Ja, anderhalf, dus mijn toekomst of ik op de opleiding mag blijven wordt heel erg klein.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:39 schreef Seam het volgende:
Nou ik denk dat je erg weinig kans maakt bij de examencommissie. Je hebt tenslotte iets ingeleverd en dat zal dan ook beoordeeld worden. Wat zijn de consequenties nu dan? Heb je al eerder punten gemist?
Je kan het nog altijd proberen, maar ik verwacht dat het niets zal uitmaken. Maar je moet nu dus gewoon nog alles halen, dat moet toch nog haalbaar zijn?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, anderhalf, dus mijn toekomst of ik op de opleiding mag blijven wordt heel erg klein.
Ik kan nog max 53 studiepunten halen, dus als er eentje ontbreekt moet ik van de opleiding af.
Bovendien moet ik volgend jaar de oefening opnieuw doen (mocht ik dit jaar halen), terwijl het tweede jaar sowieso al veel zwaarder wordt beschreven. Dan kan ik zo'n herkansing niet gebruiken.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:43 schreef zatoichi het volgende:
De fout zit hem overigens in het feit dat je je opdracht niet zelf een dag eerder had ingeleverd....
Eens, maar zo is het niet gelopen, dus ik zoek naar een eventuele andere oplossing. Voor zover die er uberhaupt isquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Je kan het nog altijd proberen, maar ik verwacht dat het niets zal uitmaken. Maar je moet nu dus gewoon nog alles halen, dat moet toch nog haalbaar zijn?
Verder moet je natuurlijk nooit werk voor studie laten gaan en nooit verantwoordelijkheden overdragen aan een medestudent.
Je wist natuurlijk pas op het laatste moment dat je die dag zou werken en heb je tot de laatste dag gewacht om de documenten in te leveren.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik besef dat het heel dom is dat ik het niet zelf heb ingeleverd, maar je begrijpt vast wel dat ik niet zomaar weg kan blijven van mijn werk om dit in te leveren.
Je verwacht niet dat iemand een mailtje opent van een maand oud, terwijl er eentje van een paar uur oud op je staat te wachten.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je wist natuurlijk pas op het laatste moment dat je die dag zou werken en heb je tot de laatste dag gewacht om de documenten in te leveren.
Succes, ik hoop dat het alsnog goed komt.
Dit was ook mijn idee ja. Ik laat het voor vandaag even bezinken. Binnen enkele dagen ga ik contact opnemenquote:Op donderdag 10 mei 2012 14:33 schreef MarMar het volgende:
1e stap: contact opnemen met de examencommissie.
Dat is denk ik ook de enige mogelijkheid, hier kan niemand je verder helpen.
Leg je verhaal uit en hoop op het beste, maar kom dan niet opdagen zonder je definitieve versie. Je kan natuurlijk ook laten zien dat je die definitive versie op die datum gemaild had als bewijs, misschien helpt dat.
Had ik kunnen doen, heb ik niet gedaan. Ook dom van me.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:34 schreef Waaghals het volgende:
wat is dat voor school als je niet eens per email kunt inleveren
Watnou binnen enkele dagen... NEE, meteen doen!!! Echt, lambal dat je er bent!quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit was ook mijn idee ja. Ik laat het voor vandaag even bezinken. Binnen enkele dagen ga ik contact opnemen
[..]
Had ik kunnen doen, heb ik niet gedaan. Ook dom van me.
Nee, geen HS Zuyd.
En dan in alle haast en snelheid een rapport opstellen naar de commissie? Ik kan toch beter even alles op een rijtje zetten zodat ik straks een beter geformuleerd iets heb, toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
Watnou binnen enkele dagen... NEE, meteen doen!!! Echt, lambal dat je er bent!
Dat is niet wat je gaat doen..quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En dan in alle haast en snelheid een rapport opstellen naar de commissie? Ik kan toch beter even alles op een rijtje zetten zodat ik straks een beter geformuleerd iets heb, toch?
Normaal vind ik altijd wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, maar dat lijkt mij hier toch wel weer erg hard gezien het feit dat je niet verzaakt hebt maar toch nog alles in gang had gezet om de hele handel op zijn plaats te laten vallen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je verwacht niet dat iemand een mailtje opent van een maand oud, terwijl er eentje van een paar uur oud op je staat te wachten.
Nogmaals, tis mijn eigen verantwoordelijkheid en dat besef ik heel goed.
actie ondernemen, liever al een paar uur geleden dan nu, zeker in zo'n geval als dit. dan laat je namelijk zien dat het je echt wat kan schelen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En dan in alle haast en snelheid een rapport opstellen naar de commissie? Ik kan toch beter even alles op een rijtje zetten zodat ik straks een beter geformuleerd iets heb, toch?
Dat inderdaad. Tempo tempo tempo. Je hebt wat in handen, nu niet gaan afwachten of halfzacht een beetje gaan miepen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:46 schreef Adelovici het volgende:
[..]
actie ondernemen, liever al een paar uur geleden dan nu, zeker in zo'n geval als dit. dan laat je namelijk zien dat het je echt wat kan schelen.
Eens. En probeer het vooral via de docent te spelen, stuur hem bijvoorbeeld de mails door die jij en die vriend van je hebben uitgewisseld over het inleveren van het werkstuk. Docenten kunnen de regels buigen, de examencommissie niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Tempo tempo tempo. Je hebt wat in handen, nu niet gaan afwachten of halfzacht een beetje gaan miepen.
Docent buigt niet, heb dit al aangegeven, maar hij zegt dit niet aan te durven, omdat ik dan een extra kans zou krijgen om het later in te leveren. Hij doet het niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:50 schreef Finitio het volgende:
[..]
Eens. En probeer het vooral via de docent te spelen, stuur hem bijvoorbeeld de mails door die jij en die vriend van je hebben uitgewisseld over het inleveren van het werkstuk. Docenten kunnen de regels buigen, de examencommissie niet.
Daarom moet je de mail met bijlage doorsturen die je aan die vriend van je hebt gestuurd om in te leveren. Dan kan de docent ook zelf zien wanneer je die verstuurd hebt en is duidelijk dat je dit verhaal niet verzint.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Docent buigt niet, heb dit al aangegeven, maar hij zegt dit niet aan te durven, omdat ik dan een extra kans zou krijgen om het later in te leveren. Hij doet het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |