Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb nu:
-----------Castaignos
Overtoom-xxxxx-Duarte
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:25 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[..]
Goossens > Schone > Overtoom
Ik vind Overtoom bizar slecht, als CM dan.
In ieder geval een Nederlander. Of je gooit Overtoom of Duarte daar neer en je bouwt links of rechts wat leuks.quote:
Goossens dan maar een kans gevenquote:
Voortaan elke dagquote:
Jep, mijn 433 team:quote:
Eindelijk iemand die het met me eens is. Vind Essien heerlijk spelen en zijn stats zijn beter dan Toure!quote:
Oppassen dat 'ie niet gaat betalen in Yen, maar gewoon in euro'squote:
Wat moet er gezegd worden dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:29 schreef Rijst het volgende:
Jullie mogen het allemaal wel proberen. De beste komt in mijn videos
"Hallo, ik ben een sweaty kleutertje". Perfecte job voor jou dusquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat moet er gezegd worden dan?
Schapi neuki allah in arsiquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat moet er gezegd worden dan?
Sweaty boss it isquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
"Hallo, ik ben een sweaty kleutertje". Perfecte job voor jou dus
TR gemachtquote:
Misschien is het wel geheim taal en is het heel lief wat er staatquote:
IK ZEG TOCH TOURÉ??!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:31 schreef WezepAFCA het volgende:
Mijn middenveld wordt dan als volgt:
Nasri - Essien - Gerrard
quote:
quote:
Lol, die dat er neer zet is wel een baasquote:
Heb goede ervaringen met Essien, maar ik wil ook wel eens wat nieuws proberen. Zal Toure aanschaffen!quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
dis whool tieam is gay and de players al so
Waarom SIF handanovic? Zo fijn is die toch niet?quote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:49 schreef marcie216 het volgende:
klopt het dat bij 4231 de CAM's meer naar voor staan dan bij 4222?
Ik speel nu 4222 maar mijn suarez en Tevez zakken wel erg ver in, dat ze de goal al niet meer halen in een sprint.
Jawel en ik had hem in een pakje dus hoef hem niet te kopenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom SIF handanovic? Zo fijn is die toch niet?
Slechte speler, zie je al aan zijn kut hoft.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:55 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]Hallon jungs, meine name iest Mark Uth en iech spiel volgend jahr bei Heerenveen
Wie ist das?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:55 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]Hallon jungs, meine name iest Mark Uth en iech spiel volgend jahr bei Heerenveen
Wij hebben tenminste een spitsquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Slechte speler, zie je al aan zijn kut hoft.
Gr gr
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:57 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/720594
Richards heeft hier toch gewoon 9 chem?
Nee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:57 schreef marcie216 het volgende:
Richards heeft hier toch gewoon 9 chem?
een RB kan volgens mij maximaal 7 halen op CBquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:59 schreef marcie216 het volgende:
Dubbele link Kompany, en Dubbele link Toure?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:59 schreef marcie216 het volgende:
Kijk naar zijn positiequote:Op donderdag 10 mei 2012 15:59 schreef marcie216 het volgende:
Ja? had eest ook een RB daar en die had gewoon 9 chemquote:
Nee, dat had je niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja? had eest ook een RB daar en die had gewoon 9 chem
Da kannie jongequote:Op donderdag 10 mei 2012 16:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat had ik wel, of tenminste Futhead zei het, heb het team niet gemaakt toenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Futhead zit er wel vaker naast.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat had ik wel, of tenminste Futhead zei het, heb het team niet gemaakt toen
352 is goedkoop, dus ik zou alles her-kopenquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:08 schreef marcie216 het volgende:
wat is slimmer, om heel mijn team te verkopen en helemaal nieuwe kopen(met een aantal dezelfde spelers) of gewoon een aantal spelers (7 a 8) 352 kaartje geven?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:01 schreef Tim86 het volgende:
Na al die pauperesque kneusjes die achterin gingen rondtikken heb ik een nieuw vies team gemaakt gisteren uit frustratie, speelt wel lekker though. Pace
Weet niet of ik Oliech ga houden..hij is best wel een pussy en ik voel me toch wel erg vies. So far Oliech, Utaka en Uche allemaal 12 uit 10. Switch ingame regelmatig naar 3-4-1-2 met Uche als 2e spits ook, anders had hij er nooit zoveel gemaakt.
[ afbeelding ]
Yoboquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:01 schreef Tim86 het volgende:
Na al die pauperesque kneusjes die achterin gingen rondtikken heb ik een nieuw vies team gemaakt gisteren uit frustratie, speelt wel lekker though. Pace
Weet niet of ik Oliech ga houden..hij is best wel een pussy en ik voel me toch wel erg vies. So far Oliech, Utaka en Uche allemaal 12 uit 10. Switch ingame regelmatig naar 3-4-1-2 met Uche als 2e spits ook, anders had hij er nooit zoveel gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn IF is op papier wel een heel stuk beter..vooral qua shooting. Hij wordt alleen wel echt makkelijk van de bal gezet en kopsterk is hij ook niet. Heb nu UP Aboubakar LCAM, maar misschien moet ik die maar in de punt zetten..dat is echt een beest.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Yobo
Ik heb 3x tegen IF Oliech gespeeld en ik had niet zoveel last van hem, de NIF daarentegen doet het tegen mij altijd goed.
Kan 'm niet downloaden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:26 schreef Rijst het volgende:
Oké. Dit is hem geworden. Wie wilt hem inspreken?
http://www.2shared.com/video/px5BQbAA/SUBSCRIBE.html
User downloading session limit is reached. Please try again in few minutes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:26 schreef Rijst het volgende:
http://speedy.sh/P7NVn/SUBSCRIBE.wmv
Nog best een vet team!quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Typo...zelfs ik ben maar een mensquote:
Tering gozer, hak eens een keer een motherfucking knoop door johquote:
quote:
http://speedy.sh/tfnMv/Mijn-film.wmvquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:26 schreef Rijst het volgende:
http://speedy.sh/P7NVn/SUBSCRIBE.wmv
4231quote:
What de fuck kerel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
http://speedy.sh/tfnMv/Mijn-film.wmv
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
http://speedy.sh/tfnMv/Mijn-film.wmv
Waarom vind je 4231 beter spelen dan 352?quote:
me.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
What de fuck kerel.
Goeie mic me kont
Alsof hij ooit met 352 heeft gespeeldquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Waarom vind je 4231 beter spelen dan 352?
haha idd daarom vroeg ik het ook.quote:
Hij zal wel in TOTY zitten wellichtquote:
Het speelt veel vrijer up front, 352 is vooral gebasseerd op het middenveld vind ik zelf.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Waarom vind je 4231 beter spelen dan 352?
Toch een matige seriequote:
Rijst wat is je youtubekanaal naam.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:43 schreef Rijst het volgende:
Of IF Nocerino. Zo'n goed seizoen heeft hij toch niet gespeeld?
inb4 GJE met zn kutplaatje.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is toch loempiaverkoper geweest?
Ik hoorde niet eens wat je zeiquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is toch loempiaverkoper geweest?
Vidal geen goed seizoen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:43 schreef Rijst het volgende:
Of IF Nocerino. Zo'n goed seizoen heeft hij toch niet gespeeld?
BBVA kan inderdaad een snelle sterke CB gebruiken, hulde aan de TOTY's want ik kan mij niet voorstellen dat ze dan weer een paar slome TOTY CBs uitbrengen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:43 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het Serie A TOTY.
Verder hoop ik dat in het La Liga TOTY gewoon eens een CB zonder high attacking workrate, met pace en dan geen dwerg als Mascherano.
quote:
Er staat toch Nocerinoquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vidal geen goed seizoen?
[ afbeelding ]
Echt de steal of the season dat ze die voor 10 miljoen hebben kunnen krijgen.
Ik denk gewoon weer een Ramos en Pepe of Pique, zonder fantasie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
BBVA kan inderdaad een snelle sterke CB gebruiken, hulde aan de TOTY's want ik kan mij niet voorstellen dat ze dan weer een paar slome TOTY CBs uitbrengen.
Dan ben ik benieuwd hoe ze TOTY Iniesta uitbrengenquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk gewoon weer een Ramos en Pepe of Pique, zonder fantasie.
BBVA TOTY heeft best wel een risico in zich dat het een slap aftreksel van het gewone TOTY wordt. Aangezien blauwe TOTY Rooney ook al minder is dan zwarte TOTY Rooney.
VIETNAMESE LOEMPIA TE KOOP JEHWLEJJ VIETNAMESE LOEMPIAAAAAquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik hoorde niet eens wat je zei
Wegens het winnen van de Europa league hopen op TOTY Luis Pereaquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk gewoon weer een Ramos en Pepe of Pique, zonder fantasie.
BBVA TOTY heeft best wel een risico in zich dat het een slap aftreksel van het gewone TOTY wordt. Aangezien blauwe TOTY Rooney ook al minder is dan zwarte TOTY Rooney.
Jaquote:
JA JIJ NIET ZEKER?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:48 schreef OmniRocket het volgende:
kunnen jullie wel inloggen bij EA op jullie console!?
Die staat niet eens in de basisquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wegens het winnen van de Europa league hopen op TOTY Luis Perea
Lief dagboek ofzoquote:
Mijn dagboek heet GJEquote:
Hou anders even lekker je smoel.quote:
100x zeggen dat je niet aan kan melden en nu wel is geen bruikbare infoquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hou anders even lekker je smoel.![]()
Gaat toch gewoon over FUT?
moet je sneller reageren dat jij wel gewoon kan inloggenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
100x zeggen dat je niet aan kan melden en nu wel is geen bruikbare info
Heb je je eigen post weleens gelezen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:
Geen inspiratie man, ik ga er wel even over nadenkenquote:
Je hoeft alleen te zeggen. SUBSCRIBE TO RIJSTBALquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen inspiratie man, ik ga er wel even over nadenken
Ohja, die zie ik wel vaker gebeuren! Dan worden er altijd een paar over het hoofd gezien!quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zat vandaag bij nederlands even te futten, zag ik dat een gozer een compleet silverteam voor 150 start erop had gegooidnog nooit zo hard gebaald dat ik geen tokens meer had. Alles 41212, ging een Vela voor 1,5k, Bravo voor 950c
gelukkig heb ik wel Dayro Moreno ST voor 350c en nog wat andere spelers die ongeveer 2k waard zijn
12,5 miljquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vidal geen goed seizoen?
[ afbeelding ]
Echt de steal of the season dat ze die voor 10 miljoen hebben kunnen krijgen.
Alles wat jij zegt is geen bruikbare info.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Okeequote:Op donderdag 10 mei 2012 17:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alles wat jij zegt is geen bruikbare info.
Your argument is invalid.
Ze hopen dat je dan op end as draw of alleen extra time gaat drukken zodat zij niet bang overkomen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
Die bitches op het eind van een wedstrijd ook.Gaan ze op Verlenging + penalty's staan, ga ik er ook heen, druk ik op kruisje. Gaan zij snel naar beneden en quitten dus.
Paupers.
Gaat hij een wedstrijd bezoeken?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:06 schreef DutchSL het volgende:
Depay naar Schalke misschien
PSV en eigen jeugd
Nee ik bedoel dat ik dan al op verlenging druk, zij daarvanaf weggaan naar End as Draw en het dus meteen af is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze hopen dat je dan op end as draw of alleen extra time gaat drukken zodat zij niet bang overkomen.
met kabel hierzo 8mb jonge. wifi 3quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kent's internet is langzaamIk downloadde gister met 6 mb/s
Dat bedoelt Rijst ook, dat zij dat doen in de hoop dat jij weggaat en zij niet als pussy overkomenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat ik dan al op verlenging druk, zij daarvanaf weggaan naar End as Draw en het dus meteen af is.
Terwijl ze dus eerst wachten op die verlenging keuze.
Oh zo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat bedoelt Rijst ook, dat zij dat doen in de hoop dat jij weggaat en zij niet als pussy overkomenMaarja zodra jij dan ook verlenging doet gaan ze gelijk weg
Te triest
Gohquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Uth is bronze en 62 rated. Niet echt bijzondere stats, maar misschien is hij in het echt wel veel beter.
Er zijn inderdaad mensen die heel veel geluk hebben, maar er zijn veel meer mensen die pech hebben dus ik zou het niet doen tenzij je veel te besteden hebt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:28 schreef Nickskuh het volgende:
Vanavond eindelijkhappy hour, zou ik pakketjes kopen of niet.. wel verleidelijk met deze spelers
en zeker als je dit ziet
[ afbeelding ]
Gastquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:33 schreef marcie216 het volgende:
oke 352 dan maar nog tips?
ik zou 4231 doenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:33 schreef marcie216 het volgende:
oke 352 dan maar nog tips?
Herkenbaarquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:39 schreef Tim86 het volgende:
Ik pak echt nagenoeg nooit rood. Alleen af en toe in de 16 als ik een alles of niets tackle doe. Vaak kom ik er dan ook pas later achter omdat het soms niet in beeld komt bij een penalty
Ik heb af en toe de neiging om iemand vol van achter op de enkels te sliden als ik slecht speelquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:39 schreef Tim86 het volgende:
Ik pak echt nagenoeg nooit rood. Alleen af en toe in de 16 als ik een alles of niets tackle doe. Vaak kom ik er dan ook pas later achter omdat het soms niet in beeld komt bij een penalty
Waar is het heen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
GJE cijferskan me niet eens de laatste keer herinneren dat ik zo weinig had
ik ga zo pizza in de over doenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:47 schreef koenie95 het volgende:
Wat zou ik doen, hamburgers bakken of spareribs bestellen voor tijdens de fut?
well that sucksquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in mn team, en in silver spelers die niet weg willen
Ik ben alleen thuis en er liggen hamburgers voor mij klaar maar ik heb ook nog 10 euro bestel tegoed bij Justeatquote:
als je antwoord gaf vroeg ik het niet nog een keer.quote:
Je stelt iedere fucking vraag 800 keer, ook als je antwoord krijgt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
als je antwoord gaf vroeg ik het niet nog een keer.
Anyone?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Ja ik ga m'n coins maar verkopen. Kan ik een lens voor m'n camera halen
Kan ik iemand die er ervaring mee heeft daar een paar dingen over vragen via DM?
dit was de 2e x of ik vroeg of er nog tips waren, en de 1x gaf niemand antwoord.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je stelt iedere fucking vraag 800 keer, ook als je antwoord krijgt.
Maikon Leite zit onder de 100kquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Omar Cummings () voor 400c. Silvermarkt=fucked
Ja ik ook, ligt pizza in de koelkast klaarquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:49 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis en er liggen hamburgers voor mij klaar maar ik heb ook nog 10 euro bestel tegoed bij Justeat
Oke, deze vraag heb je pas 2 keer gesteld, maar verder weet ik zeker dat je letterlijk meer dan 100 vragen hebt gesteld over dit team in de afgelopen 2 weken waarbij driekwart herhaling was. Stoereboii was minder irritant.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dit was de 2e x of ik vroeg of er nog tips waren, en de 1x gaf niemand antwoord.
Je bent nu gewoon bullshit aan het brabbelen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oke, deze vraag heb je pas 2 keer gesteld, maar verder weet ik zeker dat je letterlijk meer dan 100 vragen hebt gesteld over dit team in de afgelopen 2 weken waarbij driekwart herhaling was. Stoereboii was minder irritant.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon bullshit aan het brabbelen.
Ik bedacht vandaag pas dat ik dit team ging maken, dus weet niet waar je 2 weken vandaan haalt hoor.
Maar speel jij ook 352?
gast jij bent al weken lang aan het vragen wat je moet doenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik bedacht vandaag pas dat ik dit team ging maken, dus weet niet waar je 2 weken vandaan haalt hoor.
Maar speel jij ook 352?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:58 schreef marcie216 het volgende:
Dat jullie tig miljoen hebben en zo weer een ander team kunnen maken..
---> ik <---moet 1 opstelling kiezen..
Lul niet, je bent al weken aan het vragen over je team.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar speel jij ook 352?
Ja maar niet dit team, dat beweerde jijquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lul niet, je bent al weken aan het vragen over je team.
je moet helemaal niks, bovendien heb je 300k. En als het niet fijn speelt, dan verkoop je het toch weer met winst? Wat is het probleem?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:58 schreef marcie216 het volgende:
Dat jullie tig miljoen hebben en zo weer een ander team kunnen maken..
ik moet 1 opstelling kiezen..
Ik heb 200k.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet helemaal niks, bovendien heb je 300k. En als het niet fijn speelt, dan verkoop je het toch weer met winst? Wat is het probleem?
300k ik ben jaloersquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet helemaal niks, bovendien heb je 300k. En als het niet fijn speelt, dan verkoop je het toch weer met winst? Wat is het probleem?
dat duurt 1 nachtquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb 200k.
Het probleem is dat als ik een team maak, het dan weer even duurt voordat iedereen verkocht is en ik een nieuw team kan bouwen
Heb je in de tussentijd wel een ander team gemaakt waar je nu nog mee speelt dan? Je stelt een vraag, leest half het antwoord en stelt een nieuwe vraag en zo gaat het eindeloos door. Denk toch eens een keer zelf na man. Ik hoop dat je in het dagelijks leven iets meer zelf kan nadenkenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar niet dit team, dat beweerde jij
Dat is elke keer anders, 442 is niks 433 niks, 343 niks, dusja..quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:01 schreef Vijf_voor het volgende:
Kies eerst spelers die in het team moeten en vervolgens de formatie. En of je beter speelt met 4 of 3 verdedigers weet jezelf het best.
Jep ik had een team, maar was 4222 en staat al weer in de verkoopquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je in de tussentijd wel een ander team gemaakt waar je nu nog mee speelt dan? Je stelt een vraag, leest half het antwoord en stelt een nieuwe vraag en zo gaat het eindeloos door. Denk toch eens een keer zelf na man. Ik hoop dat je in het dagelijks leven iets meer zelf kan nadenken
quote:
Inderdaad, ik maak nog altijd bijna elke keer winst met bronze 400c packs. Maar ik heb de laatste tijd ook veel winst gemaakt door bepaalde bronzes de hele tijd in te kopen en voor meer te verkopen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
Die bronze pack methode blijft nog steeds voor mij een van de fijnste handelsmethodes, duurt langer en de profit is niet huge maar toch altijd stabiel. Nog alternatieven als deze, die ook erg stabiel zijn/blijven?
Zelfspot much?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:06 schreef marcie216 het volgende:
dat kan ook. al hoewel ik denk (of weet) dat ik er wel een aantal van dit forum versla
Hello Kitty Island Adventure denk ik eerderquote:
leuk spel hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hello Kitty Island Adventure denk ik eerder
Nee heb tegen een aantal gespeeld, Lindgren. is bijvoorbeeld een stuk beter, maar andere ook niet.quote:
tegen GJE spelen is niet representatief voor het niveau hier hè.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee heb tegen een aantal gespeeld, Lindgren. is bijvoorbeeld een stuk beter, maar andere ook niet.
lolquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:10 schreef marcie216 het volgende:
4231 Bundesliga
even mijn team maken dan post ik wel een linkje
nee dat snap ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tegen GJE spelen is niet representatief voor het niveau hier hè.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:10 schreef marcie216 het volgende:
4231 Bundesliga
even mijn team maken dan post ik wel een linkje
Ja maar ik was aan het twijfelen, en nu weet ik het.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nu is het ineens een 4231 Bundesliga terwijl het nog geen uur geleden een 352 BPL was
whatever, doe maar wat je wil. Moet je alleen niet om tips gaan vragen hier.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar ik was aan het twijfelen, en nu weet ik het.
Maar ik vroeg toch niet om hulp? hoeven jullie ook niet zo absurd overdreven te reageren hoor.
En zeker Isaac niet want die heeft hier de domste dingen gevraagd
nee ik post gewoon mijn team, en wie zin heeft mag een tip geven hahah.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
whatever, doe maar wat je wil. Moet je alleen niet om tips gaan vragen hier.
Wat lul jijquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar ik was aan het twijfelen, en nu weet ik het.
Maar ik vroeg toch niet om hulp? hoeven jullie ook niet zo absurd overdreven te reageren hoor.
En zeker Isaac niet want die heeft hier de domste dingen gevraagd
Up Neuer joh, niet zo gierig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:17 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/722022
Is redelijk goedkoop dus kan nog wat verbeteren, maar de lb staat op 800 coins, en kost 25k oid
lol, oke.quote:
doorquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat lul jijWat voor domme dingen heb ik gevraagd? idioot
En waar reageer ik absurd? De slimste ben jij iig niet
*dan ik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
doormet uitroeptekens enzo. ik weet niet hoe oud jij bent, maar wil wel is zien of jij betere diploma hebt(krijgt) dan mij..
Beckhamquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/722185
wie op CAM
Ekpoquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/722185
wie op CAM
quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
doormet uitroeptekens enzo. ik weet niet hoe oud jij bent, maar wil wel is zien of jij betere diploma hebt(krijgt) dan mij..
Koop een xbox. Wij zijn veel beter.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:27 schreef wieisboos het volgende:
Goedenavond, was voor even gestopt want ik werd echt agressief van dat gescripte UT. Heb ondertussen wel een VP gemaakt die nu 85 is dus als de PS3'ers weer eens gaan clubben wil ik wel meedoen
Jepperdeprep wilde ook nog clubben, we kunnen wel met z'n 3'enquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:27 schreef wieisboos het volgende:
Goedenavond, was voor even gestopt want ik werd echt agressief van dat gescripte UT. Heb ondertussen wel een VP gemaakt die nu 85 is dus als de PS3'ers weer eens gaan clubben wil ik wel meedoen
Nu gaat het weer goed, 5 op rij gewonnen en de 6k cup
Lekker rennen met je 92 pacequote:Op donderdag 10 mei 2012 18:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
Zakuani op CAM, fuck de chemistry.
Eresilvers maken, daar ga ik nu voor.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:35 schreef koenie95 het volgende:
En weer een rode kaart uit frustratie, normaal geen last van maar vandaag al 3x....
Wordt na een aantal maanden maar is tijd dat mijn belgen op de TP gaan.
Aan het begin was ik bijna onverslaanbaar maar de laatste tijd verlies ik er steeds vaker mee.
Ik hoop toch wel 200k over te houden aan de verkoop van de belgen dus dan kan ik weer lekker puzzelen.
Ik weet nog niet, ik ga even bedenken wat voor team ik wil.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eresilvers maken, daar ga ik nu voor.
Misschien ook wat voor jou
Ik ben ook met 4231 bezigquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet, ik ga even bedenken wat voor team ik wil.
Ik ga in ieder geval 4-2-3-1 proberen.
wel grappig. Je zal wel flink gehandicapt worden denk ik en Roger Johnson in de spits lijkt me ook niet echt geweldig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:40 schreef Rijst het volgende:
Wat vinden jullie van dit team?
http://futhead.com/12/squad/722382
Hoezo handicap? Allemaal 81 +- ratingsquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel grappig. Je zal wel flink gehandicapt worden denk ik en Roger Johnson in de spits lijkt me ook niet echt geweldig.
Je weet hoe een relatie begint hé. Eerst elkaar lopen klieren en de dag erop de lakens met melk schoon maken omdat pappie en mammie niet mogen weten dat iemand in jouw bed heeft lopen spuiten. FYLquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dudeweiser moet mij echt hebben de laatste tijd
Hier ga je geen spijt van krijgen. Lekker geld verdienen en voor het spel maakt het toch geen fuck uit met wie je speelt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou advertentie is geplaatst. Ben benieuwd of er iemand zal reageren...
Toefjes maar die komt hier niet meer aangezien het net een kleuterklas isquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:46 schreef UltimateTeam het volgende:
Wie verkoopt er hier 100000 coins voor ps3 ik kom net te kort om me team af te krijgen
ikquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:46 schreef UltimateTeam het volgende:
Wie verkoopt er hier 100000 coins voor ps3 ik kom net te kort om me team af te krijgen
Dat sjocht der kreas ût, jonkje!quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:45 schreef Rijst het volgende:
KUT futhead. zo is die goed
http://futhead.com/12/squad/722382
Voorhoede wel vet. Rest ken ik niet echt goed.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:48 schreef vandermar het volgende:
Ik heb deze vandaag gemaakt
[ afbeelding ]
Lavezzi - Ibra - Larssonquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wie kan ff een mooi hybrid teampje maken voor mij? Ben wel benieuwd.
Eisen:
- BPL/Serie A.
- Budget 400-500k.
- Formatie: 4321
Diego Alves > Julio Cesarquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:52 schreef UltimateTeam het volgende:
Ik ben bezig met deze heb net iets te weinig voor inform tevez http://futhead.com/12/squad/635674
Hart > Cechquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lavezzi - Ibra - Larsson
Cambiasso - SIF Ramires - Gerrard
Taiwo - T. Silva - Luiz - IF walker
Cech
Lekker 9 chem ook.......quote:
Als je het niet snel genoeg doet en je niet sneller kanquote:
De truc is om niet dat hele anker te maken met je stick, maar gewoon een deel over te slaan. Als je goed staat, na bijvoorbeeld een rabona fake, is de linkerstick naar de richting houden vaak al genoeg (En terug natuurlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je het niet snel genoeg doet en je niet sneller kan
Niemand geeft een fuck, iedereen wil je zien streamenquote:
Eredivisie live zeker of ook op rtl 7 ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |