er zijn betaalbatches bij de BD, ik vermoed dat ze (om te voorkomen dat de toeslagen vertraging oplopen) de betaalbatch van de aangifte verschoven hebben.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef cmuts het volgende:
Ik heb direct de definitieve aanslag gehad, hoop centjes. Dagtekening 19mei maar nog geen geld... Hoorde van een storing bij de belastingdienst ook normale toeslagen die niet uitbetaald waren enz.. Hoop dat het morgen over is dan kunnen ze een keer hun schuld bij mij inlossen;)
Da's standaard.quote:Op woensdag 23 mei 2012 07:32 schreef Wiehoe het volgende:
Ze zijn wel creatief met dagtekeningen inderdaad. Mijn brief had inderdaad ook een dagtekening van een dag die nog niet geweest was.
Volgens mij hebben ze die van feb gewoon onder op de stapel liggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:11 schreef CoolStoryBro het volgende:
Nog steeds geen bericht van de belastingdienst ontvangen, dit terwijl ik mijn aangifte al begin februari digitaal heb verstuurd.
Is het dan al juli?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:11 schreef CoolStoryBro het volgende:
Nog steeds geen bericht van de belastingdienst ontvangen, dit terwijl ik mijn aangifte al begin februari digitaal heb verstuurd.
Adje ben jij het?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:11 schreef CoolStoryBro het volgende:
Ook dagtekening 19 mei hier, nog geen geld. Maar inderdaad zoals Nizmo al zei dat ze 10 werkdagen de tijd hebben. Dusss... we wachten nog even (on)geduldig afquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:14 schreef mirannie het volgende:
Nou waren er hier vandeweek een aantal met dagtekening 19 mei, hebben die inmiddels het geld ontvangen? Bij mij was het andere jaren zo dat ik op de dag dat ik de brief ontving, het geld ook op mijn rekening had staan.
Volgens mij ook jah, blijkbaar kun je het beste de aanslag op het laatste moment opsturen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die van feb gewoon onder op de stapel liggen.
Ik heb ook nog altijd niks gehoord, ook in februari ingediend. Blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Ze moeten toch voor 1 juni bericht geven als je het op tijd opgegeven hebt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:11 schreef CoolStoryBro het volgende:
natuurlijk, lever hem volgend jaar pas eind maart in hoef je minder lang te wachten op 1 juli.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:23 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Volgens mij ook jah, blijkbaar kun je het beste de aanslag op het laatste moment opsturen.
Wat heb je binnen?? De brief of het geld?quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:47 schreef cmuts het volgende:
Jeej! eindelijk is het binnen, dagtekening 19mei
Haha vergeten.. het geldquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:56 schreef casualguy het volgende:
[..]
Wat heb je binnen?? De brief of het geld?
Da's mooi!! Ik heb nog een paar weekjes tot het bij mij binnenkomt, scheelt dat het vakantiegeld er nu ook aankomt dus dat is wel lekker in deze dure tijden!quote:
Nee echt? Zijn ze bezig?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:06 schreef Caatje1984 het volgende:
Brief met dagtekening 6 juni is onderweg! Ik heb hem 4maart ingevuld. Ze zijn dus bezig met de voorlopige aanslagen.
Daar waren ze de hele tijd al mee bezigquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:06 schreef Caatje1984 het volgende:
Brief met dagtekening 6 juni is onderweg! Ik heb hem 4maart ingevuld. Ze zijn dus bezig met de voorlopige aanslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |