Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Lacina Traore is echt een beest, maar mensen gebruiken hem eigenlijk alleen om op te crossen. Hij is 2 meter 3, heeft degelijke pace (70) en vooral 94 strengthquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:00 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand met Traore gespeeld ? ST- Silver - Russian League ; hoorde wel goede verhalen
Ja, UP Schurlle is de beste spits in de bundesliga als we de IF's niet meereknenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:
ik kan die UP schurrle wel als wissel kopen, of is hij beter als de normale Gomez?
Welke formatie zou je aanraden om met hem te spelen ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lacina Traore is echt een beest, maar mensen gebruiken hem eigenlijk alleen om op te crossen. Hij is 2 meter 3, heeft degelijke pace (70) en vooral 94 strength
Ik niet maar verwijdertquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie heeft er trouwens een 'R' bovenin de OP gezet
5-2-2-1quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Welke formatie zou je aanraden om met hem te spelen ?
Dudeweiser..quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie heeft er trouwens een 'R' bovenin de OP gezet
Oke bedankt dan koop ik hemquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, UP Schurlle is de beste spits in de bundesliga als we de IF's niet meereknen
No homoquote:
Alles met wingers. 4-3-2-1 of 4-3-3 ofzo. Heb er zelf niet mee gespeeld, maar heb wel vaak moeite met hem. Best aardige flanken ook in Rusland met gasten als Carcela en Legear.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Welke formatie zou je aanraden om met hem te spelen ?
5-2-1-2quote:
No homoquote:
3-5-2quote:
quote:
Ik had hem in Russisch zilver team (Met Eto'o er naastquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
Deze gast was ook lastig om tegen te spelen uit de RPL trouwens
http://www.futhead.com/12/player/8932
Wel 2* skill
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:09 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Best goede stats pace voor een 65.
Werd hij niet verkocht voor 150 SP? Hij is volgens mij 1k waard.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:09 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Best goede stats voor een 65.
Ben je over jezelf klaargekomen dan?quote:
Nog niets bekend. Denk dat EA vond dat dit happy hour vandaag genoeg klanten zou trekken omdat EPL TOTY net uit is. Zal morgen wel zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:11 schreef Toefjes het volgende:
Is er al een MOTM Falcao, of word deze pas later bekend gemaakt?
Defending en Heading zijn ook gewoon prima. Eigenlijk zijn dat + de lengte, pace en de workrates waar ik naar kijk bij CB's..quote:
Nee, ik liet hem eigenlijk ook gewoon gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Werd hij niet verkocht voor 150 SP? Hij is volgens mij 1k waard.
Dan ga ik er echt een team omheen bouwen. Lijkt me een genot om mee te spelenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:12 schreef StijnDa het volgende:
Moet welzijn. Sowieso beter dan alle huidige versies.
Falcao dus.
Hij zal wel een beetje duur wordenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan ga ik er echt een team omheen bouwen. Lijkt me een genot om mee te spelen
Maak er weer een CAM van danquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:19 schreef wieisboos het volgende:
Iemand ST Overtoom kopen ps3? Denk niet dat hij ooit verkocht wordt aangezien niemand naar hem zoekt op de markt...
Kost ook geen geld toch....quote:
Dan koop ik hem welquote:
Hmm ja, ligt er aan hoe goed hij wordtquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4 ton denk ik, kan ik nog genoeg omheen zetten dankzij de crash
Oh no you didn'tquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |