Oh dat kan best, daar twijfel ik ook niet aanquote:Op zondag 13 mei 2012 09:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Das gemeen.. TS is best lief!
Ja de zon en maan trekken aan de aarde.....quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Is er een wetenschappelijk bewezen relatie tussen zonsverduisteringen en aardbevingen?
Bij mijn weten niet, maar ik kan er naast zitten natuurlijk.
Maargoed, omdat je het zo stellig meldt zul je vast een bron hebben nietwaar?
Deel die eens zou ik zeggen
Je moet dan ook wel ff erbij zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef wytdyk het volgende:
Het Nederlandse tijdstip waarop de "X" bereikt is op de Google Maps kaart, ofwel the Greatest Eclipse, is de nacht van zondag 20 mei op 21 mei om 00:53:54.
Dus eigenlijk 21 mei in Nederland.
Overigens hier een foto van de zon en haar zonnevlekken:
[ afbeelding ]
Dus morgen staan de zon, de maan en de Pleiaden (waar Quatzlcoatl vandaan zou komen) op 1 lijn, samen met zonnevlek 1484 (!). Daarin meegenomen dat op een van de gevonden stenen staat dat er een ruimteschip uit zo'n zonnevlam komt gevlogen kan er nu best wel eens wat gebeuren!
Interessant, maar die site is natuurlijk erg pro nostradamus. is dat ook onderzocht, naar wat jij weet? Of is de bron bekend?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Was er niet zoiets als een gouden ketting rond zijn nek waarop een datum stond, die overeen kwam met de datum waarop grafrovers zijn graf leeg haalden?
edit: inderdaad:
In 1700, his body was moved by the city to a more prominent crypt. When a necklace was found on his skeleton bearing the date '1700', his body was hurriedly reinterred.
http://www.sacred-texts.com/nos/index.htm
jij had vroeger toch een website over truth-onderwerpen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:38 schreef Xerson het volgende:
Voor wie geinsteresseerd is in bijbelse aanwijzingen dat er buitenaardse wezens zullen terugkeren raad ik dit gratis boek aan:
http://www.scribd.com/doc/93266824/Komst-Van-de-Elohimschepen
Dit boek zet de gehele bijbel in een buitenaardse context, en beschrijft op basis daarvan wat de profetieen en verhalen betekenen.
Ook staat er dus wat er binnenkort zal gaan gebeuren.
Voor christenen en niet-christenen erg interessant.
Er zijn elke dag een stuk of 20 aardbevingen.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:39 schreef cptmarco het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-noorden-italie.html
de eerste aardbeving is er al geweest...
quote:Op zondag 20 mei 2012 10:12 schreef Fokbaas het volgende:
[..]
Er zijn elke dag een stuk of 20 aardbevingen.
Waar zit je?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:45 schreef vosss het volgende:
Ok het begint te onweren. Flink ook, maar nog niet echt historisch. Ik hou jullie op de hoogte!!!!!
Grappen? Ik ben oprecht geinteresseerd in de geografische positie.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja, de grappen zijn nou wel weer geweest. Post serieus of post niet okee?
Volgens TS wel:quote:Op zondag 20 mei 2012 23:27 schreef Mrbalkenende het volgende:
Dusss... Nog een half uur tot 12 uur. Misschien morgen dan?
Nog een dik uur en dan gaat het losquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:52 schreef wytdyk het volgende:
Het Nederlandse tijdstip waarop de "X" bereikt is op de Google Maps kaart, ofwel the Greatest Eclipse, is de nacht van zondag 20 mei op 21 mei om 00:53:54.
Dus eigenlijk 21 mei in Nederland.
Zeker vanuit je 'geheime' kut-hutje op de heide..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef Rivalo het volgende:
Wat een kut topic
Zo kun je elke dag wel historisch noemen
Het ging zo snel dat je het niet eens gemerkt hebt.quote:
Requiescat in pace starlaquote:Op maandag 21 mei 2012 00:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het ging zo snel dat je het niet eens gemerkt hebt.
Maar ja, je bent dood. Don't shoot the messenger please!
Ah nee...heeft hij de strijd dus toch verloren..quote:Op maandag 21 mei 2012 01:00 schreef spijkerbroek het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)bb-62-overleden.html
Daar heb je het al. (RIP Robin trouwens)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |