Maakt me dan weer minder uit. Okselhaar bleghquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:49 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
als ze hun okselhaar al niet scheren dan al helemaal niet daar beneden![]()
beter stoppeltjes dan een bos, hequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:52 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
na 2 dagen heb je stoppeltjes.. nou liever geen van beide
"Massacara"...haha dat was wel erg schattig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:41 schreef vraagjesman123 het volgende:
trouwens wat ik wel jammer vind is dat meisjes van 14 met blackberrys rond lopen zomaar hun ping geven en massacara gebruiken oogschaduw enz.
jammer,
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:53 schreef Cigarette het volgende:
Vrouwen met een lelijk gebit!
Daarvan gaat mijn sjonnie altijd hangen
moeilijk die woordenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:53 schreef Hedera het volgende:
[..]
"Massacara"...haha dat was wel erg schattig.
ewww meestal van die negersquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:53 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
oh vrouwen met van die gouden tanden
Bier is goed voor uitgaan.quote:
heb geen wisky hier he en ik ben 16quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:54 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Bier is goed voor uitgaan.
Thuis neem je lekker een vol glas whisky met ijsblokjes en een mint blaadje
Massacrequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:53 schreef Hedera het volgende:
[..]
"Massacara"...haha dat was wel erg schattig.
Ag zieltje toch..quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:54 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
heb geen wisky hier he en ik ben 16
Ik weet van niks, was de eerste hit op google in een poging om grappig te doen hier.quote:
het lijken ook écht spinnenpotenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:56 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Ik weet van niks, was de eerste hit op google in een poging om grappig te doen hier.
Aah..quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:56 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Ik weet van niks, was de eerste hit op google in een poging om grappig te doen hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |