stereotype Nederlandse vrouwquote:Op vrijdag 11 mei 2012 05:25 schreef sijs het volgende:
afknappers....
van die "lekker kort..lekker makkelijk" kapsels
en dan grote oorbellen erbij
ugly uggs
platte schoenen in het algemeen
vieze tanden
viesroze ondergoed
kapsels die zo onder de lak zitten dat er geen haartje meer beweegt
helaas wel..zag laatst een reportage over het libelle weekend......outsch dan zie je niet andersquote:Op vrijdag 11 mei 2012 05:29 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
stereotype Nederlandse vrouw. Maar ben het hier wel mee eens!
Hmm Russisch of een Latina? Kies toch voor optie 2. Russisch vrouwen komen vreemd genoeg niet voor in Holanda net zoals de latina's overigensquote:Op vrijdag 11 mei 2012 05:32 schreef sijs het volgende:
[..]
helaas wel..zag laatst een reportage over het libelle weekend......outsch dan zie je niet anders
was vorig jaar met de kerst in wenen, daar lopen heel veel russische vrouwen rond
eye-candy......goed gekleed.. mega hoge hakken en ze lopen erop alsof ze sloffen aan hebben zo makkelijk
Hier aan latinas geen gebrek...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 05:54 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Hmm Russisch of een Latina? Kies toch voor optie 2. Russisch vrouwen komen vreemd genoeg niet voor in Holanda net zoals de latina's overigens.
Nee, ik heb de betere kant van de oceaan gekozen.quote:
Vrouwen die geen Nederland kunnenquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tevens vind ik hoge hakken mooi, haters gaan haten.
quote:
stereotype? zie zulke mensen bijna nooit ;pquote:Op vrijdag 11 mei 2012 05:29 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
stereotype Nederlandse vrouw. Maar ben het hier wel mee eens!
Alle vrouwen dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:30 schreef imanidiot het volgende:
Vrouwen die je dingen verbieden!
Vrouwen die je proberen te veranderen.![]()
Vrouwen die kleine dingetjes zo enorm opblazen dat hun foutjes die wel enorm waren vergeten worden.
Vrouwen die veel huilen.![]()
![]()
Maar jij bent ook meine furher kwa zeuren op dit forum.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:00 schreef DS4 het volgende:
De 5 O's... (maar ik kan er best meer verzinnen als ik mijn best doe):
Onverzorgd (dus overgewicht, geen fatsoenlijke kleren, geen fatsoenlijke hygiëne, (veel) roken, enz.).
Onzelfstandig.
Onbeschoft.
Onintelligent.
Ongeïnteresseerd.
nee die van mij nietquote:
Hé, daar heb je weer een frustie die nog even zijn gram moet halen omdat ik een paar weken daarvoor gemeen op een teentje ben gaan staan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:38 schreef Athlon64x het volgende:
Maar jij bent ook meine furher kwa zeuren op dit forum.
Ach ja ergens misschien een complimentquote:Op vrijdag 11 mei 2012 10:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hé, daar heb je weer een frustie die nog even zijn gram moet halen omdat ik een paar weken daarvoor gemeen op een teentje ben gaan staan.
Precies!quote:
Dat is dus niet de bedoelingquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:03 schreef Poem het volgende:
Jongens, dit topic vrolijkt me op.
Dank jullie wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |