Labello en vaseline is bijna hetzelfde. Het is zeker niet verboden het te gebruiken (droge lippen zijn ook niet prettig), maar doe het wel met mate.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:33 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
ik doe geen labello wel altijd vaseline anders is het zo droog.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:35 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Labello en vaseline is bijna hetzelfde. Het is zeker niet verboden het te gebruiken (droge lippen zijn ook niet prettig), maar doe het wel met mate.
wanneer is make-up te veel?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:34 schreef vraagjesman123 het volgende:
vrouw+mooie laarzen+jurkje of sexy outfit+normale make up zoals klein beetje mascara ik schrijf dit verkeerd![]()
=
dat is ook genoegquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:35 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
wanneer is make-up te veel?
ik draag zelf (als ik make-up op heb) mascara en lippenstift en vind dat nog weinig vergeleken met anderen
oh nee dat draag ik nooitquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:36 schreef vraagjesman123 het volgende:
niet van die oogschaduw,poeder zooi,waaronder rouge,bruinings poeder ofzo iets
De kunst zit hem hier niet in het gebruik ervan, maar de toepassing ervan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:36 schreef vraagjesman123 het volgende:
niet van die oogschaduw,poeder zooi,waaronder rouge,bruinings poeder ofzo iets
Zelfvertrouwen kun je ook in een ander topic opdoen.quote:
het is wel on topicquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen kun je ook in een ander topic opdoen.
Ik vind om een of andere reden het leuk om een vrouw te zien zonder make-up..quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:37 schreef Willaaam het volgende:
[..]
De kunst zit hem hier niet in het gebruik ervan, maar de toepassing ervan.
dan weet je of het een mooie vrouw is of een poederdoosquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:38 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Ik vind om een of andere reden het leuk om een vrouw te zien zonder make-up..
ik vraag wanneer jongens make-up te veel vinden, dat heeft niks met mijn zelfvertrouwen te makenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen kun je ook in een ander topic opdoen.
ben ik de enigste die antwoordquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:39 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
ik vraag wanneer jongens make-up te veel vinden, dat heeft niks met mijn zelfvertrouwen te maken
Ik kan me weinig mensen herinneren die er niet beter uitzien bij een juiste toepassing van make-up. Dat geldt overigens zowel voor mannen als vrouwen. Het interesseert mij geen moer en ik ga me er echt niet mee bezig houden (voordeel van man zijn), maar er is een reden waarom publieke mannen ook regelmatig op de poederstoel zitten. Als het goed is ziet het er dan uit alsof er niets op zit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:38 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Ik vind om een of andere reden het leuk om een vrouw te zien zonder make-up..
Ja, precies!quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:39 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
dan weet je of het een mooie vrouw is of een poederdoos
dat altijd, maar in de praktijk word het vaak niet goed toegepastquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:40 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Ik kan me weinig mensen herinneren die er niet beter uitzien bij een juiste toepassing van make-up. Dat geldt overigens zowel voor mannen als vrouwen. Het interesseert mij geen moer en ik ga me er echt niet mee bezig houden (voordeel van man zijn), maar er is een reden waarom publieke mannen ook regelmatig op de poederstoel zitten. Als het goed is ziet het er dan uit alsof er niets op zit.
ik moest gniffelenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:41 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Ja, precies!
Je moet er naast kunnen wakker worden en niet dat je 's ochtends denkt dat je in een van de Hellraiser films zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |