Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb nu:
-----------Castaignos
Overtoom-xxxxx-Duarte
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:25 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[..]
Goossens > Schone > Overtoom
Ik vind Overtoom bizar slecht, als CM dan.
In ieder geval een Nederlander. Of je gooit Overtoom of Duarte daar neer en je bouwt links of rechts wat leuks.quote:
Goossens dan maar een kans gevenquote:
Voortaan elke dagquote:
Jep, mijn 433 team:quote:
Eindelijk iemand die het met me eens is. Vind Essien heerlijk spelen en zijn stats zijn beter dan Toure!quote:
Oppassen dat 'ie niet gaat betalen in Yen, maar gewoon in euro'squote:
Wat moet er gezegd worden dan?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:29 schreef Rijst het volgende:
Jullie mogen het allemaal wel proberen. De beste komt in mijn videos
"Hallo, ik ben een sweaty kleutertje". Perfecte job voor jou dusquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat moet er gezegd worden dan?
Schapi neuki allah in arsiquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat moet er gezegd worden dan?
Sweaty boss it isquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
"Hallo, ik ben een sweaty kleutertje". Perfecte job voor jou dus
TR gemachtquote:
Misschien is het wel geheim taal en is het heel lief wat er staatquote:
IK ZEG TOCH TOURÉ??!!quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:31 schreef WezepAFCA het volgende:
Mijn middenveld wordt dan als volgt:
Nasri - Essien - Gerrard
quote:
quote:
Lol, die dat er neer zet is wel een baasquote:
Heb goede ervaringen met Essien, maar ik wil ook wel eens wat nieuws proberen. Zal Toure aanschaffen!quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
dis whool tieam is gay and de players al so
Waarom SIF handanovic? Zo fijn is die toch niet?quote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:49 schreef marcie216 het volgende:
klopt het dat bij 4231 de CAM's meer naar voor staan dan bij 4222?
Ik speel nu 4222 maar mijn suarez en Tevez zakken wel erg ver in, dat ze de goal al niet meer halen in een sprint.
Jawel en ik had hem in een pakje dus hoef hem niet te kopenquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom SIF handanovic? Zo fijn is die toch niet?
Slechte speler, zie je al aan zijn kut hoft.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:55 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]Hallon jungs, meine name iest Mark Uth en iech spiel volgend jahr bei Heerenveen
Wie ist das?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:55 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]Hallon jungs, meine name iest Mark Uth en iech spiel volgend jahr bei Heerenveen
Wij hebben tenminste een spitsquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Slechte speler, zie je al aan zijn kut hoft.
Gr gr
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:57 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/720594
Richards heeft hier toch gewoon 9 chem?
Nee.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:57 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/720594
Richards heeft hier toch gewoon 9 chem?
een RB kan volgens mij maximaal 7 halen op CBquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:59 schreef marcie216 het volgende:
Dubbele link Kompany, en Dubbele link Toure?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:59 schreef marcie216 het volgende:
Kijk naar zijn positiequote:Op donderdag 10 mei 2012 15:59 schreef marcie216 het volgende:
Ja? had eest ook een RB daar en die had gewoon 9 chemquote:
Nee, dat had je niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja? had eest ook een RB daar en die had gewoon 9 chem
Da kannie jongequote:Op donderdag 10 mei 2012 16:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat had ik wel, of tenminste Futhead zei het, heb het team niet gemaakt toenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Futhead zit er wel vaker naast.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat had ik wel, of tenminste Futhead zei het, heb het team niet gemaakt toen
352 is goedkoop, dus ik zou alles her-kopenquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:08 schreef marcie216 het volgende:
wat is slimmer, om heel mijn team te verkopen en helemaal nieuwe kopen(met een aantal dezelfde spelers) of gewoon een aantal spelers (7 a 8) 352 kaartje geven?
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:01 schreef Tim86 het volgende:
Na al die pauperesque kneusjes die achterin gingen rondtikken heb ik een nieuw vies team gemaakt gisteren uit frustratie, speelt wel lekker though. Pace
Weet niet of ik Oliech ga houden..hij is best wel een pussy en ik voel me toch wel erg vies. So far Oliech, Utaka en Uche allemaal 12 uit 10. Switch ingame regelmatig naar 3-4-1-2 met Uche als 2e spits ook, anders had hij er nooit zoveel gemaakt.
[ afbeelding ]
Yoboquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:01 schreef Tim86 het volgende:
Na al die pauperesque kneusjes die achterin gingen rondtikken heb ik een nieuw vies team gemaakt gisteren uit frustratie, speelt wel lekker though. Pace
Weet niet of ik Oliech ga houden..hij is best wel een pussy en ik voel me toch wel erg vies. So far Oliech, Utaka en Uche allemaal 12 uit 10. Switch ingame regelmatig naar 3-4-1-2 met Uche als 2e spits ook, anders had hij er nooit zoveel gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn IF is op papier wel een heel stuk beter..vooral qua shooting. Hij wordt alleen wel echt makkelijk van de bal gezet en kopsterk is hij ook niet. Heb nu UP Aboubakar LCAM, maar misschien moet ik die maar in de punt zetten..dat is echt een beest.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Yobo
Ik heb 3x tegen IF Oliech gespeeld en ik had niet zoveel last van hem, de NIF daarentegen doet het tegen mij altijd goed.
Kan 'm niet downloaden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:26 schreef Rijst het volgende:
Oké. Dit is hem geworden. Wie wilt hem inspreken?
http://www.2shared.com/video/px5BQbAA/SUBSCRIBE.html
User downloading session limit is reached. Please try again in few minutes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:26 schreef Rijst het volgende:
http://speedy.sh/P7NVn/SUBSCRIBE.wmv
Nog best een vet team!quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Typo...zelfs ik ben maar een mensquote:
Tering gozer, hak eens een keer een motherfucking knoop door johquote:
quote:
http://speedy.sh/tfnMv/Mijn-film.wmvquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:26 schreef Rijst het volgende:
http://speedy.sh/P7NVn/SUBSCRIBE.wmv
4231quote:
What de fuck kerel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
http://speedy.sh/tfnMv/Mijn-film.wmv
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
http://speedy.sh/tfnMv/Mijn-film.wmv
Waarom vind je 4231 beter spelen dan 352?quote:
me.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
What de fuck kerel.
Goeie mic me kont
Alsof hij ooit met 352 heeft gespeeldquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Waarom vind je 4231 beter spelen dan 352?
haha idd daarom vroeg ik het ook.quote:
Hij zal wel in TOTY zitten wellichtquote:
Het speelt veel vrijer up front, 352 is vooral gebasseerd op het middenveld vind ik zelf.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Waarom vind je 4231 beter spelen dan 352?
Toch een matige seriequote:
Rijst wat is je youtubekanaal naam.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:43 schreef Rijst het volgende:
Of IF Nocerino. Zo'n goed seizoen heeft hij toch niet gespeeld?
inb4 GJE met zn kutplaatje.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is toch loempiaverkoper geweest?
Ik hoorde niet eens wat je zeiquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is toch loempiaverkoper geweest?
Vidal geen goed seizoen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:43 schreef Rijst het volgende:
Of IF Nocerino. Zo'n goed seizoen heeft hij toch niet gespeeld?
BBVA kan inderdaad een snelle sterke CB gebruiken, hulde aan de TOTY's want ik kan mij niet voorstellen dat ze dan weer een paar slome TOTY CBs uitbrengen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:43 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het Serie A TOTY.
Verder hoop ik dat in het La Liga TOTY gewoon eens een CB zonder high attacking workrate, met pace en dan geen dwerg als Mascherano.
quote:
Er staat toch Nocerinoquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vidal geen goed seizoen?
[ afbeelding ]
Echt de steal of the season dat ze die voor 10 miljoen hebben kunnen krijgen.
Ik denk gewoon weer een Ramos en Pepe of Pique, zonder fantasie.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
BBVA kan inderdaad een snelle sterke CB gebruiken, hulde aan de TOTY's want ik kan mij niet voorstellen dat ze dan weer een paar slome TOTY CBs uitbrengen.
Dan ben ik benieuwd hoe ze TOTY Iniesta uitbrengenquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk gewoon weer een Ramos en Pepe of Pique, zonder fantasie.
BBVA TOTY heeft best wel een risico in zich dat het een slap aftreksel van het gewone TOTY wordt. Aangezien blauwe TOTY Rooney ook al minder is dan zwarte TOTY Rooney.
VIETNAMESE LOEMPIA TE KOOP JEHWLEJJ VIETNAMESE LOEMPIAAAAAquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik hoorde niet eens wat je zei
Wegens het winnen van de Europa league hopen op TOTY Luis Pereaquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk gewoon weer een Ramos en Pepe of Pique, zonder fantasie.
BBVA TOTY heeft best wel een risico in zich dat het een slap aftreksel van het gewone TOTY wordt. Aangezien blauwe TOTY Rooney ook al minder is dan zwarte TOTY Rooney.
Jaquote:
JA JIJ NIET ZEKER?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:48 schreef OmniRocket het volgende:
kunnen jullie wel inloggen bij EA op jullie console!?
Die staat niet eens in de basisquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wegens het winnen van de Europa league hopen op TOTY Luis Perea
Lief dagboek ofzoquote:
Mijn dagboek heet GJEquote:
Hou anders even lekker je smoel.quote:
100x zeggen dat je niet aan kan melden en nu wel is geen bruikbare infoquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hou anders even lekker je smoel.![]()
Gaat toch gewoon over FUT?
moet je sneller reageren dat jij wel gewoon kan inloggenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
100x zeggen dat je niet aan kan melden en nu wel is geen bruikbare info
Heb je je eigen post weleens gelezen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:
Geen inspiratie man, ik ga er wel even over nadenkenquote:
Je hoeft alleen te zeggen. SUBSCRIBE TO RIJSTBALquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen inspiratie man, ik ga er wel even over nadenken
Ohja, die zie ik wel vaker gebeuren! Dan worden er altijd een paar over het hoofd gezien!quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zat vandaag bij nederlands even te futten, zag ik dat een gozer een compleet silverteam voor 150 start erop had gegooidnog nooit zo hard gebaald dat ik geen tokens meer had. Alles 41212, ging een Vela voor 1,5k, Bravo voor 950c
gelukkig heb ik wel Dayro Moreno ST voor 350c en nog wat andere spelers die ongeveer 2k waard zijn
12,5 miljquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vidal geen goed seizoen?
[ afbeelding ]
Echt de steal of the season dat ze die voor 10 miljoen hebben kunnen krijgen.
Alles wat jij zegt is geen bruikbare info.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Okeequote:Op donderdag 10 mei 2012 17:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alles wat jij zegt is geen bruikbare info.
Your argument is invalid.
Ze hopen dat je dan op end as draw of alleen extra time gaat drukken zodat zij niet bang overkomen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
Die bitches op het eind van een wedstrijd ook.Gaan ze op Verlenging + penalty's staan, ga ik er ook heen, druk ik op kruisje. Gaan zij snel naar beneden en quitten dus.
Paupers.
Gaat hij een wedstrijd bezoeken?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:06 schreef DutchSL het volgende:
Depay naar Schalke misschien
PSV en eigen jeugd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |