quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een worst voor je ghehe.
[..]
Ha!
Vast wel. Die onzekere mensen misschien niet maar jij vast wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ging wel. Eerst moesten we een stilleven natekenen met houtskoolzou mezelf een 7 geven op het resultaat.
En daarna kregen we nummers en moest je bij de mensen gaan zitten die hetzelfde nummer had, dit was je groepje.
Ik had een faalgroep natuurlijkallemaal onzekere mensen en 2 mensen ( waaronder ik ) met een uitgesproken mening.
Dus ik nam al snel de leiding, en die andere die denkt het beter te weten met zn dure taalgebruik, flikker op man.
We keken een clip van Die Antwoord, en dit was ook meteen de inspiratie voor ons werkstuk want we moesten een decor maken.
Ging uiteindelijk wel goed, samenwerking was redelijk, iedereen deed zowat evenveel gelukkig.
En het resultaat mocht er best zijn.
Lekker knutselen dus.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ging wel. Eerst moesten we een stilleven natekenen met houtskoolzou mezelf een 7 geven op het resultaat.
En daarna kregen we nummers en moest je bij de mensen gaan zitten die hetzelfde nummer had, dit was je groepje.
Ik had een faalgroep natuurlijkallemaal onzekere mensen en 2 mensen ( waaronder ik ) met een uitgesproken mening.
Dus ik nam al snel de leiding, en die andere die denkt het beter te weten met zn dure taalgebruik, flikker op man.
We keken een clip van Die Antwoord, en dit was ook meteen de inspiratie voor ons werkstuk want we moesten een decor maken.
Ging uiteindelijk wel goed, samenwerking was redelijk, iedereen deed zowat evenveel gelukkig.
Als je zelf tevreden bent, komt het wel goed tochquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
I hope so, ik wil zo graag aangenomen worden
Oh nee een verlegen faalgroepje, altijd hetzelfde gezeik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vast wel. Die onzekere mensen misschien niet maar jij vast wel.
Dat is maar te hopen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:57 schreef Darloek het volgende:
[..]
Als je zelf tevreden bent, komt het wel goed toch?
Iddquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh nee een verlegen faalgroepje, altijd hetzelfde gezeik.
Hoe gaan we dit aanpakken? *Stilte*
Iemand nog ideeen? *Stilte*
Ik voel je pijn.
Ik heb em nog steeds niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:59 schreef Dimens het volgende:
Diploma binnen de lijntjes kunnen tekenen.
HUILENquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
gvd geluidsknop van me telefoon is eraf gevallen
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Knutseldiploma, laat ons maar je uitkering betalen
hoe krijg je het voor elkaar :/quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
gvd geluidsknop van me telefoon is eraf gevallen
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iddik zat meteen al vragen te stellen, en background info bij de mensen te vragen waar ze vandaan komen etc.
Na 10 min zat ik al shit op mensen hun gezicht te smeren en te ouwehoeren, lekkre gek XD
haha henk en ingrid zullen trots op je zijn wanneer kom je weer op de koffie gr grquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Iddik zat meteen al vragen te stellen, en background info bij de mensen te vragen waar ze vandaan komen etc.
Na 10 min zat ik al shit op mensen hun gezicht te smeren en te ouwehoeren, lekkre gek XD
Mag je al verlengenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
weet ik niet
tis trouwens een htc sensation
whaha 19 mei gaan we wel even naar de starbucks, kom ik net ook vandaan xd grgrgrquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
haha henk en ingrid zullen trots op je zijn wanneer kom je weer op de koffie gr gr
Oh myquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dv had mijn dochter kunnen zijn alles
Dan was je er wel vroeg bij geweest.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dan neem ik mijn MacBook mee en koop een hipster bril nog meer wensen hihi hoho xDquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
whaha 19 mei gaan we wel even naar de starbucks, kom ik net ook vandaan xd grgrgr
Ben je al zo oud danquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sletten he.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan was je er wel vroeg bij geweest.
koop vlinderdas en doe een houthakkersblousje aan met de knoopjes allemaal dicht.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn MacBook mee en koop een hipster bril nog meer wensen hihi hoho xD
Ga ik doenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
koop vlinderdas en doe een houthakkersblousje aan met de knoopjes allemaal dicht.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
onder een groep mannen vandaan ja.
Hoe weet je dat? Je hebt mij nog nooit met baardje gezien toch?quote:
Oh okequote:Op donderdag 10 mei 2012 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jawel, maar dat moet je wel een stoere man zijn zoals spouwer
Ik ben niet stoer dus?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat deze chick zegtquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt, maar dan lijk je nasty ofz, weetniet. T zal je niet staan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Je hebt mij nog nooit met baardje gezien toch?
Misschien lijk ik dan wel ineens 20.
Ah. dacht al. Meeste vrouwen vinden baardje wel tof, maar gelukkig heb ik geschorenquote:
Ja. Het staat vast. Ik neem een baardje.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nu ben je nog zo lief en toetig
Nee ik haat onbekend dus ik was het nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
GWEN BELDE JIJ MIJ ONBEKEND? HEKS
Afknapperrrrquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Het staat vast. Ik neem een baardje.
en dat is niet netjes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh nee ik weet het al, dat is een andere school waarvan ik vandaag intake had maar niet heb afgezegd
Geen spijt als de andere dadelijk niks word? Wat ga je eigenlijk doen precies?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh nee ik weet het al, dat is een andere school waarvan ik vandaag intake had maar niet heb afgezegd
Misschien is het wel een seriemoordenaar!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik haat onbekend dus ik was het niet
Liever niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=neckbeard
[ afbeelding ]
Dus je loopt op blauwtjes?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik draag ook al blauwe schoenen en niet rode. Ik geef geen neuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Eentje die een voicemail achterlaat ja.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien is het wel een seriemoordenaar!!!!!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus je loopt op blauwtjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
hoe heb je je haren nu danquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:12 schreef Dimens het volgende:
Trouwens. Ik ben ook naar de kapper geweest.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus je loopt op blauwtjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is niksquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=neckbeard
[ afbeelding ]
Sletten zijn wel handig tochquote:
Jawel.. maar dan regel ik gewoon nieuwe.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:11 schreef Darloek het volgende:
[..]
Geen spijt als de andere dadelijk niks word? Wat ga je eigenlijk doen precies?
Ja, dat zeggen ze dan natuurlijk niet. Dan is het geen verrassing meer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eentje die een voicemail achterlaat ja.
'Hoi, ehm, ik kan je niet bereiken, bel me even terug zodat ik je kan vermoorden'
Rebellquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik draag ook al blauwe schoenen en niet rode. Ik geef geen neuk.
WHYYYquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:12 schreef Dimens het volgende:
Trouwens. Ik ben ook naar de kapper geweest.
Bedankt, denk ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
En ik heb de deur geduwd terwijl er 'trekken' op stond.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
En ik heb de deur geduwd terwijl er 'trekken' op stond.
Ah nee, dacht dat je er niks van moest hebben, wat ook wel weer te begrijpen isquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zeg er verder toch niks over.
Juist niet. Sletjes zijn beter.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:14 schreef Darloek het volgende:
[..]
Ah nee, dacht dat je er niks van moest hebben, wat ook wel weer te begrijpen is
zijn vaak wel zo uitgelebberdquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Juist niet. Sletjes zijn beter.
Wat weet jij daar nou van?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zijn vaak wel zo uitgelebberdnou ja dan maar de nooduitgang
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Scheelt gezeik achteraf.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gast, dat lebbert niet uitquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zijn vaak wel zo uitgelebberdnou ja dan maar de nooduitgang
Niet dus want jij mag nog geen breezer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:17 schreef Trollscience het volgende:
ik hossel die chimeid als breezers dimens g
betekent niet dat ik geen breezer kan hosselen G.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet dus want jij mag nog geen breezer.
Nah niet echt, Kijk wel wat langer op fok, maar had nog geen account hier. Zondag gedaan nadat ik klaar was met voetbal, nja thuiskomen van het voetbalquote:
Mannen die op maagden vallen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gast, dat lebbert niet uit. In ieder geval een stuk beter dan van die meisjes die niks kunnen hebben.
Hehe, goeie.quote:
Waarom post je dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:20 schreef Plastic_zak het volgende:
wat is deze ik ga gewoon automatisch naar fok, ik wil hier helemaal niet zijn vandaag
Doe je toch zelfquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:20 schreef Plastic_zak het volgende:
wat is deze ik ga gewoon automatisch naar fok, ik wil hier helemaal niet zijn vandaag
Inderdaad, altijd janken dat het pijn doet. Moet ik niks van hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mannen die op maagden vallen.![]()
![]()
![]()
Die hebben het nooit met een maagd gedaan.
Eigen schuld.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Oke.quote:
Dan kan ie beter gaan fappenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij wou zijn frustraties kwijt.
gelukkigquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga fok tijdelijk op mn blacklist zetten.
Gewoon ineens flink steken, dan maar pijn en zeggen dat het erbij hoortquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Altijd janken dat het pijn doet, moet ik niks van hebben.
Ja, die vrouwen zijn ook niet gekquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:23 schreef Darloek het volgende:
[..]
Gewoon ineens flink steken, dan maar pijn en zeggen dat het erbij hoort [ afbeelding ]
Pff.. Zo ergerlijk, ook als ze al meteen hun trouwjurk gaan aantrekken of zo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd janken dat het pijn doet. Moet ik niks van hebben.
Jij hebt er ook duidelijk niet veel kaas van gegeten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:23 schreef Darloek het volgende:
[..]
Gewoon ineens flink steken, dan maar pijn en zeggen dat het erbij hoort [ afbeelding ]
spouwerranger is één ruwe boyquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd janken dat het pijn doet. Moet ik niks van hebben.
Als ze maagd zijn weten ze het nietquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, die vrouwen zijn ook niet gek.
Heb volgens mij ook geen maagd gehadquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Pff.. Zo ergerlijk, ook als ze al meteen hun trouwjurk gaan aantrekken of zo.
[..]
Jij hebt er ook duidelijk niet veel kaas van gegeten.
Haha wat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof alleen maagden het er zomaar in stampen niet kunnen waarderen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:25 schreef Darloek het volgende:
[..]
Heb volgens mij ook geen maagd gehad [ afbeelding ]
Ja, figuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha wat?Die zijn niet helemaal 100, volgens mij.
Figuurlijk jongens, figuurlijk.quote:
Daar heb je wel een punt jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof alleen maagden het er zomaar in stampen niet kunnen waarderen.
[..]
Ja, figuurlijk.Maar ja, je hebt ze er wel bijlopen. Ze blijven altijd zo plakken en zo, altijd
gezanik.
[..]
Figuurlijk jongens, figuurlijk.![]()
Oh, wacht. Ja, nu snap ik de post opeensquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof alleen maagden het er zomaar in stampen niet kunnen waarderen.
[..]
Ja, figuurlijk.Maar ja, je hebt ze er wel bijlopen. Ze blijven altijd zo plakken en zo, altijd
gezanik.
[..]
Figuurlijk jongens, figuurlijk.![]()
Ze laten het luid en duidelijk weten, geloof me.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:25 schreef Darloek het volgende:
[..]
Heb volgens mij ook geen maagd gehad [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Van die meisjes die zeggen van 'hij keek me aan!! hij keek me aan!! hij vindt me leuk!!'
Ja klopt, meteen gedoe over relaties en zo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, wacht. Ja, nu snap ik de post opeens.
Vrouwen die meteen huisje, boompje, beestje willen spelen, zijn vrij ergerlijk ja.
Zo is mijn redenatie ook altijd, gaat niet altijd goed.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Van die meisjes die zeggen van 'hij keek me aan!! hij keek me aan!! hij vindt me leuk!!'
Nog nooit een meid horen zeggen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Die mannen heb je ook.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo is mijn redenatie ook altijd, gaat niet altijd goed.
Willen ze dat dan niet?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die mannen heb je ook.
"Ze lachte naar me!Volgens mij wil ze me echt hard!
"
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze laten het luid en duidelijk weten, geloof me.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die mannen heb je ook.
"Ze lachte naar me!Volgens mij wil ze me echt hard!
"
Soms eens snollen inderdaad, voor de afwisseling.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:29 schreef Darloek het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nja sletten is ook niet altijd alles hoor
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo is mijn redenatie ook altijd, gaat niet altijd goed.
Ja inderdaad, het is nu gewoon raar om goede manieren te hebben.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Als een meisje naar een jongen lacht kan het betekenen dat ze hem wel ziet staan of dat ze gewoon vriendelijk is.
Flirten wordt trouwens vaak in de war gebracht met vriendelijkheid
En bij jou is het vooralquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Als een meisje naar een jongen lacht kan het betekenen dat ze hem wel ziet staan of dat ze gewoon vriendelijk is.
Flirten wordt trouwens vaak in de war gebracht met vriendelijkheid
"Je ziet er goed uit" is al helemaal zo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het is nu gewoon raar om goede manieren te hebben.![]()
"Hey, leuke schoenen."
"Ik heb al een vriend!"
"Bitch, wat?"
Yeah true, als vind ik het soms wel raar en misschien ook wel zielig als mensen hun zich zo verlagen, maar goed mannen moeten ook aan hun trekken komenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Soms eens snollen inderdaad, voor de afwisseling.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het is nu gewoon raar om goede manieren te hebben.![]()
"Hey, leuke schoenen."
"Ik heb al een vriend!"
"Ik vind je tieten, je kop en je karakter niets. Wat dacht je"
Ik ken volwassen 'vrouwen' die zich zo gedragenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
Inderdaad. Een keer je lul ingehangen en dan beginnen ze meteen te zeiken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja klopt, meteen gedoe over relaties en zo.
Zo van; "Ik wil je zaad" ?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij mij merk je het duidelijk aan de blik in m'n ogen.
"Je hebt me gewoon gebruikt!quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Een keer je lul ingehangen en dan beginnen ze meteen te zeiken.
ik ben gefriendzonedquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zoiets :quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan moeten het wel hele slechte, lelijke tieten zijn als ik het niks wil vinden.quote:
Wat voor drank vind je lekker?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik flirt wel javooral met wat drank op.
[..]
Hahaha hoe vaak ik dat wel niet gehoord hebquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Je hebt me gewoon gebruikt!"
Echt.. Die mensen..Zelf wilde ze het niet zeker?
Sowieso seks koppelen aan dingen als "jezelf verlagen".quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:30 schreef Darloek het volgende:
[..]
Yeah true, als vind ik het soms wel raar en misschien ook wel zielig als mensen hun zich zo verlagen, maar goed mannen moeten ook aan hun trekken komen
Herkenbaar dit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Je hebt me gewoon gebruikt!"
Echt.. Die mensen..Zelf wilde ze het niet zeker?
Eindelijk iemand die mijn pijn kent.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahaha hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb![]()
[..]
Uhm oke , dan let ik daar maar op .quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik flirt wel javooral met wat drank op.
Captain morganquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso seks koppelen aan dingen als "jezelf verlagen".
Oh? Dat is raar ja?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:34 schreef Darloek het volgende:
[..]![]()
Maar bedoel meer van, dat ze gewoon met der kut open gaan liggen, en hoppa. Dan ben je ook raar
Als ik ergens kan slapen wil ik best in Groningen blijven.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lachen man. Ga je wel mee uit dan? of ga je direct met noenoe mee terug
ov heeft een piemeltje?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:35 schreef Dimens het volgende:
Eerst even 2 uur fappen in de trein met Oceanview.
Nouja, vooral van vrouwen waar ik verder niks mee te maken heb. Klasgenoten enzoquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die mijn pijn kent.
Oh, a wild problem appearsquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik ergens kan slapen wil ik best in Groningen blijven.
Ik zeg altijd fallus.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is piemeltje toch ook een vies woord
MISBRUIKERquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, vooral van vrouwen waar ik verder niks mee te maken heb. Klasgenoten enzo. Altijd janken dat mannen het enkel voor de seks doen
. Bitch please, je was er zelf bij.
Dan zijn er alleen saaie kroegen openquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of we moeten in de middag gaan stappen.
Zorg dat ik ergens kan slapen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan zijn er alleen saaie kroegen openVanaf 22:00 is het leuk.
Wat?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JIJ HEBT HELEMAAL NIKS MET MIJ GEDAAN MAAR IK VIND HET TOCH, PUH
Dan is het toch ook geen misbruikerquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JIJ HEBT HELEMAAL NIKS MET MIJ GEDAAN MAAR IK VIND HET TOCH, PUH
Ik moet eens goed uitslapen dan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kroegen gaan niet dicht, ik zie geen probleem.
snap je de subtiele signalen niet? dit moet vast pijn doen dimensquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kijk drommeldaris lief aan, hij woont in de stad
Ik slaap al bij DV.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
snap je de subtiele signalen niet? dit moet vast pijn doen dimens
Zal wel slapen in de trein worden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja dimens, er zijn altijd nog toffe plekken open tot een uur of 5/6 dus je kan ook de eerste trein terug nemen.
Ja bij mij kan je sowieso niet slapen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Haha je zei zakquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Leg het nou eens uit, want ik snap er geen zak van.
"Ze lacht gewoon vriendelijk, ze is gewoon beleefd."quote:
Tegen mij zei je dat ik lui was omdat ik mn bed blijf danquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
IK MOET PLASSEN MAAR MIJN BED IS ZO WARM
Was wel een inkoppertje.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niet al in je bed hebt geplast?
Ik heb er zin in.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
uitgaan met dimens in groningenwulpse studentes hosselen
Waarom lig je in bed?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
IK MOET PLASSEN MAAR MIJN BED IS ZO WARM
Veel slapen zul je dan welquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:43 schreef Dimens het volgende:
Of ik hossel daar een chick waar ik bij in bed kan slapen.
Nu weet je nog niksquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn uitleg.
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn uitleg.
Laat mij dan niet achterquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:43 schreef Dimens het volgende:
Of ik hossel daar een chick waar ik bij in bed kan slapen.
Oh dacht maybe ben je ziek ofzoquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Laptop vriend, standaard procedure, je weet toch
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
Daar lijkt het wel op.quote:
Dus je zag het?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je zou er maar gaar van gaan typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |