Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
BTW Nihao is hallo in het chineesquote:
waarvoor?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien ook maar een HD PVR halen..
Bijzettafeltje voor de coachesquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:04 schreef Dudeweiser het volgende:
http://ajax1.nl/archief/top-vijf-club-uit-engeland-wil-anita/
LOLquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie zou er willen kijken dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja kloptquote:
Jij of je moeder?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
IPH'tjequote:
quote:
Jij kan het weten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:07 schreef vandermar het volgende:
Slechte aandacht is ook aandacht....
gr gr
Eckte bazen hebben het allebeiquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:07 schreef BDIL het volgende:
[..]Als eredivisie live nou goedkoper was ... Met 15 euro in de maand heb je een groter aanbod op Sport1 + 2,5 euro goedkoper
Ik stikte bijna.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Of ik nou aandacht krijg of niet, ik doe gewoon mijn ding. Dat is een verschil, anderen doen het erom en gaan anders doen. Ik doe zoals ik altijd doe.quote:
Ik heb het geld ervoor, maar het zijn teveel draden denk ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het was maar een vraag. Je betaald toch niet zelf?
dit ja, als het nou gewoon beide voor 20 was ofzo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:07 schreef BDIL het volgende:
[..]Als eredivisie live nou goedkoper was ... Met 15 euro in de maand heb je een groter aanbod op Sport1 + 2,5 euro goedkoper
Vorige jaar keek ik vaker Eredivisie, nu door voetbal op zondag haal ik meeste goede wedstrijden niet en interesse naar de competitie zelf is afgenomen.quote:
Echt. Net als je denkt dat het niet nog belachelijker kan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb het geld ervoor, maar het zijn teveel draden denk ik
Ik heb alles mooi weggewerkt, dan vind ik het zonde om allerlei draden in het zicht te hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt. Net als je denkt dat het niet nog belachelijker kan.
Heb je je Santsjes al verkocht?
Een HD-PVR niet kopen omdat er draadjes aanhangen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb alles mooi weggewerkt, dan vind ik het zonde om allerlei draden in het zicht te hebben.
Die Sanchez wilt niet weg, staat op 14,75 BIN nu
Tijdverdrijf, video-editten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een HD-PVR niet kopen omdat er draadjes aanhangen.
Noem eens een paar redenen waarom je er wel ¤150+,- voor zou betalen?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Het is gewoon nog 100 keer slechter dan ik dacht
Jezus christus. Laat zich even lenen zeg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Het is gewoon nog 100 keer slechter dan ik dacht
Isaac_Cuenca lijkt me..die weet niet beterquote:
Stream!quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:18 schreef KC.PSV het volgende:
Ik ga straks voor 275K aan pakjes kopen welke raden jullie aan. Naar mijn idee zijn die 25K pakjes een beetje overpriced. Ik heb daar nog nooit iets goed in gehad en in de 15k al verschillende IF spelers. Heeft iemand anders wel eens goede gehad uit 25K packs?
Die van 25k zijn ook heel slecht, ik heb daar dan ook nog geen 1 van geopend dit jaar. Die van 15k ook bijna niet trouwens.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:18 schreef KC.PSV het volgende:
Ik ga straks voor 275K aan pakjes kopen welke raden jullie aan. Naar mijn idee zijn die 25K pakjes een beetje overpriced. Ik heb daar nog nooit iets goed in gehad en in de 15k al verschillende IF spelers. Heeft iemand anders wel eens goede gehad uit 25K packs?
Hé, die keuze moet ik ook makenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De truc is om niet dat hele anker te maken met je stick, maar gewoon een deel over te slaan. Als je goed staat, na bijvoorbeeld een rabona fake, is de linkerstick naar de richting houden vaak al genoeg (En terug natuurlijk.Het enige verschil is dat je 'm dan niet helemaal van onder naar links naar onder naar rechts hoeft te doen, maar slechts links naar onder naar rechts. Als je die situaties herkent is 't supereenvoudig.
)
Als je geen verstand van skillen hebt en dit toch gelezen hebt, zit je waarschijnlijk zo:
[ afbeelding ]
tl;drquote:
quote:
but i am looking for someone to DO that for mequote:Op donderdag 10 mei 2012 19:29 schreef Rijst het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1671634.page
Ik heb een keer een gastcollege van een van die broers gehad, schitterendquote:
Ja daar zat ik ook al naar te kijken, kiezen tussen iemand met skills en links en rechtsbenig of iemand met veel snelheid, moeilijke keuze op dit spel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hé, die keuze moet ik ook makenIk ga voor SIF Valencia ipv SIF Ben Arfa omdat PACE!!!!!! Nee maar ik vond de gewone Valencia bijzonder goed alleen jammer van de 2* weak foot.
Ga je voor de IF's of de SIF's ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:31 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al naar te kijken, kiezen tussen iemand met skills en links en rechtsbenig of iemand met veel snelheid, moeilijke keuze op dit spel.
Valencia heeft een beter schot en is sneller Ben Arfa heeft betere weakfoot en 5* skills maar is wel weer 50K duurder.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:31 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al naar te kijken, kiezen tussen iemand met skills en links en rechtsbenig of iemand met veel snelheid, moeilijke keuze op dit spel.
Ja ik wil voor de IF gaan ipv SIF omdat ik daar gewoon geen coins voor heb en die zijn gelijk qua prijs dus dat word nog ff denken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Valencia heeft een beter schot en is sneller Ben Arfa heeft betere weakfoot en 5* skills maar is wel weer 50K duurder.
Vooral om dat laatste kies ik Valencia
Dan Valencia, IF Ben Arfa kon mij niet bekoren. De SIF is wel veel beter dan de IF van Ben Arfa.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:37 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ja ik wil voor de IF gaan ipv SIF omdat ik daar gewoon geen coins voor heb en die zijn gelijk qua prijs dus dat word nog ff denken.
Denk dat snelheid mij wat beter uit gaat komen ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan Valencia, IF Ben Arfa kon mij niet bekoren. De SIF is wel veel beter dan de IF van Ben Arfa.
Ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Even een vraagje over coins verkopen.
Als je 100k verkoopt, dan bied je 100k op een speler dus dan krijgen ze maar 95k?
Ja. De meesten hebben daar geen probleem mee gelukkig. Paypal moet je trouwens niet accepteren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Even een vraagje over coins verkopen.
Als je 100k verkoopt, dan bied je 100k op een speler dus dan krijgen ze maar 95k?
Zometeen, ik krijg wss 50kquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
GJE, wanneer krijg ik mijn 10k terug? Ik wil Fellaini kopen en er staat nu een mooie deal op.
[..]
Ja.
blauwquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:02 schreef UltimateTeam het volgende:
wie is rijst rode of blauwe shirts?
Valenciaquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:02 schreef Nickskuh het volgende:
http://futhead.com/12/squad/723400
Is het wat? Ben arfa kan valencia nog worden.
Ik heb een berichtje van iemand die 30 euro wil uitgeven. Maar hij vraagt ook hoe ik zekerheid kan garanderen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ja. De meesten hebben daar geen probleem mee gelukkig. Paypal moet je trouwens niet accepteren.
Zekerheid kan je niet garanderen, het vertrouwen kan enkel beloond of beschaad raken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje van iemand die 30 euro wil uitgeven. Maar hij vraagt ook hoe ik zekerheid kan garanderen.
Dat kan nou eenmaal niet...je kan hooguit wat gegevens van jezelf geven om hem gerust te stellen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje van iemand die 30 euro wil uitgeven. Maar hij vraagt ook hoe ik zekerheid kan garanderen.
je zou telefoonnummers kunnen uitwisselen oid?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ach, ik verlies er niks meequote:
Niemandquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik al helemaal verheugd op die 50k
Een kinderhand is al snel gevuld.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik al helemaal verheugd op die 50k
wait whatquote:
Doe dan!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:24 schreef kilozout het volgende:
Laat mij dan streamen, heb je tenminste nog beetje goede kwaliteit.
Avengersquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:25 schreef kilozout het volgende:
[..]
Nog niet, straks eerst even mijn ogen laten blijven bij het kijken van The Avengers in 3D.![]()
![]()
![]()
Doe dan!quote:
Haha alweer.quote:
Gewoon goochelaar inhuren.quote:
linkquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gewoon goochelaar inhuren.
Omg, het was een pr-stunt. Vieze lutsers.
Teletekst.quote:
Amber is bi!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:34 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik ga toch voor Scarlet, tieten lijken net iets groter.
harharharharquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:47 schreef Snorrenbaard het volgende:
DUDEWEISER HEEFT ONS GETROLLED...:(
Die kerel krijgt echt niksquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:27 schreef laucas het volgende:
[..]
Haha alweer.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:52 schreef D-vide het volgende:
Binnenkort info over FIFA 13. Zijn er dingen die jullie willen weten?
Alles over Fifa Ultimate Team als het kanquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:52 schreef D-vide het volgende:
Gaan jullie iemand interviewen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:52 schreef D-vide het volgende:
7k nu. Morgen de andere 3k wel denk ikquote:
-Veranderingen in Ultimate Teamquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:52 schreef D-vide het volgende:
Alles over Ultimate TEamquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:52 schreef D-vide het volgende:
Of ze alsjeblieft de replays willen fixen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:53 schreef D-vide het volgende:
Ik heb nu een online interview lopen. Was benieuwd of jullie nog ideeën voor vragen hadden
neequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe is het afgelopn met James? Was Dudeweiser?
Vertel me meerquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of ze alsjeblieft de replays willen fixen.
Nicequote:Op donderdag 10 mei 2012 20:53 schreef D-vide het volgende:
Ik heb nu een online interview lopen. Was benieuwd of jullie nog ideeën voor vragen hadden
Of alle bugs die in FIFA 11 zaten en nog steeds aanwezig zijn in FIFA 12, ook present zullen zijn in FIFA 13?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:53 schreef D-vide het volgende:
Je moet iets specifieker zijn dan dat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Of alle bugs die in FIFA 11 zaten en nog steeds aanwezig zijn in FIFA 12, ook present zullen zijn in FIFA 13?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
-Veranderingen in Ultimate Team
- Gedrag van de AI
- Of de scheidsrechters verbeterd worden
-Waarom het publiek nog steeds zo lelijk is
Ja, al is dat niet het probleem.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:55 schreef D-vide het volgende:
[..]
Vertel me meervolgens mij kun je nu maximaal 15 sec opnemen, toch?
Het gaat meer om de replay's na een doelpunt die sommige mensen tot in den treure moeten kijken. Als je echter verliest raak je nogal op tilt en dus mogen ze wel weg zodat wij niet steeds nieuwe controllers moeten aanschaffen omdat we ze kapot makenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:55 schreef D-vide het volgende:
[..]
Vertel me meervolgens mij kun je nu maximaal 15 sec opnemen, toch?
Dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het gaat meer om de replay's na een doelpunt die sommige mensen tot in den treure moeten kijken. Als je echter verliest raak je nogal op tilt en dus mogen ze wel weg zodat wij niet steeds nieuwe controllers moeten aanschaffen omdat we ze kapot maken
Opnemen lukt mij maar 4 seconden
Nou en, ik leg alleen uit wat ik kut vind. Wat maakt mij dat uit dat jij iets anders bedoeldquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:57 schreef poker4lifee het volgende:
Of ze aan winkel eigenaren kunnen vragen fifa niet te verkopen aan mensen die zeggen dat ze 5atb gaan spelen. Hiervoor moeten ze natuurlijk wel in een paar leugendectoren investeren maar dit haal je er op de lange termijn weer uit omdat mensen meer plezier uit fifa zullen halen.
Tja ik weet niet hoelang jij de tijd hebt want ik kan zo een A4'tje vullen met bugs zoals het regelmatig ontbreken van de timer bij een 'ranked pro match' en kindjes die het dan leuk vinden om net zo lang te wachten totdat er een positie vrijkomt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:56 schreef D-vide het volgende:
[..]
Je moet iets specifieker zijn dan dat.
Of het publiek eindelijk is wat mooier gemaakt wordt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:58 schreef D-vide het volgende:
Wat zou er verbeterd aan de scheidsrechters moeten worden?
Meer consequent.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:58 schreef D-vide het volgende:
Slidings die in eerste instantie op de bal zijn en de bal spelen maar alsnog de speler raken > overtreding/pingels/rode kaarten als gevolg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:58 schreef D-vide het volgende:
Die moeten of voor alles fluiten of nergens voor fluiten want echt soms is het bloed en bloed irritant dat wanneer je een sliding op de bal hebt en de bal pakt er gefloten wordt en soms zelfs een kaart terwijl wanneer de keeper de bal niet speelt en je onderuit haalt er soms niets gebeurdquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:58 schreef D-vide het volgende:
Fluiten voor overtredingen die geen overtredingen zijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:58 schreef D-vide het volgende:
Dat soort dingen boeien mij dan weer echt niets haha, als het maar lekker speelt en de graphics van het voetbaldeel goed zijnquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:59 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Of het publiek eindelijk is wat mooier gemaakt wordt.
Dit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:00 schreef Lindgren. het volgende:
Door de komst van de Player Impact Engine, dit jaar, worden veel overtredingen als obstructie en dergelijke niet als overtredingen herkend door de scheidsrechter. Dat móet ook echt naar gekeken worden. En andersom ook, perfecte slidings op de bal waar een rode kaart uit volgt. En of je zou willen vragen waarom Keepers geen rode kaarten kunnen krijgen, online?
Thnx, deze neem ik meequote:Op donderdag 10 mei 2012 21:00 schreef Lindgren. het volgende:
Door de komst van de Player Impact Engine, dit jaar, worden veel overtredingen als obstructie en dergelijke niet als overtredingen herkend door de scheidsrechter. Dat móet ook echt naar gekeken worden. En andersom ook, perfecte slidings op de bal waar een rode kaart uit volgt. En of je zou willen vragen waarom Keepers geen rode kaarten kunnen krijgen, online?
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
- Dit jaar is de snelheid (pace) van spelers ongelooflijk belangrijk. Zelfs de grootste kneuzen die toevallig hoge pace hebben zijn daardoor erg goed. Ben benieuwd of ze dit gaan oplossen en hoe, want dit komt het realisme niet ten goede.
Dat is voor mij het grootste punt denk ik.
Of ze iets kunnen doen aan de vastlopers in het laadscherm.quote:
Monopolie dus waarom zouden ze alles fixenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Of ze iets kunnen doen aan de vastlopers in het laadscherm.Voor de wedstrijd krijg je het team van de tegenstander te zien, maar soms loopt FIFA dan vast. Een reset is dan noodzakelijk, bij 1 van de twee spelers. Degene die dan reset verliest zijn DNF (did not finish percentage, wat inhoudt dat hij benadeeld wordt bij volgende wedstrijden). Soms staat die PS3 dan wel een uur aan, met het laadscherm open.
En of ze hun servers eens fixen. <- mag toch wel voor zo'n bedrijf.
Kost gigantisch veel geld. Ze hadden de rechten van alle Nationale Teams al niet eens meer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef DutchSL het volgende:
Vraag hem of er meer competities in FUT komen, bv. Turkije, Oekraine en Japan, en meer topclubs uit kleinere competitie zoals nu met o.a. Griekenland en Argentinië het geval is. Ik zou bv. graag de topclubs uit Roemenië, Servië, Kroatië etc willen zien.
Ook een leuke. Ik doe m'n best. Weet niet of al mijn vragen doorkomen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef DutchSL het volgende:
Vraag hem of er meer competities in FUT komen, bv. Turkije, Oekraine en Japan, en meer topclubs uit kleinere competitie zoals nu met o.a. Griekenland en Argentinië het geval is. Ik zou bv. graag de topclubs uit Roemenië, Servië, Kroatië etc willen zien.
Top.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:07 schreef D-vide het volgende:
[..]
Ook een leuke. Ik doe m'n best. Weet niet of al mijn vragen doorkomen.
Ook nog over de servers bitte. Nog nooit zulke servers tegen gekomen in mijn vele game-jarenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:07 schreef D-vide het volgende:
[..]
Ook een leuke. Ik doe m'n best. Weet niet of al mijn vragen doorkomen.
Dat is wel het grootste mankement ja. Samen met pacewhores.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:11 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ook nog over de servers bitte. Nog nooit zulke servers tegen gekomen in mijn vele game-jaren
Alleen al de vele tienduizenden mensen die geen fut kunnen spelen omdat hun servers zo strict zijn ( vooral in nederland en italie volgens mij ) en vaak wegvallen van tegenstander, gewoon veels te slecht voor zo'n groot bedrijf.quote:
Gewoon ruk.quote:
Niemand speelt daarop dus zullen wel goed zijn want niet overbelast. PESquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn de Konami servers zoveel beter dan?
In de tijd dat ik speelde niet iig, non stop laggggggggfestquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn de Konami servers zoveel beter dan?
93 strength en 92 sprint speedquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
IF Maicon
Ball control: 84
Crossing: 93
Curve: 90
Dribbling: 83
Finishing: 67
FKA: 81
Heading: 74
Long pass: 79
Long shots: 93
Marking: 83
Penalties: 83
Short pass: 86
Shot power: 95
Slide tackle: 83
Stand tackle: 90
Volleys: 88
Acceleration: 83
Agility: 78
Balance: 76
Jumping: 78
Reactions: 91
Sprint speed: 92
Stamina: 99
Strength: 93
Aggression: 94
Att. Position: 72
Interceptions: 89
Vision: 74
Lucky youquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:17 schreef wieisboos het volgende:
Ik ben in meer dan duizend online matches in totaal twee keer er uit gegooid.
ja op zijn kaart lijkt hij maar een matige upgrade, maar ingame stats zijn wel vrij ziekquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
93 strength en 92 sprint speedfuck yeah, daar komt niemand voorbij lol
Kunnen ze mooi die pakjes opbrengsten voor gebruiken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Servers zijn gewoon duur, en EA wilt maximum profit
En als je tegenstander ragequit dat je dan niet gestraft wordt met een structurele vastloper tijdens het laden van de volgende wedstrijd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:16 schreef Lindgren. het volgende:
En of ze dit jaar controller wegleggers gaan bestraffen, zodat je niet 20 minuten tegen niets speelt.
Mwa, mensen blijven toch FIFA spelen, dus het maakt hun niks uit.. Hun gebruiken het geld uit pakjes om in eigen zak te stekenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:18 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi die pakjes opbrengsten voor gebruiken.
huN?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, mensen blijven toch FIFA spelen, dus het maakt hun niks uit.. Hun gebruiken het geld uit pakjes om in eigen zak te steken
Handicap zullen ze altijd ontkennen maar momentum bestaat wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
Oh. Laatste vraag: Bestaat de 'handicap?'
90 pace + is het beste.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:21 schreef marcie216 het volgende:
Is 77 pace voor een spits genoeg?
had eerst Fred SIF en die had 70 pace, en daar was niks mee te doen
Ik ken bakfietsen die sneller optrekken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:21 schreef marcie216 het volgende:
Hangt van je eigen spel af. De een kan niet zonder pace, de ander kan dat wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:21 schreef marcie216 het volgende:
Snelquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:21 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
wanneer wordt het interview gepubliceerd?
Hangt van het systeem, jouw speelstijl/kwaliteit en natuurlijk van de spits zelf af.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:21 schreef marcie216 het volgende:
Bij spitsen merk ik dat ik wel minimaal 75 pace nodig heb. Op het middenveld heb ik ook prima met 55 pace spelers gespeeld. CB's moeten eigenlijk voor mij wel minimaal 65 pace hebben. Ik heb ook een gruwelijke hekel aan slome keepers. Zo fucking irritant is dat!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt van je eigen spel af. De een kan niet zonder pace, de ander kan dat wel.
Bij spitsen heb ik dat ook wel hoor. Kan weinig met een Bas Dost bijv. Vorig jaar was IF Huntelaar echt de beste spits van het spel voor mij en kwam je daar wat meer mee weg..nu is het echt pace pace pace, maar dat is ook omdat je iedere wedstrijd tegen CB's met 75+ pace komtquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bij spitsen merk ik dat ik wel minimaal 75 pace nodig heb. Op het middenveld heb ik ook prima met 55 pace spelers gespeeld. CB's moeten eigenlijk voor mij wel minimaal 65 pace hebben. Ik heb ook een gruwelijke hekel aan slome keepers. Zo fucking irritant is dat!
Ja IPV dat standaard Evert en Youri dat ze al sinds fifa 2005 gebruikenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
Oh! Zeg alsjeblieft dat ze Sierd de Vos als commentator moeten nemen.
Erben wennemars is beter.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
Na 100 koekoeks heb je dat ook wel gezienquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
HIJ ZET EEN TEKKEL IN!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja IPV dat standaard Evert en Youri dat ze al sinds fifa 2005 gebruiken
Neequote:Op donderdag 10 mei 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na 100 koekoeks heb je dat ook wel gezien
Eyong Tarkang Enoh!quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:30 schreef D-vide het volgende:
[..]
HIJ ZET EEN TEKKEL IN!
HIJ GOOIT EEN TACKLE ERUIT!
Ondertussen ook even de spelersvrouwen erbij halen, wie is heet en wie nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:30 schreef D-vide het volgende:
Die tussenpraatjes over de stadions en de clubs zijn echt goud waard
Nee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:32 schreef D-vide het volgende:
[..]
Haha oh ja, die zit er echt al vijf jaar in.
Jep, hoewel ik spaans ook wel graag zou willen hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
Volgens mij heeft 90% van de Nederlanders Engels commentaar.
Het is ook wel een held, maar als je net als ik al 5 jaar lang een abo op sport1 hebt en wekelijks een handjevol wedstrijden met Sierd hebt dan ken je het na een tijdje wel. Hij is nu pas bekend bij het grote publiek, maar dit doet hij al jaren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
NeeSierd is briljant. Tijdens de wedstrijd verteld hij je waar de beste hotels, restaurants en hoerententen zijn
Hij deed ook wel jupiler league, daar hoorde ik hem wel eensquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook wel een held, maar als je net als ik al 5 jaar lang een abo op sport1 hebt en wekelijks een handjevol wedstrijden met Sierd hebt dan ken je het na een tijdje wel. Hij is nu pas bekend bij het grote publiek, maar dit doet hij al jaren.
quote:
Spelers mogen in sommige situaties inderdaad best wat eerder gaan liggen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:37 schreef wieisboos het volgende:
Wat ik ook zo achterlijk vind aan FIFA is dat je vol aan iemands schouder kunt hangen en degene valt nog niet, en in de zestien is het ook nooit een overtreding als je iemand vasthoudt.
Haha ja! Gaat 'ie na de rust weer verder.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:37 schreef Tim86 het volgende:
Dit is ook ernstig: http://www.dailymotion.co(...)rt1-compilatie_sport
Die vanaf 2:24..halverwege zijn verhaal komt hij er ineens achter dat het al rust is![]()
VOlgens mij vallen de spelers met diver trait al heel snelquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Spelers mogen in sommige situaties inderdaad best wat eerder gaan liggen.
top manquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:40 schreef D-vide het volgende:
Preview voorbij. Thnx voor de suggesties! Het embargo loopt bijna af. Ik houd jullie op de hoogte
iedere dag anders. Nu na happy hour ff weinig, morgen weer wat meer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
hoeveel is een heals all +4 waard tegenwoordig?
Schmelzer IFquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:42 schreef marcie216 het volgende:
waarom is er geen fatsoenlijke linksback in de bundesliga
dan hou ik hem nog even vast.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
iedere dag anders. Nu na happy hour ff weinig, morgen weer wat meer.
nee, gek genoeg niet. EA kennende was dit een mooi moment geweest voor MOTM Falcaoquote:
Ik vind het een beetje zonde om 45k voor zo'n speler te geven, ben even aan het kijken voor gewoon een duitsequote:
Als je 352 speelt heb je dat probleem niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zonde om 45k voor zo'n speler te geven, ben even aan het kijken voor gewoon een duitse
TOTY Alaba, SIF Pander, IF Schmelzer etc etc.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:42 schreef marcie216 het volgende:
waarom is er geen fatsoenlijke linksback in de bundesliga
Het is kut dat het de enige goede duitse back is in de Bundesligaquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zonde om 45k voor zo'n speler te geven, ben even aan het kijken voor gewoon een duitse
is een rechtsback.quote:
idd, achja dan haal ik hem wel, en haal ik wel Kagawa IF en niet de SIFquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is kut dat het de enige goede duitse back is in de Bundesligarest is ruk.
Bastians/Aogo/Schmelzerquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Volgende week of week daarna komt denk ik Bundesliga TOTY, dan zakt hij wel flink.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
idd, achja dan haal ik hem wel, en haal ik wel Kagawa IF en niet de SIF
jaquote:
Zo'n soort MLS team had ik ook (met heel veel pace) maar het speelde voor geen meter. Wel geniaal dat die langzame Frings er als enige gold in zitquote:
Drenthe heeft een IF?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:48 schreef vandermar het volgende:
Mensen die Drenthe IF er voor 20K bin op zettenstakkers 15K verlies
Ja, achja geen zin om te wachten haha, heb hem gekocht voor 40k. Zakt misschien naar 35/30k maarja dat maakt niet uitquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgende week of week daarna komt denk ik Bundesliga TOTY, dan zakt hij wel flink.
O moet gewone zijn, zat aan een andere speler te denkenquote:
nopequote:
zakt eerder naar 20k. En door dit soort geintjes heb jij dus zo weinig geld.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, achja geen zin om te wachten haha, heb hem gekocht voor 40k. Zakt misschien naar 35/30k maarja dat maakt niet uit
hahaquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:37 schreef Tim86 het volgende:
Dit is ook ernstig: http://www.dailymotion.co(...)rt1-compilatie_sport
Die vanaf 2:24..halverwege zijn verhaal komt hij er ineens achter dat het al rust is![]()
reverse vandermarretjequote:Op donderdag 10 mei 2012 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo'n soort MLS team had ik ook (met heel veel pace) maar het speelde voor geen meter. Wel geniaal dat die langzame Frings er als enige gold in zit
Hoezo reverse?quote:
50% dalingquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zakt eerder naar 20k. En door dit soort geintjes heb jij dus zo weinig geld.
jepquote:
Mijn eigen vandermarretje niet kennenquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat het een slechte gold isbij een vandermarretje moet je er een goede gold inzetten.
Nee, gewoon een gold. Meestal zal het wel een goede zijn, maar dat hoeft nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat het een slechte gold isbij een vandermarretje moet je er een goede gold inzetten.
robben en ribery, achja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:52 schreef wieisboos het volgende:
4231 BundesligaDan kun je de twee beste spelers dus niet gebruiken.
okquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een gold. Meestal zal het wel een goede zijn, maar dat hoeft niet
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ok![]()
Torsten Frings is echt fokking goed. 3* skills, longshots allesJe moet alleen niet de bal verspelen want dan krijg je hem nooit meer terug
Die is 100k, dat is iets te veel van het goeie.quote:
SIF Gomez >quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:59 schreef vandermar het volgende:
UP Schurlle > SIF Podolski > Gomez > SIF Pizarro
Podolski heb ik op CAM, dus die kan weg. En SIF Pizarro is net zo snel, maar beter schot, beter koppen etc.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:59 schreef vandermar het volgende:
UP Schurlle > SIF Podolski > Gomez > SIF Pizarro
UP Schurlle pacehoerquote:Op donderdag 10 mei 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Podolski heb ik op CAM, dus die kan weg. En SIF Pizarro is net zo snel, maar beter schot, beter koppen etc.
UP schurrle is een pacehoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |