Maar hij verkondigt het als de ultieme oplossingquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:26 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Als het voor TS werkt? Wat boeit het.
Zucht lees dan eens de hele shitzooi eens door hier en in die topicsquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:27 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dus gewoon een beetje passief niks doen gaat je verder helpen?
Het boeit omdat hij denkt de ultieme lady man te zijn getuige zijn OP.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:26 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Als het voor TS werkt? Wat boeit het.
Dat is helemaal waar. Maar is dat zo erg? Als je daarmee de personen kan bereiken die voorheen te ver weg waren, waarom niet?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee. Je speelt een rol en door die rol maar lang genoeg te spelen ga je geloven dat je echt zo bent.
Dan ga je toch een keer door de mand vallenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar is dat zo erg? Als je daarmee de personen kan bereiken die voorheen te ver weg waren, waarom niet?
Mij boeit het pas omdat hij net doet alsof hij het wiel heeft uitgevonden, terwijl het een prutser is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar is dat zo erg? Als je daarmee de personen kan bereiken die voorheen te ver weg waren, waarom niet?
Net of van die hosseltypes dat erg vinden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dan ga je toch een keer door de mand vallen
Nee ok, maar voor veel mensen is het uiteindelijke doel een relatie en dan val je toch door de mand. Maar misschien boeit ze dat niet, ze hebben toch zo weer een ander, totdat ze weer door de mand vallenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:31 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Net of van die hosseltypes dat erg vinden.
is het niet beter iets te doen aan de onderliggende oorzaken dan een trucje internaliseren?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef Gray het volgende:
[..]
Na een tijdje raak je sociaal ingesteld, ben je niet langer in je hoofd bezig en gaat dat aanraken ook vanzelf. Je raakt vanzelf oprecht, open en aardig. En zolang je er geen anderen mee kwetst is er niets aan de hand, denk ik zo.
Uiteindelijk een keer wel. Al pakte dat voor mij alleen maar goed uit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dan ga je toch een keer door de mand vallen
Ik zou hem aan het werk moeten zien om dat te beoordelen, maar volgens mij heeft hij het zelf zo wel naar zijn zin.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mij boeit het pas omdat hij net doet alsof hij het wiel heeft uitgevonden, terwijl het een prutser is.
Precies!!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee ok, maar voor veel mensen is het uiteindelijke doel een relatie en dan val je toch door de mand. Maar misschien boeit ze dat niet, ze hebben toch zo weer een ander, totdat ze weer door de mand vallen
Denk het wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is het niet beter iets te doen aan de onderliggende oorzaken dan een trucje internaliseren?
Net als een gedresseerde aap ...quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Precies!!!
en uit eindelijk zijn ze helemaal niets veranderd alleen goed in een truucje
Geluk zit niet in het aantal veroveringen, geluk zit in de (g)ene die blijft hangen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:07 schreef firefly3 het volgende:
Wat ik merk is dat hoe langer ik deze levenswijze volg, hoe intelligenter / leuker en meer zelfvertrouwen de dames hebben waarmee ik om ga. Universitair / baan als manager etc is niets nieuws meer.
Als je aan jezelf werkt is het misschien verstandiger om je op iets te richten met enig strategisch nut.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ik snap niet hoe jullie in hemelsnaam op iemand kunnen haten die aan zichzelf aan het werken is? Zijn er dan toch gevoelens van jaloezie of ben je dan stiekem zelf ook een beetje onzeker? Het moet toch ergens vandaan komen...
Oh trouwens, ''TS denkt de ultieme ladies man te zijn'' Hij zegt zelf dat hij zichzelf nog een beginner vind.
Strategieen zijn er niet echt te vinden in zijn tekst, maar met het idee erachter is niks mis toch.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:45 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Als je aan jezelf werkt is het misschien verstandiger om je op iets te richten met enig strategisch nut.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:44 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ik snap niet hoe jullie in hemelsnaam op iemand kunnen haten die aan zichzelf aan het werken is? Zijn er dan toch gevoelens van jaloezie of ben je dan stiekem zelf ook een beetje onzeker? Het moet toch ergens vandaan komen...
Oh trouwens, ''TS denkt de ultieme ladies man te zijn'' Hij zegt zelf dat hij zichzelf nog een beginner vind. Ik vind trouwens iedereen die het lef heeft om aan zichzelf te werken (op welk vlak dan ook) en er vol voor gaat per definitie baas.
Wat is zijn idee ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Strategieen zijn er niet echt te vinden in zijn tekst, maar met het idee erachter is niks mis toch.
Een TOPRESTATIE!!!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:53 schreef dawg het volgende:
mensen die iemand serieus nemen die claimt meisjes in kroegen te vingeren zijn wel erg wanhopig volgens mij.
en die desbetreffende meisjes fictief, of zo'n grote wanhopige slet dat het echt niet door skills komt dat ze haar beentjes spreidt in de kroeg om vervolgens die kerel zijn kroegvingers naar binnen te laten duwen. echt, daar kun je trots op zijn, zo een prestatie.![]()
Maar Seal heeft wel gewoon Charme, en een heleboel spieren. Het is niet mijn type maar ik kan zeker wel zien wat Heidi erin ziet qua uiterlijk.quote:
Waar heb jij mijn foto vandaan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar Seal heeft wel gewoon Charme, en een heleboel spieren. Het is niet mijn type maar ik kan zeker wel zien wat Heidi erin ziet qua uiterlijk.
In dit niet:
[ afbeelding ]
Dat ga ik niet proberen uit te leggen, je staat er toch niet open voorquote:
Triootjes bestaan zeker in jouw wereld ook niet etc?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:53 schreef dawg het volgende:
mensen die iemand serieus nemen die claimt meisjes in kroegen te vingeren zijn wel erg wanhopig volgens mij.
en die desbetreffende meisjes fictief, of zo'n grote wanhopige slet dat het echt niet door skills komt dat ze haar beentjes spreidt in de kroeg om vervolgens die kerel zijn kroegvingers naar binnen te laten duwen. echt, daar kun je trots op zijn, zo een prestatie.![]()
aangezien je een beginner bent, zal ik je even uit de droom helpen; meisjes die zich uberhaupt in kroegen laten vingeren door wildvreemde gasten met vieze kroegvingers zijn geen intelligente managers, maar goedkope wijven waar je niet trots op hoeft te zijn omdat je waarschijnlijk nummertje 256467423 bent.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Triootjes bestaan zeker in jouw wereld ook niet etc?
Het terugwaarts rationaliseren zodat je jezelf voor de gek kunt houden met je eigen wereldbeeld is een grote belemmering voor je eigen groei. Er is super veel mogelijk en zelfs de meest nette meiden kunnen heel ver gaan als er chemie is.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:07 schreef dawg het volgende:
[..]
aangezien je een beginner bent, zal ik je even uit de droom helpen; meisjes die zich uberhaupt in kroegen laten vingeren door wildvreemde gasten met vieze kroegvingers zijn geen intelligente managers, maar goedkope wijven waar je niet trots op hoeft te zijn omdat je waarschijnlijk nummertje 256467423 bent.
Ik vind het jammer dat je denkt dat vrouwen minder van seks houden dan mannen, vooral als ze verliefd worden of heel geil zijn. Ze willen net zo graag iets spannends meemaken als jij.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:07 schreef dawg het volgende:
[..]
aangezien je een beginner bent, zal ik je even uit de droom helpen; meisjes die zich uberhaupt in kroegen laten vingeren door wildvreemde gasten met vieze kroegvingers zijn geen intelligente managers, maar goedkope wijven waar je niet trots op hoeft te zijn omdat je waarschijnlijk nummertje 256467423 bent.
dat zeg ik niet. ik zeg dat de meeste vrouwen niet van goedkoop en wel van hygiene houden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je denkt dat vrouwen minder van seks houden dan van mannen, vooral als ze verliefd worden of heel geil zijn. Ze willen net zo graag iets spannends meemaken als jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |