zoekt en gij zult vindenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ken geen vegetarische FOK!kers?Wil best mee doen!
het gaat om het principe en daar moet je wat voor over hebbenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik weet niet wie vegetarisch is hierBovendien heb ik geen behoefte aan het dubbele aan vlees.
want je eet al voor 2quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik weet niet wie vegetarisch is hierBovendien heb ik geen behoefte aan het dubbele aan vlees.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ga het vlees voor miesjelle112 ook eten
he ik hebb ook vaseline en ik houd van haljfes, ik hoor ht wel xx mijquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:14 schreef Vaseline_ het volgende:
"Id".quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:11 schreef Blaadjes het volgende:
Geen id wie maar het id is echt super.![]()
Dus om ook mijn steentje bij te dragen ga ik mezelf maar eens een maand goed volproppen met plofkippen. Niet elke dag natuurlijk maar wel veel meer daqn normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:14 schreef Poostema het volgende:
[..]
"Id".
oh, bedoelde hij ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:14 schreef Poostema het volgende:
[..]
"Id".
Ik was even vergeten hoe je het moest spellen dus ik dacht dan doe ik het maar zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich hock in meinem Bonker
Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik was even vergeten hoe je het moest spellen dus ik dacht dan doe ik het maar zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |