abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111390686
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze heeft misschien wel meer diploma's dan jij op zak, dus niet oordelen graag over mensen die je niet kent en geloof me op mijn woord dat ze zeer intelligent was.
dan heeft ze daddy issues

ik snap dat je er zelf echt in gelooft maar de meeste vrouwen zijn er niet van gediend als je met onzin aan komt of aan ze gaat zitten pielen
Heb wel eens van die PUA filmpjes gezien en er wordt altijd een zelfde type dame aangesproken...

En als je er al mee weet te scoren dan misschien omdat ze denkt 'ach ja, het is al lang geleden en er is niets op tv' maar niet omdat ze denkt 'wat een boeiende kerel, misschien wel relatie materiaal'
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_111390688
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Laatst had ik iemand "geopend" met de openingszin "kan je goed taart bakken?". Ze bleek in de politiek te zitten (niet direct 2e kamer dat niet maar toch) en ze bleef maar praten.

Alles gaat om praktijkervaring.
Heb je haar gedaan ? Indien nee, faal.
pi_111390744
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:57 schreef Bendoe het volgende:

[..]

[..]

o|O

maar even ontopic, dit heeft me enorm geholpen man, dankjewel _O_ . Ik ben nogal stil van mezelf, maar na dit gelezen te hebben wil ik ervoor gaan *O*
Op het laatste moment nog wat dingen aangepast etc! Gaaf dat je ervoor wilt gaan :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111390795
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan heeft ze daddy issues

ik snap dat je er zelf echt in gelooft maar de meeste vrouwen zijn er niet van gediend als je met onzin aan komt of aan ze gaat zitten pielen
Heb wel eens van die PUA filmpjes gezien en er wordt altijd een zelfde type dame aangesproken...

En als je er al mee weet te scoren dan misschien omdat ze denkt 'ach ja, het is al lang geleden en er is niets op tv' maar niet omdat ze denkt 'wat een boeiende kerel, misschien wel relatie materiaal'
Grappig hoe je vrouwen analyseert die je nog nooit van je hele leven gezien hebt puur om je eigen wereldbeeld intact te houden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111390915
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Grappig hoe je vrouwen analyseert die je nog nooit van je hele leven gezien hebt puur om je eigen wereldbeeld intact te houden.
mooi staaltje psychologie van de koude grond

laat ik iets zeggen over alle vrouwen die ik wel ken: de enige die hier voor zouden vallen hebben geen zelf vertrouwen of een schoenmaat hoger dan hun IQ
en vanuit daar durf ik prima conclusies te trekken over een groot deel van de vrouwen in Nederland ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111390936
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Grappig dat jij dat zegt, man die denkt te weten hoe alle vrouwen in elkaar zitten.
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:05:15 #132
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111390970
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

mooi staaltje psychologie van de koude grond

laat ik iets zeggen over alle vrouwen die ik wel ken: de enige die hier voor zouden vallen hebben geen zelf vertrouwen of een schoenmaat hoger dan hun IQ
en vanuit daar durf ik prima conclusies te trekken over een groot deel van de vrouwen in Nederland ja
Even in beeld:

pi_111390999
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:05 schreef Hanako het volgende:

[..]

Even in beeld:

[ afbeelding ]
Precies :P

bedankt voor de visuele ondersteuning :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:06:57 #134
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111391045
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Precies :P

bedankt voor de visuele ondersteuning :P
Geen probleem ;)
pi_111391086
Wat ik merk is dat hoe langer ik deze levenswijze volg, hoe intelligenter / leuker en meer zelfvertrouwen de dames hebben waarmee ik om ga. Universitair / baan als manager etc is niets nieuws meer.
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:08:01 #136
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111391101
Dat soort types zie ik nu ook altijd in de bar staan met zwermen mannen om hun heen. Dat sla ik met alle liefde af.
pi_111391333
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:07 schreef firefly3 het volgende:
Wat ik merk is dat hoe langer ik deze levenswijze volg, hoe intelligenter / leuker en meer zelfvertrouwen de dames hebben waarmee ik om ga. Universitair / baan als manager etc is niets nieuws meer.
Maar doe je ze ook ?
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:13:11 #138
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111391368
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar doe je ze ook ?
Kijken mag aanraken niet het liefst van 10 meter afstand :@
pi_111391374
quote:

[..]

Maar doe je ze ook ?
dat en waarom ben je nog single dan?
en onzekere dames zijn er op elk niveau

sex is niet zo moeilijk te verkrijgen met de juiste maniertjes
een relatie gaat echter veel verder dan dingen opvolgen die je leest of ziet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111391388
quote:

[..]

Maar doe je ze ook ?
Ik heb er ook seks mee ja. Het is niet zo dat een intelligente dame "moeilijker te scoren is". Dat zit allemaal tussen de oren.
pi_111391526
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb er ook seks mee ja. Het is niet zo dat een intelligente dame "moeilijker te scoren is". Dat zit allemaal tussen de oren.
Geloof er eerlijk gezegd weinig van.
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:17:54 #142
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111391625
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Geloof er eerlijk gezegd weinig van.
Has to agree with this..
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:18:36 #143
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111391668
De beste stuurlui staan aan wal zeggen ze altijd toch? :P
pi_111391708
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

niet door een oprecht open en gewoon aardig charmante man

wel door een gladde aal die de hele tijd in zijn hoofd bezig is met proberen aan te raken of iemand die onzeker is

als je oprecht goed in je vel zit, en een beetje sociaal ingesteld bent is het allemaal niet zo moeilijk (en ik geloof dat je dat ook aan stipt en daar kan ik me ook helemaal in vinden maar ik vind ook dat je veel onzin verkondigd)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_111391991
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

niet door een oprecht open en gewoon aardig charmante man

wel door een gladde aal die de hele tijd in zijn hoofd bezig is met proberen aan te raken of iemand die onzeker is

als je oprecht goed in je vel zit, en een beetje sociaal ingesteld bent is het allemaal niet zo moeilijk (en ik geloof dat je dat ook aan stipt en daar kan ik me ook helemaal in vinden maar ik vind ook dat je veel onzin verkondigd)
Na een tijdje raak je sociaal ingesteld, ben je niet langer in je hoofd bezig en gaat dat aanraken ook vanzelf. Je raakt vanzelf oprecht, open en aardig. En zolang je er geen anderen mee kwetst is er niets aan de hand, denk ik zo. :)
pi_111392027
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:18 schreef Hanako het volgende:
De beste stuurlui staan aan wal zeggen ze altijd toch? :P
Maar één ding van TS z'n OP staat wel vast. Je zult wel wat assertiviteit moeten hebben.
Dus wat je hier zegt is kul.
pi_111392088
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:23 schreef Gray het volgende:

[..]

Na een tijdje raak je sociaal ingesteld, ben je niet langer in je hoofd bezig en gaat dat aanraken ook vanzelf. Je raakt vanzelf oprecht, open en aardig. En zolang je er geen anderen mee kwetst is er niets aan de hand, denk ik zo. :)
Welnee. Je speelt een rol en door die rol maar lang genoeg te spelen ga je geloven dat je echt zo bent. Face it; TS was niet boeiend voor vrouwen in zijn normale leven en dus diende hij een rol te spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2012 20:25:50 ]
  donderdag 10 mei 2012 @ 20:26:48 #148
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111392163
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:24 schreef Rivalo het volgende:

[..]

Maar één ding van TS z'n OP staat wel vast. Je zult wel wat assertiviteit moeten hebben.
Dus wat je hier zegt is kul.
Al maanden moet men dit in bepaalde topics aanhoren dus nee niks kul.
pi_111392172
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Welnee. Je speelt een rol en door die rol maar lang genoeg te spelen ga je geloven dat je echt zo bent. Face it; TS was niet boeiend voor vrouwen in zijn normale leven en dus diende hij een rol te spelen.
Als het voor TS werkt? Wat boeit het.
pi_111392189
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 20:26 schreef Hanako het volgende:

[..]

Al maanden moet men dit in bepaalde topics aanhoren dus nee niks kul.
Dus gewoon een beetje passief niks doen gaat je verder helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')