Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
BTW Nihao is hallo in het chineesquote:
waarvoor?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien ook maar een HD PVR halen..
Bijzettafeltje voor de coachesquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:04 schreef Dudeweiser het volgende:
http://ajax1.nl/archief/top-vijf-club-uit-engeland-wil-anita/
LOLquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wie zou er willen kijken dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja kloptquote:
Jij of je moeder?quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
IPH'tjequote:
quote:
Jij kan het weten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:07 schreef vandermar het volgende:
Slechte aandacht is ook aandacht....
gr gr
Eckte bazen hebben het allebeiquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:07 schreef BDIL het volgende:
[..]Als eredivisie live nou goedkoper was ... Met 15 euro in de maand heb je een groter aanbod op Sport1 + 2,5 euro goedkoper
Ik stikte bijna.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Of ik nou aandacht krijg of niet, ik doe gewoon mijn ding. Dat is een verschil, anderen doen het erom en gaan anders doen. Ik doe zoals ik altijd doe.quote:
Ik heb het geld ervoor, maar het zijn teveel draden denk ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het was maar een vraag. Je betaald toch niet zelf?
dit ja, als het nou gewoon beide voor 20 was ofzo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:07 schreef BDIL het volgende:
[..]Als eredivisie live nou goedkoper was ... Met 15 euro in de maand heb je een groter aanbod op Sport1 + 2,5 euro goedkoper
Vorige jaar keek ik vaker Eredivisie, nu door voetbal op zondag haal ik meeste goede wedstrijden niet en interesse naar de competitie zelf is afgenomen.quote:
Echt. Net als je denkt dat het niet nog belachelijker kan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb het geld ervoor, maar het zijn teveel draden denk ik
Ik heb alles mooi weggewerkt, dan vind ik het zonde om allerlei draden in het zicht te hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt. Net als je denkt dat het niet nog belachelijker kan.
Heb je je Santsjes al verkocht?
Een HD-PVR niet kopen omdat er draadjes aanhangen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb alles mooi weggewerkt, dan vind ik het zonde om allerlei draden in het zicht te hebben.
Die Sanchez wilt niet weg, staat op 14,75 BIN nu
Tijdverdrijf, video-editten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een HD-PVR niet kopen omdat er draadjes aanhangen.
Noem eens een paar redenen waarom je er wel ¤150+,- voor zou betalen?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Het is gewoon nog 100 keer slechter dan ik dacht
Jezus christus. Laat zich even lenen zeg.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Het is gewoon nog 100 keer slechter dan ik dacht
Isaac_Cuenca lijkt me..die weet niet beterquote:
Stream!quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:18 schreef KC.PSV het volgende:
Ik ga straks voor 275K aan pakjes kopen welke raden jullie aan. Naar mijn idee zijn die 25K pakjes een beetje overpriced. Ik heb daar nog nooit iets goed in gehad en in de 15k al verschillende IF spelers. Heeft iemand anders wel eens goede gehad uit 25K packs?
Die van 25k zijn ook heel slecht, ik heb daar dan ook nog geen 1 van geopend dit jaar. Die van 15k ook bijna niet trouwens.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:18 schreef KC.PSV het volgende:
Ik ga straks voor 275K aan pakjes kopen welke raden jullie aan. Naar mijn idee zijn die 25K pakjes een beetje overpriced. Ik heb daar nog nooit iets goed in gehad en in de 15k al verschillende IF spelers. Heeft iemand anders wel eens goede gehad uit 25K packs?
Hé, die keuze moet ik ook makenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De truc is om niet dat hele anker te maken met je stick, maar gewoon een deel over te slaan. Als je goed staat, na bijvoorbeeld een rabona fake, is de linkerstick naar de richting houden vaak al genoeg (En terug natuurlijk.Het enige verschil is dat je 'm dan niet helemaal van onder naar links naar onder naar rechts hoeft te doen, maar slechts links naar onder naar rechts. Als je die situaties herkent is 't supereenvoudig.
)
Als je geen verstand van skillen hebt en dit toch gelezen hebt, zit je waarschijnlijk zo:
[ afbeelding ]
tl;drquote:
quote:
but i am looking for someone to DO that for mequote:Op donderdag 10 mei 2012 19:29 schreef Rijst het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1671634.page
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |