik hou niet zo van stappen in Utrecht.
Dus ik kom ook niet naar de meet helaas
Ja sorry, ik ga zaterdag al naar de skihut.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |