coban hielp je net met je opleidingskeuze.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:28 schreef Dimens het volgende:
Alsof er ook maar iets zinnigs wordt gepost in UDOWU.
Ik neem terug wat ik net zei.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
coban hielp je net met je opleidingskeuze.
Is dat niet die nazigame?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
http://wolfenstein.bethsoft.com/game_EU.php
Ik lees maar weinig in een SC wat wel toegevoegde waarde heeft. Nou eigenlijk niks.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat het geen toegevoegde waarde heeft om dat soort dingen te plaatsen, zelfs niet in een sc
wees blij dat ze nog rijdenquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Scumbag train gaat nu weg, ik wacht wel een half uur Okay.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat mag.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik lees maar weinig in een SC wat wel toegevoegde waarde heeft. Nou eigenlijk niks.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]DafuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Awesomequote:Op donderdag 10 mei 2012 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]MOTHER OF GODSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dus,wtfquote:
Koeienkoek
[ afbeelding ]GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Zag het ja, wel grappig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
Gelukkig ben je niet alleenquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
Ik voel me nu echt het meest sneue persoon op aarde
Dat is niet mogelijk, maar je komt wel in de buurt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
Ik voel me nu echt het meest sneue persoon op aarde
ik speel online op serversquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hesoyam
aezakmi
cjphonehome
naturaltalent
En dan met de fiets gaan.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Insert food here * SpaceInvaders doet mond open en wijst
* Dimens doet zijn broek naar beneden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb hier wel een worst voor je ghehe.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ha!quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
* Dimens doet zijn broek naar beneden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |