Tjah, hij voelt blijkbaar niks voor Feyenoordquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet je dat zeker? In Eindhoven op rij 10 zitten?
Hij voelt niks speciaal als hij het Philips stadion ziet, daarnaast besteedt hij zoveel mogelijk vrije tijd in Rotterdam.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah, hij voelt blijkbaar niks voor Feyenoord
Moet ook wel als je vrouw, kind en oma daar woont.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:03 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hij voelt niks speciaal als hij het Philips stadion ziet, daarnaast besteedt hij zoveel mogelijk vrije tijd in Rotterdam.
En al z'n matties ook. Ik snap niet zoveel van die gast, loopt die nu allemaal te vertellen dat z'n familie en vrienden heel belangrijk zijn enzo, waarom ga je dan naar Eindhoven?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet ook wel als je vrouw, kind en oma daar woont.
Strijden voor kampioenschap en CL? Waar ze bij Feyenoord jaren niet in de buurt kwamen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:06 schreef YazooW het volgende:
[..]
En al z'n matties ook. Ik snap niet zoveel van die gast, loopt die nu allemaal te vertellen dat z'n familie en vrienden heel belangrijk zijn enzo, waarom ga je dan naar Eindhoven?
Achteraf zou ik nu natuurlijk een hele zielige opmerking kunnen maken maar dat doe ik maar nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strijden voor kampioenschap en CL? Waar ze bij Feyenoord jaren niet in de buurt kwamen.
Ik heb het gevoel dat hij dat niet durft, dat hij dan helemaal niet meer ik Rotterdam kan komen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:10 schreef YazooW het volgende:
[..]
Achteraf zou ik nu natuurlijk een hele zielige opmerking kunnen maken maar dat doe ik maar nietSnap ook wel dat hij is gegaan, maar hij mag wel wat positiever over PSV praten, komt bij mij een beetje over dat hij niet zo veel geeft om zijn huidige club.
Mwha, zei net dat hij god bedankt voor al die mensen die komen kijken in het philips stadion.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:10 schreef YazooW het volgende:
[..]
Achteraf zou ik nu natuurlijk een hele zielige opmerking kunnen maken maar dat doe ik maar nietSnap ook wel dat hij is gegaan, maar hij mag wel wat positiever over PSV praten, komt bij mij een beetje over dat hij niet zo veel geeft om zijn huidige club.
Dat zal het dan misschien wel zijn ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij dat niet durft, dat hij dan helemaal niet meer ik Rotterdam kan komen.
Achja, 1 wedstrijd minder, geen Brazilie, Argentinie, Uruguay enz.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:19 schreef Artillerieschaap het volgende:
Wijnaldum denkt dat het EK winnen makkelijker is dan het WK. Nederland, Spanje en Duitsland werden vorige keer gewoon 1, 2, 3
Geen realistisch spel iddquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:19 schreef YazooW het volgende:
Hattrick van Persie![]()
Helaas alleen op de playstation
Maar ook geen landen zoals Nieuw-Zeeland, Noord-Korea en Honduras.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Achja, 1 wedstrijd minder, geen Brazilie, Argentinie, Uruguay enz.
Kan je toch geen stadion noemen, is meer een bedrijfshal met tribunesquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:22 schreef Doublepain het volgende:
Lijkt ook wel een beetje eenzaam in dat stadion
Griekenland, Ierland en Oekraine word ik ook niet echt warm van.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:21 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Maar ook geen landen zoals Nieuw-Zeeland, Noord-Korea en Honduras.
iddquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:22 schreef YazooW het volgende:
[..]
Kan je toch geen stadion noemen, is meer een bedrijfshal met tribunes
quote:In de tweede uitzending van Hand van God een bijzonder portret van John Guidetti. De Zweedse superspits is binnen één seizoen al uitgegroeid tot een van de populairste Feyenoorders ooit. Guidetti groeide op in Kenia en vertelt Sander de Kramer over hoe hij daar christen is geworden. Ook gaat het uiteraard over zijn bijzondere jaar in Rotterdam en kijkt hij vooruit naar het EK.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |