SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Waar'-topicsquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:51 schreef Rens-Reith het volgende:
Ik had klaarstaan: Waar Jan Vertonghen een held is
Maar goed als jij geen TT wilt aanpassen.
Blind? Nee dat zou ik niet doenquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op termijn kan dat wel, eventueel zelfs Blind maar daar is het nu wel te vroeg voor
Dat is een A422 TTquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:51 schreef Rens-Reith het volgende:
Ik had klaarstaan: Waar Jan Vertonghen een held is
Maar goed als jij geen TT wilt aanpassen.
Ga janken man, ben je 15 of zo?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:51 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Zelfde topics maar dan alleen spelfouten verbeteren
Hij is te traag op linksback, maar met wat meer ervaring zou hij mee kunnen als centrale verdediger. Als zijn hoogste niveau Ajax zal zijn, doet hij het primaquote:
'Waar' topicsquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:53 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Dude ga niet happen![]()
Waar we allemaal Ajacieden zijn!
Niet zo'n hele goede coach eigenlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Pietertje Huistra onze oude jong-vader toch.
Nam wel Burnet en Kappelhof meequote:Op donderdag 10 mei 2012 13:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet zo'n hele goede coach eigenlijk.
Denk dat je daar niet over kunt oordelen. Dit jaar kon hij helemaal niet goed spelen want hij moest zelfs genoodzaakt spelers van zijn natuurlijke positie afhalenquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet zo'n hele goede coach eigenlijk.
En raakte Stenman, Granqvist en Matavz kwijt en de vervangers vielen gewoon tegen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat je daar niet over kunt oordelen. Dit jaar kon hij helemaal niet goed spelen want hij moest zelfs genoodzaakt spelers van zijn natuurlijke positie afhalen
Nee maar misschien heeft Ron Jans gebeldquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
En raakte Stenman, Granqvist en Matavz kwijt en de vervangers vielen gewoon tegen.
Beetje een Fc Utrecht verhaal, shit happens kan een coach niet zo heel veel aan doen vind ik.
Dat waren ook ontzettend goede spelers voor Groningenquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dat bleken matige vervangers voor Granqvist en Stenman.
422 is ons altijd te snel afquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:59 schreef OverRated het volgende:
Mensen die gaan janken over de TT, echtDan maak je de lapo en open je toch lekker het volgende deel.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:20 schreef muzas het volgende:
Wie was die Eriksen-geiler hiero? Tyrion ofzo?
Hier;
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Eriksen-op-weg-naar-EK.htm
Crackie ook niet niet naar Roma denk iktwitter:AjaxFanzoneNL twitterde op donderdag 10-05-2012 om 17:55:21Luis Enrique deelt Stekelenburg en collega's vertrek bij AS Roma mee. #AJAX reageer retweet
Ik had ook een licht 'dafuq did I just watch' momentjequote:Op donderdag 10 mei 2012 17:50 schreef Tyron het volgende:
Waar ging dit filmpje over?![]()
Eriksen![]()
![]()
Maar de bijgevoegde waarde is een beetje >
Villas-Boas z'n opvolger vermoed ik..quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:57 schreef Tarado het volgende:
Crackie ook niet niet naar Roma denk iktwitter:AjaxFanzoneNL twitterde op donderdag 10-05-2012 om 17:55:21Luis Enrique deelt Stekelenburg en collega's vertrek bij AS Roma mee. #AJAX reageer retweet
Daarom, de enige die ik kon bedenken die wat aan dat filmpje zou hebben was jijquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:50 schreef Tyron het volgende:
Waar ging dit filmpje over?![]()
Eriksen![]()
![]()
Maar de bijgevoegde waarde is een beetje >
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
Jong PSV trouwens 4-2 gewonnen van Jong Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |