Ik ben lidquote:Op dinsdag 23 april 2013 03:42 schreef TechXP het volgende:
Ik heb een groep aangemaakt voor Fok!'ers die meedoen met de veggiechallenge:
http://veggiechallenge.nl/groep/?id=4&naam=Fok!
Tijdens de veggiechallenge komt in beeld hoeveel er door groep gezamenlijk bespaart wordt.
Wordt lid en join
Ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja preciesquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:37 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik ook inderdaad, zit nu op 97% veganistisch, is wel lekker goedkoop ook! Je kan veel betere producten betalen omdat dierlijke producten zo'n groot deel van je geld opslokken.. Ben ik nu achter
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ook!
moet je nou nog iets speciaals doen om in de FOK groep te komen of niet?
ik kreeg deze mail, dan is het toch goed of niet?Als je nu ingelogd bent op de challenge website en nog een keer de link aanklikt in dit topic kan je je aanmelden voor de Fok groepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatst de aardbei en rabarber variant geprobeerd, echt ontzettend lekkerquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:23 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Yoghurt vond ik het minst moeilijk om te vervangen sinds de mild& creamy van Alpro op de markt is. De vanilleyoghurt in de 750 ml pakken
Niet glutenvrij, tarweglutenvrij. Spelt verdraag ik welquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:25 schreef Milchat het volgende:
[..]
Ja precieshet werkt eigenlijk prima ook! Ik begon ermee vanwege een chronisch darmprobleem, maar heb me er in verdiept en het is haast een soort hobby geworden
eet jij glutenvrij vanwege gezondheid?
Ah same here! Spelt gaat prima iddquote:Op woensdag 24 april 2013 17:08 schreef Selestha het volgende:
[..]
Niet glutenvrij, tarweglutenvrij. Spelt verdraag ik welMaar ook vanwege chronisch prikkelbare darmsyndrroom begonnen inderdaad
Oh dat broodbeleg wordt dan al lastig inderdaad.. Je zou wel nog kunnen denken aan appelstroop (of ben je allergisch voor appels?), humus en hagelslag bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Mijn vriend en ik gaan ook mee doen! Sowieso waren we voor ons Day Zero Project van plan een keer een week vegetarisch te eten, dat doen we dan mooi in deze maand. We gaan dan 1 week volledig vegetarisch en de rest van de maand minimaal eens per week vegetarisch.
Qua avondeten lijkt het me niet zo'n probleem (gebeurt al regelmatig dat we dan per ongeluk of expres vegetarisch eten), maar qua broodbeleg wel. Veganistisch zou voor mij sowieso geen optie zijn ivm noten- en fruitallergieën. Veel beleg (denk aan jam en pindakaas) valt daardoor al af, dus eet ik normaal meestal vleeswaren of kaas. Aangezien ik voor vegetarisch ga, zal het nu dus een weekje alleen kaas worden, denk ik.
www.viswijzervisniet.nlquote:Op woensdag 24 april 2013 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mag je eigenlijk vis eten?Ik heb sinds eeuwen...... vandaag voor het eerst weer
vis gegeten, zalmsalade om precies te zijn
top!quote:Op woensdag 24 april 2013 20:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Mijn vriend en ik gaan ook mee doen! Sowieso waren we voor ons Day Zero Project van plan een keer een week vegetarisch te eten, dat doen we dan mooi in deze maand. We gaan dan 1 week volledig vegetarisch en de rest van de maand minimaal eens per week vegetarisch.
Niets is onmogelijk :-)quote:Qua avondeten lijkt het me niet zo'n probleem (gebeurt al regelmatig dat we dan per ongeluk of expres vegetarisch eten), maar qua broodbeleg wel. Veganistisch zou voor mij sowieso geen optie zijn ivm noten- en fruitallergieën.
Je hebt ook vegan pesto (olie, basilicum. Kan je ook op brood smeren. Of hummus?quote:Veel beleg (denk aan jam en pindakaas) valt daardoor al af, dus eet ik normaal meestal vleeswaren of kaas. Aangezien ik voor vegetarisch ga, zal het nu dus een weekje alleen kaas worden, denk ik.![]()
Ik reageer daar soms wel, soms niet op. Appeltaart gaat bijvoorbeeld meestal wel, maar appelmoes weer niet. Ik sluit nu alle producten met appel maar gewoon helemaal uit om problemen te voorkomen. Hoewel ik het wel jammer vind, want ik was altijd gek op appel.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:30 schreef withxhonor het volgende:
ik ben ook allergisch voor appels, maar kan wel verwerkte appels eten. Of als ik appels even in kokend water gooi.
Ja, daar wordt je niet vrolijk van als je dat leest, maar ik vond nog een blikje roze zalm in dequote:Op donderdag 25 april 2013 01:28 schreef TechXP het volgende:
[..]
www.viswijzervisniet.nl
Je moet natuurlijk zelf bepalen wat je eet, maar wees wel bewust van de impact van het eten van vis op de dieren en natuur. Wat mij betreft is het niet te verantwoorden en ook genoeg alternatief
Doe toch mee! Voor mij is het ook niet heel veel uitdaging, maar ik heb de verwachtingen gewoon nog net iets hoger gelegd dan ik al deed, en ben uitgegaan van hoe ik een half jaar geleden ongeveer at. Als je nou eens op een gemiddelde week van een gemiddelde mens instelt, en dan je huidige eetpatroon als verwachting neemt. Dan kan je zien hoeveel je al bespaartquote:Op donderdag 25 april 2013 17:10 schreef theunderdog het volgende:
Dit zou voor mij niet echt een uitdaging zijn. Aangezien ik dit al vaak genoeg doe.
Ik eet ongeveer 3 a 4 keer in de week vlees + allemaal biologisch. Ik zou op zich helemaal kunnen stoppen met vlees eten, maar de argumenten daarvoor zijn in mijn ogen niet doorslaggevend genoeg.
Mwua.. ik ben hier nooit zo van.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:31 schreef Milchat het volgende:
[..]
Doe toch mee! Voor mij is het ook niet heel veel uitdaging, maar ik heb de verwachtingen gewoon nog net iets hoger gelegd dan ik al deed, en ben uitgegaan van hoe ik een half jaar geleden ongeveer at. Als je nou eens op een gemiddelde week van een gemiddelde mens instelt, en dan je huidige eetpatroon als verwachting neemt. Dan kan je zien hoeveel je al bespaart
Vis is niet vegetarisch. Dus als je 7 dagen vegetarisch hebt aangegeven, is het logisch dat je dan ook geen vis eetquote:Op donderdag 25 april 2013 17:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn vraag was meer bedoeld, als je meedoet aan de VegaChallenge als Vegetariër mag
je dan ook geen vis eten?
Het is ook goed om mee te doen als je een kleine uitdaging hebt. Of nodig meteen gewoon anderen uit om mee te doenquote:Op donderdag 25 april 2013 18:31 schreef Milchat het volgende:
Doe toch mee! Voor mij is het ook niet heel veel uitdaging, maar ik heb de verwachtingen gewoon nog net iets hoger gelegd dan ik al deed, en ben uitgegaan van hoe ik een half jaar geleden ongeveer at. Als je nou eens op een gemiddelde week van een gemiddelde mens instelt, en dan je huidige eetpatroon als verwachting neemt. Dan kan je zien hoeveel je al bespaart
Oké, dat wilde ik weten, dan was dat een foutjequote:Op donderdag 25 april 2013 20:45 schreef TechXP het volgende:
[..]
Vis is niet vegetarisch. Dus als je 7 dagen vegetarisch hebt aangegeven, is het logisch dat je dan ook geen vis eet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |