maar als vrouw kun je jurkjes toch niet weerstaanquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:25 schreef vraagjesman123 het volgende:
[..]
niet echt een afknapper dat is gewoon iets persoonlijks van de persoon in kwestie
daar heb je een puntquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:26 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
maar als vrouw kun je jurkjes toch niet weerstaan
ik kan niet koken......quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:26 schreef vraagjesman123 het volgende:
vrouwen die alleen het huishouden hoeven te doen en dat nog niet aan kunnen of gewoon helemaal niks doen
Ik heb genoeg aan een half uur.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:27 schreef vraagjesman123 het volgende:
vrouwen die 2 uur onder de douche staan om hun haar te wassen
okee maar ik bedoel er zijn van die vrouwen die doen niks in het huishouden en de man moet dan werken + huishoudenquote:
Dat is zeker een afknapper, maar geen directe.quote:
dat is nog toe gestaanquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan een half uur.
En nee, ik heb lang haar.
veel make-up inderdaadquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:28 schreef Tokamak het volgende:
Manipulatief gedrag
Kettingliegen
Attention whores
Hoerig gedrag cq. kleding cq uiterlijk
Te afhankelijk zijn
Vieze tanden
Veel make-up
Veel zeiken
Ontzettend jaloers zijn
Labello-lippen
Te mager/te dik
Te veel met de mode meelopen/geen karakter hebben
Niet zichzelf durven zijn
Dom zijn
Lui, niets willen doen
Geen verantwoordelijkheid nemen
Zo hop, game on
ik moest gisteren voor dare een topic openen in aanbod topic ik dacht dat ze gewoon een zaklamp bedoelde tot ze zeiden google het maar ffquote:
ik kan wel bakken, mag dat ook?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:28 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Dat is zeker een afknapper, maar geen directe.
surequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:29 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
ik kan wel bakken, mag dat ook?
Meer dan de helft zou me echt niet teveel boeien. Wel een afknapper: Dom, lui, afhankelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:28 schreef Tokamak het volgende:
Manipulatief gedrag
Kettingliegen
Attention whores
Te afhankelijk zijn
Vieze tanden
Veel make-up
Veel zeiken
Ontzettend jaloers zijn
Labello-lippen
Te mager/te dik
Dom zijn
Lui, niets willen doen
Zo hop, game on
Chocoladetaart en ovenschotels, ik zie zoiets wel werken ja. Schrale troost is dat ik zelf goed kan koken, maar misschien vind ik het daarom ook wel belangrijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:29 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
ik kan wel bakken, mag dat ook?
Vrouwen die elke 10 minuten hun lippen stiften met labello, en ik dat ook proef als ik met ze zou zoenen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:29 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
veel make-up inderdaad![]()
labello-lippen?
toch wel veel bekendequote:Op donderdag 10 mei 2012 22:28 schreef Tokamak het volgende:
Manipulatief gedrag
Kettingliegen
Attention whores
Te afhankelijk zijn
Vieze tanden
Veel make-up
Veel zeiken
Ontzettend jaloers zijn
Labello-lippen
Te mager/te dik
Dom zijn
Lui, niets willen doen
Zo hop, game on
ik doe geen labello wel altijd vaseline anders is het zo droog.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:32 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Vrouwen die elke 10 minuten hun lippen stiften met labello, en ik dat ook proef als ik met ze zou zoenen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |