abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 mei 2012 @ 22:01:59 #1
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111397386
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!



“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_111397612
Plaats nog ff de laatste posts mee mta. En laat je schoolplein-gedoe achter ok? ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_111397788
Ik ben zo verward. Ene kant wil ik hem terug, niet zonder reden dat ik er compleet voor ben gegaan. Maar aan de andere kant vraag ik me af wat er mis met mij is. Hij heeft me verschrikkelijk veel pijn gedaan, dat wil ik nooit meer.
;(
  donderdag 10 mei 2012 @ 22:10:20 #4
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111397796
ManageTheAnger
It is, as it is.

quote:
Op donderdag 10 mei 2012 21:54 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Beroepsvrijgezel? Je hebt een vriendin en bent nog met druk aan de bibbers en otterzweet als je met een ex van daarvoor moet wappen...

Mis ik wat of zit je in het verkeerde topic?
Cockblocker.

laatste post :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 10 mei 2012 @ 22:11:02 #5
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111397827
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 22:10 schreef Charcot het volgende:
Ik ben zo verward. Ene kant wil ik hem terug, niet zonder reden dat ik er compleet voor ben gegaan. Maar aan de andere kant vraag ik me af wat er mis met mij is. Hij heeft me verschrikkelijk veel pijn gedaan, dat wil ik nooit meer.
;(
Lees dat boek

en weet waar het vandaan komt!

Check deze link ook:

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_111398142
Je hebt gelijk, ga straks weer een stukje uit dat boek lezen. ;(
pi_111402424
Dus ineens zegt die chick; ik wil niet slikken. Heb haar toen 1 klap gegeven jonguh, je wil niet weten!
  donderdag 10 mei 2012 @ 23:47:14 #8
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_111402610
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 23:42 schreef Weissman het volgende:
Dus ineens zegt die chick; ik wil niet slikken. Heb haar toen 1 klap gegeven jonguh, je wil niet weten!
:')
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_111408605
Morgen 2 jaar getrouwd.. Hoera... -O- :N
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 11 mei 2012 @ 08:34:18 #10
103012 Nies
Die hekse
pi_111408763
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 08:23 schreef LaLouchi het volgende:
Morgen 2 jaar getrouwd.. Hoera... -O- :N
Mooi moment om de scheiding aan te vragen?

Ik voel me best ok. Wellicht die vier maand ^^
Zou ook uitkomen op zes maanden voor de overspelmeneer.....
Mocht ie wroeging krijgen mag ie dat vrolijk bij zichzelf houden, van mij kan ie drie hoog de boom in (en nog heel wat andere krachttermen :P)

Straks een sollicitatie, doe allemaal maar even duimpjes voor mij draaien, ik wil die stek zó graag!

Viavia ook te weten te komen dat ex-schoonzuslief weer naar Zuid-Duitsland verkast, zijn we daar in ieder geval al vanaf :W
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_111408879
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 08:34 schreef Nies het volgende:

[..]

Mooi moment om de scheiding aan te vragen?

Ik voel me best ok. Wellicht die vier maand ^^
Zou ook uitkomen op zes maanden voor de overspelmeneer.....
Mocht ie wroeging krijgen mag ie dat vrolijk bij zichzelf houden, van mij kan ie drie hoog de boom in (en nog heel wat andere krachttermen :P)

Straks een sollicitatie, doe allemaal maar even duimpjes voor mij draaien, ik wil die stek zó graag!

Viavia ook te weten te komen dat ex-schoonzuslief weer naar Zuid-Duitsland verkast, zijn we daar in ieder geval al vanaf :W
Die vraagt hij zelf maar aan hij wil dit zo graag..

Je klinkt best happy moet ik zeggen :) heel veel geluk met je.sollicitatie, ik zal duimen.
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 11 mei 2012 @ 08:56:44 #12
103012 Nies
Die hekse
pi_111409087
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 08:41 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Die vraagt hij zelf maar aan hij wil dit zo graag..

Je klinkt best happy moet ik zeggen :) heel veel geluk met je.sollicitatie, ik zal duimen.
Hij veroorzaakt zoveel ellende in jouw leven... Heb je zelf dan niet de wens om het dan ook echt volledig af te ronden?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_111409315
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 08:56 schreef Nies het volgende:

[..]

Hij veroorzaakt zoveel ellende in jouw leven... Heb je zelf dan niet de wens om het dan ook echt volledig af te ronden?
Mee eens. Als het aan hem ligt... Zou wat macht in eigen handen nemen, LaLouchi. Niet met je laten spelen, hij verdient dat niet..
pi_111409973
Klopt ook wat jullie zeggen, maar op de een of andere manier kan ik me er niet toe zetten. Het gaat zo enorm tegen mijn principes in. Stukje angst ook, ik weet niet of ik dan mijn huis kan behouden, of mijn dochter moet wisselen van school. Dat werkt verstikkend. Maar ook, omdat ik het gewoon niet snap. Ik maandag moest ik stoppen met de pil en op dinsdag was hij weg. Complete mindfuck. Nu kom ik tot rust en kan ik kijken wat ik echt wil. Terug iig niet. Maar het drfinitief maken lukt me evenmin... Ik.weet het gewoon niet.. :N
In life, every ending is a new beginning..
pi_111410560
@lalouci; ik weet wat je voelt, ( been there, done that) Je weet dat je niet terug wilt en dat hij dat ook niet wil. Je rekt je verdriet op deze manier. Ik begrijp heel goed dat je vind dat hij het moet regelen, maar ben zo bang dat je dan zoveel maanden verder bent als hij dat eindelijk wil gaan doen. Ik zeg niet dat je nu maar alles moet regelen, maar kijk vast eens rond op internet naar mediators/scheidingsmakelaars en mail ze die aan hem door. Evt maak je vast een kennismakingsafspraak, verplicht je tot niets en er is een stap gezet. Maak hem duidelijk wat je wil. En geef hem een termijn. Misschien komt dit bot over maar ik bedoel het goed; de kans bestaat namelijk dat je straks 3 jaar getrouwd bent zonder dat er sprake is van een huwelijk. (scheidingen duren namelijk al gauw 6-9 mnd, zeker als er kinderen in het spel zijn)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111412356
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:01 schreef QEX het volgende:
@lalouci; ik weet wat je voelt, ( been there, done that) Je weet dat je niet terug wilt en dat hij dat ook niet wil. Je rekt je verdriet op deze manier. Ik begrijp heel goed dat je vind dat hij het moet regelen, maar ben zo bang dat je dan zoveel maanden verder bent als hij dat eindelijk wil gaan doen. Ik zeg niet dat je nu maar alles moet regelen, maar kijk vast eens rond op internet naar mediators/scheidingsmakelaars en mail ze die aan hem door. Evt maak je vast een kennismakingsafspraak, verplicht je tot niets en er is een stap gezet. Maak hem duidelijk wat je wil. En geef hem een termijn. Misschien komt dit bot over maar ik bedoel het goed; de kans bestaat namelijk dat je straks 3 jaar getrouwd bent zonder dat er sprake is van een huwelijk. (scheidingen duren namelijk al gauw 6-9 mnd, zeker als er kinderen in het spel zijn)
Ja ik dacht eigenlijk dat het wel binnen 2 a 3 maanden geregeld zou zijn, dit was ook zo bij mijn eigen ouders.. Maarja.. Hem duidelijk maken wat ik wil als ik.het zelf niet weet is lastig. heb het gevoel dat ik er nog niet klaar voor ben.

Ander wel goed nieuws, mijn moeder heeft een woning toegewezrn gekregen!! :D *O*
In life, every ending is a new beginning..
pi_111415021
Dat is mooi, LaLouchi! Hopelijk krijg je nu wat ademruimte.. :) *O*

Ik merk dat ik me beter voel wanneer ik dingen gedaan krijg. Dan denk ik minder aan hem. Ik zie nu ook in waardoor het mis is gelopen.. Ik pak dingen aan, hij niet.. Ik kan hem niet veranderen.
pi_111415768
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 12:34 schreef Charcot het volgende:
Dat is mooi, LaLouchi! Hopelijk krijg je nu wat ademruimte.. :) *O*

Ik merk dat ik me beter voel wanneer ik dingen gedaan krijg. Dan denk ik minder aan hem. Ik zie nu ook in waardoor het mis is gelopen.. Ik pak dingen aan, hij niet.. Ik kan hem niet veranderen.
Ja echt super! Lekker weer mijn eigen privacy, fijn hoor :D


Goed dat je nu inziet waar het fout ging, helpt het verwerken. Helemaal als je zoiets hebt van ik kan hem niet veranderen, maakt het makkelijker accepteren denk ik :) je komt er wel!
In life, every ending is a new beginning..
pi_111422370
@lalouchi; in theorie kan het in 2-3 maanden. Maar dan moet je het helemaal met elkaar eens zijn en geen tijden ertussen laten. Snap je wel, maar maakt het ergens nog uit wat jij wil? HIj wil niet geeft hij aan. En in je eentje vechten voor een relatie heeft geen zin.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 11 mei 2012 @ 16:00:12 #20
375038 Blauwe_kat
stuiterend door het leven
pi_111423579
Hallooo,

Toevallig hier beland, en verhalen door gelezen die momenteel allemaal zeer herkenbaar zijn voor mij.

Aaaaaaaaw shit, ze heeft de relatie verbroken. Lig helemaal in puin. Probeer op te krabbelen, maar val steeds weer terug. En vecht met mijzelf om geen contact te zoeken.
Speechless
pi_111440982
Wel ja.. Ik ben net een week gefriendzoned door mijn ex. Hoewel het klaar is tussen ons wil ik haar nog steeds. Ondanks dat ik voor mijn gevoel wel echt de goede kant op ga. Was ik maandag nog boos, verdrietig en alles, ben ik nu vrij nuchter en heb ik het wel onder controlle.

Maar ja. Ik krijg sterk de indruk dat zij niet helemaal achter dr keus staat of zo. Want ze mist me, mailde ze vorige week en wilde afstand en ze weet het allemaal niet meer. Terwijl ik gewoon vroeg of ik eff mijn spullen kon halen en het daar bij te laten...

En nu vandaag krijg ik in eens een mail dat ze graag wilt afspreken om leuke dingen te doen, maar ze begrijpt als ik dat niet wil. Of zo.

Wat moet ik daar nou mee...

Ik heb eigenlijk geen zin om er op in te gaan, zodat ze kan voelen dat ze het gewoon verneukt heeft. Omdat dit al de tweede keer is dat ze dit flikt. En misschien denkt ze dat het nu wel weer werkt.

Maar aan de andere kant ben ik ook benieuwd naar wat er nog uit te halen valt, sinds ik haar nog wel wil eigenlijk. En zeg nou zelf, een potje 'ik-mis-je-zo-sex' kan je ook lastig afslaan...

Ze geeft me feitelijk de bal in handen, maar wat moet ik hier mee :')
pi_111441656
Niet op ingaan. Als je dat doet ben je zelfdestructief bezig
pi_111442569
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 22:27 schreef Charcot het volgende:
Niet op ingaan. Als je dat doet ben je zelfdestructief bezig
Dit...
In life, every ending is a new beginning..
  zaterdag 12 mei 2012 @ 00:56:23 #24
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111448132
Als je iets wil doen, ga je niets doen :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_111451174
Zit nu in het ziekenhuis, mijn moeder werd met ambulanxe opgehaald.. Hartinfarct. Nu wachten wachten wachten... En nu heb ik hem nodif. Gvd wat een klerezooi. Maak me zo zorgen :'(
In life, every ending is a new beginning..
  zaterdag 12 mei 2012 @ 05:51:05 #26
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_111451194
Hopelijk komt alles goed met je moeder, sterkte.

Maar de situatie zou er vast niet beter op zou worden als hij er nu ineens wel zou zijn.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_111451198
Klopt. Maak me gewoon heel veel zorgen nu. Het wachten duurt ook zolang, nu al 3 uur
In life, every ending is a new beginning..
pi_111451232
Heel veel sterkte, LaLouchi. Hoop dat het heel snel weer goedkomt met je moeder :* O+
pi_111452831
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 05:31 schreef LaLouchi het volgende:
Zit nu in het ziekenhuis, mijn moeder werd met ambulanxe opgehaald.. Hartinfarct. Nu wachten wachten wachten... En nu heb ik hem nodif. Gvd wat een klerezooi. Maak me zo zorgen :'(
sterkte
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  zaterdag 12 mei 2012 @ 11:24:21 #30
103012 Nies
Die hekse
pi_111453934
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 05:31 schreef LaLouchi het volgende:
Zit nu in het ziekenhuis, mijn moeder werd met ambulanxe opgehaald.. Hartinfarct. Nu wachten wachten wachten... En nu heb ik hem nodif. Gvd wat een klerezooi. Maak me zo zorgen :'(
Hem wellicht bellen en zeggen dat naast alle ellende die hij heeft veroorzaakt hij nu eens iets fatsoenlijks kan doen? Al is het alleen voor vandaag je handje vasthouden...

Sterkte met je moeder!

* Nies houdt het handje van LaLouchi voor vandaag wel vast
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_111454525
Hoe gaat het nu met je moeder, LaLouchi? :*
  zaterdag 12 mei 2012 @ 13:48:37 #32
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111457482
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 05:31 schreef LaLouchi het volgende:
Zit nu in het ziekenhuis, mijn moeder werd met ambulanxe opgehaald.. Hartinfarct. Nu wachten wachten wachten... En nu heb ik hem nodif. Gvd wat een klerezooi. Maak me zo zorgen :'(
Heel veel sterkte!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_111458693
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 05:31 schreef LaLouchi het volgende:
Zit nu in het ziekenhuis, mijn moeder werd met ambulanxe opgehaald.. Hartinfarct. Nu wachten wachten wachten... En nu heb ik hem nodif. Gvd wat een klerezooi. Maak me zo zorgen :'(
Heel veel sterkte!
Wachten is naar, hopelijk krijg je snel goed nieuws :*
pi_111464970
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:24 schreef Nies het volgende:

[..]

Hem wellicht bellen en zeggen dat naast alle ellende die hij heeft veroorzaakt hij nu eens iets fatsoenlijks kan doen? Al is het alleen voor vandaag je handje vasthouden...

Sterkte met je moeder!

* Nies houdt het handje van LaLouchi voor vandaag wel vast
Dan stelt ze zich kwetsbaar op, dat moet je juist niet doen in zo'n moeilijke periode bij zo iemand. Hij heeft al bewezen geen rekening met je te houden, en nu ook nog eens in zo'n moeilijke periode kwetsbaar opstellen? Bij hém?! Wat als hij niet goed reageert, hoe zou LaLouchi zich dan voelen? Nog slechter (voor zover dat kan ;( :* ) nee, het lijkt mij echt niet verstandig om contact met hém op te nemen.
pi_111465014
Hoop dat je inmiddels goed nieuws hebt gekregen en het rustig aan doet, LaLouchi
pi_111465427
Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes, het was een hartinfarct, ze moest met.spoed naar het umc om gedotterd te worden. Dat is gelukkig goed gegaan. Nu moet dat over.6 weken weer gebeuren, omdat ze nu maar 1 kant van het hart konden doen. Als ze het linkergedeelte ook mee zouden nemen dan zou de kans dat het verkeerd zou gaan 4x zo groot zijn. Maar voor nu ging het goed, ze had ook alweer praatjes :)

Ik had idd mijn ex gebeld. Eigenlijk om te vragen of hij toch mijn dochter kon nemen. Het enige wat eruit kwam was een sarcadtisch tja das kut voor je. Ondanks dat het.zijn weekend is heb ik ook nog onze dochter want hij had een afspraak,.waarvan ik niet eens mocht weten wat, en hij weigerd haar op te halen. Zelfs in deze.situatie. Het is en karakterloze egoist.
In life, every ending is a new beginning..
  zaterdag 12 mei 2012 @ 18:21:15 #37
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111465560
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:16 schreef LaLouchi het volgende:
Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes, het was een hartinfarct, ze moest met.spoed naar het umc om gedotterd te worden. Dat is gelukkig goed gegaan. Nu moet dat over.6 weken weer gebeuren, omdat ze nu maar 1 kant van het hart konden doen. Als ze het linkergedeelte ook mee zouden nemen dan zou de kans dat het verkeerd zou gaan 4x zo groot zijn. Maar voor nu ging het goed, ze had ook alweer praatjes :)

Ik had idd mijn ex gebeld. Het enige wat eruit kwam was een sarcadtisch tja das kut voor je. Ondanks dat het.zijn weekend is heb ik ook nog onze dochter want hij had een afspraak,.waarvan ik niet eens mocht weten wat, en hij weigerd haar op te halen. Zelfs in deze.situatie. Het is en karakterloze egoist.
Zo'n reactie van hem is niet zo heel vreemd. Ik zou zelf ook niet zo goed weten wat ik zou moeten zeggen. Waar hij zich wel voor mag schamen is dat hij jullie dochter niet heeft opgehaald. Heb het daar op een later moment nog maar eens met hem over. Jouw moeder heeft nu jouw aandacht nodig en jullie dochter ook. Hij nu even helemaal niet.

Sterkte in ieder geval. Als ze haar hebben gedotterd is dat in ieder geval een goed teken. Hoe rot het ook is
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_111485051
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 18:16 schreef LaLouchi het volgende:
Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes, het was een hartinfarct, ze moest met.spoed naar het umc om gedotterd te worden. Dat is gelukkig goed gegaan. Nu moet dat over.6 weken weer gebeuren, omdat ze nu maar 1 kant van het hart konden doen. Als ze het linkergedeelte ook mee zouden nemen dan zou de kans dat het verkeerd zou gaan 4x zo groot zijn. Maar voor nu ging het goed, ze had ook alweer praatjes :)

Ik had idd mijn ex gebeld. Eigenlijk om te vragen of hij toch mijn dochter kon nemen. Het enige wat eruit kwam was een sarcadtisch tja das kut voor je. Ondanks dat het.zijn weekend is heb ik ook nog onze dochter want hij had een afspraak,.waarvan ik niet eens mocht weten wat, en hij weigerd haar op te halen. Zelfs in deze.situatie. Het is en karakterloze egoist.
Fijn dat het beter gaat met je moeder.

En je ex :{w
Maar hee positief puntje; je hebt hem dus helemaal niet nodig gehad.
Jij redt het wel! :Y
pi_111485661
Nee klopt. Er was gisteren een iemand voor mij, verder mezelf er doorheen moeten slepen. Heb nu wel mijn deur voor hem dicht gegooit. Het kan me niks meer schelen, wat hij denkt of wil. Hij is voor mij lager dan laag. Zoveel van iemand houden, en dan dit doen, als dat zijn lief de is hoef ik.het niet, en dat voelt goed.

Mijn moeder mag wss donderdag naar huis, en dan volgt de revalidatie. Daar ga ik mijn energie in stoppen. ;)
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 13 mei 2012 @ 15:11:49 #40
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111492694
ok, hier is de update:

Me ex stuurde mij dus een whatsapp... en dit keer heb ik er wel op gereageerd...

2 dagen lang geapped... met als resultaat: POEP.

Ze wil oud en gelukkig met hem worden en blablabla.... (dat had ik al verteld)
Vervolgens zegt ze dat ik een te geleerd type ben voor haar en dat ze daar niet mee om kan gaan en dat als ze aan ons denkt dat ze boos en verdrietig wordt en dat niet meer .

Vervolgens geeft ze ook aan dat ze mij graag nog in haar leven wil hebben omdat ze niet wil dat ik uit haar leven verdwijn.

Goed... dit is dus de reden, waarom ik constant riep tegen jullie: "NIETS DOEN!"

Want ik heb persoonlijk, 2 dagen lang alleen maar verwijten e.d. gekregen... ze is er echt in blijven hangen en ik ben blij dat ik ben wezen groeien.

Zo vervelend zoals dat gaat, ik praatte met haar in het nu... zoals de situatie nu is, ik heb geen woord gerept over haar en die jongen, en wat ze mij allemaal geflikt heeft... volwassen houding.... en ik krijg poep terug.

Met andere woorden.... de kunst van het niets doen heeft mij heel erg geholpen, en ook daar ga ik het nu weer bij laten.... het speelt nu weer veel meer (alle emoties en gevoelens) als wanneer ik nergens op reageerde.

Laat haar maar lekker haar angstaanvallen enzo nog hebben, en dingen wegdrukken (zoals ze dat letterlijk zei)..... dan knalt die paal vanzelf een keer uit haar reet als die waterballon weer boven komt drijven die ze nu onderdrukt.

Ik ben blij, dat ik er af ben alhoewel ik natuurlijk wel met haar appte met een stille hoop op dat het goed kwam...... maar na 2 dagen gesproken te hebben, verwijten te hebben gehad, woorden dat ze me niet meer wil maar wel gevoel heeft maar het niet meer kan maar mij ook niet uit haar leven wil (dus met andere woorden wispelturigheid!) ben ik er helemaal klaar mee :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 13 mei 2012 @ 15:17:45 #41
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_111492877
Klinkt ook leuk voor die andere jongen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_111493552
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 15:11 schreef ManageTheAnger het volgende:

Ze wil oud en gelukkig met hem worden en blablabla.... (dat had ik al verteld)
Vervolgens zegt ze dat ik een te geleerd type ben voor haar en dat ze daar niet mee om kan gaan en dat als ze aan ons denkt dat ze boos en verdrietig wordt en dat niet meer .

Even over dit stukje, weet je zeker dat ze niet "te belerend" bedoelde?
Echt niet gemeen of aanvallend bedoeld, maar de manier waarop jij de situatie beschrijft komt wel zo over op mij.
Dan kan ik het namelijk ook wel begrijpen dat ze blijft hangen in verwijten zoals jij zegt, dat kan puur frustratie zijn.
Het is echt gruwelijk irritant als iemand met een belerend toontje spreekt en alwetend vingertje wijst, dan krijgen veel mensen de neiging om die houding te willen doorbreken.
  zondag 13 mei 2012 @ 16:19:05 #43
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111495216
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 15:36 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Even over dit stukje, weet je zeker dat ze niet "te belerend" bedoelde?
Echt niet gemeen of aanvallend bedoeld, maar de manier waarop jij de situatie beschrijft komt wel zo over op mij.
Dan kan ik het namelijk ook wel begrijpen dat ze blijft hangen in verwijten zoals jij zegt, dat kan puur frustratie zijn.
Het is echt gruwelijk irritant als iemand met een belerend toontje spreekt en alwetend vingertje wijst, dan krijgen veel mensen de neiging om die houding te willen doorbreken.
Als je mijn eerdere posts had gelezen... dan is het antwoord op jou vraag nee.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_111496301
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Als je mijn eerdere posts had gelezen...
Die zijn juist de reden dat ik het me afvroeg ;)
pi_111498452
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 15:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
alhoewel ik natuurlijk wel met haar appte met een stille hoop op dat het goed kwam......
Dus je geeft toe dat je je nieuwe scharrel aan het lijntje hebt gehouden? Ik had het idee dat je zo gelukkig met haar was. Lekker voor haar om op no. 2 te komen. Kennelijk is het nog ietwat vroeg voor jou om aan een nieuwe relatie te beginnen.
  zondag 13 mei 2012 @ 17:57:06 #46
103012 Nies
Die hekse
pi_111498838
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:50 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je je nieuwe scharrel aan het lijntje hebt gehouden? Ik had het idee dat je zo gelukkig met haar was. Lekker voor haar om op no. 2 te komen. Kennelijk is het nog ietwat vroeg voor jou om aan een nieuwe relatie te beginnen.
Daarop inhakend...

Vanwege mijn eigen issues ben ik eigenlijk wel heel benieuwd hoe jij het voor jezelf kan rechtvaardigen om de een aan het lijntje te houden en de ander stiekem terug te willen....
Zou jij misschien eens uit willen leggen hoe je dat voor jezelf kan klaarspelen?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zondag 13 mei 2012 @ 17:57:19 #47
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111498852
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:50 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je je nieuwe scharrel aan het lijntje hebt gehouden? Ik had het idee dat je zo gelukkig met haar was. Lekker voor haar om op no. 2 te komen. Kennelijk is het nog ietwat vroeg voor jou om aan een nieuwe relatie te beginnen.
Wat een oordelen weer van jullie...

Nee, mijn scharrel staat hier los van.... die is niet aan het lijntje gehouden en staat ook niet op de tweede plaats... dit is mijn leven nu, en mijn ex is verleden.

However..... die stille hoop waar ik het over heb, dat heb ik eerder uitgelegd... als je ex je apped, dan gebeurd er "iets" in jou.... dat iets... is onderdeel van een groter geheel... dus het iets in mij had de stille hoop dat het goed kwam, dat is de reden van reactie...

dat is vaker de reden waarom een ex een andere ex opzoekt... dat doe je niet om elkaar te stangen.

andere interpretatie dus van wat jullie denken maar bij deze.

@Niesje, de ander stiekem terug willen, speelt niet... dat speelt alleen op zo'n moment.. het kind bewuste etc.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 13 mei 2012 @ 17:59:27 #48
103012 Nies
Die hekse
pi_111498953
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:57 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wat een oordelen weer van jullie...

Nee, mijn scharrel staat hier los van.... die is niet aan het lijntje gehouden en staat ook niet op de tweede plaats... dit is mijn leven nu, en mijn ex is verleden.

However..... die stille hoop waar ik het over heb, dat heb ik eerder uitgelegd... als je ex je apped, dan gebeurd er "iets" in jou.... dat iets... is onderdeel van een groter geheel... dus het iets in mij had de stille hoop dat het goed kwam, dat is de reden van reactie...

dat is vaker de reden waarom een ex een andere ex opzoekt... dat doe je niet om elkaar te stangen.

andere interpretatie dus van wat jullie denken maar bij deze.

@Niesje, de ander stiekem terug willen, speelt niet... dat speelt alleen op zo'n moment.. het kind bewuste etc.
Je klinkt sprekend als mijn ex ;-)
Die kon het ook rechtvaardigen als een malle.
De realiteit is dat jouw maltese neukertje heel rap zou kunnen wieberen op het moment dat jouw ex jou terug zou willen....
Allesbehalve netjes.
En als je dan de kloten hebt die mijn ex ontbeert dan licht je haar in ieder geval hierover in.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zondag 13 mei 2012 @ 18:03:17 #49
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111499111
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:59 schreef Nies het volgende:

[..]

Je klinkt sprekend als mijn ex ;-)
Die kon het ook rechtvaardigen als een malle.
De realiteit is dat jouw maltese neukertje heel rap zou kunnen wieberen op het moment dat jouw ex jou terug zou willen....
Allesbehalve netjes.
En als je dan de kloten hebt die mijn ex ontbeert dan licht je haar in ieder geval hierover in.
Wederom een aanname, en het bedenken hoe ik het zal doen...

Je kan niet voor een ander praten, denken, laat staan beslissen....

Mijn scharrel weet dat mijn ex contact met mij opneemt steeds want ik heb geen geheimen voor haar :).

Als mijn ex tegen mij zou zeggen: "Ik wil je terug" dan zeg ik tegen haar: "dit is hoe jij het hebben wou, dat is jou ding dat je er nu mee zit, hou het daar want het is nu te laat".
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 13 mei 2012 @ 18:06:13 #50
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111499227
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 16:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Als je mijn eerdere posts had gelezen... dan is het antwoord op jou vraag nee.
En toch ben ik het met kieskeurig eens. Ook in deze reeks stel je je belerend op en dat is ook de reden waarom ik het hier niet meer zo erg volg. Je hebt je als een soort leermeester deze topicreeks ook eigenhandig gemaakt. Ik word er in ieder geval niet goed van. En gezien jouw update ben je nog lang niet over je ex heen ook al roep je dat nog zo keihard dat dat wel zo is.

en ik hoop dan ook echt dat de personen die jou "blindelings" volgen dat ook gaan inzien.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 13 mei 2012 @ 18:08:47 #51
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111499318
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wederom een aanname, en het bedenken hoe ik het zal doen...

Je kan niet voor een ander praten, denken, laat staan beslissen....

Mijn scharrel weet dat mijn ex contact met mij opneemt steeds want ik heb geen geheimen voor haar :).

Als mijn ex tegen mij zou zeggen: "Ik wil je terug" dan zeg ik tegen haar: "dit is hoe jij het hebben wou, dat is jou ding dat je er nu mee zit, hou het daar want het is nu te laat".
En dat had je al de vorige keer tegen die ex van je kunnen zeggen. Je loopt hier stoer te doen, maar echt waar.... je begint steeds ongeloofwaardiger op mij over te komen.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_111499338
Mijn ex belde net. Hij zegt dat hij nu de scheiding gaat regelen. Zo enorme opluchting. Na gisteren is bij mij de drur dichtgegaan,.zo fijn. Hij zei ook nog dat hij het voor mij en mijn dovhter en zusje erg vond, maar dat het hem niks kon schelen of mijn moeder dood of levend is. Met zo iemand wil ik niks te maken hebbe. Dus laat het hem maar fijn regelen, ik ben er klaar mee :)

Met mijn moeder gaat het nu beter, mag wss.donderdag naar huis :)
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 13 mei 2012 @ 18:09:45 #53
103012 Nies
Die hekse
pi_111499347
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wederom een aanname, en het bedenken hoe ik het zal doen...

Je kan niet voor een ander praten, denken, laat staan beslissen....

Mijn scharrel weet dat mijn ex contact met mij opneemt steeds want ik heb geen geheimen voor haar :).

Als mijn ex tegen mij zou zeggen: "Ik wil je terug" dan zeg ik tegen haar: "dit is hoe jij het hebben wou, dat is jou ding dat je er nu mee zit, hou het daar want het is nu te laat".
Jouw scharrel weet niet dat jij nog zoveel issues met jouw ex hebt, dat heb je haar heus niet verteld, anders had ze de benen al wel genomen ;-)

Bovendien spreek je jezelf in je laatste paar posts behoorlijk tegen. Je hebt hoop dat ze je terugwil, maar als ze jou terug wil dan wil je haar weer niet.....
Mmmmkay....
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zondag 13 mei 2012 @ 18:10:47 #54
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111499397
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:09 schreef Nies het volgende:

[..]

Jouw scharrel weet niet dat jij nog zoveel issues met jouw ex hebt, dat heb je haar heus niet verteld, anders had ze de benen al wel genomen ;-)

Bovendien spreek je jezelf in je laatste paar posts behoorlijk tegen. Je hebt hoop dat ze je terugwil, maar als ze jou terug wil dan wil je haar weer niet.....
Mmmmkay....
Mooi, het valt jou ook al op *) Sta ik daar in ieder geval niet alleen in.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 13 mei 2012 @ 18:11:37 #55
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111499437
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:09 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn ex belde net. Hij zegt dat hij nu de scheiding gaat regelen. Zo enorme opluchting. Na gisteren is bij mij de drur dichtgegaan,.zo fijn. Hij zei ook nog dat hij het voor mij en mijn dovhter en zusje erg vond, maar dat het hem niks kon schelen of mijn moeder dood of levend is. Met zo iemand wil ik niks te maken hebbe. Dus laat het hem maar fijn regelen, ik ben er klaar mee :)

Met mijn moeder gaat het nu beter, mag wss.donderdag naar huis :)
Ga je lekker op je mams richten meis, dat is heel belangrijk voor je. Je moeder blijft je moeder, wat er ook gebeurd. Dikke knuffel
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 13 mei 2012 @ 18:12:29 #56
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111499474
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:09 schreef Nies het volgende:

[..]

Jouw scharrel weet niet dat jij nog zoveel issues met jouw ex hebt, dat heb je haar heus niet verteld, anders had ze de benen al wel genomen ;-)

Bovendien spreek je jezelf in je laatste paar posts behoorlijk tegen. Je hebt hoop dat ze je terugwil, maar als ze jou terug wil dan wil je haar weer niet.....
Mmmmkay....
Echt wat een meningen over een ander...... feitelijke waarheid? Die weet je niet ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 13 mei 2012 @ 18:14:04 #57
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111499534
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:10 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Mooi, het valt jou ook al op *) Sta ik daar in ieder geval niet alleen in.
Wat betreft jou Mickeys, je bent een chagrijnige zeurpiet geworden..... vanaf dag 1 zit je al op al mijn posts te reageren en op al mijn posts heb je een weerwoord...

Hou jij je lekker bezig met je scheiding en je eigen issues....

Je hoort mij nooit reageren op jou ongeacht of ik het ergens wel of niet mee eens ben....

Dat is dus niet uiten niet kwalijk nemen en niet oordelen...

Iets wat jij dus continu wel doet... zodra er een reactie komt van iemand op iemand... ongeacht wie dat is, en jij bent het er niet mee eens dan laat je dat ook zeer duidelijk merken.... want ja

Mickeys wil is natuurlijk wet...

Zo werkt het niet Mickeys ;-) Hou je bij je eigen, en oordeel niet over een ander.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 13 mei 2012 @ 18:14:04 #58
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111499535
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Echt wat een meningen over een ander...... feitelijke waarheid? Die weet je niet ;-)
Dan vertel je halve waarheden en maakt je dat dus een "leugenaar"
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 13 mei 2012 @ 18:16:45 #59
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111499647
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:14 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wat betreft jou Mickeys, je bent een chagrijnige zeurpiet geworden..... vanaf dag 1 zit je al op al mijn posts te reageren en op al mijn posts heb je een weerwoord...

Hou jij je lekker bezig met je scheiding en je eigen issues....

Je hoort mij nooit reageren op jou ongeacht of ik het ergens wel of niet mee eens ben....

Dat is dus niet uiten niet kwalijk nemen en niet oordelen...

Iets wat jij dus continu wel doet... zodra er een reactie komt van iemand op iemand... ongeacht wie dat is, en jij bent het er niet mee eens dan laat je dat ook zeer duidelijk merken.... want ja

Mickeys wil is natuurlijk wet...

Zo werkt het niet Mickeys ;-) Hou je bij je eigen, en oordeel niet over een ander.
Vanaf dag 1? ik geloof dat jij zo onwijs graag met mij wou daten... en dat ik op je reageer komt puur omdat het gewoon niet tot je door wil dringen waar je mee bezig bent.

En mij een oude zeurpiet vinden en denken dat mijn wil wet is... werkelijk, je hebt de essentie van het leven nog totaal niet door. Wat gedraag jij je als een pubertje zeg.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 13 mei 2012 @ 18:17:16 #60
103012 Nies
Die hekse
pi_111499671
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Echt wat een meningen over een ander...... feitelijke waarheid? Die weet je niet ;-)
Eerlijke antwoorden op mijn serieuze vragen geef je anders ook niet.
Je draait mooi om de hete brei heen, en ik moet zeggen, dat doe je best aardig.
Ware het niet dat ik net zo ontzettend blij ben dat ik een dergelijk soort thuis net ben kwijtgeraakt....
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zondag 13 mei 2012 @ 18:19:12 #61
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111499760
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:16 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Vanaf dag 1? ik geloof dat jij zo onwijs graag met mij wou daten... en dat ik op je reageer komt puur omdat het gewoon niet tot je door wil dringen waar je mee bezig bent.

En mij een oude zeurpiet vinden en denken dat mijn wil wet is... werkelijk, je hebt de essentie van het leven nog totaal niet door. Wat gedraag jij je als een pubertje zeg.
Ook deze post zit vol met onsamenhangende taferelen.

Dat het niet op mij door wil dringen wat JIJ vind... dat is het verschil Mickey :)

Ik hang geen waarde aan jou dingen... dus ik oordeel niet... alleen ga ook niet over mij lopen oordelen.

Ik kan de essentie van het leven nog niet door hebben, daar is niets mis mee gezien het feit ik 25 ben en aan het begin van mijn leven sta.... Jij daarentegen...... moet niet gaan pretenderen WEL de essentie van het leven door te hebben, want die is minstens een net zo grote puinhoop als die van mij.

Daar zit het verschil.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 13 mei 2012 @ 18:21:45 #62
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111499881
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:17 schreef Nies het volgende:

[..]

Eerlijke antwoorden op mijn serieuze vragen geef je anders ook niet.
Je draait mooi om de hete brei heen, en ik moet zeggen, dat doe je best aardig.
Ware het niet dat ik net zo ontzettend blij ben dat ik een dergelijk soort thuis net ben kwijtgeraakt....
Mijn huidige scharrel weet dat mijn ex mij de afgelopen dagen heeft geapped.... Die weet ook dat ik daar op gereageerd heb.

Voor haar is het duidelijk, dat ik mijn ex niet meer wil.... daar hoef ik jullie niet van te overtuigen aangezien zij mijn partner is en niemand van jullie. Daarbij komt dat ik haar ook niet heb hoeven overtuigen, zij weet het, en ik weet het dat ik mijn ex niet meer hoef.

Welke interpretaties jullie maken op mijn verhaal vanuit je eigen geschiedenis en referentiekaders moeten jullie weten.
Het is normaal, dat de meeste mensen niet weten dat je in de toekomst leeft vanuit de ervaringen vanuit je verleden... daarom neem ik jullie niets kwalijk ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 13 mei 2012 @ 18:21:55 #63
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111499895
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ook deze post zit vol met onsamenhangende taferelen.

Dat het niet op mij door wil dringen wat JIJ vind... dat is het verschil Mickey :)
Het dringt niet tot je door dat anderen exact hetzelfde zeggen als ik. succes!
quote:
Ik hang geen waarde aan jou dingen... dus ik oordeel niet... alleen ga ook niet over mij lopen oordelen.
Waarde=zeurpiet
quote:
Ik kan de essentie van het leven nog niet door hebben, daar is niets mis mee gezien het feit ik 25 ben en aan het begin van mijn leven sta.... Jij daarentegen...... moet niet gaan pretenderen WEL de essentie van het leven door te hebben, want die is minstens een net zo grote puinhoop als die van mij.
Probeer je nu te zeggen dat mijn leven voorbij is? Echt... mijn leven is geen puinhoop meer. Ik heb tenminste wel wat met deze breuk gedaan.
quote:
Daar zit het verschil.
Verschil is er zeker, maar niet in wat jij stelt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 13 mei 2012 @ 18:24:55 #64
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111500054
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:21 schreef Mickeys het volgende:

[..]

1. Het dringt niet tot je door dat anderen exact hetzelfde zeggen als ik. succes!

[..]

2. Waarde=zeurpiet

[..]

3. Probeer je nu te zeggen dat mijn leven voorbij is? Echt... mijn leven is geen puinhoop meer. Ik heb tenminste wel wat met deze breuk gedaan.

[..]

4. Verschil is er zeker, maar niet in wat jij stelt.
1. Volgers heeft iedereen
2. zeurpiet is geen waarde.... een waarde is een oordeel vormen over wat jij schrijft in dit topic. ik ga het verschil ook niet uitleggen.
3. Ik heb niet beweerd dat jou leven voorbij is. Dat is wederom iets wat je gedachte er zelf weer van maakt. Uiteraard heb jij iets met je breuk gedaan, dat doet iedereen met een breuk.
4. Jij weet niet wat ik stel.

en nu ben ik het zat....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 13 mei 2012 @ 18:26:33 #65
103012 Nies
Die hekse
pi_111500129
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Mijn huidige scharrel weet dat mijn ex mij de afgelopen dagen heeft geapped.... Die weet ook dat ik daar op gereageerd heb.

Voor haar is het duidelijk, dat ik mijn ex niet meer wil.... daar hoef ik jullie niet van te overtuigen aangezien zij mijn partner is en niemand van jullie. Daarbij komt dat ik haar ook niet heb hoeven overtuigen, zij weet het, en ik weet het dat ik mijn ex niet meer hoef.

Welke interpretaties jullie maken op mijn verhaal vanuit je eigen geschiedenis en referentiekaders moeten jullie weten.
Het is normaal, dat de meeste mensen niet weten dat je in de toekomst leeft vanuit de ervaringen vanuit je verleden... daarom neem ik jullie niets kwalijk ;-)
Ik geef je het voordeel van de twijfel en ga er maar van uit (ja! weer een aanname! want antwoorden geef je niet he?) dat je het simpelweg niet snapt.
Kom je er nog aardig mee weg ook.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_111500490
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

Welke interpretaties jullie maken op mijn verhaal vanuit je eigen geschiedenis en referentiekaders moeten jullie weten.
Het is normaal, dat de meeste mensen niet weten dat je in de toekomst leeft vanuit de ervaringen vanuit je verleden... daarom neem ik jullie niets kwalijk ;-)
Mijn interpretatie vanuit mijn geschiedenis en referentiekader is dat mensen die zulke uitspraken doen, geen enkel zelfinzicht hebben.
Maar dat neem ik je niet kwalijk :)
  zondag 13 mei 2012 @ 18:38:34 #67
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_111500588
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Mijn huidige scharrel weet dat mijn ex mij de afgelopen dagen heeft geapped.... Die weet ook dat ik daar op gereageerd heb.

Voor haar is het duidelijk, dat ik mijn ex niet meer wil.... blablabla

Welke interpretaties jullie maken op mijn verhaal blablabla
Weet je huidige 'scharrel' (dat "fucky fucky" meisje - jouw geleerde woorden :') ) ook dat je hier een paar posts terug schrijft:
" Ik ben blij, dat ik er af ben alhoewel ik natuurlijk wel met haar appte met een stille hoop op dat het goed kwam......"

Tjezus heb jij wel in de gaten hoe jij hier door de mand valt? Wees blij dat zij je leugens nog slikt :Y

Jij geleerd? Als je klem zit ga je direct schelden getuige de eerste post van dit topicdraadje :+
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zondag 13 mei 2012 @ 18:39:20 #68
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_111500617
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

Mijn huidige scharrel weet dat mijn ex mij de afgelopen dagen heeft geapped.... Die weet ook dat ik daar op gereageerd heb.

weet ze ook, dat ze slechts een 'scharrel' is? En dat je haar niet eens miste, niet aan haar dacht, toen ze op vakantie was ? En dat je dat wel prima vond, woorden in zulke strekking die je hier hebt neergezet..
Be sure to wear some flowers in your hair
  zondag 13 mei 2012 @ 18:57:39 #69
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111501320
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:39 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

weet ze ook, dat ze slechts een 'scharrel' is? En dat je haar niet eens miste, niet aan haar dacht, toen ze op vakantie was ? En dat je dat wel prima vond, woorden in zulke strekking die je hier hebt neergezet..
Ze weet dat ik tegen haar gezegd heb dat we na die 10 dagen wel weer zouden zien.

Ze weet ook, dat ik nog geen relatie hoef.

Nog meer vragen over haar? Wat totaal niet interessant is in dit topic?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 13 mei 2012 @ 19:00:56 #70
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_111501479
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:57 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ze weet dat ik tegen haar gezegd heb dat we na die 10 dagen wel weer zouden zien.

Ze weet ook, dat ik nog geen relatie hoef.

Nog meer vragen over haar? Wat totaal niet interessant is in dit topic?
wel relevant. Want de manier van hoe jij met vrouwen omgaat, zegt mij heel veel of ik advies (die jij in overvloede geeft) van jou ter harte wil nemen...
Be sure to wear some flowers in your hair
  zondag 13 mei 2012 @ 19:11:12 #71
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_111501946
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:57 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ze weet dat ik tegen haar gezegd heb dat we na die 10 dagen wel weer zouden zien.

Ze weet ook, dat ik nog geen relatie hoef.

Nog meer vragen over haar? Wat totaal niet interessant is in dit topic?
Goh mta, dit lieg je ook weer! :Y

Je was zwaar ontstemd, vertrouwde haar niet en was bang dat ze daar vreemd zou gaan :)
Wel een rare angst als je nu ineens beweert dat je gezegd zou hebben het nog wel te zien.

Nog meer te liegen?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_111501976
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 17:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
However..... die stille hoop waar ik het over heb, dat heb ik eerder uitgelegd... als je ex je apped, dan gebeurd er "iets" in jou.... dat iets... is onderdeel van een groter geheel... dus het iets in mij had de stille hoop dat het goed kwam, dat is de reden van reactie...
Typisch goedpraatgedrag.

Het is helemaal niet erg om nog gevoelens te koesteren voor een ex, zeker als het een recentelijke breuk betreft, maar wees dan ook eerlijk naar je scharrel/nieuwe vriendin toe dat je nog met die gevoelens rondloopt. Want als jij stilletjes zit te hopen dat het weer goedkomt tussen jou en je ex elke keer wanneer je met haar praat of whatsappt, dan ben je er duidelijk nog niet helemaal overheen. Dan kun je wel bij hoog en laag beweren dat het niet zo is, maar daar trapt echt niemand in hoor.
  zondag 13 mei 2012 @ 19:13:05 #73
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111502028
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:11 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Goh mta, dit lieg je ook weer! :Y

Je was zwaar ontstemd, vertrouwde haar niet en was bang dat ze daar vreemd zou gaan :)
Wel een rare angst als je nu ineens beweert dat je gezegd zou hebben het nog wel te zien.

Nog meer te liegen?
A ik vertrouwde haar niet, dat klopt idd. Ik ben er vanuit gegaan dat ze vreemd zou gaan.
B. Ik heb letterlijk gezegd, we zien na die 10 dagen wel weer. Want zij was bang, dat op het moment dat ik haar op het vliegtuig gezet heb, dat voor mij de deur dicht was.

Iets wat dus niet zo is.

Nog meer mensen? Anders richten jullie een apart topic op... "The Topic Against MTA"

.......
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 13 mei 2012 @ 19:13:33 #74
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111502047
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:11 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Typisch goedpraatgedrag.

Het is helemaal niet erg om nog gevoelens te koesteren voor een ex, zeker als het een recentelijke breuk betreft, maar wees dan ook eerlijk naar je scharrel/nieuwe vriendin toe dat je nog met die gevoelens rondloopt. Want als jij stilletjes zit te hopen dat het weer goedkomt tussen jou en je ex elke keer wanneer je met haar praat of whatsappt, dan ben je er duidelijk nog niet helemaal overheen. Dan kun je wel bij hoog en laag beweren dat het niet zo is, maar daar trapt echt niemand in hoor.
Gelukkig hoef ik een ander niet te overtuigen van wat er binnen in mij speelt ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 13 mei 2012 @ 19:22:38 #75
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111502529
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 18:24 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

-knip-

en nu ben ik het zat....
Ik (we?) merk er weinig van. Nog steeds dringt het niet tot je door.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 13 mei 2012 @ 19:26:09 #76
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111502703
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:22 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik (we?) merk er weinig van. Nog steeds dringt het niet tot je door.
Er is niets wat tot mij door hoeft te dringen louter en alleen omdat jij dat wil.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 13 mei 2012 @ 19:41:02 #77
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111503366
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:26 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Er is niets wat tot mij door hoeft te dringen louter en alleen omdat jij dat wil.
Waarom speel je het alleen op mij? Ik zie hier zoveel anderen ook tegen je dingen zeggen. Die samenhang zie je nog niet echt in. Dat zegt meer over jou dan over mij. Daarnaast merk ik ook dat je iedere keer het laatste woord moet en zal hebben en krijgen (lees nemen). Daarom mag je hier best weer op reageren, maar ik laat het hierbij. Besteed mijn energie liever aan mensen die wel open staan voor advies van anderen.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 13 mei 2012 @ 19:44:39 #78
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111503511
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:41 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Waarom speel je het alleen op mij? Ik zie hier zoveel anderen ook tegen je dingen zeggen. Die samenhang zie je nog niet echt in. Dat zegt meer over jou dan over mij. Daarnaast merk ik ook dat je iedere keer het laatste woord moet en zal hebben en krijgen (lees nemen). Daarom mag je hier best weer op reageren, maar ik laat het hierbij. Besteed mijn energie liever aan mensen die wel open staan voor advies van anderen.
Die samenhang zie ik wel, alleen jij bent degene die de oorzaak is. De rest is gevolg.

Dat laatste, is een typische afweer.

Mooi dat je het hierbij laat.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_111503524
ManageTheAnger doet zijn naam momenteel geen eer aan.

Je kwam er zelf mee dat je zat te hopen op dat je ex je terug zou nemen, dus om nou Mickeys als aanstichtster aan te wijzen is nogal jammer. Toegeven hoort ook bij de kunst van het loslaten.
pi_111504111
Goed gesproken MC
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 13 mei 2012 @ 20:26:47 #81
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_111505611
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:41 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Waarom speel je het alleen op mij? Ik zie hier zoveel anderen ook tegen je dingen zeggen. Die samenhang zie je nog niet echt in. Dat zegt meer over jou dan over mij. Daarnaast merk ik ook dat je iedere keer het laatste woord moet en zal hebben en krijgen (lees nemen). Daarom mag je hier best weer op reageren, maar ik laat het hierbij. Besteed mijn energie liever aan mensen die wel open staan voor advies van anderen.
Ach Mickeys, ik kreeg de reactie "cocksucker" van mta toen ik hem aansprak op tegenstrijdigheden. Hij mag zichzelf afficheren met dat soort reacties. Het bespaart mij de moeite ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zondag 13 mei 2012 @ 20:38:13 #82
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111506363
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:26 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ach Mickeys, ik kreeg de reactie "cocksucker" van mta toen ik hem aansprak op tegenstrijdigheden. Hij mag zichzelf afficheren met dat soort reacties. Het bespaart mij de moeite ;)
Ow, dat is nogal een heftige reactie zeg. respectloos
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 13 mei 2012 @ 21:05:28 #83
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_111508169
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 20:26 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ach Mickeys, ik kreeg de reactie "cocksucker" van mta toen ik hem aansprak op tegenstrijdigheden. Hij mag zichzelf afficheren met dat soort reacties. Het bespaart mij de moeite ;)
... de term die ik gebruikte was Cockblocker....

Dat is heel wat anders _O-

Als je dan ook nog eens de context erbij plaatst, is het verhaal compleet....

en wederom Mickeys die voorbarig conclusies trekt afgaand op wat een ander buiten haarzelf aangeeft.

Je wil iets zien, of je ziet iets.....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_111510260
Nu weten we het wel. Laten we dit topic weer gaan gebruiken waar het voor is bedoeld in plaats van elkaar in de haren te vliegen. Daar heeft niemand iets aan. Als je wil voorkomen dat mensen je reacties verkeerd interpreteren dan moet voortaan wat beter opletten wat je schrijft. Dat vingertjewijzen is in ieder geval behoorlijk sneu. Als je iets hebt tegen een andere gebruiker hou het dan lekker voor je en reageer voortaan niet meer op de berichten van die persoon.
pi_111511150
Wat doen jullie tegen het gemis?
  zondag 13 mei 2012 @ 21:49:57 #86
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111511269
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Charcot het volgende:
Wat doen jullie tegen het gemis?
Veel proberen af te spreken met familie en vrienden en ik slaap met een knuffel
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 13 mei 2012 @ 21:52:06 #87
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_111511407
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Charcot het volgende:
Wat doen jullie tegen het gemis?
boer zoekt vrouw kijken :')

verder geen goeie tips helaas. Op de een of andere manier werken ze niet echt bij mij. (of, eerlijk, sta ik dat niet toe)
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_111511716
Ik heb er na 2 en een half jaar ook sinds vandaag een ex bij -O- Ik heb het zelf met hem uitgemaakt, dus het kwam niet echt als een verassing. Voor beide niet, we zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan. Ik ben erachter gekomen dat ik eigenlijk veel te veel dromen en ambities heb en dat een relatie daar enorm bij in de weg staat.

Bovendien werd de relatie "gewoontjes" en stelde het de laatste paar maanden niet zo gek meer voor. We hebben vanmiddag nog gezellig gekletst aan de telefoon, het voelt eigenlijk wel goed zo voor allebei. Wel een heleboel afgejankt natuurlijk vandaag, maar het nu zoiets van, ik kan nu eindelijk doen wat ik 2 en een half jaar lang niet zo vaak kon doen en dat stemt me best positief. Al blijft het natuurlijk kut

Ik ga morgen in ieder geval even flink naar de kapper :)
  zondag 13 mei 2012 @ 22:00:09 #89
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_111511945
Vorige week maandag is het uitgegaan (7 mei), en ookal we maar iets van 4 maandjes heb gehad, ik mis haar ontzettend.

Alleen, tijdens de relatie zei ze al niet zo veel, wat ik al niet leuk vond. Maar sinds het uit is, heeft ze nog geen enkele keer iets tegen me gezegd, wat ik dus echt klote vind,

en ja mocht ze ooit nog bij me terug willen (wat onwaarschijnlijk is), dan hoeft het van mij niet, omdat ze toch niks zegt.
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_111512097
Sterkte, unmountable en wandelendvraagteken ;(
pi_111512233
Wat heb ik toch een hekel aan de vergankelijkheid van menselijke relaties. Ik wil nooit meer een relatie
pi_111512870
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:04 schreef Charcot het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan de vergankelijkheid van menselijke relaties. Ik wil nooit meer een relatie
:s) precies hoe ik er nu over denk!
pi_111514890
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:52 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

boer zoekt vrouw kijken :')

verder geen goeie tips helaas. Op de een of andere manier werken ze niet echt bij mij. (of, eerlijk, sta ik dat niet toe)
Hoe sta je dat niet toe, als ik vragen mag? Je bent er niet klaar voor om langzaam los te laten?
pi_111515024
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:49 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Veel proberen af te spreken met familie en vrienden en ik slaap met een knuffel
Dat met familie en vrienden afspreken maakt mij nog verdrietiger op een of andere manier.. ;( wat ook deels aan mezelf en deels aan mijn omgeving kan liggen
pi_111518692
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Charcot het volgende:
Wat doen jullie tegen het gemis?
Tijd. hoe onwaarschijnlijk ook alles slijt... Zelfs als ik met vrienden weg was dan nog kon ik alleen maar aan haar denken...

Ik had willen stoppen met hier te berichten, en nu voel ik me ook best goed maar ik had dit weekend kleine terugval :( naar de kust geweest, familie appartement, zo vaak met haar geweest, ook waar we elkaar leerden kennen... waar ik haar voor het eerst zag en meteen verkocht was... :) ze was er nog weekend geweest met mijn zusje toen alles al mis begon te gaan... toen stuurde ze zelfs nog dat ze me daar miste ;( week en half later sliep ze bij hem ;( nu nog vond ik lange blonde krullen van haar in (ons)/mijn bed daar...

De confrontatie met hoe goed onze relatie was, toch imo, was best hard, veel leuks daar gedaan. Juist voor de reis met zn twee nog geweest, veel plezier gemaakt toen, gekookt voor haar... tja toch een stuk ongeloof toen ik daar voort eerst weer was.

Ze had toch nog gestuurd op facebook dat ze nog altijd niet begreep hoe of wat en nog steeds van dag tot dag leeft... Twee dingen die ik dan denk, ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden, want ik weet niet wat ze met die dwerg van haar uitspookt, wat ik niet zeker weet natuurlijk, het kan echt zijn dat ze niet weet... nog steeds niet... Maar ik weiger tweede keus te zijn ook... En ik weet ook niet meer hoe te reageren, ik ben het allemaal na deze twee maand gewoon moe en beu. Ik hou van haar, maar ik kan niet in contact met haar blijven, de hoop houden (hoe hard ik het ook wil) want ik ben gewoon emotioneel op aan het raken...

Maar hoewel zij er weinig moeite mee heeft kan ik niet zelfs na alles zomaar drastisch alles laten vallen en als definitief beschouwen.

Ik wil haar niet negeren, maar ik kan ook geen contact blijven houden dus... Maar toch hou ik van haar

Weer ff van me afgeschreven, terug naar op naar de onverschilligheid

quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:04 schreef Charcot het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan de vergankelijkheid van menselijke relaties. Ik wil nooit meer een relatie
Zelfde gevoel en idee hier. Het lijkt allemaal soms zo absoluut en zo een zekerheid tot het als een zandkasteeltje instort en het lijkt alsof het nooit echt heeft bestaan
.
  maandag 14 mei 2012 @ 07:33:39 #96
103012 Nies
Die hekse
pi_111522285
Stelltjes, die na jaren en jaren nog altijd oprecht gelukkig met elkaar zijn.... ik kan er zó jaloers op worden he? }:|
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_111522567
Hij appte gisteravond, jij wilde nog een gesprek dus ik.ga alles regelen na dat gesprek en dat gesprek wil ik deze week. Echt wtf! Alsof ik me daar nu bezig mee houd, om dar gesprek vroeg ik 2 maanden geleden! Kan hij het weer lekker uitstellen. Godsamme wat een irritant stuk vreten.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 14 mei 2012 @ 08:12:06 #98
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_111522609
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:44 schreef Charcot het volgende:

Hoe sta je dat niet toe, als ik vragen mag? Je bent er niet klaar voor om langzaam los te laten?
Ik ben er blijkbaar na 2 maanden inderdaad nog steeds niet klaar voor.
Ik doe af en toe 'leuke dingen met familie/vrienden'. Ook niet zo vaak, want die hebben ook hun eigen leven en hiervoor gebeurde dat nou ook niet zó vaak. Ik kan moeilijk de hele tijd iedereen lastig vallen met heee ga je mee naar .. (de film? zelf weet ik ook al niets te bedenken). Dus echt werken wil die tip voor mij niet.
En wat Tom hierboven schrijft, doen leuke dingen me vaak nog meer pijn omdat ik er dan aan herinnerd wordt hoe leuk het met hem zou zijn/was. (bijv. al: lekker weer :{ )

Hij is nog steeds elke ochtend het eerste waar ik aan denk. Ik heb na 'breuk', wat eigenlijk niet echt een breuk te noemen is (ben weggelopen), al 2 maanden geen contact. En ik heb nog het gevoel dat er voor die avond helemaal niets mis was. Dus ik wíl het volgens mij onderbewust niet naast me neerleggen dat het over is.
M'n eigen domme schuld?? Als ik er objectief naar kijk, ja! Meid doe niet zo achterlijk en ga door met je leven. Maar toch doe ik het niet...
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_111531880
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 07:33 schreef Nies het volgende:
Stelltjes, die na jaren en jaren nog altijd oprecht gelukkig met elkaar zijn.... ik kan er zó jaloers op worden he? }:|
Inderdaad :o

Kan nu ook nauwelijks naar verliefde stelletjes kijken op straat. Het doet mij denken aan hoe mijn ex en ik waren. Wat laat iemand zoveel moois weggooien? Was het dan toch niet zo mooi voor hem? Ook al deed hij mij denken van wel? Zoveel vragen.
  maandag 14 mei 2012 @ 14:12:12 #100
103012 Nies
Die hekse
pi_111532032
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:08 schreef Charcot het volgende:

[..]

Inderdaad :o

Kan nu ook nauwelijks naar verliefde stelletjes kijken op straat. Het doet mij denken aan hoe mijn ex en ik waren. Wat laat iemand zoveel moois weggooien? Was het dan toch niet zo mooi voor hem? Ook al deed hij mij denken van wel? Zoveel vragen.
Niet die verliefde stelletjes... maar meer opa en oma..... wat doen die wat ik niet kan?
Ben ik nou echt zo'n kneus? Stel ik niets voor en ben ik het niet waard? Heb ik gewoon geen geluk en kom ik de juiste niet tegen......

Die vragen gaan niet over trouwens..... die blijven hangen.... :{
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_111532889
Ik heb de oplossing voor mezelf gevonden: gewoon nooit meer een relatie. Je kwetsbaar opstellen en dan als een stuk vuil weggegooid worden :/ ik vind het een te riskant spelletje. Liefde. Wat een lachertje }:|
  maandag 14 mei 2012 @ 14:47:16 #102
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_111533251
Tof, dus wat gaat het worden, een roedel honden of toch maar zoals het hoort een gezellig aantal katten?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_111533466
quote:
17s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:47 schreef Catkiller het volgende:
Tof, dus wat gaat het worden, een roedel honden of toch maar zoals het hoort een gezellig aantal katten?
Katten, geen twijfel over mogelijk
O+
  maandag 14 mei 2012 @ 14:55:13 #104
103012 Nies
Die hekse
pi_111533570
quote:
17s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:47 schreef Catkiller het volgende:
Tof, dus wat gaat het worden, een roedel honden of toch maar zoals het hoort een gezellig aantal katten?
Onties O+
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_111534565
Gisteren voor het eerst normaal gesproken en koffie gehaald met de ex (nu 5 maanden geleden). Was raar. Aan de ene kant heel fijn om haar weer te zien en ze zag er zo mooi uit. Aan de andere kant moeilijk, want ik ben nog altijd erg boos wat ze heeft gedaan en hoe snel dat is gegaan (een relatie van 7,5 jaar in 2/3 weken door het raam gooien zonder duidelijk reden en nog binnen twee weken een ander hebben).

We hebben eerst over koetjes en kalfjes gepraat, was erg gezellig en fijn, maar uiteindelijk heb ik toch gevraagd hoe zou nou zelf vond dat ze het heeft laten lopen. Ze gaf toe dat ze het niet goed heeft aangepakt heeft, weggerend is voor de werkelijkheid en snapt dat ik nu een heel negatief beeld heb van haar. Ook zei ze dat ze erg eenzaam was (terwijl ze me gewoon met iemandn anders vervangen heeft), omdat ze een groot deel van haar vrienden (gezamelijke vriendengroep) een stuk minder ziet nu. Ik heb haar toch gezegd dat ik dat ook jammer vind, maar dat dat wel een gevolg is van haar acties....

Wat er precies is misgegaan tussen ons kon ze niet zeggen, maar ze is wel bereid om daar eventueel samen achter te komen door in stukjes te gaan praten (ze houdt niet van praten).
Ik merk dat ik nog altijd kriebels krijg als ik haar zie en in mijn hoofd speelt zich al een plan af hoe ik haar terug moet winnen.....maar zij heeft gezegd dat ze me geen valse hoop wilt geven. Maar ik kan niet geloven dat ze, gezien hoe snel het ging, zio makkelijk afstand van me heeft genomen zonder ervoor te vechten....er moet nog iets zijn....maar ik ben bang voor de realiteit...
pi_111535280
Ik zit echt heel erg moeite te doen geen contact te zoeken }:| Zij wilt een week na de breuk in eens afspreken en alles en ik zit hier maar mooi mezelf suf te piekeren over haar. Als of we een week na de breuk wel gewoon doodleuk door kunnen gaan als vrienden of zo.
pi_111535403
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:23 schreef dennisje182 het volgende:

Ik merk dat ik nog altijd kriebels krijg als ik haar zie en in mijn hoofd speelt zich al een plan af hoe ik haar terug moet winnen.....maar zij heeft gezegd dat ze me geen valse hoop wilt geven. Maar ik kan niet geloven dat ze, gezien hoe snel het ging, zio makkelijk afstand van me heeft genomen zonder ervoor te vechten....er moet nog iets zijn....maar ik ben bang voor de realiteit...
Dan zou ik nog maar even afstand houden denk ik.. Het is je de afgelopen vijf maanden ook gelukt, dus hou je hoofd koel en ga je eigen weg. Ik zou echt niet terug willen naar zo iemand, maar 7,5 jaar is ook niet zo maar even weggegooid natuurlijk. Hoewel het qua liefdesverdriet ook snel kan gaan.
pi_111537119
Kan iemand mij helpen? :@

Mijn ex stuurde een mailtje.. geheel in het engels..
Dit kreeg ik net binnen:

Shut the door turn the light off
I wanna be with you
I wanna feel your love
I wanna be beside you
I cannot hide this even though I try
Hard beats harder
Time escapes me
Trembling hands touch skin
It makes this hard girl
And the tears stream down my face
If we could only have this life for one more day
If we could only turn back time
You know I'll be
Your life, your voice your reason to be
My love, my heart
Is breathing for this
Moment in time
I'll find the words to say
Before you leave me today

Close the door
Throw the key
Don't wanna be reminded
Don't wanna be seen
Don't wanna be without you
My judgement is clouded
Lights in the night sky
Undecided
Voice is num
Try to scream out my lungs
But it makes things harder
And the tears stream down my face
If we could only have this life for one more day
If we could only turn back tim

Nou kan ik geen woord engels. ;(
Volgens mij is het een positief berichtje dat ze mij mist, maar ik weet het dus niet zeker, het kan ook negatief zijn.. kan iemand misschien in groffe lijnen vertellen, wat daar staat?

Alvast heel erg bedankt!!!
pi_111537343
In grote lijnen; 'spijt'? Ze vindt je goed genoeg om je aandacht, niet om voor jou te gaan. Als je haar aandacht geeft gooit ze je weer weg. Niet op reageren dus
  maandag 14 mei 2012 @ 16:35:16 #110
103012 Nies
Die hekse
pi_111537395
Kolere, One Direction.... weet je zeker dat ze ouder dan 13 is?
:@
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  maandag 14 mei 2012 @ 16:35:51 #111
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111537430
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:35 schreef Nies het volgende:
Kolere, One Direction.... weet je zeker dat ze ouder dan 13 is?
:@
En lui, ze heeft girl laten staan :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_111537651
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En lui, ze heeft girl laten staan :')
_O-
pi_111537737
Wat staat er in dan ongeveer? :P
  maandag 14 mei 2012 @ 16:43:24 #114
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111537779
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:42 schreef Gulmez het volgende:
Wat staat er in dan ongeveer? :P
Dat ze de tijden mist en dat het moeilijk is en dat ze zou willen om nog één dag zo met je te hebben.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_111537815
quote:
7s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat ze de tijden mist en dat het moeilijk is en dat ze zou willen om nog één dag zo met je te hebben.
Ahh, dat vind ik wel heel lief! :@ _O_
pi_111537852
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:33 schreef Charcot het volgende:
In grote lijnen; 'spijt'? Ze vindt je goed genoeg om je aandacht, niet om voor jou te gaan. Als je haar aandacht geeft gooit ze je weer weg. Niet op reageren dus
Staat dat ook in dat bericht, of is dat wat er gebeurd als ik hier weer op zou reageren?
pi_111537991
er is altijd iemand die mij me ex kan laten vergeten.
ik ken haar misschien al iets te lang maar ze is zo grappig en als ik met haar ben vergeet ik al me zorgen.

oo ik kan niet zonder je "Mary Jane"
pi_111537992
Ga er ook niet op reageren, maar het is wel een gebaar dat ze aan mij denkt nog! :)
En ze weet heel goed dat ik geen engels kan, dus als ze er echt aan dacht had ze het wel in 't nederlands geschreven.. :')
  maandag 14 mei 2012 @ 16:51:46 #119
103012 Nies
Die hekse
pi_111538118
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:48 schreef Temendt het volgende:
er is altijd iemand die mij me ex kan laten vergeten.
ik ken haar misschien al iets te lang maar ze is zo grappig en als ik met haar ben vergeet ik al me zorgen.

oo ik kan niet zonder je "Mary Jane"
Een biertje of vier, vijf, zes, does the trick for me ^O^
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_111538129
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:48 schreef Gulmez het volgende:
Ga er ook niet op reageren, maar het is wel een gebaar dat ze aan mij denkt nog! :)
En ze weet heel goed dat ik geen engels kan, dus als ze er echt aan dacht had ze het wel in 't nederlands geschreven.. :')
het is trouwens van een nummer:
One Direction - Moments

vandaar dat ze het niet vertaald heeft en misschien betekent het nummer wel wat voor jullie?
pi_111538158
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:51 schreef Nies het volgende:

[..]

Een biertje of vier, vijf, zes, does the trick for me ^O^
vier vijf zes, jointjes doen het hem wel voor mij
nee grapje dat is een beetje te overdreven...
pi_111538189
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:52 schreef Temendt het volgende:

[..]

vier vijf zes, jointjes doen het hem wel voor mij
nee grapje dat is een beetje te overdreven...
Hielp bij mij ook altijd wel, dan praat je wat gemakkelijker en voelt het minder gedoceerd aan! :) .
alleen als ik door elkaar rook hasj en wiet en veel in combinatie met alcohol ben ik eerder heel vaag, dan dan je een leuk gesprek hebt samen
pi_111538797
Ik wil ook jullie hulp vragen met iets:

Het is pas net uit maar we zijn er beiden achter dat het meer als een middel tot bezinning is dan wat anders. We houden nog heel veel van elkaar, alleen mijn vriend is een ontzettende twijfelkont, en dan bedoel ik echt een twijfelkont (weegschaal)

Ik zelf ben zo totaal niet en ik denk dat dit, als we weer bij elkaar zouden komen ooit, gewoon weer opnieuw gaat botsen tenzij hij iets aan zijn "probleem" doet. In zijn hoofd gaat het eigenlijk heel de tijd, ja maar wat nou als, stel je nou voor dat.... etc. En ik kan daar dus echt niet tegen. Maar kan ik van hem verwachten dat ie daar iets aan doet? Het zit natuurlijk gewoon wel in zijn karakter.

Ik twijfel dus heel erg over, stel dat het ooit goedkomt en ik heb de boel op een rijtje, is het wel slim om met zo'n twijfelkont verder te gaan?
pi_111539165
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:05 schreef wandelendvraagteken het volgende:
Ik wil ook jullie hulp vragen met iets:

Het is pas net uit maar we zijn er beiden achter dat het meer als een middel tot bezinning is dan wat anders. We houden nog heel veel van elkaar, alleen mijn vriend is een ontzettende twijfelkont, en dan bedoel ik echt een twijfelkont (weegschaal)

Ik zelf ben zo totaal niet en ik denk dat dit, als we weer bij elkaar zouden komen ooit, gewoon weer opnieuw gaat botsen tenzij hij iets aan zijn "probleem" doet. In zijn hoofd gaat het eigenlijk heel de tijd, ja maar wat nou als, stel je nou voor dat.... etc. En ik kan daar dus echt niet tegen. Maar kan ik van hem verwachten dat ie daar iets aan doet? Het zit natuurlijk gewoon wel in zijn karakter.

Ik twijfel dus heel erg over, stel dat het ooit goedkomt en ik heb de boel op een rijtje, is het wel slim om met zo'n twijfelkont verder te gaan?
Als ik heel eerlijk ben, en er feitelijk niks veranderd is aan de situatie, dat het weer van voor af aan zou gaan.. Ik zou dit probleem zo duidelijk mogelijk bij hem neerleggen, en dat je er mee zit, en hij heel eerlijk moet zijn of hij hier een verandering in kan krijgen..

Veel sterkte, en zorg ervoor niet weer in de shit komt te zitten.. Want je bent er straks eindelijk weer bovenop, en dan moet je bij je zelf nagaan of je het erop wilt wagen..
pi_111539250
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:05 schreef wandelendvraagteken het volgende:
Ik wil ook jullie hulp vragen met iets:

Het is pas net uit maar we zijn er beiden achter dat het meer als een middel tot bezinning is dan wat anders. We houden nog heel veel van elkaar, alleen mijn vriend is een ontzettende twijfelkont, en dan bedoel ik echt een twijfelkont (weegschaal)

Ik zelf ben zo totaal niet en ik denk dat dit, als we weer bij elkaar zouden komen ooit, gewoon weer opnieuw gaat botsen tenzij hij iets aan zijn "probleem" doet. In zijn hoofd gaat het eigenlijk heel de tijd, ja maar wat nou als, stel je nou voor dat.... etc. En ik kan daar dus echt niet tegen. Maar kan ik van hem verwachten dat ie daar iets aan doet? Het zit natuurlijk gewoon wel in zijn karakter.

Ik twijfel dus heel erg over, stel dat het ooit goedkomt en ik heb de boel op een rijtje, is het wel slim om met zo'n twijfelkont verder te gaan?
ik ben ook een ontzettende twijfelaar en begin zelf nu te twijfelen of je mij bedoelt..
maar alle gekheid op een stokje...

me ex en ik hadden ook zo'n soort gelijk verhaal we zijn uitelkaar gegaan omdat ik te simpel ben of een te erge twijfelaar ik weet dat wij nooit meer samen komen omdat we idd zoals jij als zei.. dan botsen we toch weer. en sorry ik was/ben niet echt van plan me helemaal te veranderen

en je kan beter niet denken van: stel dat we ooit weer bij elkaar komen
die vraag kan je gewoon beter niet stellen kijk gewoon dag bij dag en misschien ooit idd, maar daar hoef je nu nog niet bij stil te staan..
pi_111539956
Bedankt voor de reacties, ik ga inderdaad aan hem vragen of ie denkt dat ie dit veranderen kan, en dat ook zou willen. Want op dezelfde manier verder is eigenlijk in een zinkende boot stappen als het ware.

Het zal wel heel erg aan hem gaan liggen, of hij het kan veranderen en of hij het wil. Ik heb echt geen zin om dit een tweede keer mee te moeten maken.
pi_111540165
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:34 schreef wandelendvraagteken het volgende:
Bedankt voor de reacties, ik ga inderdaad aan hem vragen of ie denkt dat ie dit veranderen kan, en dat ook zou willen. Want op dezelfde manier verder is eigenlijk in een zinkende boot stappen als het ware.

Het zal wel heel erg aan hem gaan liggen, of hij het kan veranderen en of hij het wil. Ik heb echt geen zin om dit een tweede keer mee te moeten maken.
ik zeg ook altijd dat ik kan veranderen maar in praktijk is dat moeilijker dan het is.
en het is ook best lullig om te zeggen van: ja ik vind je geweldig maar je moet wel veranderen.

voor mij persoonlijk zou ik het gewoon niet doen, ik ga ook niet tegen jou zeggen: ja ik vind je prachtig maar je neus mag wel iets rechter en een beetje botox kan ook geen kwaad (hoewel dit wel cosmetisch is inplaats gedrag natuurlijk).

neem elkaar zoals het is of niet (weer persoonlijk iets denk ik)

maar als het waard is om voor te vechten, vecht ervoor

(heerlijk al dat kont gedraai van mij he?)
pi_111540320
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:39 schreef Temendt het volgende:

[..]

ik zeg ook altijd dat ik kan veranderen maar in praktijk is dat moeilijker dan het is.
en het is ook best lullig om te zeggen van: ja ik vind je geweldig maar je moet wel veranderen.

voor mij persoonlijk zou ik het gewoon niet doen, ik ga ook niet tegen jou zeggen: ja ik vind je prachtig maar je neus mag wel iets rechter en een beetje botox kan ook geen kwaad (hoewel dit wel cosmetisch is inplaats gedrag natuurlijk).

neem elkaar zoals het is of niet (weer persoonlijk iets denk ik)
Ik snap wat je wilt zeggen ja, het is misschien wat veel gevraagd. Maar ik kan me nu gewoon niet indenken hoe ik verder moet zonder hem. Al zat met wat tijd ook wel minder worden. Van de andere kant, als hij aangeeft dat ie echt bereid is er iets aan te doen en desnoods samen ofzo, zou ik best nog willen proberen over een poosje. Het is een dubbel en moeilijk.

Als ik het op mijzelf zou projecteren, en ik zou het dus omdraaien, ik zou nooit niks aan mijzelf veranderen voor niemand niet....
pi_111540401
Maar om nou voor altijd bij een twijfelaar te blijven, dat hou je ook niet vol..
En als hij dat niet wilt veranderen, dan is het bijna niet te doen, vechten voor elkaar moet van 2 kanten komen.
pi_111540433
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:42 schreef wandelendvraagteken het volgende:

[..]

Ik snap wat je wilt zeggen ja, het is misschien wat veel gevraagd. Maar ik kan me nu gewoon niet indenken hoe ik verder moet zonder hem. Al zat met wat tijd ook wel minder worden. Van de andere kant, als hij aangeeft dat ie echt bereid is er iets aan te doen en desnoods samen ofzo, zou ik best nog willen proberen over een poosje. Het is een dubbel en moeilijk.

Als ik het op mijzelf zou projecteren, en ik zou het dus omdraaien, ik zou nooit niks aan mijzelf veranderen voor niemand niet....
als jij je niet wilt veranderen.. waarom hij wel?
tuurlijk zegt hij ja omdat hij je niet kwijt wil maar dat zegt die dan wel met een beetje pijn in ze hart he?
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 17:44 schreef Gulmez het volgende:
Maar om nou voor altijd bij een twijfelaar te blijven, dat hou je ook niet vol..
dat is een twijfelgevalletje
(vat je hem)
pi_111541601
Hmmz jullie hebben gelijk opzich, maar toch hoop ik dat het lukt/kan ook al weet ik opzich wel beter, als ik logisch nadenk. Alleen het logisch nadenken komt met vlagen deze dagen.
pi_111541692
Tis zo lomp om te beseffen dat de hele tijd dat je zo enorm verliefd bent geweest, de ander dat eigenlijk nooit zo heeft gevoeld. Wel verliefd, maar niet zo extreem. En nu weer lekker door wandelt door het leven als of het allemaal niks betekent heeft. Erg raar.

En dan zo moeten aanhoren van "Hee, maar ik wil je geen valse hoop geven of zo, maar ik heb wel zin om je te zien en zo :D"

:')____!

Mja. Of het zelfkastijding is of niet. Het geldt voor iedereen dat het een battle is tussen ratio en emotie.
En zolang je je aan de ratio blijft vast klampen, zal je gevoel er ook zo naar vormen.
pi_111543155
pfff ik ben nu heel kwaad op hem door iets wat er net gebeurd is, dat maakt het verwerken wel wat makkelijker :D

Ik ben al heel de dag super druk met bellen met hem, en vechten om het nog goed te krijgen. Zegtie net eerst: "ja ik ben nu moe van al dit gepraat, ik ga nu even liggen". Nou ja ok, maar ik zat nog met een vraag, dus ik mailde hem dat, en ik stuurde een sms van wil je zo eventjes die mail lezen. Geen reactie, uur gaat voorbij, ik stuur nog een sms, geen reactie en ook nog geen mail.

Bel ik hem op, word ie kwaad dat ik hem bel ;( Ja jij kiest ervoor om niet terug te mailen en/of te smsen lamlul, dan moet je niet boos gaan worden als ik bel om te vragen of ie mijn sms wel gelezen heeft.

Ik stop nu ook gewoon met vechten, want dat heeft gewoon geen zin zo botte zak dat het is :) Zoals hier boven al stond, vechten doe je met zijn twee :)

Het mooie was dat ie wel de mail gelezen had, stuur dan ook even wat terug :')
pi_111543800
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:51 schreef wandelendvraagteken het volgende:
pfff ik ben nu heel kwaad op hem door iets wat er net gebeurd is, dat maakt het verwerken wel wat makkelijker :D

Ik ben al heel de dag super druk met bellen met hem, en vechten om het nog goed te krijgen. Zegtie net eerst: "ja ik ben nu moe van al dit gepraat, ik ga nu even liggen". Nou ja ok, maar ik zat nog met een vraag, dus ik mailde hem dat, en ik stuurde een sms van wil je zo eventjes die mail lezen. Geen reactie, uur gaat voorbij, ik stuur nog een sms, geen reactie en ook nog geen mail.

Bel ik hem op, word ie kwaad dat ik hem bel ;( Ja jij kiest ervoor om niet terug te mailen en/of te smsen lamlul, dan moet je niet boos gaan worden als ik bel om te vragen of ie mijn sms wel gelezen heeft.

Ik stop nu ook gewoon met vechten, want dat heeft gewoon geen zin zo botte zak dat het is :) Zoals hier boven al stond, vechten doe je met zijn twee :)

Het mooie was dat ie wel de mail gelezen had, stuur dan ook even wat terug :')
oeee... niet erg fijn....

laat het even me rust is denk ik het verstandigst wat je kan doen.
ik haat het als iemand me achter me reet aanzit en kan ik soms verkeerd uit de bocht vallen.
misschien had hij dit ook vandaar dat hij zo reageerde.

maar neem lekker de tijd voor jezelf en laat hem maar effe voor wat het is
dus sms/hyves/facebook/bel/fax/schrijf hem gewoon niks meer hij weet zelf wel na een tijdje wat hij mist en dan komt hij terug en ben jij sterk genoeg om nee te zeggen (of ja)
pi_111543949
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:01 schreef Temendt het volgende:

[..]

oeee... niet erg fijn....

laat het even me rust is denk ik het verstandigst wat je kan doen.
ik haat het als iemand me achter me reet aanzit en kan ik soms verkeerd uit de bocht vallen.
misschien had hij dit ook vandaar dat hij zo reageerde.

maar neem lekker de tijd voor jezelf en laat hem maar effe voor wat het is
dus sms/hyves/facebook/bel/fax/schrijf hem gewoon niks meer hij weet zelf wel na een tijdje wat hij mist en dan komt hij terug en ben jij sterk genoeg om nee te zeggen (of ja)
Ja het komt een beetje over alsof hij niet snapt dat ik er zo druk voor aan het vechten ben, en het als lastig ervaart ofzo. Ik stop er nu ook gewoon mee. Hij zoekt het maar uit, ik ga niet tijd in iets stoppen als het geen nut heeft. Had net een sprankeltje hoop -O-

Tis gewoon soms een bot persoon, maar dat nam ik meestal wel voor lief. Maar nu dus niet meer schijnbaar :)
pi_111544110
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:51 schreef wandelendvraagteken het volgende:

Bel ik hem op, word ie kwaad dat ik hem bel ;( Ja jij kiest ervoor om niet terug te mailen en/of te smsen lamlul, dan moet je niet boos gaan worden als ik bel om te vragen of ie mijn sms wel gelezen heeft.

Je kan hem een botte zak vinden en alles, maar hij heeft nu geen behoefte aan contact. Je kan misschien wel het één en ander van hem verwachten, maar hij zegt zelf dat hij moe is en even wilt liggen. Dat kan ik me voorstellen, want hij zit ook met het verwerken en alles.

Ieder doet het op zijn eigen manier. Dat mijn ex nu ook zo luchtig reageert kan ik ook niet kwalijk nemen ondanks dat het me wel boos maakt. Maar zij staat er nu eenmaal anders in en gaat er anders mee om.

Respecteer elkaar om dat soort dingen, want wat er ook gebeurd is, het gaat alleen maar harder schuren en uiteindelijk krijg je ruzie en alles.

Keep it cool. Het is niet zo dat je enkel in een relatie naar elkaar luistert en elkaar wilt begrijpen.
pi_111544477
-O-
dit is echt het zieligste emoticon gemaakt ooit...

maar ja gewoon door gaan en laat het met rust...
pi_111544545
Is dit furie of beschrijf je nu een waarheid?
pi_111550112
We zien elkaar vrijdag, geen idee of dat slim is maar toch :D :)
  maandag 14 mei 2012 @ 21:19:08 #140
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_111552024
waarom heeft iedereen hier nog contact met ex... ben zwaar jaloers -O- al meer dan 2 maanden geen mogelijkheid om nóg iets uit te praten, af te ronden.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_111553783
Nou ik zou zo met je ruilen milala, zit mijn hele leven aan die eikel vast. Gadverdamme :r
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 14 mei 2012 @ 21:48:09 #142
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111554008
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:44 schreef LaLouchi het volgende:
Nou ik zou zo met je ruilen milala, zit mijn hele leven hele scheiding aan die eikel vast. Gadverdamme :r
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 14 mei 2012 @ 22:22:36 #143
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_111556632
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:44 schreef LaLouchi het volgende:
Nou ik zou zo met je ruilen milala, zit mijn hele leven aan die eikel vast. Gadverdamme :r
I know! Sorry wat dat betreft... ook voor Mickeys
Ik vind mijn ex nog steeds geen lul, that's the problem..
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_111557622
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:19 schreef MiLalaa het volgende:
waarom heeft iedereen hier nog contact met ex... ben zwaar jaloers -O- al meer dan 2 maanden geen mogelijkheid om nóg iets uit te praten, af te ronden.
he milalaa, i heb ook geen enkele contact met mijn ex meer gehad, als heb ik daar in tegenstelling tot jou ook niet echt behoefte aan, hoop jij nog steeds dat het toch nog goed gaat komen /
dat begrijp ik el hoor, ha dik ook totdat ik erachter kwam dat ik letterlijk was ingeruild.

dus de vraag is een beetje weet jij wat hij nu aan het doen is ?
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  maandag 14 mei 2012 @ 22:51:26 #145
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_111558467
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:48 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Kind gewoon afzetten ergens waar pa haar op kan halen zodat je hem niet hoeft te zien? :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_111564548
zegt ze dat ze ook niet zo goed weet waarom het allemaal zo is gegaan, een samenloop van omstandigheden denkt ze en dat het ook heel vlug is gegaan, en daarop kan ik mezelf natuurlijk weer niet inhouden en zeg ik mss was het dan allemaal één grote vergissing... en dus zit ik haar weer te pushen en mezelf kwetsbaar op te stellen :')

dus Milalaa ik heb al twee maand contact met ex en eigenlijk begrijp ik er nog steeds helemaal niets van, er zijn verschillende scenarios die ik in mijn hoofd afspeel, allemaal geloofwaardig tot op zekere hoogte maar ook allemaal in conflict met elkaar... ik raak dus geen stap vooruit met het contact, behalve dat ik vaak weer hoop opbouw, maar eerlijk ik zie geen mogelijkheid in een goeie afloop behalve als ze plots tot inkeer zou komen... Maar mss is dit toch beter dan plots helemaal niets meer van contact, dat lijkt me ook heel raar en onwerkelijk... maar het contact dat ik dan weer de eerste maand en een half had leek op contact met iemand die ik eigenlijk niet kende, een groot gevoel van enorme onmacht tot gevolg... heel raar ook, nu lijkt het wat genormaliseerd, denk ik... ik weet het niet... :{ ik mis mijn kleine prinses wel, gvd toch ;( en wss raak ik haar echt kwijt aan haar ex, hoe onwerkelijk... zal een redelijke klap worden, niet dat ze nu al niets met elkaar doen, maar officieel geeft toch die absolute zekerheid. Toch maar focussen op mn eigen leven :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Tom84 op 15-05-2012 00:55:34 ]
.
pi_111567242
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 00:43 schreef Tom84 het volgende:
zegt ze dat ze ook niet zo goed weet waarom het allemaal zo is gegaan, een samenloop van omstandigheden denkt ze en dat het ook heel vlug is gegaan, en daarop kan ik mezelf natuurlijk weer niet inhouden en zeg ik mss was het dan allemaal één grote vergissing... en dus zit ik haar weer te pushen en mezelf kwetsbaar op te stellen :')

dus Milalaa ik heb al twee maand contact met ex en eigenlijk begrijp ik er nog steeds helemaal niets van, er zijn verschillende scenarios die ik in mijn hoofd afspeel, allemaal geloofwaardig tot op zekere hoogte maar ook allemaal in conflict met elkaar... ik raak dus geen stap vooruit met het contact, behalve dat ik vaak weer hoop opbouw, maar eerlijk ik zie geen mogelijkheid in een goeie afloop behalve als ze plots tot inkeer zou komen... Maar mss is dit toch beter dan plots helemaal niets meer van contact, dat lijkt me ook heel raar en onwerkelijk... maar het contact dat ik dan weer de eerste maand en een half had leek op contact met iemand die ik eigenlijk niet kende, een groot gevoel van enorme onmacht tot gevolg... heel raar ook, nu lijkt het wat genormaliseerd, denk ik... ik weet het niet... :{ ik mis mijn kleine prinses wel, gvd toch ;( en wss raak ik haar echt kwijt aan haar ex, hoe onwerkelijk... zal een redelijke klap worden, niet dat ze nu al niets met elkaar doen, maar officieel geeft toch die absolute zekerheid. Toch maar focussen op mn eigen leven :)
Ik vind het echt heel erg voor je, maar ik vind dat zij het niet kan maken, jij bent zo lief nog steeds voor haar, en ondertussen zit zei zoals je beschreef al dingen met die ander te doen, hier kan ik me echt boos om maken, ik kon het precies zoals jou geschreven hebben..

Ex blijft bij mij ook contact houden, en stuurt zelfs gister een gedicht, dat ze me miste, en die tijden.. Maar ondertussen zit ze ook met anderen jongens te klooien.. Ze is niet meer van mij, helaas.. maar het is zo, het meisje waarmee ik dacht oud te worden, zit nu bij anderen jongens, en zo kort na onze relatie..
Als ik echt bijzonder was geweest, dan ruil je niet iemand zomaar in...

Ik houd ook nog steeds contact, omdat als ik het contact zou verbreken ook alles zo definitief is, en we nu nog vaak over ons van vroeger praatte enzo, echt moeilijk!
Ik denk niet eens meer dat ik het zou kunnen, een relatie met haar.. Al zou ze het willen.. :P
Maar na 5 jaar haar helemaal kwijt? tja.. die stap ben ik nog niet aan toe!
Sterkte!
pi_111567244
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 21:48 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Mijn leven. We hebben samen een kind. Zal altijd rekening met hem moeteb houden. Het liefst zie ik hem en zijn familie nooit meer. Maar dat kan niet.
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 15 mei 2012 @ 08:02:00 #149
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_111567646
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:36 schreef Norro-tje het volgende:

he milalaa, i heb ook geen enkele contact met mijn ex meer gehad, als heb ik daar in tegenstelling tot jou ook niet echt behoefte aan, hoop jij nog steeds dat het toch nog goed gaat komen /
dat begrijp ik el hoor, ha dik ook totdat ik erachter kwam dat ik letterlijk was ingeruild.

dus de vraag is een beetje weet jij wat hij nu aan het doen is ?
Ja, hij doet NIETS. Heeft geen ander en zit voornamelijk in z'n eentje thuis.
Dus daarom denk ik... daar zou ik bij kunnen zitten! oO<
Be sure to wear some flowers in your hair
  dinsdag 15 mei 2012 @ 09:18:19 #150
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_111568755
Sommigen hier (ook jij Tom ;) ) moeten begrijpen dat liefde, als dat er nog is, geen los zand is wat door je vingers glipt als er een periode geen contact is.

Geen contact kan een essentiele voorwaarde zijn voor de ander om onrust of chaos te verwerken, om gevoelens een plaats te geven en weer helder naar de situatie te kunnen kijken.

Almaar contact willen houden is een soort van puppy-gedrag, het de ander steeds maar weer willen vertellen hoe 'fout' hij of zij bezig is. Fijn achter je ex aan blijven lopen en maar aandacht zoeken. Voegt dat iets toe :?

Nee het voegt niets toe. Het laat zelfs muren ontstaan. Het laat irritatie ontstaan. Het laat vervelende herinneringen ontstaan. Waarom blijven sommige mensen het dan toch doen?
(ga als je iemand zo graag wilt overtuigen je diensten aanbieden om het geloof op zondagochtend te verspreiden, het is bijna hetzelfde! :') )

Dan die vermeende 'rechten op een laatste gesprek'; mensen die die rechten menen te hebben gebruiken dat maar al te vaak als non-argument. De werkelijke reden is dat ze gewoon contact willen hebben :')
Daarnaast weer de vraag wat het toevoegt? Jullie zijn het toch niet eens, dus waarom bakkelijen over iets wat jullie beiden in het hart raakt? Zie het realistisch en plots weet iedereen hier hoe dat fragment gaat eindigen

Tot slot over alle vermeende kut-/klote- en egoistische rot-exen: dat zal wel meevallen. Je bent er gelukkig mee geweest, alleen past haar/zijn wereldje nu niet (meer) bij de jouwe en dat doet pijn.... ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_111570190
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:18 schreef Wanderingwhy het volgende:
Sommigen hier (ook jij Tom ;) ) moeten begrijpen dat liefde, als dat er nog is, geen los zand is wat door je vingers glipt als er een periode geen contact is.

Geen contact kan een essentiele voorwaarde zijn voor de ander om onrust of chaos te verwerken, om gevoelens een plaats te geven en weer helder naar de situatie te kunnen kijken.

Almaar contact willen houden is een soort van puppy-gedrag, het de ander steeds maar weer willen vertellen hoe 'fout' hij of zij bezig is. Fijn achter je ex aan blijven lopen en maar aandacht zoeken. Voegt dat iets toe :?

Nee het voegt niets toe. Het laat zelfs muren ontstaan. Het laat irritatie ontstaan. Het laat vervelende herinneringen ontstaan. Waarom blijven sommige mensen het dan toch doen?
(ga als je iemand zo graag wilt overtuigen je diensten aanbieden om het geloof op zondagochtend te verspreiden, het is bijna hetzelfde! :') )

Dan die vermeende 'rechten op een laatste gesprek'; mensen die die rechten menen te hebben gebruiken dat maar al te vaak als non-argument. De werkelijke reden is dat ze gewoon contact willen hebben :')
Daarnaast weer de vraag wat het toevoegt? Jullie zijn het toch niet eens, dus waarom bakkelijen over iets wat jullie beiden in het hart raakt? Zie het realistisch en plots weet iedereen hier hoe dat fragment gaat eindigen

Tot slot over alle vermeende kut-/klote- en egoistische rot-exen: dat zal wel meevallen. Je bent er gelukkig mee geweest, alleen past haar/zijn wereldje nu niet (meer) bij de jouwe en dat doet pijn.... ;)
Geen idee waarom het blijft gebeuren.. overdag is het eigenlijk geen probleem, meer smorgens bij het wakker worden en savonds laat als ik echt moe ben.

Het idee smorgens en savonds is dan, als ik het nu los zou laten dan ben ik haar voorgoed kwijt, dan gaat ze verder... Maar overdag heb ik dan meer vertrouwen in de sterkte van onze relatie en meer vrede met de situatie, of het nu goed komt of niet
.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 10:31:20 #152
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_111570638
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 10:15 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Geen idee waarom het blijft gebeuren.. overdag is het eigenlijk geen probleem, meer smorgens bij het wakker worden en savonds laat als ik echt moe ben.

Het idee smorgens en savonds is dan, als ik het nu los zou laten dan ben ik haar voorgoed kwijt, dan gaat ze verder... Maar overdag heb ik dan meer vertrouwen in de sterkte van onze relatie en meer vrede met de situatie, of het nu goed komt of niet
Mooie woorden Tom. Dat is goede zelfreflectie :)

Alsof in de ochtend en avond de angst regeert en overdag je verstand de angst kan relativeren.

Serieus; echte liefde is loeisterk. Ik zeg niet dat het goedkomt, maar als er echte liefde bij haar is dan hoef je weinig meer te doen dan haar rust te gunnen en jouw onrust te beteugelen ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_111570814
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:18 schreef Wanderingwhy het volgende:
Sommigen hier (ook jij Tom ;) ) moeten begrijpen dat liefde, als dat er nog is, geen los zand is wat door je vingers glipt als er een periode geen contact is.

Geen contact kan een essentiele voorwaarde zijn voor de ander om onrust of chaos te verwerken, om gevoelens een plaats te geven en weer helder naar de situatie te kunnen kijken.

Almaar contact willen houden is een soort van puppy-gedrag, het de ander steeds maar weer willen vertellen hoe 'fout' hij of zij bezig is. Fijn achter je ex aan blijven lopen en maar aandacht zoeken. Voegt dat iets toe :?

Nee het voegt niets toe. Het laat zelfs muren ontstaan. Het laat irritatie ontstaan. Het laat vervelende herinneringen ontstaan. Waarom blijven sommige mensen het dan toch doen?
(ga als je iemand zo graag wilt overtuigen je diensten aanbieden om het geloof op zondagochtend te verspreiden, het is bijna hetzelfde! :') )

Dan die vermeende 'rechten op een laatste gesprek'; mensen die die rechten menen te hebben gebruiken dat maar al te vaak als non-argument. De werkelijke reden is dat ze gewoon contact willen hebben :')
Daarnaast weer de vraag wat het toevoegt? Jullie zijn het toch niet eens, dus waarom bakkelijen over iets wat jullie beiden in het hart raakt? Zie het realistisch en plots weet iedereen hier hoe dat fragment gaat eindigen

Tot slot over alle vermeende kut-/klote- en egoistische rot-exen: dat zal wel meevallen. Je bent er gelukkig mee geweest, alleen past haar/zijn wereldje nu niet (meer) bij de jouwe en dat doet pijn.... ;)
Is dat even een keiharde muur van realiteit.....:( maar het klopt misschien wel. Het voelt fijn dat contact te hebben, maar wat schiet je er mee op als er toch geen hoop of duidelijk antwoord gaat krijgen....
pi_111576674
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 09:18 schreef Wanderingwhy het volgende:
Sommigen hier (ook jij Tom ;) ) moeten begrijpen dat liefde, als dat er nog is, geen los zand is wat door je vingers glipt als er een periode geen contact is.

Geen contact kan een essentiele voorwaarde zijn voor de ander om onrust of chaos te verwerken, om gevoelens een plaats te geven en weer helder naar de situatie te kunnen kijken.

Almaar contact willen houden is een soort van puppy-gedrag, het de ander steeds maar weer willen vertellen hoe 'fout' hij of zij bezig is. Fijn achter je ex aan blijven lopen en maar aandacht zoeken. Voegt dat iets toe :?

Nee het voegt niets toe. Het laat zelfs muren ontstaan. Het laat irritatie ontstaan. Het laat vervelende herinneringen ontstaan. Waarom blijven sommige mensen het dan toch doen?
(ga als je iemand zo graag wilt overtuigen je diensten aanbieden om het geloof op zondagochtend te verspreiden, het is bijna hetzelfde! :') )

Dan die vermeende 'rechten op een laatste gesprek'; mensen die die rechten menen te hebben gebruiken dat maar al te vaak als non-argument. De werkelijke reden is dat ze gewoon contact willen hebben :')
Daarnaast weer de vraag wat het toevoegt? Jullie zijn het toch niet eens, dus waarom bakkelijen over iets wat jullie beiden in het hart raakt? Zie het realistisch en plots weet iedereen hier hoe dat fragment gaat eindigen

Tot slot over alle vermeende kut-/klote- en egoistische rot-exen: dat zal wel meevallen. Je bent er gelukkig mee geweest, alleen past haar/zijn wereldje nu niet (meer) bij de jouwe en dat doet pijn.... ;)
:D heel erg waar dit.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 13:41:33 #155
103012 Nies
Die hekse
pi_111577596
Hier valt alles zo langzaamaan weer op zijn plek. O+
Andere baan per 2 juli :s)
Nieuw project op stapel waardoor collega's kunnen blijven en sommigen terug kunnen.
Lastige buurman met agressieve hond die vandaag (terwijl ik op werk zat :' ) ) uit zijn huis is gezet.

Nu zo eerst heerlijk rustig douchen en terug naar werk voor de meeting met het management en alle collega's waaronder een binkie van de andere afdeling. O+ Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Schijt aan mijn ex.
Alleen gaat alles veel beter! :s)
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_111579221
Goed zo Nies! Gefeliciteerd met je nieuwe baan, was dat degene die je zo graag wilde hebben? :)
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 15 mei 2012 @ 15:10:47 #157
103012 Nies
Die hekse
pi_111581241
Thanks!

Ja, ik ga weer terug naar mijn oude leidinggevende O+
En met een beetje geluk komt mijn vriendinnetje er dan ook weer bij.
Zijn we weer volwaardig Stätler en Waldorff :')

Hoe gaat het met je moeder? Knapt ze al wat op?
En, krijg je wel wat steun uit je omgeving?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_111582287
Ja gaat wel redelijk. Ze is vooral erg emotioneel en moe. Weg naar herstel.. En dan over 6 weken word ze weer gedotterd, dus ze moet veel rusten om dat aan te kunnen :)

Steub uit de omgevinf niet echt, veel komt op mij terecht. 2x per dag naar het ziekenhuis, werk, huishouden, dochter (gelukkig zit die van half 9 tot 3 op school) dus het is ff vrij pittig. Maarja het zij zo :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_111587040
Heel veel sterkte, LaLouchi. Jij komt er wel O+
  dinsdag 15 mei 2012 @ 17:42:00 #160
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111587733
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 07:11 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Mijn leven. We hebben samen een kind. Zal altijd rekening met hem moeteb houden. Het liefst zie ik hem en zijn familie nooit meer. Maar dat kan niet.
Zo bedoelde ik het niet. Jij zegt precies wat ik ook wou zeggen alleen is het voor jou jouw hele leven vanwege een kind. Ik heb in mijn geval "geluk" omdat ik geen kinderen heb dus als de scheiding voorbij is hoef ik hem nooit meer te zien.

@milalaa ik vond D eerst ook geen lul... heeft 3 maanden geduurd of zo. Het is nu volledig omgeslagen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 15 mei 2012 @ 17:42:59 #161
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111587795
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 15:39 schreef LaLouchi het volgende:
Ja gaat wel redelijk. Ze is vooral erg emotioneel en moe. Weg naar herstel.. En dan over 6 weken word ze weer gedotterd, dus ze moet veel rusten om dat aan te kunnen :)

Steub uit de omgevinf niet echt, veel komt op mij terecht. 2x per dag naar het ziekenhuis, werk, huishouden, dochter (gelukkig zit die van half 9 tot 3 op school) dus het is ff vrij pittig. Maarja het zij zo :)
Als je voor heel veel dingen tegelijkertijd komt te staan merk je pas hoe sterk je bent.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_111596874
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 17:42 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Als je voor heel veel dingen tegelijkertijd komt te staan merk je pas hoe sterk je bent.
Ja klopt idd. Heb er ook in een klap minder moeite mee. Iemand die me zo laat vallen, wil ik niet in mijn leven :) en alles lukt alleen, fijn gevoel.
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 15 mei 2012 @ 20:58:27 #163
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111597287
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 20:51 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja klopt idd. Heb er ook in een klap minder moeite mee. Iemand die me zo laat vallen, wil ik niet in mijn leven :) en alles lukt alleen, fijn gevoel.
Zeker weten :Y
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_111608270
Ze heeft me inmiddels wel genoeg overtuigd zo en sta er zelf ook volledig achter. Verdriet en al die dingen zitten er nog wel maar het wordt minder en minder en gaat als een speer, dat ik het idee heb dat het over twee/drie weken wel grotendeels over zal zijn.

Ook al hebben we nu contact. Ik kan er wel mee leven en vind ik het wel prima zo, zonder die gekke druk van een relatie.

Maar waarom doe ik dan al twee uur over het repleyen van een mailtje over een luchtig onderwerp :')
pi_111609231
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 23:54 schreef Faazz het volgende:
Ze heeft me inmiddels wel genoeg overtuigd zo en sta er zelf ook volledig achter. Verdriet en al die dingen zitten er nog wel maar het wordt minder en minder en gaat als een speer, dat ik het idee heb dat het over twee/drie weken wel grotendeels over zal zijn.

Ook al hebben we nu contact. Ik kan er wel mee leven en vind ik het wel prima zo, zonder die gekke druk van een relatie.

Maar waarom doe ik dan al twee uur over het repleyen van een mailtje over een luchtig onderwerp :')
Gevoelens die zo geworteld zitten gaan niet zo snel weg natuurlijk
pi_111612437
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 00:22 schreef Charcot het volgende:

[..]

Gevoelens die zo geworteld zitten gaan niet zo snel weg natuurlijk
Dat dacht ik ook altijd, maar na de afgelopen tijd, en zijn schittering van afwezigheid, zijn schofterige woorden, kan ik niet meer zeggen dat ik van hem houd. Er is echt iets geknapt bij me nu. De scheiding vind ik prima, maak me alleen zorgen om het huis en mijn dochter. Misschien dat het over een week weer anders is, maar dit voel ik nu. Al heb ik nauwelijks tijd om eraan te denken ook. Als ik in rustiger vaarwater zit zullen we het wel zien.. :)
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 16 mei 2012 @ 17:54:25 #167
103012 Nies
Die hekse
pi_111632902
Bende!
Ik loop op mijn tandvlees door alle drukte en stress.
Maandag achter de screening en VOG aan. Druk aan het bellen voor mijn diploma's die ooit verloren zijn gegaan en hopelijk nog ergens op werk in het archief liggen.
Kan moeilijk in slaap komen en 's ochtends er niet uit, heb 'n knoop in mijn maag van de stress waardoor eten ook geen leuke bezigheid is. Wat het in je eentje verdorie toch al niet is.
Loopt mevrouw de indo-del ook vrolijk weer op hetzelfde tijdstip als ik bij de super (schijtwijf, Almelo is zo groot, ze hoeft echt niet naar dezelfde super als ik)
Breek bijna mijn elleboog tegen het kozijn, en bij het bellen naar werk krijg ik het vriendje van mijn ex-schoonzus aan de lijn.
En mijn whatsapp doet het ook al niet.

Aaaaaaaaaaaaaaaaargh.
Ik doe níets meer vandaag!

Maar Binkie vroeg wel een vuurtje aan me gister :@
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_111641095
Hey nies, denk je echt dat die indo dat express doet? En waarom zou ze dat doen dan?

Klinkt verder erg stressen, doe rustig aan voor zover dat kan, en zorg goed voor jezelf :)
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:10:50 #169
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_111641414
Rollercoaster aan gedachtes hier vandaag. Erg vermoeiend.
Begin te twijfelen of ik wel weet wie ex echt was.
Blugh, weg met die gedachtes.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_111641503
Wat te denken als iemand aangeeft z'n leven weer op de rails te willen krijgen en daarom maar de relatie verbreekt omdat hij het allemaal niet aankan? ;(
pi_111641598
bekende gedachtes MiLalaa,

nu is bedenken wat ik morgen allemaal ga doen, uitslapen lukt me toch niet.
ik wil proberen te voorkomen dat ik de hele dag over mijn ex ga malen blehhh.

zijn er meer mensen hier die dat hebben ?

l gaat het wel steed beter, het is nog wel een beetje een rollercoaster maar het gemis van een close iemand blijft
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_111641650
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:10 schreef MiLalaa het volgende:
Rollercoaster aan gedachtes hier vandaag. Erg vermoeiend.
Begin te twijfelen of ik wel weet wie ex echt was.
Blugh, weg met die gedachtes.
Herkenbaar.. Sta jezelf toe te voelen. Die gedachtes hoeven niet heel geforceerd weg te gaan. Alleen let erop dat je niet in een negatieve spiraal terechtkomt van negatieve gedachten. :)
pi_111641669
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:12 schreef Charcot het volgende:
Wat te denken als iemand aangeeft z'n leven weer op de rails te willen krijgen en daarom maar de relatie verbreekt omdat hij het allemaal niet aankan? ;(
klinkt als mijn ex, het is gewoon erg erg vervelend terwijl jij alleen maar machteloos kan toekijken
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:25:08 #174
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_111642072
Klinkt ook wel als de mijne.. En machteloos zijn.. Gezellig hier!
Toch toestaan te voelen, ik zou willen dat ik het na 2 maanden niet meer kon. Maarja blijkbaar moet ik hier nog langer doorheen.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_111642463
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:25 schreef MiLalaa het volgende:
Klinkt ook wel als de mijne.. En machteloos zijn.. Gezellig hier!
Toch toestaan te voelen, ik zou willen dat ik het na 2 maanden niet meer kon. Maarja blijkbaar moet ik hier nog langer doorheen.
je hebt nog niets gehoord van je ex dus, dat lijkt me ook heel naar. dan weet je niet echt lekker waar je aan toe bent of wat er aan de hand is pfffff
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_111642574
Er is niet veel aan te doen, geloof ik. Ik ben niet geknapt, geef nog steeds ontzettend veel om hem, wat er ook is gebeurd. Ik wil hem graag zijn ruimte geven. Hoewel het erg lastig om steeds ratio boven zulke sterke gevoelens te zetten.. ;(
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:37:25 #177
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_111642665
Gvd kom ik hem net tegen op straat.. Dat maakt me meteen weer helemaal van slag ;(
Ik weet niet wat ik ermee aan moet.
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:37:59 #178
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_111642692
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:37 schreef Luxuria het volgende:
Gvd kom ik hem net tegen op straat.. Dat maakt me meteen weer helemaal van slag ;(
Ik weet niet wat ik ermee aan moet.
Nja sterk blijven :P ik heb ook zo'n situatie gehad ;(
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:39:01 #179
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_111642737
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:37 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Nja sterk blijven :P ik heb ook zo'n situatie gehad ;(
Ja echt verschrikkelijk. Ik zie hem bijna nooit en als ik hem dan eens een keer tegenkom heb ik een paar dagen nodig om daarvan bij te komen. En je gaat meteen weer vanalles bedenken in je hoofd. Wat hij nu zal denken nu hij mij is tegen gekomen enzo..
All she wants and needs is just a little taste..
pi_111642778
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:37 schreef Luxuria het volgende:
Gvd kom ik hem net tegen op straat.. Dat maakt me meteen weer helemaal van slag ;(
Ik weet niet wat ik ermee aan moet.
ik raakte vandaag al een beetje van slag toen er weer post voor haar in de bus zat
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  woensdag 16 mei 2012 @ 21:40:47 #181
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_111642791
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:40 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

ik raakte vandaag al een beetje van slag toen er weer post voor haar in de bus zat
Pff dat lijkt me ook heel moeilijk ja.. :{ :*
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 16 mei 2012 @ 23:30:49 #182
103012 Nies
Die hekse
pi_111648137
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:03 schreef LaLouchi het volgende:
Hey nies, denk je echt dat die indo dat express doet? En waarom zou ze dat doen dan?

Klinkt verder erg stressen, doe rustig aan voor zover dat kan, en zorg goed voor jezelf :)
Het waarom weet ik niet.....
Vanaf dat tien jaar terug het uitging tussen hun heeft zij hier in de wijk haar gezicht niet weer laten zien.... en dan nu weer wel :{

Diploma's zijn gevonden, voor nu vooral zo rustig mogelijk aan, 2 juli is het de bedoeling dat ik weer volledig aan het werk ben. Betekent wel dat ik het op alle andere fronten zo rustig mogelijk aan moet doen.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_111655813
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 23:30 schreef Nies het volgende:

[..]

Het waarom weet ik niet.....
Vanaf dat tien jaar terug het uitging tussen hun heeft zij hier in de wijk haar gezicht niet weer laten zien.... en dan nu weer wel :{

Diploma's zijn gevonden, voor nu vooral zo rustig mogelijk aan, 2 juli is het de bedoeling dat ik weer volledig aan het werk ben. Betekent wel dat ik het op alle andere fronten zo rustig mogelijk aan moet doen.
Oh ok, wat raar zeg. Klinkt een beetje als provoceren. Ach dan mag hij het nu daarmee doen, en laat hij een leuke meid schieten :)

Ik hoop dat het je lukt met rustig aan doen, en ik wens je heel veel geluk in je nieuwe baan :)


As for me; gaat goed, vandaag mag mijn moeder naar huis :)
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 17 mei 2012 @ 09:10:33 #184
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111656007
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 08:44 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Oh ok, wat raar zeg. Klinkt een beetje als provoceren. Ach dan mag hij het nu daarmee doen, en laat hij een leuke meid schieten :)

Ik hoop dat het je lukt met rustig aan doen, en ik wens je heel veel geluk in je nieuwe baan :)

As for me; gaat goed, vandaag mag mijn moeder naar huis :)
Kijk, goed nieuws voor wat je moeder aangaat. Go for it!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_111656255
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 09:10 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Kijk, goed nieuws voor wat je moeder aangaat. Go for it!
Yep! *O*
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 17 mei 2012 @ 09:44:03 #186
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_111656362
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 21:32 schreef Norro-tje het volgende:

je hebt nog niets gehoord van je ex dus, dat lijkt me ook heel naar. dan weet je niet echt lekker waar je aan toe bent of wat er aan de hand is pfffff
nog niks van hem nee...
Nu wel gisteren via via gehoord dat ie tegen een familielid van hem had gezegd dat 'het niet klikte'
:{ ok? ik nooit geweten/gemerkt...
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_111657032
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 09:44 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

nog niks van hem nee...
Nu wel gisteren via via gehoord dat ie tegen een familielid van hem had gezegd dat 'het niet klikte'
:{ ok? ik nooit geweten/gemerkt...
Hou je daar alsjeblieft niet mee bezig. Hij heeft zich denk ik gewoon moeten verantwoorden, en als je dan zelf niks weet gooi je het maar op zoiets.. Ga lekker verder, en probeer al die geruchten links te laten liggen. Het doet er niet meer toe.
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 17 mei 2012 @ 10:28:04 #188
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_111657123
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:23 schreef LaLouchi het volgende:

Hou je daar alsjeblieft niet mee bezig. Hij heeft zich denk ik gewoon moeten verantwoorden, en als je dan zelf niks weet gooi je het maar op zoiets.. Ga lekker verder, en probeer al die geruchten links te laten liggen. Het doet er niet meer toe.
daar heb je gelijk in.
Tsja ik hoorde het toevallig van een wederzijdse vriend. En was toch van slag door alleen het woord 'klik' |:(
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_111657336
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:28 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in.
Tsja ik hoorde het toevallig van een wederzijdse vriend. En was toch van slag door alleen het woord 'klik' |:(
het is gewoon naar als zo iets ineens op je dak valt, helemaal als je er maar via via achter moet komen enige wat ik je kan zeggen,
hij heeft niet het fatsoen of respect voor je wat je verdient, ik zou er als ik jouw was proberen zo min mogelijk tijd energie en aandacht in te stoppen. als krijg je hem terug dit zou altijd tussen jullie in blijven staan ......

ik weet dit klinkt allemaal veel makkelijker dan het is, ik heb een beetje hetzelfde doorgemaakt
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_111671894
Op donderdag 17 mei 2012 09:44 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

nog niks van hem nee...
Nu wel gisteren via via gehoord dat ie tegen een familielid van hem had gezegd dat 'het niet klikte'
ok? ik nooit geweten/gemerkt...
Hou je daar alsjeblieft niet mee bezig. Hij heeft zich denk ik gewoon moeten verantwoorden, en als je dan zelf niks weet gooi je het maar op zoiets.. Ga lekker verder, en probeer al die geruchten links te laten liggen. Het doet er niet meer toe.

[...]

Ik hoor ook steeds weer wat anders. Zoals lalouchi zegt; het doet er niet meer toe.
Samengevat komt het er voor mij op neer dat hij niet meer genoeg van me houd om verder met me te willen.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111676796
Precies. Als er nog sprake is van zoveel liefde, ga je ook niet uit elkaar. Hard, maar zo is het.

Nu kan je wel open gaan staan voor een grotere liefde in de toekomst :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_111684678
LaLouchi, daar ben ik het niet mee eens. Sommige omstandigheden maken dat de relatie onmogelijk wordt. En dan kun je er samen voor kiezen om ermee te stoppen omdat het onhoudbaar wordt. Zo zwart-wit is het niet. Hoe idealistisch je er ook naar wil kijken.. Soms kan het niet. Maar ik snap dat je, gezien jouw verhaal, dat zegt. Ik geloof ook dat je opmerking van toepassing is op mijn situatie.. Weet het nog niet helemaal zeker.
pi_111685378
Omstandigheden zijn aan te passen denk ik, als je echt wil. Gevoelens niet.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111685988
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:36 schreef QEX het volgende:
Omstandigheden zijn aan te passen denk ik, als je echt wil. Gevoelens niet.
Dit dus. Als de liefde van beide kanten zo groot is, kan je alles samen aan. Is dit niet het geval dan gaat het kapot. Hoeveel diegene ook van je zegt te houden. Dat klopt dan dus niet. Liefde overwint alles. Is dat niet zo? Dan was er.dus niet genoeg liefde.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111686299


[ Bericht 100% gewijzigd door Charcot op 17-05-2012 23:07:28 ]
pi_111686551
Sorry Charcot, maar dat geloof ik echt niet. Ware liefde overwint alles. Wat er dan ook is, daae kan je niet tegen vechten.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111687130
Hmm. Mijn post is niet duidelijk genoeg zonder specifieke voorbeelden denk ik.
  donderdag 17 mei 2012 @ 23:54:28 #198
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_111689841
Echte liefde wint mss altijd... Hmz, hb daar wel moeite wel mee :) geloof er wel in hoor, maar had altijd het gevoel dat de liefde tussen mn ex en mij echt was...

Heb nog steeds contact met haar, maar geloof niet dat het goed komt... Ze speelt gewoon met me, aantrekken en afstoten, zo lastig...
pi_111690344
Ze speelt met je omdat jij dat toelaat.
pi_111690694
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 23:54 schreef sawadie het volgende:
Echte liefde wint mss altijd...
Uhm... nee helaas :P.
pi_111690863
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 23:54 schreef sawadie het volgende:
Heb nog steeds contact met haar, maar geloof niet dat het goed komt... Ze speelt gewoon met me, aantrekken en afstoten, zo lastig...
Wat wil je dan eigenlijk?
pi_111691900
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 00:14 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Uhm... nee helaas :P.
Waarom niet als ik vragen mag?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 08:37:58 #203
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_111695065
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 00:18 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wat wil je dan eigenlijk?
Wist ik dat maar... Feit is dat zij het heeft uitgemaakt, maar k heb het idee (en mijn omgeving ook) dt ze het niet goed kan handelen dat ik door ga zonder haar... K zal toch echt moeten ;)
pi_111699519
Kreeg gisteren een appje van hem "hoe gaat het met je?" Niks teruggestuurd. Had hij vorige week mee moeten komen, nu is het klaar voor mij. Misschien juist om die reden wel, dat hij dat stuurt. Jammer dan. Moving on.
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:17:38 #205
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_111699704
Idd, klaar is klaar, zeker in jouw geval... K kan zeggenn dat ik blij ben niet in je schoenen te staan, maar je slaat je er goed doorheen!
pi_111699896
Precies. Heb heel lang zoiets gehad van als hij terugwil gaan we in therapie maar nu definitief niet meer. En dat is een fijn gevoel dat het gewoon klaar is nu.

Maar sawadie, klaar is klaar, geldt dat ook voor jou ;)
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:28:14 #207
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_111700060
Ik weet het niet... Ben wel klaar met de spelletjes die ze speelt en heb dat ook aangegeven... Nu wil ze serieus praten... Ik weet niet of ik daarop in moet gaan.

Ze is nog steeds erg jaloers en volgt alles wat ik doe, dus gevoelens zijn er nog, maar hb geen zin om die emotionele achtbaan op opnieuw te beleven...
pi_111700389
Ik denk dat je daar eerst helemaal uit moet zijn, wat je echt wil. En daar op verder borduren. Doe iig niks waar je niet achter staat.
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 18 mei 2012 @ 12:51:58 #209
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_111700839
Yep, en dat weet ik dus nog niet ;)
pi_111701167
Dan nog niks doen :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_111701225
hmmm is mis me ex een beetje, misschien niet zozeer haar
maar het is lekker weer en zag net allemaal mensen gezellig over de kermis lopen hier in de stad .

en dan komt het ineens een beetje hard aan dat je niemand hebt ook zoiets mee te doen.
vorig jaar een heerlijke dag gehad met zijn tweeen daar........pff

soms blijft het maar terugkomen die gevoelen en heb ik geen idee wat ik er nu precies mee aan moet.
ik mis gewoon iemand in me leven waar ik alles mee kan delen
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_111705381
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 12:12 schreef LaLouchi het volgende:
Kreeg gisteren een appje van hem "hoe gaat het met je?" Niks teruggestuurd. Had hij vorige week mee moeten komen, nu is het klaar voor mij. Misschien juist om die reden wel, dat hij dat stuurt. Jammer dan. Moving on.
Goed zo! Ook beter voor je dochtertje dat er in ieder geval niet meer zo'n sfeertje van twijfel oid hangt. :).
pi_111706009
Mijn dochter heeft daar niks van gemerkt, tegenover haar heb ik meteen al gezegd dat hij nooit meer terug kwam :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_111706664
Vandaag 2 jaar geleden dat het uit ging met mijn ex..

Dat feit an sich boeit me niet zo meer eigenlijk, maar sinds dien is mijn liefdesleven echt behoorlijk inhoudsloos geweest :')

Het begon nog wel goed in de periode dat we uit elkaar gingen, regelmatig een scharreltje, met 3 leuke meiden seks gehad, maar vooral de laatste 6 maanden lijkt het wel alsof er gewoon helemaal geen chemie meer is ofzo..

Niet gezoend, geen seks, geen dates, geen sms contact :')
pi_111707134
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:04 schreef Norro-tje het volgende:
soms blijft het maar terugkomen die gevoelen en heb ik geen idee wat ik er nu precies mee aan moet.
ik mis gewoon iemand in me leven waar ik alles mee kan delen
Same here! Ik was echt in de veronderstelling dat mijn ex en ik helemaal los zouden kunnen gaan van de zomer, maar daar bleek ze toch echt anders over te denken.

Nu mis ik haar maar ik weet ook dat ze me niet moet dus dat maakt t wel makkelijker. Dan maar weer de lonesome cowboy uithangen denk ik..
pi_111707660
lang geleden! nog veel dezelfde mensen, ga zo eens teruglezen.

Mijn ex heeft een nieuwe relatie. Dus had even een terugval, deed pijn. vooral omdat hij tijdens de relatie al met haar omging en ik had daar nooit een goed gevoel bij. Maar hij zei dat ze gewoon vrienden waren en dat hij noooit iets voor haar zou kunnen voelen en dat hij haar aseksueel vond. Het is bijna grappig dit.. Dus of hij heeft gelogen of hij heeft een easy rebound. Nja whatever, gotta move on!
pi_111708287
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 15:32 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn dochter heeft daar niks van gemerkt, tegenover haar heb ik meteen al gezegd dat hij nooit meer terug kwam :)
goed van je ;)
pi_111708476
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:04 schreef Faazz het volgende:

[..]

Same here! Ik was echt in de veronderstelling dat mijn ex en ik helemaal los zouden kunnen gaan van de zomer, maar daar bleek ze toch echt anders over te denken.

Nu mis ik haar maar ik weet ook dat ze me niet moet dus dat maakt t wel makkelijker. Dan maar weer de lonesome cowboy uithangen denk ik..
inderdaad, we zouden drie weken lekker in frankrijk/spanje gaan kamperen en zo lekker rondtrekken, drie weken alle tijd en aandacht voor elkaar, niet dus

de mijne heeft mij ingeruild voor een ander, dus ik vermoed dat zij mij ook niet meer moet.
maar ja ik kan haar niet zo snel loslaten en vergeten, kortom dit gaat een relatief saaie zomer worden voor mij.
elk geval geen echte vakantie of er moet iets wonderlijks gebeuren
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_111708662
Nou ja, ik weet niet hoe diep het zit, maar het kan vrij vlot gaan. Ik dacht ook "suffe zomer dan zonder haar".

Maar ik ga mijn zomer niet verpesten door haar afwezigheid :') Wie weet waar ik uitkom. Ik wil niet weten wat zij doet zonder mij en met andere gasten, ze doet maar een eind.

Ik kan huilen en alles omdat het over is en me een ons beredeneren. Het is klaar en dus heeft het geen zin om je hoofd er over te breken.

Ik zeg maar zo, het gaat over het verdriet, het is aan je zelf hoe lang dat duurt.
pi_111709061
Ik snap het eerlijk gezegd niet. Als ik zo geweldig ben, waarom heeft hij mij dan verlaten? De verwarring is weer begonnen.. *zucht
pi_111710366
'alles wat slechts waarschijnlijk is, is waarschijnlijk niet echt. '
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111710619
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 16:47 schreef Faazz het volgende:
Nou ja, ik weet niet hoe diep het zit, maar het kan vrij vlot gaan. Ik dacht ook "suffe zomer dan zonder haar".

Maar ik ga mijn zomer niet verpesten door haar afwezigheid :') Wie weet waar ik uitkom. Ik wil niet weten wat zij doet zonder mij en met andere gasten, ze doet maar een eind.

Ik kan huilen en alles omdat het over is en me een ons beredeneren. Het is klaar en dus heeft het geen zin om je hoofd er over te breken.

Ik zeg maar zo, het gaat over het verdriet, het is aan je zelf hoe lang dat duurt.
ik begrijp wat je bedoetl, ik wil wel graag op vakantie, echter hebben de meeste mensen in mijn omgeving een relatie en gaan met elkaar op vakantie,
andere hebben al een vakantie geboekt, mag mee maar das me net iets te duur.
alleen op vakantie zie ik voor als nog niet echt zitten, maar dat kan veranderen wie weet. alleen zijn is zo i zo nog best moeilijk deze dagen

en geld is er dit ook niet echt, door het overgaan van mijn realtie ben ik heel erg met mezelf bezig, daarvoor krijg ik hulp van een psych, helaas wordt dit niet vergoed en zijn de bezoekjes prijzig.

maar ik sluit niets uit
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_111712592
Ga anders gewoon lekker mee met een singels reis (niet om een nieuwe vlam te ontmoeten) of een city break. of gewoon wat losse dagen weg. Heb net zelf een city break gehad. In mijn eentje paar dagen naar Londen. het helpt misschien wel als je ergens naar toe gaat waar je al geweest bent.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 18 mei 2012 @ 18:33:17 #224
103012 Nies
Die hekse
pi_111712721
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:38 schreef Norro-tje het volgende:

[..]

ik begrijp wat je bedoetl, ik wil wel graag op vakantie, echter hebben de meeste mensen in mijn omgeving een relatie en gaan met elkaar op vakantie,
andere hebben al een vakantie geboekt, mag mee maar das me net iets te duur.
alleen op vakantie zie ik voor als nog niet echt zitten, maar dat kan veranderen wie weet. alleen zijn is zo i zo nog best moeilijk deze dagen

en geld is er dit ook niet echt, door het overgaan van mijn realtie ben ik heel erg met mezelf bezig, daarvoor krijg ik hulp van een psych, helaas wordt dit niet vergoed en zijn de bezoekjes prijzig.

maar ik sluit niets uit
Ja geweldig he? Zit je al zo in de shit, vanwege het wegvallen van een inkomen financieel ook niet geweldig, kun je de psych ook nog zelf dokken :')

Zomervakantie is voor mij dus al besloten, die kan ik vanwege werk dit jaar niet opnemen.
Het zij zo, voor mij weer een zorg minder. :')

Al was het op zich wel fijn geweest om na vier jaar niets doen met meneer-ik-vind-dat-ik-heel-veel-doe-maar-eigenlijk-vreet-ik-geen-reet-uit er even uit te gaan, al was het verdorie naar de camping tien kilometer verderop.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  vrijdag 18 mei 2012 @ 19:25:28 #225
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111714880
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:30 schreef QEX het volgende:
Ga anders gewoon lekker mee met een singels reis (niet om een nieuwe vlam te ontmoeten) of een city break. of gewoon wat losse dagen weg. Heb net zelf een city break gehad. In mijn eentje paar dagen naar Londen. het helpt misschien wel als je ergens naar toe gaat waar je al geweest bent.
Dit dus :D
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_111715769
Norro-tje; gewoon doen, reken maar dat jij straks enorm trots bent op jezelf.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:03:08 #227
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_111716714
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:30 schreef QEX het volgende:
Ga anders gewoon lekker mee met een singels reis (niet om een nieuwe vlam te ontmoeten) of een city break. of gewoon wat losse dagen weg. Heb net zelf een city break gehad. In mijn eentje paar dagen naar Londen. het helpt misschien wel als je ergens naar toe gaat waar je al geweest bent.
Staat hier ook op het programma, alleen naar Londen, maar gewoon op pad met iemand anders is ook altijd welkom moet ik zeggen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_111716957
Ik hoop dat vakantie mij ook goed doet :D Ben het helemaal zat om elk weekend eenzaam thuis te zitten treuren dus ga over een maandje helemaal alleen 2 weekjes lekker door Frankrijk/Spanje rijden met alleen een tentje :P Hopelijk bevalt het een beetje en ben ik niet binnen een paar dagen weer terug. maar dat zal wel meevallen denk ik. Ik red het nu ook elke dag in mijn eentje dus waarom dan niet? Heb voor de zekerheid wel een aantal plekken in gedachten waar ik al een keer ben geweest. Gewoon voor de zekerheid :P maar het liefst ga ik dus wel naar nieuwe plekken toe.
pi_111717000
Op pad gaan is altijd goed. Gewoon even weg van alles wat er ook is.
Gedachte de vrije loop laten en na een tijd terug komen met een heldere geest.

Dit soort momenten zijn bij uitstek geschikt om de meest impulsieve handelingen te verrichten.
Ik weet niet waarom maar juist dit soort situaties stellen mij in staat om dingen te doen waar ik eigenlijk nooit het lef of de inspiratie voor had, of zo.
pi_111718316
@ Skull-splitter; al eens in Londen geweest of nog niet? Als je nog tips wil dan pm je maar. :-)

Begrijp dat het heel moeilijk is om alleen op pad te 'moeten', geloof me, was voor mij ook de eerste keer. Maar je krijgt er enorm veel zelfvertrouwen van. Heb in mijn geval genoeg leuke/interessante mensen ontmoet. En wat Faazz ook zegt, misschien verras je je zelf.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111718842
Krijg net een appje van hem, "slaap je vanavond thuis? X" en toen erachter aan "sorry was voor mijn zus" tuuurlijk.... :{w
In life, every ending is a new beginning..
pi_111719724
@ lalouchi; en dan terug appen; 'heb een date, wilde je net vragen of (dochter) vannacht bij jou kon blijven, kon nog wel eens laat worden. '
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 18 mei 2012 @ 21:08:42 #233
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_111719744
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 20:36 schreef QEX het volgende:
@ Skull-splitter; al eens in Londen geweest of nog niet? Als je nog tips wil dan pm je maar. :-)

Begrijp dat het heel moeilijk is om alleen op pad te 'moeten', geloof me, was voor mij ook de eerste keer. Maar je krijgt er enorm veel zelfvertrouwen van. Heb in mijn geval genoeg leuke/interessante mensen ontmoet. En wat Faazz ook zegt, misschien verras je je zelf.
1x eerder een blauwe zaterdag een paar uur door het centrum gewandeld, maar tips zijn altijd welkom ;) Ik gooi wel een PM :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 18 mei 2012 @ 21:13:08 #234
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_111719922
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:08 schreef QEX het volgende:
@ lalouchi; en dan terug appen; 'heb een date, wilde je net vragen of (dochter) vannacht bij jou kon blijven, kon nog wel eens laat worden. '
En wat bereik je daarmee? Niet aan beginnen, moddergooien...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_111720465
@QEX, hij zoekt het maar fijn uit, met zijn rare gedrag. Hij blijft aandacht zoeken, slaat nergens op. En dat is sinds ik mijn besluit heb genomen. Vreemd hoor.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111721253
@ SS; dat is waar.
@ Lalouchi; ^O^
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:12:10 #237
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_111722631
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:25 schreef LaLouchi het volgende:
@QEX, hij zoekt het maar fijn uit, met zijn rare gedrag. Hij blijft aandacht zoeken, slaat nergens op. En dat is sinds ik mijn besluit heb genomen. Vreemd hoor.
Laat het flink sudderen zou ik zeggen en trek even je eigen plan... Niets is lastiger dan aan het lijntje gehouden worden of dat bij jezelf doen... (ik heb het ook niet helemaal gevolgd, maar hoe lang speelt het nu tussen jullie?)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_111726537
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 20:47 schreef LaLouchi het volgende:
Krijg net een appje van hem, "slaap je vanavond thuis? X" en toen erachter aan "sorry was voor mijn zus" tuuurlijk.... :{w
Haha, op dat soort berichtjes moet je gewoon niet reageren, dan weet je zeker dat ie geen oog dicht doet vannacht. ;)
pi_111731225
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:12 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Laat het flink sudderen zou ik zeggen en trek even je eigen plan... Niets is lastiger dan aan het lijntje gehouden worden of dat bij jezelf doen... (ik heb het ook niet helemaal gevolgd, maar hoe lang speelt het nu tussen jullie?)
Dat we uit elkaar zijn? Nu bijna 3 maanden, waarin hij niks wil regelen kwa scheiding terwijl hij dat zo graag wildr. Heb nu gezegd na wat akkefietjes dat ik wil dat hij het doorzet, en nu krijg ik dat soort rare berichtjes.

@de rest, hij krijgt ook echt geen aandacht meer. Klaar mee.
In life, every ending is a new beginning..
  zaterdag 19 mei 2012 @ 07:44:42 #240
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111732783
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 01:55 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Dat we uit elkaar zijn? Nu bijna 3 maanden, waarin hij niks wil regelen kwa scheiding terwijl hij dat zo graag wildr. Heb nu gezegd na wat akkefietjes dat ik wil dat hij het doorzet, en nu krijg ik dat soort rare berichtjes.

@de rest, hij krijgt ook echt geen aandacht meer. Klaar mee.
Desnoods zelf lang het juridisch loket gaan. De eerste sessie van een half uur is gratis en zij kunnen je haarfijn uitleggen wat je het beste kunt doen. Afspraak kan nl over het algemeen toch pas over 2 weken. Heeft mij enorm geholpen. Papieren meenemen zoals bijvoorbeeld huwelijkse voorwaarden als je die hebt. Dat je daar langs gaat wil nog niet zeggen dat je de scheiding in gang zet, maar je bent wel beter voorbereid en kunt dan beter anticiperen mocht hij wel een actie nemen. Tevens kunnen ze je heel goed vertellen hoe het bijvoorbeeld moet met alimentatie voor jullie dochter alsook partner alimentatie. Succes
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_111733632
je kunt ook online de folder 'help ik ga scheiden aanvragen.' Maar zo'n gesprek kan ook geen kwaad, kun je gericht vragen stellen.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111734356
Ja ik had deze week al naar het juridisch loket willen gaan, maar ik had geen tijd helaas. Deze week wss wel. Wil het nu echt geregeld hebben.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111742275
noooit oude mailtjes teruglezen. ik heb zoveel fouten gemaakt, men ik schaam me echt voor bepaald gedrag. En ik ben boos/jaloers dat hij nu een relatie heeft met iemand waarvan hij altijd zei: haar noooit, zij is zo onaantrekkelijk. En het erge is dat ik hem nietssss kwalijk kan nemen. Moet mezelf echt tegenhouden hem te bellen. zoveel spijt van alles, bahh :(

en jullie sterkte! Mijn ouders zijn een half jaar gescheiden, het is nog steeds niet rond en ik zie hoe fucking zwaar het is en hoeveel balast die juridische shit geeft.
pi_111743115
@thatday, probeer je gedachtes te verzetten, mailtjes wissen, etc.
Leuk is het nooit.

Voel me vandaag uberlelijk en nog niet eens door mijn ex. Shit.. :{
In life, every ending is a new beginning..
  zaterdag 19 mei 2012 @ 17:08:36 #245
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111745581
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 15:26 schreef thatday het volgende:
noooit oude mailtjes teruglezen. ik heb zoveel fouten gemaakt, men ik schaam me echt voor bepaald gedrag. En ik ben boos/jaloers dat hij nu een relatie heeft met iemand waarvan hij altijd zei: haar noooit, zij is zo onaantrekkelijk. En het erge is dat ik hem nietssss kwalijk kan nemen. Moet mezelf echt tegenhouden hem te bellen. zoveel spijt van alles, bahh :(

en jullie sterkte! Mijn ouders zijn een half jaar gescheiden, het is nog steeds niet rond en ik zie hoe fucking zwaar het is en hoeveel balast die juridische shit geeft.
Je moet jezelf geen verwijten maken en naar die ander kijken helpt daar al helemaal niet bij.

Voor mij is het juridische gedeelte nu echt een mooie uitdaging. Ben er klaar voor. Kom maar op. Ben echt zeer strijdlustig. Daarnaast werk ik aan mijzelf al hoewel dat zo goed als afgerond is. Misschien nog een kleurtje op mijn lijf als zichtbaar iets, maar dat komt goed met de zomer voor de deur. Heb er zin in.

En ja, ik weet dat zoals ik nu ben in schril contrast staat met 5 maanden geleden.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_111746751
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 17:08 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Je moet jezelf geen verwijten maken en naar die ander kijken helpt daar al helemaal niet bij.

Voor mij is het juridische gedeelte nu echt een mooie uitdaging. Ben er klaar voor. Kom maar op. Ben echt zeer strijdlustig. Daarnaast werk ik aan mijzelf al hoewel dat zo goed als afgerond is. Misschien nog een kleurtje op mijn lijf als zichtbaar iets, maar dat komt goed met de zomer voor de deur. Heb er zin in.

En ja, ik weet dat zoals ik nu ben in schril contrast staat met 5 maanden geleden.
Hoelang duurr het nou nog voordat jouw scheiding is afgewikkeld? Was wel al in gang gezet toch?


Klotegevoel vandaag. Bah.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111747956
Hmm ik begin haar steeds minder en minder te missen maar toch is het zonde. Ik ben er trots op en zo maar ook de idealen die ik heb ontwikkeld sinds ik haar heb leren kennen lijken te verwateren en eigenlijk was zij mijn stimulans/inspiratie om mijn eigen leven om te gooien en haar mentaliteit na te streven.

Nu lijkt het allemaal weer teniet gedaan en leef ik mijn eigen suffe leventje weer. Niet dat ik er mee zit, want ik moet er zelf wat van maken en ik blijf plannen smeden, maar het is toch wel zonde toch?

Mja. Steeds minder missen dus. En toch heb ik ergens nog hoop of verwachting dat ze me mailt of belt met haar blije hoofd om iets te ondernemen. En niet eens omdat ik haar terug wil omdat ze me genoeg redenen heeft gegeven en alles, maar ik zou wel met haar willen blijven om gaan, zoals ze zelf ook heeft aangegeven.

Is dat raar? Of loop ik te hard van stapel? Tis denk ik net een maandje uit of zo.. De emoties zijn minder heftig en rationeel heb ik het allemaal wel op een rijtje... Ik begin weer te leven.
pi_111748562
Nou Faazz dan heb je meer 'geluk' dan ik wat betreft de emoties die minder heftig zijn. Laat de hoop varen, daar kun je nu niks mee.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 19 mei 2012 @ 18:40:39 #249
103012 Nies
Die hekse
pi_111748652
Mijn hele wereldbeeld is verwrongen door zijn acties. En dat neem ik hem best kwalijk.
Hij zit er mooi met die indo van 'm en ik zit hier met een bende puin dat ooit een leven was, en voor hem verdorie zelfs een leuk leven!
Drie stapjes vooruit, twee achteruit. Die twee achteruit afgelopen week kunnen incasseren...
Nog steeds mis ik hem niet. Zijn aanwezigheid niet, niks van hem. Nog steeds verschrikkelijk blij dat ie weg is, maar nog altijd kan ik helemaal niks met het feit dat hij zo makkelijk liegent door het leven fladdert, alsof het allemaal niets voorsteld....
Het weer is heerlijk, ik heb geweldige mensen om me heen, en fuck, door hem en zijn acties heb ik er nu een puinbende van.
Lul!
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_111748767
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 18:38 schreef QEX het volgende:
Nou Faazz dan heb je meer 'geluk' dan ik wat betreft de emoties die minder heftig zijn. Laat de hoop varen, daar kun je nu niks mee.
Hoe bedoel je "Geluk" ?
pi_111749132
@faazz; dat je nu al kan zeggen dat je emoties minder heftig zijn. En kan zeggen dat je weer begint te leven. (sorry voor de misschien wat ongelukkige woordkeus)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111750915
Liefde... Ik denk niet dat het voor mij is weggelegd. :N
In life, every ending is a new beginning..
pi_111752140
Jawel. En op een dag komt het weer naar je toe misschien uit een onverwachte hoek.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111752519
Al begrijp ik nog steeds niet dat er mensen zijn die geloven; 'it is better to have loved and lost then to never have loved at all.'
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 19 mei 2012 @ 20:21:49 #255
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111752772
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 17:40 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Hoelang duurr het nou nog voordat jouw scheiding is afgewikkeld? Was wel al in gang gezet toch?

Klotegevoel vandaag. Bah.
Ik heb geen idee. Wou het via mediation doen, maar die start hij 2 maal op en zegt hij 2 maal af. Hij gaat nu een eigen advocaat in de arm nemen. Ik wens hem succes
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_111753326
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 20:21 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Wou het via mediation doen, maar die start hij 2 maal op en zegt hij 2 maal af. Hij gaat nu een eigen advocaat in de arm nemen. Ik wens hem succes
Vervelend zeg. Mediation lijkt me toch de meest vredelievende manier.

@QEX, dat gezegde heb ik ook nooit gesnapt. Ik voel me nu weer of mijn hart aan diggelen ligt. Wat is er mis met mij..? :'(
In life, every ending is a new beginning..
pi_111753577
@lalouchi; je bent een mens.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111754451
Het lijkt wel of ik nooit goed genoeg ben.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111754704
Klopt lalouchi, je bent niet genoeg, je bent MEER.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111754752
Zo voelt het niet . :'(
In life, every ending is a new beginning..
pi_111754790
Omdat je het niet tegen jezelf zegt.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 19 mei 2012 @ 21:04:06 #262
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111754972
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 20:58 schreef LaLouchi het volgende:
Zo voelt het niet . :'(
Denk eens aan vorige week en hoe je daar doorheen bent gekomen. Liefde aan en van je dochter, liefde aan en van je moeder. Waar heb je die kerel nu voor nodig die je in de steek heeft gelaten en helemaal op het moment dat het voor jou van groot belang was?

En ooit, als dit achter de rug is, dan zul je zien dat er wel een lieve man kan zijn, maar voor nu is dat helemaal niet van belang
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_111755356
Het gaat ook niet om die kerel.. :N

Ik voel me gewoon heel lelijk en de moeite niet waard.

Mijn ex wil ik liever vandaag dan morgen van gescheiden zijn. Ik kan het alleen, dat weet ik wel. Ik weet niet. Rot gevoel.
In life, every ending is a new beginning..
  zaterdag 19 mei 2012 @ 21:18:30 #264
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111755639
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 21:12 schreef LaLouchi het volgende:
Het gaat ook niet om die kerel.. :N

Ik voel me gewoon heel lelijk en de moeite niet waard.

Mijn ex wil ik liever vandaag dan morgen van gescheiden zijn. Ik kan het alleen, dat weet ik wel. Ik weet niet. Rot gevoel.
Je bent je nu dus iets flink aan het aanpraten. Ik bedoel het niet rot meis, maar zet alsjeblieft de computer uit en ga tv kijken of een film of een serie. Hier is niet goed voor je nu. Of ga lekker op tijd naar bed
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_111756184
national treasure op veronica.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111760981
Mijn vriendin heeft het vrijdag uitgemaakt. Het kwam er op neer dat ze geen gevoelens voor me had, dat ze niet meer verliefd op me was en dat ze me niet miste als we niet bij elkaar waren. Daarnaast zou ze nog onderdrukte gevoelens hebben voor haar eerste ex.
pi_111762372
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 22:51 schreef Gladif het volgende:
Mijn vriendin heeft het vrijdag uitgemaakt. Het kwam er op neer dat ze geen gevoelens voor me had, dat ze niet meer verliefd op me was en dat ze me niet miste als we niet bij elkaar waren. Daarnaast zou ze nog onderdrukte gevoelens hebben voor haar eerste ex.
Sterkte ;(. Hoe lang hadden jullie een relatie?
pi_111762472
Sterkte inderdaad
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111764078
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 23:16 schreef Charcot het volgende:

[..]

Sterkte ;(. Hoe lang hadden jullie een relatie?
Meer dan een half jaar. En bedankt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gladif op 19-05-2012 23:46:01 ]
  zondag 20 mei 2012 @ 09:33:48 #270
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111773389
Sterkte gladif.

Morgen allemaal. Heb nog steeds dat rotgevoel. Net al een stuk met de hond gelopen, niks helpt. Back to my loser status.
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 20 mei 2012 @ 09:45:58 #271
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111773511
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 09:33 schreef LaLouchi het volgende:
Sterkte gladif.

Morgen allemaal. Heb nog steeds dat rotgevoel. Net al een stuk met de hond gelopen, niks helpt. Back to my loser status.
Niks back to my loser status.... wat mij geholpen heeft, maar natuurlijk niet weet of dat bij jou ook helpt, is opschrijven wat wel goed gaat en waar je trots op bent... 1e punt heb je al, je dochter!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 20 mei 2012 @ 09:52:22 #272
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111773581
Mijn dochter ben ik hwwl trots op, maar daar gaat het vaak ook niet zo goed mee, dan ben ik ineens een rotmama, en dat doet zeer :N

Ik dacht rust gevonden te hebben, maar blijkbaar niet. En heeft echt totaal niks met mijn ex te maken.

Situatie nu maakt me zo verdrietig. :'(

Proberen mezelf hier uit te trekken, te vergeten..
In life, every ending is a new beginning..
pi_111774790
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik voel me zo alleen. De drang is er om steeds contact te zoeken met haar terwijl dat misschien niet zo goed is. Tips?
pi_111774797
Je dochter voelt aan dat jij niet lekker in je vel zit en reageert daar op. En ik weet niet hoe oud ze is maar alle kinderen gaan zich op een gegeven ogenblik afzetten tegen mamma. Dan willen ze alleen pappa nog. En daar moet je even doorheen.

Weet wat je doormaakt, het zijn buien en die komen terug, steeds minder vaak maar lijken daardoor wel heftiger.

Maar het gaat je lukken want je bent sterk.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 20 mei 2012 @ 11:14:40 #275
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111774836
Probeer je op andere dingen te focussen. Zeker geen contact zoeken, al is dat moeilijk.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111774858
@gladif; bel een vriend/vriendin en praat daarmee, ga leuke dingen doen (voorkeur met een goede vriend/vriendin) Schrijf desnoods op wat je wil zeggen/vragen (voor jezelf niet om te laten lezen)
Her decoreer (een deel van) je huis. Kijk films, lees boeken, zoek een nieuwe hobby.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111774899
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:15 schreef QEX het volgende:
@gladif; bel een vriend/vriendin en praat daarmee, ga leuke dingen doen (voorkeur met een goede vriend/vriendin) Schrijf desnoods op wat je wil zeggen/vragen (voor jezelf niet om te laten lezen)
Her decoreer (een deel van) je huis. Kijk films, lees boeken, zoek een nieuwe hobby.
Thanks. Wat is het nut van het opschrijven eigenlijk?
  zondag 20 mei 2012 @ 11:32:02 #278
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_111775167
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:18 schreef Gladif het volgende:

[..]

Thanks. Wat is het nut van het opschrijven eigenlijk?
Dingen voor jezelf helder krijgen. Het
Helpt om van je af te schrijven en dan later te lezen wat je echt voelt.
pi_111775295
En dat teruglezen hoeft niet perse. je bent het dan in ieder geval kwijt uit je systeem zeg maar. Van je afschrijven is altijd goed. niet alleen bij liefdesverdriet.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 20 mei 2012 @ 12:23:02 #280
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111776552
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:13 schreef QEX het volgende:
Je dochter voelt aan dat jij niet lekker in je vel zit en reageert daar op. En ik weet niet hoe oud ze is maar alle kinderen gaan zich op een gegeven ogenblik afzetten tegen mamma. Dan willen ze alleen pappa nog. En daar moet je even doorheen.

Weet wat je doormaakt, het zijn buien en die komen terug, steeds minder vaak maar lijken daardoor wel heftiger.

Maar het gaat je lukken want je bent sterk.
Mijn dochter is 7. Bij tijd en wijle is zo boos dat haar vader weg is, dat ze dat op mij botviert. Het is dan mijn schuld en ik ben dan een rotmama. Meent ze niet, maar doet zeer. Vooral omdat ik weet dat de veroorzaker niet met die buien hoeft te dealen, en zo wel dan zet hij haar weer bij nij af. Hij loopt overal voor weg.

Alles bij elkaar heeft ervoor gezorgd dat ik niet kan wachten tot ik gescheiden ben. Hij is niet meer wat ik wil, bij hem ligt mijn toekomst niet.

Ik ervaar mijn leven momenteel erg zwaar, verzorging van mijn moeder komt volledig op mij, werken, huishouden, dochter ook.. En dan heb ik hier nog een zusje van 18 rondlopen die her vertikt mee te helpen met wat dan ook. ik loop op mijn tandvlees. Daarbij is er nog wat gebeurd wat mij ook zeer doet. Gevolg; telkens ff naar boven rennen voor een huilbui, mezelf weer oprapen, en dan weer zorgen. Daarbij zorgen dat dat niet langer als 5 minuten duurt anders hebben ze het door..

Kortom voel me verschrikkelijk. Ik ben echt op.
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 20 mei 2012 @ 13:41:22 #281
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_111779097
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:23 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Mijn dochter is 7. Bij tijd en wijle is zo boos dat haar vader weg is, dat ze dat op mij botviert. Het is dan mijn schuld en ik ben dan een rotmama. Meent ze niet, maar doet zeer. Vooral omdat ik weet dat de veroorzaker niet met die buien hoeft te dealen, en zo wel dan zet hij haar weer bij nij af. Hij loopt overal voor weg.

Alles bij elkaar heeft ervoor gezorgd dat ik niet kan wachten tot ik gescheiden ben. Hij is niet meer wat ik wil, bij hem ligt mijn toekomst niet.

Ik ervaar mijn leven momenteel erg zwaar, verzorging van mijn moeder komt volledig op mij, werken, huishouden, dochter ook.. En dan heb ik hier nog een zusje van 18 rondlopen die her vertikt mee te helpen met wat dan ook. ik loop op mijn tandvlees. Daarbij is er nog wat gebeurd wat mij ook zeer doet. Gevolg; telkens ff naar boven rennen voor een huilbui, mezelf weer oprapen, en dan weer zorgen. Daarbij zorgen dat dat niet langer als 5 minuten duurt anders hebben ze het door..

Kortom voel me verschrikkelijk. Ik ben echt op.
Misschien moet wij allemaal hier maar eens goed boos op je worden. Misschien dat dat helpt. Reden is dat je jezelf een complex aan zit te praten, in deze topic blijft hangen en ik weet niet met wie je eventueel nog via dm/pm zit te kleppen, maar in ieder geval blijf je hangen. Je komt over als een langspeelplaat die blijft hangen. Iedereen komt hier met tips. Je bent geen klein kind meer. Schouders er onder zetten, rug recht en neus in de lucht. Ga dingen doen die er toe doen. Dipjes mogen best hoor, maar je laat je nu erbij neervallen. Je voelt je niet verschrikkelijk, dat praat je je aan. Er zijn zoveel mooie dingen die nog gaan komen. Je bent 24 (?) en nog een heel leven voor je. Als je het bijltje er nu al bij neergooit, vraag ik mij af hoe je de rest van je leven door probeert te brengen. Je hebt nu al genoeg dingen meegemaakt en je bent er nog steeds. Je kunt meer dan je denkt!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_111779640
hmm ik heb het gevoel dat ik niet meer verliefd ben en dat ik dat toch wel jammer vind.
Nu heb ik echt het idee dat ik het kan los laten en het kan accepteren. En het is goed dat ik niet meer die molensteen heb, maar het is toch echt jammer of zo.

Want we spreken elkaar nog wel en volgende week gaan we afspreken. Maar ik heb niet meer dat gevoel van "Jottum!!" en zo en mja.. Ik geloof er wel in dat ik met haar goeie vrienden kan worden, ook al is dat de grootste :') als het gaat om exen... Een beetje mosterd na de maaltijd..

Maar mja. loopt wel los denk ik...
pi_111787335
Het doet zo'n pijn. Ik zag een toekomst voor mij met haar. Samen kon je de wereld aan, nu is het alleen jij en ik. Ik weet niet hoe ik verder moet.
pi_111787632
@ Gladif. Schrijf het op, geef het tijd. praat met mensen. (het liefst met mensen tegen wie je honderd keer hetzelfde kan zeggen) Doe huil sessies, schreeuw de boel bij elkaar. Ga lekker buiten iets doen (heerlijk weer) fietsen, wandelen. Activiteit doet vaak heel goed.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 20 mei 2012 @ 18:34:49 #285
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111792232
@mickeys, gedeeltelijk heb je gelijk. Ik blijf niet hangen, ik heb alleen al 2 dagen een enorme dip. Kwa ex, dat is prima, echt. Ik wil hem nooit meer terug. Ik denk dat het een beetje een backfire is van de afgelopen week. Heel veel emoties gehad,.er heel veel alleen voor gestaan, ik ben ook gewoon doodmoe. Dat bij elkaar, maakt denk ik mijn gemoedstoestand. In dit topic kom ik graag, om mijn hart te luchten, om andere bij te staan. Verder mijn pm/dm ja misschien heb j daar wel een punt in.

Bedankt voor de schop onder mijn kont, ik begrijp wat je bedoeld. Opstaan en weer doorgaan.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111795786
En neem af en toe een break. Misschien denk je er geen tijd voor te hebben, maar doe het. Pak een schrift ga even 5-10 minuten zitten, schrijf of schrijf niet. Zet een kopje thee. Evt tissues als je ze nodig hebt (en laat die tranen gaan als je er behoefte aan hebt)

Maar ga ook wat ondernemen voor je zelf. Doe desnoods een grote voorjaarsschoonmaak. (knap je van op echt)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 20 mei 2012 @ 19:45:08 #287
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111796121
Ja tegenwoordig voordat ik ga slapen zet ik oceaan geluiden op en denk ik aan.. Niks. En dan gaat slapen goed :)

Toevallig vandaag mijn kledingkast opgeruimd en de badkamer uitgesopt. En met dochter monopoly gespeeld en een ijsje gaan halen. En nu zit ik weer op de bank en weer veel onrust in mijn lijf.

Ik ga morgen of dinsdag naar het juridisch loket. Wil het geregeld hebben. Ik wil verder.
In life, every ending is a new beginning..
pi_111796265
Lees een boek, of kijk een filmpje. Of verzin een titel voor mijn volgende bestseller. (hoewel ik er nog geen heb) ;)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 20 mei 2012 @ 19:48:58 #289
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111796332
Waar gaat je bestseller over? ;)
In life, every ending is a new beginning..
pi_111796386
Hmmm ik begeef me in gevaarlijk vaarwater. Ze moet me niet meer en blijft dat indirect op mijn hart drukken maar toch wilt ze met me om blijven gaan. Ik heb echt zo'n houding van "het zal mij een biet wezen" en laat het maar gebeuren. En ik geloof ook wel dat we nog veel zullen mee maken, zoals het er nu naar uit ziet.

Nu wordt ik dus gefriendzoned maar moet ik wel rekening houden met het feit dat ze me nu op meerdere fronten geblockt heeft en me tot op zekere hoogte niet meer in haar wereldje toe laat. Waardoor mijn argwaan alleen maar toe zal nemen.

Ze is van het typ 'stuiterbal' en ontmoet elke dag nieuwe mensen en komt op de raarste plekken. Gaat net studeren en zal dus ook net zo snel weer een nieuwe gast aan de haak slaan die ze even later net zo goed zal dumpen.

Niet dat het mijn zaken zijn, maar wil ik naast haar zitten tijdens een bbq terwijl ik weet dat ze een andere gast date die misschien nog wel vet cooler is dan ik ? :{

Nu beschik ik zelf ook wel over een ruggengraat en kan ik me zelf de vraag stellen wat zij toevoegt in mijn leven en waarom ze uberhaupt belangrijk is. En of ik niet stiekem nog een kans zie. Maar ik ben ook goed bevriend met een andere ex, dus waarom niet. Echter was ik de gene die haar destijds gedumpt heeft.

Hmm.. Misschien zelf maar zsm op zoek naar een rebound dan?

Dit gaat echt hele lompe wendingen nemen voorspel ik nu al :')
pi_111797175
@lalouchi; zie DM (kan niet teveel details geven, dat zal je snappen)

@faazz. Ik zou, ook als je vrienden zou willen blijven eerst een tijdje afstand nemen. mijn inziens kun je na een relatie niet over gaan op de friendzone.

En waarom op zoek naar een rebound. Je bent meer waard dan dat.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_111798061
Ik weet niet of deze vuistregel voor iedereen op gaat, maar als je je zelf genoeg redenen heb gegeven om het punt van los laten in te starten, geldt voor elke maand dat je wat gehad hebt, een week om het los te laten.

Dus zodra je de schok te boven bent, kan je naar een jaar relatie na drie maanden eens een bak koffie gaan drinken.

Het is me wel opgevallen dat het enigszins klopt, maar nu op dit moment is mijn eigenwijsheid en losbolligheid me baas en laat ik het maar gebeuren.

Ik heb immers ook geen zin om me kut te gaan voelen dus de "screw this, i'm going home" mentaliteit voert de boventoon.

Wel moet ik in mijn achterhoofd houden dat ik nu niet moet gaan stoken of met verwijten moet gaan komen. Dat is ook zo'n fase in het verwerken.

Mja, ik zie het vooralsnog wel aan. Ik hoef haar in ieder geval niet terug als relatie.
  zondag 20 mei 2012 @ 21:32:26 #293
103012 Nies
Die hekse
pi_111803826
Viavia te horen gekregen dat ex-vriendlief gaat samenwonen met mevrouw de indo-del.
Niet eens zo onverwacht, het doet me niet eens zo heel veel, ik word alleen wel weer heel erg met mijn neus op de feiten gedrukt....
Ik heb voor hem toch ook echt helemaal nooit iets betekend.....
:')
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_111804212
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 21:32 schreef Nies het volgende:
Viavia te horen gekregen dat ex-vriendlief gaat samenwonen met mevrouw de indo-del.
Niet eens zo onverwacht, het doet me niet eens zo heel veel, ik word alleen wel weer heel erg met mijn neus op de feiten gedrukt....
Ik heb voor hem toch ook echt helemaal nooit iets betekend.....
:')
wordt je daar niet vreselijk kwaad over, ik wel in het begin nog steeds wel een beetje maar het is al minder gelukkig
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  zondag 20 mei 2012 @ 21:43:17 #295
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111804561
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 21:32 schreef Nies het volgende:
Viavia te horen gekregen dat ex-vriendlief gaat samenwonen met mevrouw de indo-del.
Niet eens zo onverwacht, het doet me niet eens zo heel veel, ik word alleen wel weer heel erg met mijn neus op de feiten gedrukt....
Ik heb voor hem toch ook echt helemaal nooit iets betekend.....
:')
Hoe kan dat nou zo snel? Jeetje zeg.. :N
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 20 mei 2012 @ 21:47:35 #296
103012 Nies
Die hekse
pi_111804832
Ja zo snel..... Ze hebben eerder samengewoond.... zijn helemaal blij dat ze elkaar weer 'gevonden' hebben.....
Ach..... als je niet alleen kan zijn, het verleden niet los kan laten, altijd maar aan elkaar moet blijven trekken.... dan zit ik zelfs met mijn ellende hier nog beter dan hun met zijn tweeën....
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_111805428
ik snap niet dat mensen dat kunnen, dat zegt mij dat de relatie die er was voor hun niet teveel voorstelde.

mijn ex woonde meteen weer samen met der huidige vriend
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  zondag 20 mei 2012 @ 21:59:49 #298
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111805710
Was jij dan een soort rebound, nies? Apart hoor...
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 20 mei 2012 @ 22:05:46 #299
103012 Nies
Die hekse
pi_111806182
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 21:59 schreef LaLouchi het volgende:
Was jij dan een soort rebound, nies? Apart hoor...
Dat zou je haast denken, ware het niet dat we bijna vijf jaar met elkaar hebben gelopen, en hij daarvoor ook nog een vijfjarige relatie met een andere meid heeft gehad.....

Schijnbaar kunnen ze elkaar niet loslaten, maar waarom ze daar zo over moeten liegen en draaien?

Ik weet in ieder geval heel zeker; ik ben beter dan dat!
Ik heb wel kloten :7
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zondag 20 mei 2012 @ 22:08:18 #300
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_111806396
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 22:05 schreef Nies het volgende:

[..]

Dat zou je haast denken, ware het niet dat we bijna vijf jaar met elkaar hebben gelopen, en hij daarvoor ook nog een vijfjarige relatie met een andere meid heeft gehad.....

Schijnbaar kunnen ze elkaar niet loslaten, maar waarom ze daar zo over moeten liegen en draaien?

Ik weet in ieder geval heel zeker; ik ben beter dan dat!
Ik heb wel kloten :7
Ja dat vind ik ook onbegrijpelijk. Alsof hij altijd nog aan haar gedacht heeft lijkt wel..
In life, every ending is a new beginning..
pi_111807743
Nou zal ik dan maar de laatste post plaatsen :-)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')