Zeg maar een soort van Jan Kees de Jager?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
MAW is de grote uitzondering op ALLE regels
Ach, overal waar moet voor staat, is voor mij niet van toepassing.quote:
Da's waar.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
MAW is de grote uitzondering op ALLE regels
Nou, volgens mij kwalificeert Nizno eerder als dat soort.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zeg maar een soort van Jan Kees de Jager?
Bellenquote:Op maandag 28 mei 2012 11:30 schreef kattepoes104 het volgende:
op 2-1 aangifte weg van mij ,niks gehoord
op 30-1 aangifte weg van dochter .5 juni dagtekening
op 2-2 aangifte weg van zoon ,dagtekening 5 juni
op 23 -3 aangifte weg van andere zoon,dagtekening 5 juni
op31-3 aangifte weg van andere dochter ,dagtekening 5 juni
dit weet ik omdat ik gebeld heb en gevraagd heb wat de status was
Draai het eens om. Hoeveel betaal jij extra als je een jaar te laat bent?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, da's nog niet eens verkeerd. Ok, laat maar lekker staan dan daar
Is het al 1 juli?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:15 schreef klusfoobje het volgende:
zou willen dat ze bij mij nu ook eens over de brug komen.
Die aannemer moet zijn rekeningen ook betalen
Open het aangifteprogramma op je computer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef Apfel. het volgende:
Kun je ergens controleren of je al je aangifte gedaan hebt? Ik dacht namelijk dat ik het wel gedaan had, maar wil het graag controleren als dat mogelijk is
Zie de ontvangstbevestiging die je hebt opgeslagen en geprint toen je aangifte hebt gedaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef Apfel. het volgende:
Kun je ergens controleren of je al je aangifte gedaan hebt? Ik dacht namelijk dat ik het wel gedaan had, maar wil het graag controleren als dat mogelijk is
Vandaag bericht en ook meteen op de rekening.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:44 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
daarna is het altijd snel binnen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |