Gaan we meteen repareren:quote:
Nice try.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gaan we meteen repareren:
- Vrouwen die kennelijk een voorkeur hebben voor foto's van zichzelf met zonnebril op.
Vrouwen die genietend op een terras zitten.quote:
Oké, ik zeg niets meer! Het is jullie topic.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:24 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Vrouwen die genietend op een terras zitten.
Dat kan echt niet!
Ze is gewoon het topic aan het kapen! Snel terug OT!
Nog een afknapper.. vrouwen die snel opgeven!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:27 schreef Poem het volgende:
Oké, ik zeg niets meer! Het is jullie topic.
Ik lees wel mee.
Game on.
Waarom? Heb je een verbeterlijstje gemaakt of denk je nu dat je perfect bent?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:03 schreef Poem het volgende:
Jongens, dit topic vrolijkt me op.
Dank jullie wel.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hé, daar heb je weer een frustie die nog even zijn gram moet halen omdat ik een paar weken daarvoor gemeen op een teentje ben gaan staan.
Ik niet iig. Work smart, not hard!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:33 schreef Athlon64x het volgende:
wie zit hier elke dag op forum te zeuren hoe verschrikkelijk hard die werkt
Ik zag laatst een lekkere chick met een flinke Duitse herder lopen, Megatron:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:04 schreef Fairfax het volgende:
Ow topic doodgeslagen. Dan maar verder met de afknappers.![]()
Persoonlijk voor mij ook een grote afknapper: vrouwen met honden. Terwijl ik honden wel leuk vind. Raar maar waar.
Crimineel dus. Wees er maar trots op...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:37 schreef Athlon64x het volgende:
precies doe ik ook ik steel van rijken zoals jij $$$$
Nog afknappers bij vrouwen of concentreer jij je alleen op mannen zoals DS4?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:37 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
precies doe ik ook ik steel van rijken zoals jij $$$$
Als je rijk bent krijg je kennelijk zelfs heterosexuele mannen achter je aan...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:43 schreef Fairfax het volgende:
Nog afknappers bij vrouwen of concentreer jij je alleen op mannen zoals DS4?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je rijk bent krijg je kennelijk zelfs heterosexuele mannen achter je aan...
Weet jij nu niet wat een afknapper is, of is het gebruik van smilies wat lastig voor je?quote:
zeker, valt onder het veel gehoorde 'vrouwen die zeuren'.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:06 schreef Beeertjee het volgende:
Vrouwen die zeuren over hun gewicht?
Van mijn vriendinnen kan ik er moeilijk tegen.
Ik zeg dan altijd dat ze er gewoon iets aan moeten doen als ze zichzelf te dik vinden (hetgeen niet zelden dan ook het geval is natuurlijk, als het echt onzin is wil ik het nog wel eens negeren omdat het dan volgens mij vooral bedoeld is om te hengelen naar een compliment en die geef ik alleen als ik daar zin an heb). Dat wordt vaak niet op prijs gesteld overigens, maar dan had men er maar niet over moeten beginnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:06 schreef Beeertjee het volgende:
Vrouwen die zeuren over hun gewicht?
Van mijn vriendinnen kan ik er moeilijk tegen.
Volgende keer voor de grap met een uitgestreken gezicht bevestigen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:11 schreef DS4 het volgende:
als het echt onzin is wil ik het nog wel eens negeren omdat het dan volgens mij vooral bedoeld is om te hengelen naar een compliment en die geef ik alleen als ik daar zin an heb
Niet reageren wordt al snel als zodanig opgevat door types die bevestiging nodig hebben...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:18 schreef Fairfax het volgende:
Volgende keer voor de grap met een uitgestreken gezicht bevestigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |