quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
jijquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Stuur bij aanvragen van de vrijkaartjes cupmaat en de mate waarin je een slet bent mee. Dit zodat Heloef een professioneel oordeel kan vellen over wie hij het liefste met zich meeneemt.
Stuur bij aanvragen van de vrijkaartjes cupmaat en de mate waarin je een slet bent mee. Dit zodat Heloef een professioneel oordeel kan vellen over wie hij het liefste met zich meeneemt.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Die meetwaarom de 26e? Ik ga al stappen in Amsterdam de 25e
En 2 dagen achter elkaar is geen goed plan, en sowieso Utrecht
WheheheheVoor de rest kusjes en zo
Dat is?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:16 schreef screwloose het volgende:
[..]ik ben ook in amsterdam de 25e! dit is voorbestemd
Oke, oke, ik stuur m'n foto wel. Nu niet meer zeuren, he.quote:
Wasmandmeisje, jeweet.quote:
Sowieso elke andere stad dan Groningenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Die meetwaarom de 26e? Ik ga al stappen in Amsterdam de 25e
En 2 dagen achter elkaar is geen goed plan, en sowieso Utrecht
WheheheheVoor de rest kusjes en zo
Noh daar heb ik mn laatste uurtjes van k-dag besteed, goedkope pils, fijne vrouwenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik slaap in de flying pig hostelVlakbij Leidse...
Maar je gaat vast niet stappen, waar ik ga stappen?
Inderdaad. Wasmandmeisje moet een vast onderdeel worden.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, oke, ik stuur m'n foto wel. Nu niet meer zeuren, he.
Ja heb er zin in! Overdag wel winkelen en eten bij de Tara denk ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:18 schreef screwloose het volgende:
[..]
Noh daar heb ik mn laatste uurtjes van k-dag besteed, goedkope pils, fijne vrouwen![]()
Tuurlijk gaat screw wel stappen
Ik weet het. Ik had laatst een fotoshootquote:
Dat is echt een schijthol, dat weet je hequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik slaap in de flying pig hostelVlakbij Leidse...
Maar je gaat vast niet stappen, waar ik ga stappen?
Je hebt er 2 hèquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:18 schreef screwloose het volgende:
[..]
Noh daar heb ik mn laatste uurtjes van k-dag besteed, goedkope pils, fijne vrouwen![]()
Tuurlijk gaat screw wel stappen
Edit: flying pig is niet vlakbij leidse trouwen.....
Nou dan ga ik je iig niet tegen komenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja heb er zin in! Overdag wel winkelen en eten bij de Tara denk ik.
En los in woody's, pirates, feest van Joop of cooldown
Feestcafes dus
screw is weer eens onwetendquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt er 2 hèdowntown en uptown
Ligt eraan welkequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is echt een schijthol, dat weet je he
Die op nieuwezijds is echt heel erg met die toeristen maar die van het leidse is niet zo heel veel beter hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ligt eraan welkeje hebt er 2
waar wij gaan is 1 van de betere....
En ach ik moet er alleen slapen toch
Lijkt me niks om eerlijk te zijn. Ben niet zo'n iemand die zo graag alles over Giel Beelen wil wetenquote:
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:21 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou dan ga ik je iig niet tegen komen
Vriendin van mij heeft in meerdere hostels geslapen en dit was 1 van de betere zei zequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die op nieuwezijds is echt heel erg met die toeristen maar die van het leidse is niet zo heel veel beter hoor
* Barbusse rent naar Samzz foboquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik had laatst een fotoshoot.
Een heel klein deel van het resultaat staat in m'n fobo.
Ja want zowat elke hostel is in Amsterdam is gewoon smerigquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft in meerdere hostels geslapen en dit was 1 van de betere zei ze
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me niks om eerlijk te zijn. Ben niet zo'n iemand die zo graag alles over Giel Beelen wil weten
Ik ben eerlijk gezegd niet zo blij met die kaartjes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me niks om eerlijk te zijn. Ben niet zo'n iemand die zo graag alles over Giel Beelen wil weten
Dat is ook niet zo moeilijk in Damskoquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft in meerdere hostels geslapen en dit was 1 van de betere zei ze
ach ja ik zie het welquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want zowat elke hostel is in Amsterdam is gewoon smerig
Sowieso is die pub saai, en ik hou niet zo van stappen in Utrecht.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:25 schreef twi het volgende:
c_a, je kunt vast wel gewoon gezellig een biertje drinken in een pub, ook al ben je de avond er voor al los gegaan. Mietje!
Niet haten mopquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk in Damsko.
Achja je hoeft er zoals je toch al zei alleen maar te slapenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ach ja ik zie het wel
We zijn er toch bijna niet
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso is die pub saai, en ik hou niet zo van stappen in Utrecht.
Dus ik kom ook niet naar de meet helaas
Stappen in Utrecht is zo leuk als het gezelschapquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso is die pub saai, en ik hou niet zo van stappen in Utrecht.
Dus ik kom ook niet naar de meet helaas
Ja sorry, ik ga zaterdag al naar de skihut.quote:
GERARDquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:30 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat het een beetje teveel Utrecht wordt voor mij met die Nacht van Giel ook in het vooruitzicht.
Waarom kon het niet de nacht van Gerard zijn verdomme.
Dan was je wel meegegaan he.quote:
Ik heb het gewoon drukquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:30 schreef twi het volgende:
DIT VALT ME TOCH ZO ONTZETTEND TEGEN VAN JE HÈ C_A?
Beide is gewoon kutquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:33 schreef heloef het volgende:
Rotterdam is veel meerdan Utrecht.
Winkel van Sinkel is bijvoorbeeld baasch.
Winkel van sinkel is alleen leuk tijdens het foute feestquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:33 schreef heloef het volgende:
Rotterdam is veel meerdan Utrecht.
Winkel van Sinkel is bijvoorbeeld baasch.
Zaandamquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beide is gewoon kut
Gewoon Amsterdam en dan nog eerder Zaandam
Dit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beide is gewoon kut
Er lopen in dit topic minstens 3 mannen rond die knapper zijn.quote:
Een meet in Zaandam lijkt me wel wat, kan ik op de fiets naar huis!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beide is gewoon kut
Ben het de laatste tijd wel meer gaan waarderen. Get back is echt tof!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:34 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Rotterdam niet echt tof stappen eigenlijk.
Niks boven Gerard.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er lopen in dit topic minstens 3 mannen rond die knapper zijn.
Namen en foto's, graag.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dat zeiden ze in de jaren '30 ook, in ons Oosten. En moet je kijken hoe dat afliep.quote:
Foto's mogen ze je zelf geven.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben hier.Dat hele Amsterdam vs Utrecht vs Rotterdam vs Schubbekutteveen doet me niet zoveel.
ZE WIL JE, NU IS HET ZEKER.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Maar die stem.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn wel 3 goede opties ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeiden ze in de jaren '30 ook, in ons Oosten. En moet je kijken hoe dat afliep.![]()
Ja, bloembollen eten ditdat.
[..]
Foto's mogen ze je zelf geven.
Maar ik heb het uiteraard over (in onwillekeurige volgorde) Faxie, Twi en Screwlose.
Gaat je man dan ook mee??quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben het de laatste tijd wel meer gaan waarderen. Get back is echt tof!
Waar woon je danquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een meet in Zaandam lijkt me wel wat, kan ik op de fiets naar huis!
Zelfhater.quote:
Tuurlijk, ik ken mijn mannen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar die stem.
[..]
Dat zijn wel 3 goede opties ja.
Ik ken ze ook.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfhater.
[..]
Tuurlijk, ik ken mijn mannen.
Nee die vind stappen en dansen niet leuk.quote:
Heb je die kaarten uit je foute Skihut-CD'tje nu nog niet verzilverd?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee die vind stappen en dansen niet leuk.
Ik ga altijd met vriendinnen. 1 keer in de maandDeze maand 2 keer omdat ik gratis kaarten heb voor de skihut!
Ik ben ook Zaankanterquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zaanstad, staat gewoon in m'n profiel
Das waar ook ja, jij zat hier niet zover vandaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een meet in Zaandam lijkt me wel wat, kan ik op de fiets naar huis!
Jij kent ze door en door.quote:
EINDELIJK!!!!quote:
Neequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je die kaarten uit je foute Skihut-CD'tje nu nog niet verzilverd?
Verzoekjes?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Ik ga zaterdag met Snarf
Na de M&M show
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben hier.Dat hele Amsterdam vs Utrecht vs Rotterdam vs Schubbekutteveen doet me niet zoveel.
Ik was meer benieuwd wat je van de foto's vond. Maar, ik zal morgen de anderen eens sturen, die durf in niet in m'n fobo te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
haha ben een Wormerneesquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In je profiel staat Amsterdam, daar kom ik oorspronkelijk vandaan.
Nee hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zat gewoon te wachten hierop. Geef maar toe.
Ik vind ze mooiquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was meer benieuwd wat je van de foto's vond. Maar, ik zal morgen de anderen eens sturen, die durf in niet in m'n fobo te zetten.
Ik ken ze geen van allen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeiden ze in de jaren '30 ook, in ons Oosten. En moet je kijken hoe dat afliep.![]()
Ja, bloembollen eten ditdat.
[..]
Foto's mogen ze je zelf geven.
Maar ik heb het uiteraard over (in onwillekeurige volgorde) Faxie, Twi en Screwlose.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |