Ik hoorde dat het heel duur is om anoniem te zijn op internet, dat je daar een criminele organisatie voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:22 schreef Specularium het volgende:
Tor is voor pedo's en terroristen.
Hoorde ik een keer.
als je tor gebruikt heb je vast iets te verbergen!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:22 schreef Specularium het volgende:
Tor is voor pedo's en terroristen.
Hoorde ik een keer.
Ik ken tor niet maar ik denk dat we het moeten verbieden en iedereen die er wat vanaf weet in de gaten moeten houden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als je tor gebruikt heb je vast iets te verbergen!
Een website met iets rond tim kuik en onzedige handelingen...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
Weet iemand hier een manier hoe je toch via PB kan downloaden?
Google is your friendquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
www.justfuckinggoogleit.com een idee?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
Mijn dank is groot. https://www.torproject.org/projects/torbrowser.html.enquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:47 schreef MaGNeT het volgende:
Het is bijna zover![]()
afsluiting Pirate Bay in Nederland kwestie van dagen?
verbieden is de oplossing tot alle problemenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ken tor niet maar ik denk dat we het moeten verbieden en iedereen die er wat vanaf weet in de gaten moeten houden.
Zal ik je eens wat vertellen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:48 schreef Estolan het volgende:
Ik download ALLE films en series
Maaarrrrrrrr
Ik betaal wel elke maand ¤65 aan Ziggo voor internet en tv, waar uiteindelijk die films en series te zien zijn
Ik noem dit dus niet illegaal!
Ik bedoel meerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen?
Zelfs zonder die 65 euro is het VOLKOMEN LEGAAL!![]()
Downloaden van media is namelijk gewoon toegestaan.
Ja, maar uploaden niet. En dat doet bittorrent ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen?
Zelfs zonder die 65 euro is het VOLKOMEN LEGAAL!![]()
Downloaden van media is namelijk gewoon toegestaan.
Kan je ook uitzettenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, maar uploaden niet. En dat doet bittorrent ook.
Upload heeft niks met je download te makenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja en dan 2 jaar over je download doen. Wie zet dat nou echt uit?
Voor het internet niet, maar bij Bittorrent wel. Je reputatie gaat omhoog als je meer upload en krijg je meer download.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:32 schreef Estolan het volgende:
[..]
Upload heeft niks met je download te maken
Je moet ook geen private trackers gebruiken. Met upload uit trek ik gewoon maximaal hoor. Of het netjes is tegenover de andere gebruikers is een ander verhaal...quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:48 schreef Neelix het volgende:
[..]
Voor het internet niet, maar bij Bittorrent wel. Je reputatie gaat omhoog als je meer upload en krijg je meer download.
+1quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je moet ook geen private trackers gebruiken. Met upload uit trek ik gewoon maximaal hoor. Of het netjes is tegenover de andere gebruikers is een ander verhaal...
DAT IS WEL LEGAAL.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:52 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik bedoel meer
Er is geen Legale manier om series te downloaden
Dan maar via TPB, kijk&luistergeld betalen en als het in NL op tv is, niet kijken
Ik gebruik gewoon een ander medium
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |